Ik werd heel fijn ondersteund bij het mezelf gaan uiten via creatief werk,

Ik ben ongeveer drie jaar leerling geweest bij Antoinette, groepslessen boetseren/keramiek. Antoinette is een ontzettend fijne begeleidster, zowel op het technische vlak, maar ook om zo nodig mee te helpen betekenis te geven aan wat je maakt. Voor mij waren deze jaren heel belangrijk om mijzelf te uiten in een moeilijke tijd. Ik kan het iedereen aanraden!

Dankjewel voor je mooie reactie Saskia en voor je waardevolle bijdrage aan de lessen. Het was bijzonder om jouw proces zo te mogen volgen en begeleiden.

Rustig, vriendelijk en vakkundig

Antoinette geeft fijne keramieklessen in een rustige, landelijke omgeving. Je kunt beschikken over alle mogelijke materialen en krijgt waar nodig aanwijzingen of hulp.

Dankjewel Karin voor je fijne reactie. Geniet van je werkstukken!

Leuke workshop met onverwacht mooi resultaat

Met een groepje mannen bezochten we als onderdeel van een vrijgezellenfeest de workshop speksteen bewerken bij Antoinette. We begonnen met een brok steen en konden ons niet voorstellen dat we aan het einde van de middag met een gepolijst kunstwerkje het atelier zouden verlaten. Antoinette hielp ons met het bewerken van het materiaal zonder daarin op de voorgrond te treden; we moesten zelf aan het werk en ondertussen zorgde zij (en haar man) dat het ons aan niets ontbrak. We hebben een gezellige dag gehad en zijn allemaal trots op ons zelfgemaakte kunstwerk!

Dankjewel Johan en vrienden, het was superleuk om jullie te begeleiden. Jullie waren een leuke, gezellige groep. Ieder heeft op geheel eigen wijze vormgegeven aan de steen. Jullie mogen supertrots zijn op jullie harde arbeid en resultaat! Geniet ervan!

IIk vind het inspirerend

Als ik bij Antoinette ben en we mediteren voor dat we beginnen, brengt mij dat heel veel rust. Zo kan ik echt in alle rust mijn werkstuk maken. Antoinette is inspirerend, en geduldig. Ze denkt met je mee als je er niet uit komt of niet weet wat je moet maken. Al met al is het een heerlijke ruime om er te werken. Ik ga er met plezier naar toe en ga ontspannen en blij naar huis.

Dank je Hanneke. Fijn dat de les je zoveel ontspanning brengt.

Een urn, met liefde gamaakt. schitterend!!

Antoinette is zeer behulpzaam, staat je keurig te woord. Heel geduldig en rustig, een prettig persoon.

Dankjewel Henny voor je mooie reactie!

Het was een hele leuke evaring

Antoinette legt alles goed en rustig uit. Het is mogelijk om met verschillende soorten klei en technieken te werken. Het was een hele leuke ervaring in een fijne ruimte.

Dankjewel Debby, fijn dat de workshop je zo goed is bevallen. Ik heb van jullie gezelschap genoten. Veel plezier met je werkstukjes!

Een paar uurtjes heerlijk ontspannen bezig zijn met je handen.

Bezig zijn met klei geeft rust. Iedere les begint met een meditatie. Hierdoor ontstaat al een ontspannen sfeer. Antoinette geeft iedereen de ruimte om uiting te geven aan de eigen creativiteit. Ze stuurt bij met haar kunde van het keramieken maar ze laat ieder vrij in het werk.

Dankjewel voor je mooie reactie Riny. Geniet van je werkstukken, ze zijn de moeite waard!

Keramiek is heerlijk ontspannend!

Ik heb de keramiek lessen bij Antoinette als heel erg ontspannend ervaren. Het atelier van Antoinette is een fijne veilige plek waar ik een stuk rust heb kunnen vinden! Dank je wel daarvoor!

Heel fijn voor je Els, dat het werken met klei je zo goed heeft gedaan! Geniet van je klaprozen en je andere werkstukken.

Focus op ontwikkeling van vaardigheden

Ontspannen concentreren. Antoinette geeft advies en deelt kennis. Ze doet dit Respectvol en met inzicht in de mogelijkheden van de cursist.

Dankjewel voor je reactie Louis.

