Altijd tijd voor je,en duidelijke uitleg.

Een deel van mijn insteek hengel was kapot,en ouder model. Ze hebben voor mij leveranciers gevraagd,en uiteindelijk een nieuw deel voor mij gevonden. Top

Vakkundige personen en altijd tijd voor goede uitleg, je gaat altijd met een goed gevoel de deur uit.

zeer goede info

Veel kennis op alle soorten van hengelsport echt een aanrader

Goed assortiment en goede service

Regelmatig haal ik hier mijn visspullen.. altijd goed advies en genoeg mooie spullen in het assortiment

Slechte website

Als je zoekt op b.v werphengel krijg je 0 resultaten deze web site is waardeloos

Leuk en vriendelijk geholpen!!

Vriendelijk werd ik geholpen door de verkoper. Ik wilde wat advies over vissen achter een zeilboot en wat ik het beste kon gebruiken. Goed advies gehad en zelfs werd er wat voor mij in elkaar gezet. Super!!

Uitstekende service en goede tips voor zowel roof als witvis.

Eigenaar weet wat ik nodig heb en smeert je niets aan. Altijd op maat kwa prijs en kwaliteit.

Top winkel, de mensen daar zijn heel klantvriendelijk en geven deskundig advies

Mooie winkel ik kom er graag ,heeft heel veel merkproducten.

Super winkel met top service

Echt een super winkel. Ben erg goed geholpen. Echt goed advies bij de vragen. En denken mee met waarvoor je de hengel gaat gebruiken. Net een mooie hengel gekocht. Als ik weer eens in de buurt ben ga ik zeker weer langs. Nogmaals top service!!!

Je wordt goed geholpen en klant vriendelijk door het personeel

Top service en erg vriendelijk personeel

Top goede prijs voor Mitchell epic 5 hengels gekocht

prima geholpen!!! Maar de website is helaas niet goed uit gewerkt. Dit verdiend snel aandacht.

Goeie service

Goede uitleg en verstand van zaken ik ben heel tevreden bedankt Frank en medewerkers. Ga zo door

Top winkel

Ruim assortiment. Zeer klant vriendelijk personeel.

Prima winkel

Heel groot assortiment En hele goede gozer de baas daar Is nooit te beroerd

Veel te drukke winkel .onverantwoord de,e tijd van corona

vriendelijk en deskund een 10 Maar corona Moet op de eerste plaats staan. Ook voor deze zaak.

Vriendelijk en hulpzame personen

Vriendelijk en hulpzame personen

Fijne gezellige winkel met zeer goede service

Fijne winkel met een zeer mooi assortiment. Je voelt je er altijd welkom en de koffie staat klaar. De service is uitstekend en je krijgt altijd goede raad van Frank Ik verkies dit zeker boven online shoppen

Top winkel en super service

goede service en zeer vakkundig

Zeer klantvriendelijk en proffesioneel

Super bedrijf.

Wordt altijd leuk geholpen.

Groot assortiment.

goed advies, ruim assortiment en altijd opgewekt

sinds enkele jaren kom ik ik de winkel en maak gebruik van de webshop. Heb ik niet, kennen ze niet . goed assortiment en normale prijzen en altijd tijd voor een bakkie

Prima geholpen goed advies

Goed geholpen juiste adviezen gekregen op meerdere aspecten van hengelsport

Super zaak

Als klant sta je er op nummer 1. En als het op advies aankomt , word niet het duurste al beste aangeprezen maar een eerlijk en betaalbaar advies . Een zaak waar het niet om de euro’s draait maar om een tevreden klant . Blijf zeker weer komen en volgende bestelling word volgende week gedaan πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Betrouwbaar

Nette, vlotte en betrouwbare hengelsportzaak. Indien niet voorradig wordt het voor je besteld. Voor alle vormen van visserij. Top!!