Erg goede vakmensen

De communicatie met Johan was direct en duidelijk. De beloftes die werden gedaan zijn nagekomen. Het complete dak is vervangen en geïsoleerd. Dit is gedaan door zeer vriendelijke mannen die hun vak verstaan. De prijs is helemaal in balans met de geleverde kwaliteit. Top bedrijf.

Beste Fam Hilde. Bedankt voor je bericht en graag gedaan en veel plezier met u dak Groetjes dakdekker Gerards

Great quality job but highly unprofessional.

The work was completed with high quality & the workman on site were incredibly professional & polite. However the management team & owner were incredibly rude, aggressive, threatening & unprofessional in their approach to the work required to repair 2 windows which were damaged internally in the requirement to complete the overall tiling project & take no accountability. I see this is not the first time so while I would love to recommend their work unless there is a change in their leadership approach I would approach with care.

Beste Fam shaw, Wij wonnen hier in Nederland daarom schijf ik u in het Nederlands terug zo dat al onze klanten kunnen lezen wat u schrijft u ben zeer te vrede met ons personeel en hebben goed werk afgeleverd even in het kort. Wat vin u agressie? Dat u de betaling niet wilden doen van zo duur dak met zoveel problemen en de betaling zo lang uit blijft dat wij hebben gezegd dat stoppen wij met de werkzaamheden en dan ook nog wat u weet dat iemand anders u aanspreek punt was dat de heer gerards in het buitenland op sterven lag en er erg aan toe was !!!!!!!! Dat u met iemand anders heeft gecommuniceerd dat weet uiteraard wel als u daar zo gelukkig van wordt om deze reden zo reactie te plaatsen gefeliciteerd met u mooi reactie Hoop dat u veel plezier met u dak heeft voor die prijs . Tot slot vinden de mesten mensen het leuk om een negatieve reactie te plaatsen Als het helemaal top had gegaan had u waarschijnlijk niks geplaatst. Met vriendelijke groeten dakdekker Gerards

Ver boven onze verwachtingen met een schitterend eindresultaat Chapeau!

Betreft vervanging van een compleet dak (incl isolatie enz). Vanaf het voorbereidend gesprek (duidelijk, helder, meedenkend, goede prijsafspraak en directheid) t/m de afronding was klasse. Niet alleen de nauwkeurigheid en vakbekwaamheid maar ook de snelheid en accuraatheid was van hoog niveau. En tot slot werd alles zo netjes opgeruimd dat er werkelijk geen splinter meer lag. Wat een stel geweldige vakmannen! Johan bedankt.

Het zijn vakmannen, in één woord TOP!

We konden niet communiceren omdat we de taal niet spraken maar in goed Engels kwamen we er zeker wel. We zijn goed tevreden. De communicatie met kantoor mag en kan verbeteren. De site vermeldt betaling bij aflevering zo ook op de facturen. Maar in werkelijkheid werd het toch eerst de helft, toen extra werk, toen 40% van totaal. Wat we begrijpen, maar geef je klanten ook wat tijd en vertrouwen. En app niet na 2 dagen dat het er nog niet is. En dreig vervolgens niet het werk stil te leggen. Het zijn geen kleine bedragen wat evengoed op de bank stond maar door verruiming van limiet even tijd kost. Ook wij hebben een baan en moeten dit in de avonduren doen. Dus heb vertrouwen in de klant. Dat vonden we echt vervelend. Desondanks zijn we blij met het resultaat.

bedankt voor u bericht dat u tevreden ben over u dak jammer dat u minder ervaring heeft over de betaling maar dat zijn helaas de algemeenevoorwarden van ons bedrijf jammer dat u dat niet van te voren wist maar wij nemen dat voortaan mee om dat nog duidelijke voor onze klanten te maken

Ik had met noot weer problemen in mijn dakkapel is binnen zeer korte termijn opgelost Ik vin aanrader

bedankt voor u bericht en graag gedaan

Vakmanschap, betrouwbaar, oplossingsgericht, perfecte service.

Vanaf moment dakopname is alles vlot en soepel verlopen. We hadden wat tegenvallers door slechte staat/constructie van het dak, maar dit werd door Johan direct helder gecommuniceerd en vakkundig opgelost. Al het werk binnen twee weken gereed (ondanks regendagen). Elke vraag van onze kant werd direct beantwoord. En niets dan lof over de uitvoerders van het werk. Wij bevelen Gerards Dakdekkers van harte aan.

