Geweldig!!

Sinds ik begonnen ben met voetreflexmassage, heb ik veel minder pijn in mijn voeten en is de doorbloeding van mijn voeten veel beter.

Perfect...

Prima ontvangst en intake en behandeling is perfect.

Persoonlijk

Carola neemt echt de tijd om te luisteren naar je lichamelijke klachten en te bedenken wat de oorzaak zou kunnen zijn. Legt verbanden tussen verschillende klachten die ik zelf nooit bedacht zou hebben. Voel me serieus genomen en merk echt verschil als ik geweest ben voor een behandeling.

Ontspanning

Carola stelt je op je gemak met haar gesprek, de luxe stoel, warme handdoeken en super ontspannende behandeling die nog dagen aanhoud.

Bij mijn chronische aandoeningen zijn er wat vervelende dingen die niet met medicijnen of ziekenhuisbehandelingen te verlichten waren. Sinds ik hier kom valt er elke keer een last van mijn schouders. En heb ik weer langere tijd verlichting. Tevens is het ook nog eens erg ontspannend. Ik blijf graag komen.!!!!!!!!!!!

In een woord geweldig, vakkundig , mooie praktijk sfeervol en straalt veel rust uit ik heb heel veel baat bij haar behandeling

Een hele fijne ervaring met een geweldig resultaat!

Vanaf het eerste moment voelde het super goed! Carola luistert goed en stelt haar vragen om tot een goed behandelplan te komen. Ze stemt goed af en stelt haar plan in overleg bij. Dat is erg fijn. Mijn energie is enorm verbeterd doordat blokkades in mijn lijf doorbroken werden. Ik ben enorm verrast wat de resultaten zijn van de voetreflextherapie.

Heerlijke ervaring!

Hele mooie en rustgevende praktijk. Meteen bij binnenkomst een warm gevoel. Carola stemt je meteen op je gemak,probeert meteen te onderzoeken wat de problemen zijn,en gaat zeer vakkundig te werk,ze verstaat haar vak,zekers te weten! Zeer veel baat bij haar behandelingen, een aanrader,ga zo door Carol!

Carola is heel goed in wat ze doet en vriendelijk en behulpzaam

Ik heb nu al meer als een jaar behandelingen bij Carola ik ben zeer tevreden Carola verstaat haar vak en is vriendelijk behulpzaam ik k heb er heel veel baat bij haar behandeling ik kon eerst niet eten en had veel aan vallen nu kan ik weer eten aanvallen zijn minder en ik ben sterker geworden Anja.o

Veilig en vertrouwd gevoel

Gevoel van gehoord worden, geen kwaal of symptoom is vreemd. Ontspannen gevoel na de behandeling(en). De bereidwilligheid voor extra afspraken en of verzetten van afspraken.

Een mooie sfeervolle praktijk met rustgevende achtergrondmuziek waardoor je je op je gemak voelt en je kunt ontspannen. En Carola die heel goed naar je luistert en meedenkt en de behandeling daar op afstemt. Carola heeft liefde voor haar vak en heeft verstand van zaken. Ze heeft mij met verschillende klachten goed geholpen, zowel lichamelijk als geestelijk. Ik heb er echt veel baat bij!

Heeft veer zin Voor mij

Ik heb er veel baat bij

Super fijn

Was echt heel onstspanne heerlijk

Ultiem genieten met expertise

Iedere keer weer kijk ik uit naar mijn afspraak omdat ik het een moment voor mezelf vind. Ik geniet van de behandeling en het gesprek vooraf. Carola is een prettige persoonlijkheid met kennis van zaken. Zij blijft zich steeds bijscholen.

Geweldiggggggggg

Ik kijk er naar uit elke keer. En kom als een ander mens weer naar buiten....fantastisch!

Ben erg tevreden over de behandeling het heeft mij heel goed geholpen en ben er heel erg blij mee ook de behandeling en de tips en oefeningen die je mee krijgt

Heerlijke behandeling gehad !!!

Heerlijke behandeling gehad !!

Ontspanne sfeer, persoonlijk contact

Altijd een warm welkom wanneer ik mij laat behandelen bij Carola. Zij neemt de tijd & weet waar ze mee bezig is. Fijne warm ingerichte praktijk. Carola doet dr alles aan om het je zo comfortabel mogelijk te maken.

heerlijk ontspannen

Aan alles is gedacht, van warme handdoeken tot glaasje thee na afloop. heerlijk moment van ontspanning en het heeft zeker resultaat.

Erg fijne vrouw om bij terecht te komen. Warm welkom, alles goed verzorgd en fijne behandelingen.

Ontspannen relaxte sfeer

Prima voetmassage ziet er keurig uit en hygienisch.

zeer aan te raden

Carola heeft mij van mijn vocht probleem afgeholpen door de massages gebruik ik nu geen plas medicatie meer. Tevens zijn de massages naast dat het voor het vocht afdrijvend werkt voor mij ook nog ontspannend twee vliegen in een klap.

Carola doet dit met hart en ziel!

Meerdere keren bij Carola geweest. Voor een voetreflex massage en een hotstone massage, echt een super ervaring waarvan je helemaal tot rust komt. Ook de praktijk ziet er super mooi uit!

Goed resultaat!

Ik heb het ervaren als totale ontspanning met uiteindelijk een goed resultaat, mijn energie dip is verdwenen.

Persoonlijk, vriendelijk & begripvol

Nu een aantal keren bij Carola geweest. Eerste keer goed geholpen bij de ms-vermoeidheid (wat meer energie), overbelasting in mijn rechterelleboog (ging weg) en mijn onrustige benen (veroorzaakt door ms). Daarna het vermoeden door mijn therapeuten en artsen dat er wat is met bepaalde zenuwen in mijn armen/elleboog/handen. De laatste behandeling daar ook aandacht aan besteed. Alle pijn en irritatie is voor mijn gevoel grotendeels in een mooi doosje gestopt en komt pas na een aantal weken weer kabbelend naar boven... Ik vind het dan niet erg om na een aantal weken alles weer even terug te stoppen in dat doosje. En zelfs het gevoel dat mijn darmen rustiger en minder vaak overstuur zijn. Ik weet dat het niet geneest, maar als ik een aantal weken iets beter kan slapen omdat de ms-pijn/irritatie in o.a. mijn benen niet de overhand krijgen, dat ik wat meer energie lijk te hebben en m'n armen weer een beetje fatsoenlijk kan gebruiken en minder medicatie nodig heb dan is dat voor mij goud waard! Extra prettig is het dan dat Carola voor mijn gevoel echt naar het hele verhaal luisterd, doorvraagt als het nodig is, en haar behandelingen echt op jou afstemt.