Prachtige verbinding

Melanie laat direct zien waartoe ze in staat is. Professioneel, kundig en neemt het initiatief om je mee te nemen naar stukken die vragen om zelfontwikkeling. Wat ik het mooiste vind aan Melanie is de verbinding die ze maakte met mij. Ze is eerlijk en durft vragen te stellen die diepere lagen aanraken. Zowel voor kinderen als volwassenen laat Melanie zien dat zij een vakvrouw is met het hart op de juiste plek!

Zeer prettig en effectief!!!

Ik heb mijn sessies als zeer prettig en effectief ervaren! Ik voelde mezelf zeer op mijn gemak en merk duidelijk effect in mijn dagelijkse leven. Ik zou het iedereen aanraden!!

Zonder Melanie had ik nooit zo’n mooie inzichten gekregen!!

Ik ben Melanie erg dankbaar voor alle mooie inzichten die ik geregen heb tijdens mijn burn-out!! Zonder haar was ik nooit zo ver gekomen!! Melanie is super lief, heel meedenkend en meevoelend!! Kortom een topper!! Je mag trots zijn op wat je doet Melanie en ga vooral zo door!! Je hebt bij mij zeker een speciaal plekje in mijn hart!! Heel veel liefs Annemiek

Oprecht geïnteresseerd & uitstekende begeleiding

Melanie heeft kennis van zaken, weet je op je gemak te stellen en stelt de juiste vragen om tot de kern van het probleem te komen. Ik vind het zeer knap dat zij door het toepassen van de EMDR methode in staat is om ingrijpende gebeurtenissen op zo'n manier te behandelen dat je er beter mee om kunt gaan.

Melanie stelt je meteen op je gemak! Door praktijk Groei tot Bloei ben ik weer dichter bij mijn gevoel gekomen, ervaar ik meer rust en is in bepaalde situaties mijn woede afgenomen en heb deze meer kunnen afsluiten en/of accepteren! Al met al een fijne boven verwachting positieve ervaring!!

Warm, vernieuwend, professioneel, doortastend en veilig!

Ik ben zó blij dat ik gekozen heb voor ’Praktijk Groei tot Bloei’. Melanie is een heel warm, prettig en positief persoon waardoor je, je heel snel op je gemak voelt. Het is niet moeilijk om je kwetsbaar op te stellen bij haar, het gaat gewoon vanzelf! Soms kun je zelf niet goed omschrijven met welke knelpunten je te maken hebt, en heb je het idee dat je op een dood spoor zit, maar Melanie heeft bijzonder snel de rode draad te pakken. Ze ondersteunt je om nieuwe inzichten te krijgen en gaat steeds een stapje verder om je (weer terug) in je kracht te zetten. Ik heb gebruik gemaakt van de EMDR therapie. Dit vond ik heel erg spannend en als ‘nuchtere Hollander’ was ik enerzijds ook een beetje sceptisch, maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb. Ik had het nergens anders willen doen dan bij ‘Praktijk van Groei tot Bloei’. Na de sessies krijg je weer ruimte in je lijf en lukt het je beter om zaken te relativeren. Ik ben Melanie enorm dankbaar voor de manier waarop zij mij ondersteunt heeft. Melanie heeft gezorgd voor begrip, want door haar begrijp ik mezelf beter en voel ik mij een stuk rustiger. Het is fijn te weten dat er een professional zoals Melanie bestaat, want zij verstaat haar vak onwijs goed en staat voor absolute kwaliteit!

Zeer goed echt een aanrader!!

Een zeer goede ervaring hebben wij met Melanie ze is heel erg lief en ze begrijpt onze dochter heel erg goed en heeft haar erg goed geholpen en nog steeds! Ze gaat er nog steeds met heel veel plezier heen en elke x merken we weer verschil, is is als persoontje heel erg vooruit gegaan! Ik kan het elke ouder aanraden zit je kind even niet goed in zn vel of jezelf niet, kan ik Melanie echt aanraden!

Persoonlijk ,meelevend, geweldig mens

Melanie is een geweldig mens,zei kan goed aanvoelen wat er bij je speelt. Wij zijn bij haar terecht gekomen via vrienden en zijn blij dat ze ons gezin heeft geholpen.Wij zouden iedereen deze praktijk aanraden.

Heel goede ervaring zeer vakkundig en doelgericht.

