snel, niet te duur en nauwkeurig

Jelena heeft mij goed geholpen met zelfs wat op en aanmerkingen waardoor ik overtuigd ben dat het een accurate vertaling is. Tevens heeft ze snel gewerkt en voor een redelijke prijs.

1 time

Excellent

Ik ben met alles tevreden

Zeer snelle en uitstekende service! Direct doen!

Vanaf moment één een goed en vertrouwd gevoel. Ik werd gelijk geholpen en binnen één dag had ik mijn document al. Goed bedrijf met goede vakmensen!

snel en correcte afhandeling

Na een e-mail kwam direct respons en een vertaling binnen 1 dag.

Ik heb al een paar keer gebruik gemaakt van dienstverlening van Elena en ik ben elke keer blij met resultaat daarvan: het gebeurt snel en zorgvuldig. Echt een aanrader! M.J.

Snel en professioneel

Een prettig bedrijf om mee samen te werken

Goede vertaling, snelle reacties en alles volgens afspraak.

Goede vertaling, snelle reacties en alles volgens afspraak.

Быстро, качественно, профессионально.

Это не первое наше сотрудничество, и я думаю, не последнее. Мне нравится, что Елена быстро реагирует на email и сообщения, и заказ всегда выполняется качественно и в четко поставленные сроки. Всегда приятно работать с профессионалом.

In allee opzichten heel tevreden

Ik ben heel tevreden: klantgerichte houding, correcte en snelle vertaling, goede prijs.

Heel snel en profecioneel

Goede ervaring