Heerlijke behandeling gehad !!!

Heerlijke behandeling gehad !!

Ontspanne sfeer, persoonlijk contact

Altijd een warm welkom wanneer ik mij laat behandelen bij Carola. Zij neemt de tijd & weet waar ze mee bezig is. Fijne warm ingerichte praktijk. Carola doet dr alles aan om het je zo comfortabel mogelijk te maken.

heerlijk ontspannen

Aan alles is gedacht, van warme handdoeken tot glaasje thee na afloop. heerlijk moment van ontspanning en het heeft zeker resultaat.

Erg fijne vrouw om bij terecht te komen. Warm welkom, alles goed verzorgd en fijne behandelingen.

Ontspannen relaxte sfeer

Prima voetmassage ziet er keurig uit en hygienisch.

zeer aan te raden

Carola heeft mij van mijn vocht probleem afgeholpen door de massages gebruik ik nu geen plas medicatie meer. Tevens zijn de massages naast dat het voor het vocht afdrijvend werkt voor mij ook nog ontspannend twee vliegen in een klap.

Carola doet dit met hart en ziel!

Meerdere keren bij Carola geweest. Voor een voetreflex massage en een hotstone massage, echt een super ervaring waarvan je helemaal tot rust komt. Ook de praktijk ziet er super mooi uit!

Goed resultaat!

Ik heb het ervaren als totale ontspanning met uiteindelijk een goed resultaat, mijn energie dip is verdwenen.

Persoonlijk, vriendelijk & begripvol

Nu een aantal keren bij Carola geweest. Eerste keer goed geholpen bij de ms-vermoeidheid (wat meer energie), overbelasting in mijn rechterelleboog (ging weg) en mijn onrustige benen (veroorzaakt door ms). Daarna het vermoeden door mijn therapeuten en artsen dat er wat is met bepaalde zenuwen in mijn armen/elleboog/handen. De laatste behandeling daar ook aandacht aan besteed. Alle pijn en irritatie is voor mijn gevoel grotendeels in een mooi doosje gestopt en komt pas na een aantal weken weer kabbelend naar boven... Ik vind het dan niet erg om na een aantal weken alles weer even terug te stoppen in dat doosje. En zelfs het gevoel dat mijn darmen rustiger en minder vaak overstuur zijn. Ik weet dat het niet geneest, maar als ik een aantal weken iets beter kan slapen omdat de ms-pijn/irritatie in o.a. mijn benen niet de overhand krijgen, dat ik wat meer energie lijk te hebben en m'n armen weer een beetje fatsoenlijk kan gebruiken en minder medicatie nodig heb dan is dat voor mij goud waard! Extra prettig is het dan dat Carola voor mijn gevoel echt naar het hele verhaal luisterd, doorvraagt als het nodig is, en haar behandelingen echt op jou afstemt.

Doeltreffend

Ik kwam bij Carola met diverse klachten, hoofdzakelijk vermoeidheid en gewrichten. Na een paar keer kon ik al duidelijk verschil voelen. De praktijk is verzorgd en rustgevend.

Lekker ontspannen

Aangezien ik geen klachten had, was het een lekkere ontspannen massage

Carola is zeer klantgericht en zet zich volledig in om de klachten duidelijk te krijgen.

Zij heeft mij een aantal keren een ontspanningsbehandeling gegeven. Deze behandeling had na afloop meteen een rustgevend effect op mij en werkte nog dagen door.

Kundig en betrokken

Carola is deskundig op het gebied van de voetreflex. Ze is betrokken en geeft daarnaast tips en advies. Ze heeft mij geholpen met het sterk verminderen van opvliegers!

Fijne en ontspannende behandeling

Na 1 bezoek wil je vaker.

Prettige ontvangst en goede uitleg. Nette praktijkruimte.

Carola is een erg gemotiveerde en vriendelijke vrouw. Zij heeft veel verstand van haar vak.

Contact met Carola verloopt erg goed. Carola denkt erg veel mee, dit is een heel prettige ervaring.