In een warme en fijne sfeer keramieklessen gevolgd onder deskundige begeleiding van Antoinette

Aansluitend aan een coachingstraject elders zocht ik iets om uit mijn hoofd en meer in mijn lichaam te gaan. Ik zocht ook iets om mijn perfectionisme op meer momenten los te kunnen laten. Bij de lessen keramiek vond ik wat ik nodig had. De meditatie aan het begin van de les zorgde dat ik met een leeg hoofd, in het nu, aan de slag kon. De klei, het lekker bezig zijn met mijn handen, deed de rest. Het lukte me om gewoon te genieten van het creëren van iets uit klei, zonder dat ik perfectie nastreefde. In een fijne, warme en rustige sfeer werden de lessen gegeven. Zowel beginners en gevorderden werkten in eigen tempo aan creaties. Antoinette gaf waar nodig op een ondersteunende, motiverende wijze uitleg en begeleiding. Ze stimuleerde creativiteit en de eigenheid bij de deelnemers.

Dankjewel Diane, het was fijn je in de les te hebben. Met enthousiasme en creativiteit heb je ontspannen aan je werkstukken gewerkt. Veel plezier ermee!

Rust gevonden door het maken van de urn

Ik heb mijn vader zeer plotseling verloren. Door het feit dat alles zo snel is gegaan kon ik het verdriet lang geen plaats geven. Door het maken van de urn is dit mij wel gelukt. Antoinette begeleidt het proces heel goed. Ze geeft je de ruimte om erover te praten en reikt jou tools aan hoe je met de verwerking om kan gaan. Dit proces heeft mij enorm geholpen, het bezig zijn met klei werkt louterend en ik kon al mijn liefde voor mijn vader hierin kwijt waardoor hij nu een mooie laatste rustplaats heeft gekregen.

Dank je Petra. Wat fijn dat het maken van de urn je zoveel heeft gebracht. Hij is ook prachtig geworden!

Werken met klei in een prettige sfeer.

Antoinette is deskundig en creëert rust.

Dankjewel Cora. Veel plezier met je werkstukken!

Wekelijks mijn creatief rustmomentje onder vakkundige leiding

Wekelijks mijn creatief rustmomentje onder vakkundige leiding

Dankjewel voor je reactie Inge. Veel plezier met je werkstukjes!

Een leuke cursus voor wie meer over keramiek te weten wil komen

Tijdens deze cursus keramiek heb ik verschillende technieken geleerd en mooie dingen mogen maken, waarbij je zelf een ontwerp mag bedenken. Ook zijn er qua kleur en toepassingen van verf en glazuur veel mogelijkheden. De groep was heel divers, van beginners tot gevorderden.

Veel plezier met je werkstukken Bianca! Je hebt er enthousiast en met aandacht aan gewerkt.

Fijne lessen en ontspannen sfeer.

Even aarden voordat we starten met een ontspanningsoefening vind ik fijn. Je mag maken wat je wilt, maar Antoinette kan je ook een opdracht geven of je helpen een keus te maken. Als je bezig bent kun je altijd om aanwijzgingen of hulp vragen. Ook ziet ze altijd het mooie aan je werk. Fijne lessen, hoogstens iets te kort!

Dankjewel voor je reactie Saskia. De lessen zullen iets langer worden. In het nieuwe seizoen komt er een kwartier bij.

Hele prettige sfeer om jezelf te ontplooien

Het atelier is een een prettige omgeving om aan het werk te gaan met keramiek en met jezelf. Het begin met een meditatie is uniek en elke week een goede start met de creatieve arbeid.

Dankjewel Adeline. Ik vind het altijd mooi om te zien als iemand een eerst nog vaag idee weet om te zetten in een helder eindresultaat. Veel plezier met je werkstukken!

Mijn vrouw is door de coaching van Antoinette fantastisch geholpen

Wat vele hulpverleners in de afgelopen 10 jaar niet hebben kunnen doen, heeft Antoinette in een halfjaartje voor elkaar gekregen. Mijn vrouw heeft middels creatieve activiteiten en goede gesprekken de oorzaken van haar gevoelens en angsten duidelijk gekregen en heeft door Antoinette geleerd hoe ze daar mee om kan gaan. Chapeau Antoinette! Ze is een veel gelukkiger mens door jou!

Dankjewel Ron voor je enorme compliment!

Vakkundig, enthousiast, goede meditatie, inspirerend, behulpzaam, kan creativiteit goed overbrengen

Zie hierboven

Dankjewel Jolanta.

Erg leuke ervaring. Lieve vrouw, erg behulpzaam en creatief

Leuk om met collega's / vrienden te doen. We hebben erg gelachen. Workshop is goed uitgelegd en mevrouw was erg behulpzaam en kon goed uitleggen.

Dankjewel voor je enthousiaste reactie. Ook ik heb erg van jullie groep genoten tijdens de workshop "Je portret geboetseerd door je collega's". Jullie hebben hard gewerkt en dat is te zien aan de superleuke resultaten!