Fijne garage, met tijd en aandacht voor de klant!

We hebben een occasion gevonden bij Van Zanten. We werden zeer zorgvuldig en vriendelijk geholpen en de eigenaar dacht goed mee. Geen snelle verkooppraatjes, maar serieus en betrouwbaar. Top bedrijf!

Zeer prettig!

Altijd prettige sfeer en kan ook altijd terecht als het nodig is.

top dealer

top

Topbedrijf

Vriendelijk en eerlijke mensen daar. Ik kom er al jaren, eerst met mijn Seat nu met mijn VW. Ik zal zeker niet snel naar een anders gaan. Goede service, altijd oplossingsgericht. Tijdens mijn wintercheck bleek de accu niet meer al te best, even overleg en vervangen maar. Gelijk gedaan, ik was met een uurtje weer onderweg naar huis. Kopje koffie/thee tijdens het wachten. Goed geregeld daar.

Snel, vriendelijk, niets dan positief bericht!Blij mee!

Volgens afspraak APK keuring verricht aan onze camper.

Ieder jaar gaat onze camper voor de jaarlijkse APK. Keuring wordt netjes verricht na afspraak. Altijd naar volle tevredenheid.

Prima!

Ik bracht de auto voor een kleine beurt/wintercheck en APK. Prima uitgevoerd en vriendelijk geholpen (met nog een pak speculaas toe!) Goede service.

zeer goed

zeer goede klantsevice

Klantvriendelijk en bekwaam

Zeer vriendelijk en bekwaam geholpen met mijn auto. Absoluut een aanraden voor service!

Klantgericht, vriendelijk, kennis en service op hoog niveau

Het maakt niet uit met welk merk auto ik bij Van Zanten kom, altijd word ik goed en snel geholpen zodat ik weer veilig de weg op kan. Deskundig en toegankelijk. Kom je in de pauze, dan drink je lekker een kopje koffie mee (met taart op vrijdag). Waar een klein dorp als Deil groot in kan zijn ;-)

Prima service.......ook bij ‘kleine probleempjes’

In mei een nieuwe Arona aangeschaft, uitgebreide uitleg gekregen. Bovendien een grote onderhoudsbeurt voor onze Golf laten uitvoeren voor een alleszins redelijke prijs.

fijn zo'n bedrijf in de buurt te hebben, kwaliteit en service uitstekend, prijs reeel.

fijn bedrijf dat met je meedenkt en helpt je problemen op te lossen. Super service en plezierig contact met alle medewerkers.

Goede service, meedenken en weten waar je aan toe bent.

Prima service, denken met je mee en je weet waar je aan toe bent. Een betrouwbaar adres waar ze altijd voor je klaar staan.

Waar service nog heel gewoon is.

Waar de klant zich nog koning kan voelen. Bij problemen onderweg, één telefoontje naar bedrijf Jan van Zanten en Jan is onderweg met de oplossing.

Top garage met oog voor de klant

Een goed bedrijf met oog voor de klant. Niet is te veel in service. " kunnen sommige auto bedrijven nog iets van leren".

Alles wordt perfect afgehandels

Fijnen mensen, prima technische afhandeling van beurten.

Overtreft mijn verwachtingen

Mijn zoek opdracht snel uitgevoerd en een schitterende auto gevonden . Aflevering was zeer compleet!

Fijne behulpzame medewerkers

Elke onderhoudsbeurt werd voortreffelijk uitgevoerd. Veel aandacht voor de klant.

Perfect, zoals ook verwacht !

Werk uitgevoerd zoals afgesproken en natuurlijk ook op tijd af / klaar.

Super goed.

Geweldige garage, goed meedenkend Personeel , er wordt op wat voor manier dan ook een oplossing gezocht als er problemen zijn. Ook is er altijd een leenauto terbeschikking!

uitstekend

Altijd goede service

Snel, accuraat en vriendelijk

Je word in deze garage vakkundig en prettig geholpen.

Komt afspraken na. Zoekt altijd naar de best mogelijke oplossing als er problemen zijn. Vakkundig personeel. Een bedrijf waar alles op rolletjes loopt.

Bijzonder

Mee denkend, snel, deskundig!!Heel blij mee!!

Correct. Duidelijk. Betrouwbaar. Flexibel. Vriendelijk.

Prettig bedrijf. Zijn op de juiste manier klantgericht. Zal ik zeker aanbevelen.

Over Zanten Autobedrijf SEAT Van

Autobedrijf van Zanten is officieel SEAT servicepartner. U kunt uw SEAT dan ook met een gerust hart aan ons overlaten. Zowel het onderhoud, garantiewerkzaamheden als reparaties voeren wij op vakkundige wijze uit. Bent u op zoek naar een betrouwbare occasion? Kijk dan eens bij onze gebruikte auto’s. Stuk voor stuk goed onderhouden en met Bovag-garantie.