Goed en deskundig advies.

Lianne heeft mij goed geholpen tijdens mijn echtscheiding met deskundig advies, goede begeleiding en duidelijk communicatie. Bedankt!

Empathisch, professioneel, soepel en vreedzaam

Mevrouw Bregonje heeft uitstekend werk verricht bij het begeleiden van onze scheiding. Ze was empathisch, neutraal en hielp ons effectief bij het bereiken van overeenstemming. Haar professionele aanpak en begripvolle houding maakten het proces minder stressvol. Ze gaf duidelijke begeleiding en zorgde ervoor dat zowel mijn ex-partner als ik ons gehoord voelden. We zijn dankbaar voor haar deskundige begeleiding en zouden deze mediator zeker aanbevelen aan anderen die een soepele en respectvolle scheiding willen.

Bekwaam, betrouwbaar en empathisch!

De afgelopen 4,5 jaar was Lianne mijn steun en toeverlaat in mijn (complexe) scheidingszaak. Ze heeft zich volledig ingezet voor gerechtigheid. Haar juridische expertise en professionaliteit in combinatie met haar persoonlijke benadering maakt haar een bekwame, betrouwbare en empathische advocaat. Zij ging altijd uit van het belang van het (mijn) kind en dat gaf me het vertrouwen dat ik de juiste advocaat aan mijn zijde had. Ze nam de tijd om mijn zorgen te begrijpen en ik was ten aller tijde op de hoogte van de voortgang in mijn zaak, wat het hele proces aanzienlijk minder stressvol maakte. Bijzonder kenmerkend is haar proactieve benadering bij het oplossen van problemen. Ze stelde me vooraf al op de hoogte van potentiële struikelblokken en had dan al ideeën en strategieën om ze effectief te omzeilen. Lianne is al met al een zeer toegewijde advocaat en ik zal haar altijd dankbaar zijn voor de afgelopen jaren!

Meer dan tevreden

Met de geboden juridische ondersteuning

Oprecht heel kundig vriendelijk positief en doortastend.

Mevr. Bregonje heeft ons buitengewoon goed geholpen. Ze heeft ons geholpen om mijn kind terug op een veilige plaats te krijgen. Mijn zoon woont nou definitief bij mij. De situatie was heel ingewikkeld en door haar hulp ook bij de kinderrechter zijn wij er goed uitgekomen. Zonder haar hulp was dit nooit gelukt!! Rebekka, Terneuzen.

Hartelijk, warm en kundig!!!

Lianne heeft mij bijgestaan tijdens mijn onverwachte scheiding. Zij heeft mijn belangen kundig, doortastend en duidelijk behartigd en naar mij als persoon omgekeken, meegedacht, meegeleefd en verschillende toekomst scenario's voorgelegd. Vanaf het 1e moment voelde het vertrouwd bij haar. Een warm persoon met het hart op de juiste plaats.

Super snelle goede service, en een hele persoonlijke behandeling

Mijn ervaring is dat degene die mijn zaak behandelde heel erg meedacht. Wat is nou een goede oplossing voor mij.

Geweldige advocaat!

Lianne Bregonje heeft mij bijgestaan in mijn echtscheiding. Zij is een advocaat met verstand van zaken, die altijd zoekt naar een oplossing en daarbij niet alleen oog heeft voor mijn zakelijke belangen, maar ook voor mij als persoon!

Duidelijkheid

Lianne gaf mij vertrouwen in een zeer onzekere tijd. Ze werkt snel, schept duidelijkheid /vertrouwen , geeft uitleg en draagt verschillende mogelijkheden aan. Ik kan haar van harte aanbevelen voor juridisch advies!

Lianne heeft ons uitstekend geholpen. Snel, helder, vriendelijk en professioneel.

uitmuntend

De afgelopen vijf jaar was mevrouw Bregonje de steun en toeverlaat in mijn scheidingszaak. Een keiharde tante maar met haar hart op de juiste plaats. Ze zet zich volledig in voor gerechtigheid.

Geruststellend

Er is een boel op mij afgekomen tijdens de scheiding. Lianne gaf advies, was behulpzaam en resoluut. Afspraak is afspraak, ze werkt snel, doortastend en is heel duidelijk in haar communicatie. Het was enorm geruststellend om haar aan mijn zijde te hebben staan, zeker op de momenten dat ik het echt even niet meer zag zitten.

vraagbaak waar nodig

Lianne heeft mij uitstekend geholpen tijdens mijn scheiding. Zakelijk en prive was voor mij lastig, gezien wat mijn en zijn rechten/plichten waren tijdens de scheiding. Ze zoekt alles uit en geeft niet op voor ze alles op een rijtje heeft voor haar klant. Mij in dit geval! toppertje

Geeft veel vertrouwen en helpt goed

Lianne heeft mij heel veel vertrouwen gegeven tijdens de procedure. Ik was heel blij met haar geboden hulp en had niet geweten wat ik zonder haar had gemoeten.

goed en helder advies

Lianne geeft goed en helder advies en waar nodig ook een gezonde dosis tegengas. Dat heeft mij erg geholpen in het nemen van de beslissingen. Ze reageert snel en adequaat op vragen en luistert goed naar je en stemt haar advies daar op af.

Vlot, open en eerlijk

Het leek een ingewikkelde scheiding ivm zakelijke aangelegenheden, onroerend goed ed, maar Lianne heeft ons er op snelle en accurate wijze doorheen geleid. Ze is snel, up to date, heeft geen oordeel, zakelijk indien nodig, kortom de ideale advocaat bij een scheiding. Dank Lianne!!!

Zeer betrokken en betrouwbaar, een aanrader!

Mijn ervaring met Lianne is zeer positief. Ze is betrokken, professioneel, betrouwbaar en regel bij haar is afspraak is afspraak. Daarnaast is ze open en toont interesse in de persoon waar ze op dat moment mee te maken heeft.