fotografe en mens

Het is Bea geluk om van een notoir foto-ontwijker een aantal prachtige foto's te maken. lk ga ze inzetten voor mijn website Draaipunt. De reacties op de foto (en achtergrond) zijn unaniem positief, ook van mijn kritische vrienden en relaties. Mijn aanbeveling is dan ook van harte. Bea is een uitstekend fotografe met de extra vaardigheid om ook mij op mijn gemak te stellen.

Bijzonder creatief!

Onlangs van vrienden een portret foto cadeau gekregen. Samen met Bea gebrainstormd waar wij van houden en wat we zouden willen. Bea luistert ontzettend goed en op de dag van de fotoshoot heerlijk bezig geweest de mooiste foto's te verzamelen. Dat ging super vlot en al snel eensgezind. Het wachten begon en het resultaat is waanzinnig. Helemaal onze stijl en de manier waarop wij vastgelegd zijn past zo bij ons. Bea onwijs bedankt voor het bijzonder mooie kunstwerk dat je voor ons gemaakt hebt. Heel blij mee ! Joost & Jean-Paul

Dank voor een prachtig fotoboek!

Artography betekent dat er vele keuzemogelijkheden zijn rondom de vormgeving. Door de goede begeleiding en advisering ontstond er geleidelijk een boek vol kunstige herinneringen en verhalen.

Op weg naar de meest authentieke foto !

De gehele fotosessie is er op gericht om het meest wezenlijke van de geportretteerde op artistieke wijze te laten zien. Dat wordt versterkt door de zorgvuldig gekozen belichting. Het portret komt daardoor tot leven.

Bea ziet in ieder mens het mooie en blijft daar altijd dichtbij

Bea is talentvol en veelzijdig. Ze heeft een fantastische studio waar je haar vrije werk kunt bekijken. Dat is wild, kleurrijk en gedurfd en ze heeft er al diverse (internationale) prijzen mee gewonnen. Maar ook in opdracht krijgt ze met haar camera zo ongeveer alles wat je vraagt voor elkaar. Het beeld bewerkt ze op het scherm waar je bij zit, ze legt uit wat ze doet en laat je meedenken. Ze heeft bovendien veel kennis van alle verschillende materialen waarop de foto kan worden afgedrukt. En sinds kort weet ik dat ze zelfs van je eigen kiekjes iets bijzonders kan maken. Ik had een paar dierbare, maar helaas onscherpe phonefotootjes van de kinderen. Bea is het gelukt om daarvan unieke artistieke portretten te maken. Bedankt lieve Bea, heel blij mee!

Bea luistert goed naar je wensen en weet deze om te zetten naar een prachtig werk!

Bea heeft voor mijn man 40ste verjaardag een mooi kunstwerk gemaakt van een foto van onze kinderen en hier allemaal persoonlijke items in verwerkt. Mijn man was ontzettend verrast. Het is een kunstwerk geworden waar je naar blijft kijken en steeds iets nieuws in ziet. Wij zijn ontzettend bij met dit persoonlijke kunstwerk en het hangt trots in onze huiskamer.

First class vakvrouw die foto's maakt waarin ik mijzelf volledig herken.

Naast de prachtige foto's die Bea aflevert, ziet zij ook kans om je volkomen thuis te laten voelen in haar atelier. Zij combineert haar geweldig technisch vakmanschap en liefde voor haar vak met enorme mensenkennis, geduld en humor. Een fotoshoot bij haar meemaken is een cadeautje en levert ook nog eens foto's op die voor mij en mijn directe omgeving dierbaar zijn.

Professioneel

Op zeer korte termijn kon ik een fotoshoot regelen. In haar studio liet Bea me kennismaken met haar werk. Heel inspirerend! Mijn moeder werd 80, de ideale gelegenheid om een fotoshoot cadeau te geven, thuis in haar volop bloeiende tuin. Oma met alle kinderen en kleinkinderen, ze geniet nog dagelijks van het mooie fotoboek. Zoveel mooie foto’s om uit te kiezen was een hele klus waarbij Bea ons goed geadviseerd heeft. Na een jaar nog foto’s bijbesteld, helemaal geen probleem. Hele goede service! Bea speelde ook goed in op de vragen en voorstellen van de familie. Na twee weken mochten we al komen kijken, fantastische foto’s.

Bea heeft originele ideeen en hield goed rekening met onze wensen

Bea heeft onze bruidsfotografie gedaan. Het is een erg mooi boek geworden. Bea heeft originele ideeën en hield goed rekening met onze wensen.

Bea ziet alles....

Bea fotografeerde ons huwelijk 14 jaar geleden, onze familie in de studio 10 jaar terug, mij persoonlijk in de studio 9 jaar terug en pas fotgrafeerde ze weer op het feest voor mijn 50e verjaardag. Ze loopt dus al een hele tijd met ons mee. Ze legt bijzondere momenten bijzonder mooi vast en maakt er vervolgens ook een bijzonder kunstig boek van. Heerlijk om in te kijken en ervan na te genieten. Bea is prettig om om je heen te hebben. Op een feest merk je niet dat ze er is, maar zij ziet echt alles.... ze is heel prettig in het contact, maakt een feestje van je feestje. Kortom, een aanrader!

Bea is een professioneel fotograaf en kunstenares tegelijkertijd, waardoor ze prachtig werk levert

Van de zomer hebben wij een fotoshoot gedaan met al onze kinderen bij Bea. Dat was een groot succes. Bea kan goed luisteren en afstemmen op wat je wilt. Ze verstaat de kunst om een sfeer te creëren in haar studio waardoor jong en oud zich op z’n gemak voelt. Bovendien is ze een vakvrouw pur sang. Als fotograaf creëert ze prachtige situaties om de mensen mooi op de foto te krijgen en door haar kunstzinnige eigenschappen weet ze meer dan originele opstellingen te maken. Ze is prettig in het contact en werkt zeer accuraat. Resultaat een zeer gevarieerd fotoboek van de familie en een aantal prachtige schilderijen van de verschillende gezinnen.

open, goed oog voor compositie, ''net iets anders''.

Bea heeft het vermogen om snel en professioneel te schakelen tussen mijn wensen voor privéfotografie en zakelijke opdrachten. Zo maakte zij in 1 middag een prachtige port-folio voor privé gebruik, mijn website en mijn linkdin profiel. kortom waar naar zijn geld! Ronald Bouter directeur en oprichter dOorsprong.