Vakmanschap, kwaliteit en prachtig resultaat

Vanaf het eerste contact met Erik voor de wensen voor de tuin tot het realiseren hiervan door met name Teun en de jongens is de ervaring alleen maar positief. Verrassende ideeën, mooie plantenkeuze en superstrak straatwerk. Daarbij werken ze heel erg netjes, zijn vriendelijk en beleefd en iedere middag wordt alles weer netjes achtergelaten. Geen vraag is teveel en in alles doen ze hun best om de klant tevreden te stellen.

Zeer tevreden met onze nieuw betegelde tuin

Fa Vroege heeft deskundig en zorgvuldig onze tuin opnieuw bestraat. We zijn heel blij met het resultaat en bedanken fa Vroege voor het meedenken bij het uitwerken van het werkplan. Topidee van ons om fa Vroege in te schakelen bij deze werkzaamheden.

Het werk is keurig uitgevoerd.

De communicatie met de mannen liep voortreffelijk.

netjes gewerkt

Mooi idee uitgewerkt.

geweldige mensen geweldig werk

Erik is erg goed in wat hij doet en je kunt zien dat hij heel veel ervaring heeft. Zijn eerste ontwerp, gebaseerd op de informatie die ik hem gaf, was perfect. Hij besteedt grote zorg aan het kiezen van de juiste planten voor jouw en het type tuin dat je heeft. Ik kan hem en zijn team zeker van harte aanbevelen.

Wat een deskundige, sympathieke en hardwerkende 'tuinmannen'.

Hoveniers is natuurlijk het hedendaagse woord hiervoor, en dat zijn zij dan ook in hart en nieren. Met veel verstand van planten en snoeitechnieken, een timmermansoog voor een rechte heg en gevoel voor wat de klant eigenlijk bedoelt hebben de heren ook dit najaar onze tuin weer winterklaar gemaakt. Blij mee! Bel ze maar, daar krijg je geen spijt van.

Fijn bedrijf met harde werkers.

Het onderhoud van de tuin werd vakkundig ter hand genomen. Na afloop werd de tuin winterklaar en opgeruimd opgeleverd.

Rietveld 36 3443 XC Woerden

0348 – 41 00 36