De geboorte van mijn dochter is erg traumatisch verlopen voor mijn dochter en mijzelf, dit altijd aan de kant geschoven want je moet door dacht ik niet zeuren. Maar nooit meer mezelf geweest en me dochter had ook een aantal problemen. Toen de hulp ingeschakeld voor onze dochter, als kindercoach. Maar Melanie heeft mij ook een aantal EDMR sessies gegeven. Wat een verandering en rust in me hoofd! En ook de problemen van me dochter zijn verdwenen. We zijn zo blij dat we de hulp ingeschakeld hebben van Melanie. Een aantal sessies kunnen je leven en dat van je gezin totaal positief veranderen, zodat je weer in je kracht komt te staan, gewoon lekker jezelf zijn!

Een hele fijne praktijk vind ik zelf

Mijn ervaring is super fijn je krijgt goede tips en je word begrepen en natuurlijk krijg je super goede hulp

Melanie is een professioneel, eerlijk, lief en spontaan mens met een bijzondere gave!

Ik kwam bij Melanie voor de slapeloze nachten van mijn dochtertje. Ze voelt heel goed aan of ze je kan helpen. Haar bijzondere gave en behandeling gaf al snel rust in ons gezin!

Melanie is een heel zorgzaam type die weet waar ze over praat. Ze heeft een groot empathisch vermogen en weet bij de kern te komen. Dit heb ik ervaren toen ik bij haar een EMDR-sessie heb gevolgd. Heel fijn gevoel bij, je voelt je echt thuis!

Eindelijk iemand die onze zoon ECHT ziet!

In eerste instantie kwamen we voor ons zoontje, die door zijn hoog sensitief zijn aardig in de problemen kwam op school. De klik met Melanie was er meteen, het eerste wat hij zei was "zij snapt mij wel " zo mooi om te zien en horen. In de tussen tijd werd mama ook onder handen genomen, nooit geweten dat EMDR zoveel opluchting kon brengen. En doordat mama beter in haar vel zit, zie en merk je dit ook terug bij ons zoontje. Melanie bedankt hiervoor! Je bent voor ons een Topper!!!

Super goede ervaring bij deze top vrouw!

Na jaren lange angsten bij onze zoon, heeft melanie binnen een paar behandelingen/ sessies onze zoon er helemaal vanaf geholpen!! Hij vond het kei leuk om er heen te gaan. En wij hadden alle vertrouwen in Melanie. We hebben écht een heel ander kind nu. Zonder angsten en met veel meer zelfvertrouwen. Zou Melanie aan iedereen aanbevelen!

Geruststellend wat Melanie kan doen met je gevoel

Je komt binnen en de rust komt je tegemoet. Bijzonder dat iemand je kan aanvoelen en op de juiste manier een plan kan maken. Of dit nu een kort of lang traject is. Er staat iemand voor je klaar . Dat gevoel krijg je direct ! Hele fijne ervaring ( EMDR )

Super goed

Melanie is iemand die echt naar de persoon kijkt, de tijd voor diegene neemt en luisterd! Je voelt je meteen bij haar thuis en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. De behandelingen hebben het gewenste resultaat tot gevolg gehad, boven verwachting zelfs.

Melanie is héél betrokken en maakt dat je je goed op je gemak voelt

Via via bij Praktijk Groei tot Bloei terecht gekomen. In het begin wat terughoudend, maar Melanie wist zo de gevoelige snaar te raken dat ik overstag was. Melanie is héél betrokken, gedreven en een echt mensen mens. Het voelt fijn om in de praktijk te komen. Het is zeker een aanrader als iemand even een beetje (met zichzelf) in de knoei zit.

Eerlijk, leeft zich in, begripvol, zoekt passende oplossing

Fijne behandelingen gehad. Luisterd goed naar je verhaal, zoekt naar passende oplossing bij het probleem. Hoe het werkt geen idee maar lichamelijk/geestelijk een verlichting.

Liefdevol en respectvol

Je word er met open armen ontvangen ook word er goed gekeken hoe jij je voelt bij bepaalde dingen. Melanie stuurt dan ook een berichtje als ze het gevoel heeft dat het niet helemaal lekker gaat en ook als het wel goed gaat stuurt ze een berichtje om te vragen hoe het gaat. Ik vind het heel prettig om er te komen

Dankbaar

Dankzij Melanie ben ik niet meer onzeker. Ik zit veel beter in mijn vel en durf voor mijzelf op te komen. Iets waarvan ik dacht dat nooit te kunnen. Nogmaals bedankt lieve Melanie.