Rekenen veel te hoge prijzen!!!

Offerte van 4500 euro gekregen om plat dak te herstellen wat door een andere aannemer niet goed was uit gevoerd. Wij dachten dat dat wel een klus van minstens anderhalve dag zou zijn voor dat geld.uiteindelijk zijn ze met 2 man er 4 uurtjes mee bezig geweest. Wilde daarom een specifieke factuur hebben voordat we gingen af rekenen. Nou, daar doen ze niet aan! Ze geven geen specifieke factuur waar alle bedragen in staan alleen het eind bedrag En als ik niet betaal(wat ik wel gewoon wilde maar dan wel met een specifieke factuur)zou ze de volgende dag met een paar dakdekkers het dak komen leeg trekken. Na de offerte nog is na te kijken zijn er dingen ook helemaal niet uit gevoerd, na dat gemeld te hebben heeft ze er nog 500 euro van af gehaald en wij hebben het hierbij gelaten want wij zijn helemaal klaar mee!!!

Vakmensen

Ik ben tevreden

Uitstekende service!

Het nieuwe dag zat binnen 2 ochtenden op:) Aspraken zijn netjes nagekomen.

Snel en vakkundig

Dakraam repareren. Dat ging snel en vakkundig. Het dakraam was al verouderd en gaf wat problemen met tocht en vocht (lekage). Het dakraam is snel gemaakt door gerards.

Snelle en goede service

Rondom de feestdagen lekkage gekregen, direct in het nieuwe jaar door Gerards verholpen. Super snelle service! Zeer vriendelijke en kundige dakdekker die het werk kwam uitvoeren.

Bedankt aless voor je reactie

Goede kwaliteit en vakmanschap.

Wij hebben zeer goede ervaring met Gerards. Alles na gekomen zoals besproken. Voor ons was dit de eerste renovatie zonder stress. Het enige na deel is dat er zeer lange wachttijden zijn.

Bedankt voor je reactie

Ik heb medere dakdekker laten komen voor dak te renoveren Gerard kwam snel was niet de goedkoopste maar wel top binnen een week 120 m2 dakrenovatie en heb alles verholpen een zeer professioneel bedrijf bedank mannen.

Snel, vriendelijk en vakkundig

Kwamen snel langs om de situatie op te nemen na een stormschade. Vriendelijke medewerkers die hun afspraken nakomen.

Bedankt

geweldig

DakdekkerGerards is heel flexibel geweest bij onze opdracht en heeft uiteindelijk wat later dan gepland het werk conform afspraak uitgevoerd. Daarbij is de offerte gehanteerd. de communicatie is helder en altijd beleefd. Dit geeft een goed gevoel en vertrouwen. Onze wensen zijn in goed overleg en ben binnen de technische mogelijkheden uitgevoerd uitgevoerd. al met al dik tevreden en ik kan deze partij dan ook aanbevelen.

geweldig

Deskundig en eerlijk advies Dak was lek. Er stond snel iemand voor de deur die vrijblijvend de zaak bekeek. Omdat het een domme constructie van de aanbouw bleek, kon hij er niet veel mee. Tóch gaf hij waardevolle tips zodat we het euvel zelf tijdelijk konden verhelpen. Als er uiteindelijk een nieuw dak op moet, weet ik waar ik moet zijn. De man die bij ons kwam kijken, kwam heel deskundig, betrouwbaar en eerlijk over

geweldig bedrijf

snel en positief mee denken van mijn dak deze vakmannen wil ik aanbevelen die zo hard werken in de kou van pannen dak en mijn schuur in bitumen waren mederen dakdekkers geweest lang gewacht op de offertes slechte uitleg ik ben blij dat Gerards dakdekkers mijn pand heeft gedaan het is prachtig geworden ik heb een goede afspraken mooi offerte en ik heb gewoon netjes een factuur gekregen wij moesten betalen over de bank en kreeg netjes mijn factuur voor mijn zijn mijn ouders gegaan met een leiden dak ook allemaal netjes verlopen en die hebben het al 7 jaar geleden gedaan en krijgen nog steeds garantie op de. werkzaam heden ik plaats normaal nooit Reviews maar lees toevallig ontevreden mensen ik heb zelf ook groot bedrijf als mensen niet tevreden zijn plaatsen ze een review maar als ze een mooi of dat het goed is bijna niet toevallig ken ik dit bedrijf al heel lang en lijk mijn sterk dat meneer gerards die zo lang en zo groot bedrijf geen factuur of garantie zal geven ik vin dat dakdekker gerards in een woord een top bedrijf heeft Johan gerards met je vak mannen van mijn een dikke 10 je heb een top team er zitten altijd vervelende mensen tussen dat hoort bij dit vak .

