Jeroen is een vakman die van wanten weet!

Mijn ervaring met Oosterhout is prima! Hij heeft de beglazing van de erkers aan onze woning voorzien van nieuwe glaslatten zelf noemt hij het "neuslatten" . Vooraf heeft hij mij duidelijk gemaakt hoe hij het ging aanpakken en dit gaf mij meteen al het volste vertrouwen in dit jonge Schilders- en Timmerbedrijf. Alleen jammer dat hij zijn eigen koffie meeneemt dit zijn wij op de Veluwe (nog) niet gewend. Jeroen; je hebt prima werk geleverd!!

Goed werk geleverd

Na waterschade het plafond en muur geschilderd Eerst goed voorbehandeld zodat de watervlekken niet door het schilderwerk heen zouden komen. Keurig werk geleverd

zeer nauwgezet en kwalitatief goed

zie boven

Vakwerk

Jeroen heeft onze binnentrap geschilderd. Het resultaat is verbluffend mooi. Prachtig afgewerkt en geheel volgens afspraak. Een aanrader!

professioneel, meedenkend en een zeer fraai resultaat

Ik zag op tegen de schilderklus in mijn nieuwe huis. Heb weinig verstand van schilderen en had ook geen goed beeld wat ik nu eigenlijk gedaan wilde hebben. Jeroen denkt mee en weet uitstekend uit te leggen waarom en hoe schilderwerk uitgevoerd zou moeten worden en geeft daarbij welkome kleuradviezen. Nu het werk af is heb ik inmiddels het idee ook enige kennis te hebben van schilderen. En het schilderwerk zelf is een plaatje.

Goed vakmanschap komt zn' afspraken na met oog voor detail.

Door de manier van werken en de vakkundigheid hebben wij al jaren goede ervaringen in het onderhoud van ons pand, wat wij vragen wordt netjes met zorgvuldigheid en overleg uitgevoerd, dit geeft een groot vertrouwen en hebben wij vele jaren plezier van het mooie en vakkundige werk.

Secure vakman die de klant goed adviseert en informeert

Goede service, secuur werk afgeleverd. Uitstekende communicatie over de voortgang van de werkzaamheden!

Denkt mee en het resultaat is prima.

Het is prettig om werkzaamheden mee voor te bespreken en ook tijdens de werkzaamheden zelf.

goede kwaliteit en in hoog tempo afgehandeld.

goede kwaliteit en in hoog tempo afgehandeld.

Vakmanschap zoals men dat helaas nog maar weinig tegenkomt

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde werk. Wat ik ook op prijs stelde was dat er regelmatig overleg was over de te volgen aanpak. Daaruit bleek voor mij de gerichtheid op de kwaliteit van het werk en bovendien vond ik het zeer leerzaam.

vakkundig werk en betrouwbaar

vakkundig werk en betrouwbaar

Over Oosterhout Schilders- en Timmerbedrijf van

Een klein schilders- en timmerbedrijf uit Putten met een grote verscheidenheid aan werkzaamheden. Naast schilder- en timmerwerk verrichten we houtrotrenovaties en plaatsen we glas bij particulieren, Verenigingen van Eigenaren, hotels en bedrijven. De afwisseling van onze opdrachten houdt ons scherp. Elke dag zetten we ons met veel enthousiasme in om uw project volledig naar wens op te leveren.