Professionele uitvoering door vakmensen, aanleg en onderhoud

- De aanleg van de voortuin is perfect verlopen. Zowel de bestrating als de groenaanplant verliepen naar wens. Door omstandigheden bij een leverancier waren op maat gemaakte bakken niet tijdig beschikbaar. Dit is goed gecommuniceerd. De afwerking is na de levering direct opgepakt. - Het jaarlijkse onderhoud wordt steeds door dezelfde medewerker, zeer naar tevredenheid, uitgevoerd. Het is daardoor ook "zijn" project. Tussendoor kijkt hij nog wel eens of iets extra gedaan moet worden.

• Afspraken nakomen

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening én medewerkers. Daar doen we het voor! Wij wensen u weer een mooi tuinseizoen.

Korte lijntjes, prima service en een prachtig eindresultaat!

Goede, onderlinge contacten gehad. Ze hebben kritisch en zorgvuldig geluisterd naar onze wensen, hier en daar een aanvulling (in onderling overleg) gedaan wat resulteert in een prachtige buitenomgeving op KC NatuurTalent waar volop gespeeld en geleerd kan worden.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen de leerlingen en het team van KC NatuurTalent heel veel groen speel- en leerplezier!

enkel positief

plezierige samenwerking

Geweldig bedrijf!

Bij Herman Vaessen ben je in goede handen. Van het offerte proces tot de oplevering klopt het proces en wordt er professioneel gehandeld. De communicatie is goed en ze komen afspraken na. Wij hebben het meest te maken gehad met Ralf, Luuk, Freek en Rick. Allemaal fijne en betrouwbare mensen. Ook de jongens die mee hielpen in de tuin waren allemaal vriendelijk en werkte netjes. Het enige waar we niet tevreden over zijn is de robot grasmaaier en hopelijk wordt dit opgelost. Wij bedanken alle medewerkers van Herman Vaessen, jullie hebben fantastisch werk geleverd!

• Afspraken nakomen

Bijzonder klantvriendelijk, groen en sociaal geregeld

Fijn dat we een vaste medewerker hebben voor ons tuinonderhoud. Het geeft in meerdere opzichten een goed gevoel dat er actief mensen ingezet worden vanuit de kwetsbare doelgroep

• Afspraken nakomen

Vaessen is een prima bedrijf om mee samen te werken

Om te beginnen een duidelijke offerte, vervolgens gemakkelijk afspraken gemaakt en daarna een voortreffelijke uitvoering en nazorg.

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig bedrijf met zeer goede advisering en uitvoering.

Wederom zeer tevreden op alle onderdelen.

• Afspraken nakomen

Een mooie nieuwe entree naar mijn huis

De voortuin is vorige week, woensdag 15 maart en donderdag 16 maart, aangelegd. Het is boven verwachting, een erg mooi geheel geworden. Ik ben dan ook enorm trots. Naast de prairieplanten is er ook een boompje geplant. De heren hebben met kunde en kennis prima werk verricht.

top service en kwaliteit

super teverden

• Afspraken nakomen

Vakwerk met een mooi eindresultaat

Van ontwerp tot uitvoering mooi, goed en duidelijk. Goed geluisterd naar de wensen en in de uitvoering erg meedenkend.

zoals altijd ; perfect!

Al meer dan 50 jaar zijn wij klant bij Herman Vaessen. Ik denk dat dat al genoeg zegt en omdat we vaker verhuisd zijn heeft dit bedrijf al 4 keer een tuin voor ons aangelegd. Door de jaren heen hebben wij het bedrijf zien groeien maar het contact en de behandeling is nog altijd hetzelfde: hartelijk, een persoonlijke benadering en het belangrijkste: kwalitatief goede planten en deskundig, betrouwbaar en prettig personeel. Kortom: DIT BEDRIJF IS EEN ECHTE AANRADER!

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over onze dienstverlening en medewerkers. Wij wensen u heel veel mooie en fijne momenten in uw tuin!

Geheel voldaan aan alle wensen.

Het ontwerp was geheel passend bij onze wensen. De uitvoering was volgens planning. Vriendelijk, correct en meedenkend personeel. Zeer tevreden over het resultaat en al de nodige positieve feedback ontvangen.