top bedrijf bedankt voor jullie snelle reactie en hulp

wij hadden onlangs een lekkage aan ons dak in verband met stormschade wij wonen in maastricht verschillende bedrijven gebeld maar niemand kon ons verder helpen via internet terecht gekomen bij gerards dakdekkers en zijn on toen wel snel komen helpen en dat helemaal uit rotterdam u heeft ons echt uit de brand geholpen dat mogen jullie gerust weten top

Rampzalig!

Enorm slechte ervaringen met dit bedrijf; - werkzaamheden die een week zouden duren, duurde 4 maanden - bij commentaar op het geleverde werk opmerkingen als "nou, als het je niet bevalt, dan stoppen we toch gewoon" (als je dak al helemaal open ligt) - werklieden kwamen niet opdagen op de afgesproken dagen - start van werkzaamheden zonder overleg uitgesteld - continue klagen over dat de klus hem alleen maar geld kost - er wordt niet gereageerd op mails - na maanden "zeuren" nog steeds geen factuur ontvangen. Als het werk dan goed gedaan zou zijn, zou dat allemaal nog niet zo erg zijn, maar wij hebben nadat zij "klaar" waren, een deel van de werkzaamheden opnieuw moeten doen. Onder het mom van "maar je hebt 10 jaar garantie, je kan altijd op ons rekenen" proberen ze je vertrouwen te winnen, maar aan garantie heb ik niks als er vanaf het begin af aan prutswerk geleverd wordt. Voor haastwerk zijn ze vast snel ter plekke want dat is snel geld verdienen, maar klanten die een afspraak gemaakt hebben mogen daarvoor boeten. Maanden de tijd gegeven om de zaken op orde te brengen, steeds slechte excuses gekregen, nu is het tijd om mensen te waarschuwen voor dit bedrijf.

Johan Gerards ik ben zeer tevreden met mijn dakpannen en isolatie goeden complicaties kan geen slecht woord zeggen ik zie reacties met minder ervaring maar wij hebben hier een helen straat gedaan met 54 huizen en wij zijn allemaal tevreden ja wij moesten ook betalen maar dat is normaal ik lees ook voorwaarden ja sorry lieve mensen dat ben je zelf aansprakelijk voor maar je heb gelijk klanten plaatsen graag negatieven berichten en tevreden is zeldzaam daarom van mij een 10 je heb lang werk bij ons gedaan ik kon je opa nog goed familie bedrijf met hard voor het werk top Johan ga zoo door x

Bedankt voor je reactie

Zeer tevreden over de dakrenovatie

Wij zijn zeer tevreden over de dakrenovatie en isolering van onze woning. De werknemers zijn vriendelijk en werken hard. Gerards denkt gedurende de werkzaamheden met ons mee en past zijn werkzaamheden aan als dat tot een beter resultaat en een tevreden klant leidt. Gerards wil simpelweg topkwaliteit afleveren. Om die reden zou ik Gerards altijd aanbevelen.

Geweldige service!

De heren van Gerards Dakdekkers hebben mij geholpen met een daklekkage. Ik was heel erg tevreden met hun werkwijze.

Snel en vakkundig

Na melding van stormschade , zeer snel terplaatse ,degelijke noodvoorziening gemaakt zodat daklekkage stopte, en volgende dag dakpannen en goot keurig netjes hersteld, vriendelijk en vakkundig personeel , echt een aanrader !!!

Ervaren als zeer vakkundig

via deze weg wil ik Gerads dakdekkers enorm bedanken voor hun service en vakmanschap. Door mijn dak perfect te hebben gemaakt kan ik weer rustig slapen. Heel erg bedankt. Sven hartman