Super winkel met top service

Echt een super winkel. Ben erg goed geholpen. Echt goed advies bij de vragen. En denken mee met waarvoor je de hengel gaat gebruiken. Net een mooie hengel gekocht. Als ik weer eens in de buurt ben ga ik zeker weer langs. Nogmaals top service!!!

Je wordt goed geholpen en klant vriendelijk door het personeel

Top service

Top service en erg vriendelijk personeel

Top goede prijs voor Mitchell epic 5 hengels gekocht

prima geholpen!!! Maar de website is helaas niet goed uit gewerkt. Dit verdiend snel aandacht.

Goeie service

Goede uitleg en verstand van zaken ik ben heel tevreden bedankt Frank en medewerkers. Ga zo door

Top winkel

Ruim assortiment. Zeer klant vriendelijk personeel.

Prima winkel

Heel groot assortiment En hele goede gozer de baas daar Is nooit te beroerd

Veel te drukke winkel .onverantwoord de,e tijd van corona

vriendelijk en deskund een 10 Maar corona Moet op de eerste plaats staan. Ook voor deze zaak.

Vriendelijk en hulpzame personen

Vriendelijk en hulpzame personen

Fijne gezellige winkel met zeer goede service

Fijne winkel met een zeer mooi assortiment. Je voelt je er altijd welkom en de koffie staat klaar. De service is uitstekend en je krijgt altijd goede raad van Frank Ik verkies dit zeker boven online shoppen

Top winkel en super service

goede service en zeer vakkundig

Zeer klantvriendelijk en proffesioneel

Super bedrijf.

Wordt altijd leuk geholpen.

Groot assortiment.

goed advies, ruim assortiment en altijd opgewekt

sinds enkele jaren kom ik ik de winkel en maak gebruik van de webshop. Heb ik niet, kennen ze niet . goed assortiment en normale prijzen en altijd tijd voor een bakkie

Prima geholpen goed advies

Goed geholpen juiste adviezen gekregen op meerdere aspecten van hengelsport

Super zaak

Als klant sta je er op nummer 1. En als het op advies aankomt , word niet het duurste al beste aangeprezen maar een eerlijk en betaalbaar advies . Een zaak waar het niet om de euro’s draait maar om een tevreden klant . Blijf zeker weer komen en volgende bestelling word volgende week gedaan πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Betrouwbaar

Nette, vlotte en betrouwbare hengelsportzaak. Indien niet voorradig wordt het voor je besteld. Voor alle vormen van visserij. Top!!

Uitstekende service en ruim assortiment

Fijne winkel met een ruim assortiment. Je wordt altijd uitstekend geholpen in een goede sfeer. Aanrader!

De beste en mooiste hengelsportwinkel die ik ken

Kom al vanaf het begin bij deze zaak en na een periode dat ik niet viste weer een warm welkom beleeft. De eigenaar heeft niet alleen verstand van vissen maar ook een hart van goud. Ik zeg: massaal naar hengelsport Apeldoorn .

Goede uitleg over alles en zeer veel kennis voorhanden

Altijd vriendelijk en de koffie staat ook gewoon klaar. Altijd tijd voor de klant super ga zo door.

Prettig en enthousiast geholpen daarnaast een goed doordacht assortiment.

Als klant voel je de passie en het enthousiasme van de mensen die er vol overtuiging en met kennis over de laatste vistechnieken dit ook nog eens graag met de klant willen delen. Ruime keus in alle takken van hengelsport en een goed doordacht assortiment. Daarnaast staat er altijd koffie klaar en is er ruimte voor specialistische vragen. Wat mij betreft een aanrader om eens te bezoeken en een aanwinst in Apeldoorn en omgeving.

klant vriendelijk en kennis van zaken.

Er wordt goed naar je vraag geluisterd en er een passend advies gegeven. Daarnaast is de klantvriendelijkheid zeer hoog.

Meedenkend en vakkundig

Altijd meedenken juiste advies gewoon goed en betrouwbaar goede service!

Kennis en kunde komt hier samen

Erg tevreden over het geboden advies en de verkochte hengels inclusief toebehoren. De medewerkers adviseren volledig en stellen de juiste set samen o.b.v. de wensen en vooral ook op wat van toepassing is.

Ik wordt altijd goed geholpen en de mensen die er werken hebben verstand van vissen en het materiaal wat ze verkopen