Tolles Ambiente und leckere Ware

Sehr schöner Laden mit freundlichen Mitarbeitern. Der Kuchen schmeckt super gut. Komme auf jeden Fall wieder.

Preis/Leistung super!

Wir haben vor Ort gefrühstückt und Kaffee getrunken. Sind sehr zufrieden und der Service ist hervorragend.

Super Service

Freundliches und kompetentes Personal. Leckere Auswahl an Kuchen und Brot! Klasse Bäckerei !!!

altijd lekker en vriendelijk

Vriendelijk personeel en goede Service Bedankt voor de suikerbrood

4 gebakjes en een brood 14,20 betaald

Te veel betaald van 2 grote slagroom soezen 2 schuimgebak Jes en een brood jammer dat het zo moet we lekker maar zeker teveel betaald

Broodjes

Harde broodjes gehaald verkeerde benaming zijn super taai Croissant het zelfde verhaal Te duur voor het produkt wat geleverd word

Bjusterbaarlik lekker

Fannemoarn in moarnsbrochje krigen fan bakkerij vd Werf, mei alles der op en der oan. In hiele ferskeidenheid oan broadsjes-beleg-aaien-thee-krante, ensf,ensf. Geweldich en hiel lekker.

Kwaliteit met super service.

Zeer goede kwaliteit en service. Staan altijd voor je klaar.

Kwaliteit met super service.

Zeer goede kwaliteit en service. Staan altijd voor je klaar.

Prima verzorgd ontbijt.

Wij hadden een prijs gewonnen. Die prijs bestond uit een ontbijt aan huis. Op zaterdagmorgen om kwart voor negen(op ons verzoek) werd het ontbijt bezorgd door een allervriendelijkste jonge dame. Het ontbrak werkelijk waar nergens aan: roggebrood, suikerbrood, harde bolletjes, zachte bolletjes, luxe puddingbroodjes enz,enz. Kortom bakkerij van der Werf uit Workum : heel hartelijk bedankt!!