heel tevreden over de kinetec

prettig persoonlijk contact als er gebeld werd door een medewerker/ster. ook de tips die gegeven werden hebben me geholpen.

Vlotte service

6 weken een CPM thuis gehad voor de elleboog en dit heeft zeker de basis gelegd voor het verdere herstel!

heel goed geregeld!

snelle service en vriendelijk

Klantvriendelijk en goede zorg / support

3 weken een cpm gehuurd en werd direct geleverd en geïnstalleerd, paar checks in de vervolg weken en later ook weer tijdig opgehaald. Dus gewoon goed !

Top en super service

Ik heb heel veel succes gehad met het buigen van mijn knie met deze machine.

Goede apparatuur en zeer helpend.

Ik kan door de buigmachine weer mijn knie buigen zonder pijn , en het fijne is dat je de graden zelf kunt bepalen

Geweldige apparatuur !

Wat een fijn bedrijf, komen goed hun afspraken na, geweldige aanvullende apparatuur bij revalidatie, mooie aanvulling op fysio, heeft zeker mijn revalidatie versneld !!

Buitengewoon goed

Ze noemen dit een passieve beweging apparaat , zelf heb ik dit zo ondervonden omdat de tijd dat ik op CPN deze zeer intensief heb gebruik om een cursus te volgen . Hierdoor regelmaat en ritme. Ook zowel voor de buiging van mijn knie als voor de cursus

geweldig

goede begeleiding ook in het Diaconessehuis in Utrecht betreffende het afstellen van de CPM machine ook de uitleg hiervan de machine is op het huisadres weer opgehaald naar volle tevredenheid

Prima!

Uitgebreide instructie thuis! Telefonisch informatie hoe het gaat, prima service. Snelle levering na ziekenhuisopname!

Snelle levering

Het apparaat was heel snel bij mij thuis, en heb daar lang gebruik van mogen nemen.

Werd erg snel geleverd.

Apparaat deed wat die moest doen. Ze belden om de zoveel weken op of alles nog werkte. Goede service

Geweldig door het cpm apparaat weer vlug op de been

Door het cpm apparaat weer vlug op de been zonde het apparaat had het nog maanden geduurd

Netjes afgeleverd op afgesproken tijd. Heel duidelijk alles uitgelegd. Ook telefonisch zeer vriendelijk en duidelijk. Mijn ervaring is heel goed. Hiervoor dank.

Prima service en erg vriendelijk geholpen

Vriendelijk personeel, zowel bij brengen en halen van de kinetec als aan de telefoon. Ik had het gevoel dat er echt naar mij geluisterd werd en ze waren zeer belangstellend. Top !!!

Een geweldig apparaat om het kniegewricht soepel te krijgen.

Heb heel veel plezier gehad van de CPM. Toen hij weer was opgehaald viel het in het begin wel tegen om de knie zelf soepel te houden.

Uitstekende services en klantgericht

Het CPM apparaat werd direct na de operatie thuis geleverd en aangemeten. Er was regelmatig contact met de leverancier om te vragen of alles nog maar wens was. Goede services en snelle inzet van de middelen heeft mij zeker geholpen bij de revalidatie.

Goede communicatie Goede service Zijn empathisch met de patiënt Snelle levering CPM Apparaat voor elleboog geeft uitstekende resultaten door intens te oefenen (- vlotter herstel van bewegelijkheid van flexie en extensie die in korte tijd enorm is toegenomen - vermindert gewrichtsstijfheid en verkrijgt soepelere spieren - zelfstandig rustig opbouwend oefenen over de gehele dag heen in eigen tempo )

Als je dit bedrijf belt wordt er direct gehandeld. Dat is super fijn als je geblesseerd bent en aan de slag wil met revalideren. Denken ook met je mee. Enige nadeel bij een langdurige revalidatie zijn de telefoontjes om de paar weken dat had wat mij betreft wel iets minder gemogen maar dat zal wel bij de procedure horen. En heeft denk ik met de verlenging van het contract te maken ivm de verzekering.

Goed geregeld

Mijn ervaring was heel goed jullie zijn super atent niks aan veranderen

Helemaal prima!

Heel erg positief. Zowel het leveren van het pcm apparaat, werd goed uitgelegd hoe te gebruiken, als de belmomenten, hoe gaat het, hoever ben je qua graden,etc. En ook het ophalen ging heel netjes, ook wat betreft tijdsafspraak. Dankjewel voor alle steun en hulp!

uitstekend

Het is de tweede keer dat ik een CPM machine heb ontvangen en dit is mij ontzettend goed bevallen. De service was uitstekend. Als je belt wordt direct opgenomen en de vragen of afspraken worden naar behoren beantwoord. Indien er problemen zijn, dan komt een medewerker/monteur thuis en zorgt dat dit probleem wordt opgelost. Kortom en 10 met een griffel.

Snel en correct

Groene Hart Ziekenhuis deed 3 dagen over het bestellen van een CPM machine Eindelijk donderdag eind van de middag besteld Vrijdag morgen werd machine al geplaatst

Over MEDICAL Service in OefenTechnieken BV

Medical Service in Oefen Technieken, de specialist in verhuur, verkoop, lease en onderhoud van apparatuur voor passieve gewrichtsbeoefening. Onze oefenapparaten, ook wel elektrische motorsledes genoemd, worden ingezet na operaties aan gewrichten of banden om de genezing te bevorderen. Een andere veelgebruikte benaming voor de apparaten is Continuous Passive Motion apparatuur, oftewel kortweg CPM. Wij plaatsen een CPM bij patiënten thuis, in het ziekenhuis of zorginstelling . Daarvoor zijn we 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Bovendien leveren wij als enige in Nederland de buigmachines van vijf verschillende merken, namelijk Kinetec, JACE, Artromot, Waveflex en Optiflex. Voor iedere situatie hebben wij dus de optimale CPM beschikbaar. Ook voor onderhoud en het oplossen van storingen aan machines van ziekenhuizen, hebben wij gecertificeerde mensen in dienst.