100% Vakmanschap

Naast het feit dat er altijd netjes en secuur gewerkt wordt en afspraken nagekomen worden, is het fijn dat er meegedacht wordt om tot het mooiste/beste resultaat te komen. Dat zien we dan ook terug in het eindresultaat, waar we erg blij mee zijn! We kunnen niet anders dan concluderen dat deze vakman de aangewezen persoon zal zijn voor de volgende klus!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Overige

Hele goede vakman.

Hele harde werker. Heeft onze badkamer opgeleverd binnen de afgesproken termijn. Denkt mee hoe je het beste de renovatie kunt doen. Is flexibel als er obstakels zijn. Is pas tevreden als het geworden is alsof het bij hem zelf is. Als je een klus hebt is dit je man

Vakman

Veldhuizen Bouw werkt netjes, hard en met een mooi resultaat. Hij denkt mee en zoekt samen met ons naar een oplossing. Absoluut een aanrader!

Heel mooi resultaat

Vriendelijk en net personeel, verstand van zaken en een super mooi eind resultaat. Wij zijn erg tevreden met de verbouwing van badkamer en wc.

Westeinde 4

1636VE SCHERMERHORN