top winkel

goede service,,,veel kennis van zaken en heel vriendelijkgeholpen.

Een groot feest

Bij toeval binnen gevallen, en wat een ontvangst! Kundige uitleg, verstand van zaken en een brede lach! Deze jongens hebben niet alleen veel plezier in hun vak maar ook nog eens veel kennis!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie winkel met een zeer breed assortiment.. Zeer goed en vriendelijk geholpen door de eigenaar die echt hart voor zijn zaak heeft ...Super.

Perfect!

Bij Hengelsport Apeldoorn zijn ze erg klantvriendelijk. Niet alleen de ervaren visser, maar ook de onervaren visser (zoals ik zelf) kan er terecht. Ben netjes geholpen en kreeg meerdere mogelijkheden binnen mijn budget. De medewerkers weten duidelijk waar ze het over hebben, wat enorm hielp want ik zelf heb er geen verstand van en wist niet waar ik moest beginnen. Uiteindelijk heb ik dankzij Hengelsport Apeldoorn een geslaagde dag gehad, zowel in de winkel, als de dag dat ik ging vissen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

altijd vriendelijk en tijd voor zijn klanten.

vriendelijke ontvangst en vakkundige uitleg.

Echte aanrader !!!

Laatst een cadeaubon aan geschaft bij hengelsportapeldoorn ben zo goed en vriendelijk geholpen , een echte aanrader.

Super service

In de winkel zijn ze altijd vrolijk en goed gezind. Je zult hier nooit een ongemakkelijke sfeer ervaren. De jongens zijn kundig en experts in hun vak. Ik kom hier altijd graag!