goed advies, ruim assortiment en altijd opgewekt

sinds enkele jaren kom ik ik de winkel en maak gebruik van de webshop. Heb ik niet, kennen ze niet . goed assortiment en normale prijzen en altijd tijd voor een bakkie

Prima geholpen goed advies

Goed geholpen juiste adviezen gekregen op meerdere aspecten van hengelsport

Super zaak

Als klant sta je er op nummer 1. En als het op advies aankomt , word niet het duurste al beste aangeprezen maar een eerlijk en betaalbaar advies . Een zaak waar het niet om de euro’s draait maar om een tevreden klant . Blijf zeker weer komen en volgende bestelling word volgende week gedaan πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Betrouwbaar

Nette, vlotte en betrouwbare hengelsportzaak. Indien niet voorradig wordt het voor je besteld. Voor alle vormen van visserij. Top!!

Uitstekende service en ruim assortiment

Fijne winkel met een ruim assortiment. Je wordt altijd uitstekend geholpen in een goede sfeer. Aanrader!

De beste en mooiste hengelsportwinkel die ik ken

Kom al vanaf het begin bij deze zaak en na een periode dat ik niet viste weer een warm welkom beleeft. De eigenaar heeft niet alleen verstand van vissen maar ook een hart van goud. Ik zeg: massaal naar hengelsport Apeldoorn .

Goede uitleg over alles en zeer veel kennis voorhanden

Altijd vriendelijk en de koffie staat ook gewoon klaar. Altijd tijd voor de klant super ga zo door.

Prettig en enthousiast geholpen daarnaast een goed doordacht assortiment.

Als klant voel je de passie en het enthousiasme van de mensen die er vol overtuiging en met kennis over de laatste vistechnieken dit ook nog eens graag met de klant willen delen. Ruime keus in alle takken van hengelsport en een goed doordacht assortiment. Daarnaast staat er altijd koffie klaar en is er ruimte voor specialistische vragen. Wat mij betreft een aanrader om eens te bezoeken en een aanwinst in Apeldoorn en omgeving.

klant vriendelijk en kennis van zaken.

Er wordt goed naar je vraag geluisterd en er een passend advies gegeven. Daarnaast is de klantvriendelijkheid zeer hoog.

Meedenkend en vakkundig

Altijd meedenken juiste advies gewoon goed en betrouwbaar goede service!

Kennis en kunde komt hier samen

Erg tevreden over het geboden advies en de verkochte hengels inclusief toebehoren. De medewerkers adviseren volledig en stellen de juiste set samen o.b.v. de wensen en vooral ook op wat van toepassing is.

Ik wordt altijd goed geholpen en de mensen die er werken hebben verstand van vissen en het materiaal wat ze verkopen

Geweldige zaak

Δ°k heb verscheidene keren deze hengelshop bezoekt,wat een mooie zaak,je hebt alles van a tot z. Wat je ook maar nodig kan hebben,en zeer vriendelijke eigenaar die je echt wilt helpen.

Top winkel

Mooie winkel en top eigenaar en je gaat altijd lachend de winkel uit top winkel

Topservice van een topgozer.

Altijd in voor een praatje en de koffie staat ook altijd klaar.

top winkel

goede service,,,veel kennis van zaken en heel vriendelijkgeholpen.

Een groot feest

Bij toeval binnen gevallen, en wat een ontvangst! Kundige uitleg, verstand van zaken en een brede lach! Deze jongens hebben niet alleen veel plezier in hun vak maar ook nog eens veel kennis!

Mooie winkel met een zeer breed assortiment.. Zeer goed en vriendelijk geholpen door de eigenaar die echt hart voor zijn zaak heeft ...Super.

Perfect!

Bij Hengelsport Apeldoorn zijn ze erg klantvriendelijk. Niet alleen de ervaren visser, maar ook de onervaren visser (zoals ik zelf) kan er terecht. Ben netjes geholpen en kreeg meerdere mogelijkheden binnen mijn budget. De medewerkers weten duidelijk waar ze het over hebben, wat enorm hielp want ik zelf heb er geen verstand van en wist niet waar ik moest beginnen. Uiteindelijk heb ik dankzij Hengelsport Apeldoorn een geslaagde dag gehad, zowel in de winkel, als de dag dat ik ging vissen!

Ziet er top uit en goede service.

Ik werd er prima geholpen.

altijd vriendelijk en tijd voor zijn klanten.

vriendelijke ontvangst en vakkundige uitleg.

Echte aanrader !!!

Laatst een cadeaubon aan geschaft bij hengelsportapeldoorn ben zo goed en vriendelijk geholpen , een echte aanrader.

Super service

In de winkel zijn ze altijd vrolijk en goed gezind. Je zult hier nooit een ongemakkelijke sfeer ervaren. De jongens zijn kundig en experts in hun vak. Ik kom hier altijd graag!