Te duur en bij pin betaling zo maar extra gevraagd

Te veel betaald voor een korte rit en bij pin betaling zo maar vijf euro extra gevraagd. De eerste en ook de laatste keer dat we hun diensten gebruiken.

lange maar fijne rit

Door autopech moesten wij met een taxi uit Zuid-Frankrijk opgehaald worden. Twee aardige chauffeurs stonden ruim op tijd op de afgesproken plaats. Het werd een lange maar fijne rit naar huis, bij Nijmegen. Regelmatig konden we even uit de auto de beentjes strekken en ergens iets nuttigen. Er werd goed doorgereden met de grote comfortabele Tesla. Dit bedrijf is zeer aan te bevelen, ook voor een buitenlandse rit dus. Bedankt voor het ons veilig thuis brengen!

Na slechte ervaring ruim gecompenseerd

Naar aanleiding van de situatie uit mijn vorige review, zijn wij inmiddels ruim gecompenseerd door ATC. Waarvoor onze hartelijke dank!

Waardeloze Service

Hierbij de schandalige manier van zaken doen van ATC Nadat we vrijdag 21-10-2022 zijn afgezet op Schiphol door de ATC, hebben wij nog de vraag gesteld betreffende de retour rit, moet ik bellen als we geland zijn? Dat was niet nodig, wij houden alles in de gaten en 20 minuten na landing komt de taxi Uw kant op en ons bellen waar hij stond. Dat was de afspraak! Wij zijn om 00.54 uur vervroegd geland, maar dat zou geen probleem moeten zijn. ATC zou de vluchttijden in de gaten houden! Dit is niet gebeurd, dus stonden wij te wachten op een taxi. Wij hebben zelf meerdere keren contact gezocht, zonder succes. En dan gaat het mis er wordt gezegd dat wij net GELAND zijn en dat wij hadden moeten bellen. Er wordt gedaan alsof het onze schuld is, maar met 25 minuten zou er een taxi zijn. Om 3.04 uur nogmaals gebeld waar de taxi bleef, toen werd er gewoon beweerd dat we niet reageerde op pogingen tot contact. Dit onzin wij wachten met de telefoon in de hand en er is niet gebeld. Dan blijken ze een verkeerd telefoonnummer te hebben, nog even geduld. Dan krijg ik via ATC een chauffeur te spreken die met een Volkswagen-golf ons moet komen ophalen. Op mijn vraag of daar 4 volwassene met rugzakken en 2 grote koffers inpassen gaf de chauffeur aan daar over te twijfelen. De man van ATC zei toen dat we geen bus besteld hadden en dat we hier blij mee moesten zijn. Nu hadden we bij de reservering besproken wat hij kon verwachten. Uit eindelijk worden we om 03.19 uur gebeld dat de taxi er bijna is. Geen Volkswagen meer maar een Seat dit paste net. Gaandeweg bleek dat deze taxi van ons 55,00 euro verwachtte dat gingen wij niet betalen. Van de weg af, hij ging ons niet gratis naar huis brengen. Weer gebeld met ATC en die is het met de chauffeur eens geworden. Wat blijkt deze chauffeur was via-via geregeld, en niet door ATC. Een heel vervelende ervaring, niet de eerste keer. En dan ons de schuld geven dat gaat ons echt te ver. Dit is voor ons echt de laatste rit die we met ATC hebben gemaakt!

Helemaal geweldig - kan niet beter

Was een top ervaring. NS staakt en wij moesten vliegen en ze hebben echt hun best gedaan om ons in hun schema te passen. Ze kwamen op tijd en de chauffeuse was super aardig, leuke gesprekken gehad. Zou nooit een andere kiezen!

Keurig op tijd, ook voor de terugweg en heel klantgericht. Onze avond uit naar het theater in Amsterdam werd door de prachtige taxi en goede service echt een avond om nooit te vergeten. Zo gaan we het vaker doen!

Uitstekende service!

Vriendelijke, behulpzame en beleefde chauffeur!

Slecht

Is niet komen opdagen!

Altijd op afgesproken tijd nooit te laat

Heb tot nu toe geen een keer meegemaakt dat de chauffeur niet op tijd was en altijd vriendelijk

Ik ben tevreden met de taxidienst van de alphense taxi centrale. Het boeken ging erg gemakkelijk en de uitvoering liep zoals gehoopt.

“ altijd goed “

Waar vraag is, is aanbod. Goed geregeld.

Vriendelijke service en bijzondere ervaring!

Wij hebben op de dag van onze bruiloft gebruik gemaakt van de diensten van de Alphense Taxi Centrale. Het was bijzonder op deze dag in een mooi voertuig rondgereden te worden tussen bestemmingen. Tijdens onze fotoshoot mochten wij ook op de foto met het voertuig wat een waardevolle herinnering is. Tony, onze chauffeur, was zeer vriendelijk, flexibel en een goede driver. Voor goede service en een bijzondere ervaring bij een speciale gelegenheid kan je bij ATC terecht.

Een voorbeeld voor menig chauffeur

Vorige week moest ik naar de dokter voor een controle. Deze kon ik niet meer verzetten. Ik had natuurlijk angst in deze rare tijden. Ik kan mij niet herinneren dat ik door zo een galante chauffeur ben vervoerd. Ik bel volgende keer weer Tonny.

Zeer behulpzaam

Snelle service, gastvriendelijk, schone auto, fijn dat hij op tijd was.

Niets op aan te merken, gewoon prima

Op tijd. Geweldige auto . fijne chauffeur. Goede prijs. Mooi schoon

Fijne taxi service

Op tijd opgehaald in een nette auto. Aardige chauffeur. Betaling met pin in de auto.

Luxe, hygiënisch & betrouwbaar

Alle hygiënische zorg wat nodig is op het moment, daar voldoet ATC zeer goed aan. Vervoer verliep luxe en vriendelijk. Boven verwachting een relaxte reis genoten. Zeker aan te raden!

Goede gezellige service!

Dhr is beleefd, snel ter plekken. Taxi is schoon en fris! ( Ook deze corona tijd heel belangrijk)

Fantastich!

Prijs kwaliteit verhouding is top! Mooi optijd en zeer klantvriendelijk! Snel weer boeken!

Vriendelijke chauffeur komt afspraken na , afgesproken tijd aanwezig

Topper

Prima taxi rit!

Goeie rit, mooi op tijd... Een aanrader, niks aan toe te voegen!

Super service

Goede taxiDienst

Nette centralist aan de telefoon gekregen. De taxi was op tijd en wij zijn door een vriendelijke chauffeur netjes op de bestemming gebracht.

Uitstekende service, kan de taxi service alleen maar aanraden!

Very good experience

It was a great experience. The taxi came On time and even helped me find the exact place where I intended to go.

• Would you recommend us? Yes

Over Alphense Taxi Centrale

Bel nu 0172 - 53 23 44 om uw taxi te boeken. 1 centraal nummer voor al uw taxi vervoer in de hele randstad. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Pin/cc betalingen? Geen probleem. Zakelijk vervoer op rekening. Met ons reist u zorgeloos naar alle luchthavens in de Benelux. Naar Schiphol al vanaf 47,50 en naar Rotterdam Airport vanaf 67,50. Voor groepsvervoer beschikken wij over ruime Taxibusjes en Touringcars. Informeer bij onze telefoniste en ontvang een vrijblijvende offerte. Reserveer 48+ uur vooraf en ontvang een vast kortingstarief.