• Afspraken nakomen

Ze hebben de verwachtingen helemaal waar gemaakt

Complete achtertuin aangelegd. Luuk de tuinarchitect heeft goed geluisterd naar ons, waardoor onze tuin helemaal geworden is zoals we gehoopt hadden. Jongens die het werk gedaan hebben waren zeer vriendelijk en netjes. We hadden zelf problemen met levering jacuzzi, maar ze hebben de planning netjes aangepast. Ik zou dit bedrijf zeer zeker aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Herman Vaessen BV verdient een 10, de tuin is een plaatje om te zien!

Nu twee jaar achtereen de tuinmannen van Herman Vaessen BV die ongelooflijk mooi vakwerk leveren! Opzoek naar een goede tuinspecialist: KIES HERMAN VAESSEN BV!

• Afspraken nakomen

De opdracht is uitgevoerd door vakkundige en gemotiveerde medewerkers.

Ik was aangenaam verrast door de manier waarop de 3 medewerkers van het bedrijf de opdracht uitvoerden.

Goed werk

Ook nog later op de dag de bomen komen spuiten tegen de processierups. ( wegens drukte )

zeer goed

ook zeer goed

super!

Erg tevreden over de samenwerking. Vakkundig advies. Prachtig resultaat!

Heel erg tevreden

Midden vorig jaar verhuisden we vanuit “de stad” naar “ buiten” ,een van de belangrijkste redenen om tot die stap over te gaan was de mogelijkheid een flinke tuin en dito moestuin aan te leggen Na het slopen van oude bijgebouwen ( stallen , schuren ) was daar echter plotseling een zandvlakte die onze toekomstige tuin moest worden. Surfend op internet waren we HermanVaessen al tegen gekomen, en de ontwerpen die we op de site zagen spraken ons wel aan . Samen met Ruud, de ontwerper, gingen we in overleg, formuleerden wij onze wensen ,( o.a. , insecten vriendelijk.) en kwamen we tot een concept. Gedetailleerde tekeningen en het virtuele , 3 dimensionale , ontwerp maakte alles visueel waarna we onze fiat gaven aan de daadwerkelijke uitvoering. Door drukte en de Corona crisis vertraagde de start van de werkzaamheden maar begin mei werd gestart en in 2 weken tijd werd het plan toen gerealiseerd. Veel grondwerk , bestraten , vrachtwagens grond en zand die aangevoerd moesten worden. Daarna volgden de houten poorten , pergola’s, bomen en kratten vol beplanting. We zijn over het geheel dan ook heel erg tevreden ; het ontwerp , de deskundigheid, en de vriendelijkheid van het personeel . Tijdens de uitvoering was er ruimte voor overleg , kleine veranderingen/ aanpassingen tijdens het hele proces was geen probleem , als iets toch niet goed was werd dat zonder problemen veranderd. er werd meegedacht etc etc Het resultaat is een tuin waarmee we erg tevreden zijn en die tot veel lovende opmerkingen leiden van vrienden, buurtbewoners en (vaak onbekende ) passanten . Kortom ; zeer tevreden met en in “ ons paradijs”. Hartelijk dank !

Beste keuze geweest!

Na enkele hoveniers met elkaar vergeleken te hebben, hebben we voor Herman Vaessen gekozen. Ontzettend blij met deze beslissing! Het ontwerp werd vlot gemaakt. De offerte was helder (+ het goedkoopste, tov de anderen). En het aanleggen van de tuin werd heel professioneel gedaan. De mannen waren vriendelijk, hebben continu meegedacht met ons en letten goed op de details. Wij zijn heel blij met en tevreden over het eindresultaat! Aanrader!

• Afspraken nakomen

Top hovenier deskundig en service

Geweldige firma

Project groen voorziening aan de Suffolkweg / Odamolenstraat in Weert is bijna afgerond. Wat een geweldig werk heeft de Firma Vaessen afgeleverd. Zeer aardig personeel, bijna geen overlast gehad en erg mooi geworden. Ik ben 100 % tevreden. Dank hiervoor

Aanbevelingswaardig

Uitstekend vakwerk door aangenaam en prima personeel, zoals we vroeger zeiden een tien met een griffel

Eindresultaat weerspiegelt onze voorstelling

Onze achtertuin kon omschreven worden als braakliggend perceel. Wij wilden graag een mooie achtertuin conform ons eigen ontwerp. De vakkundige medewerkers van Herman Vaessen hebben ons ontwerp tot leven gebracht. Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat.

• Afspraken nakomen

Dit was de 2de aanleg van een complete achtertuin. Zeer vakkundig personeel, prettige samenwerking, goede communicatie, en een schitterend resultaat.wij genieten elke dag ervan en zijn zéér tevreden!

Over Herman Vaessen BV

Zaken doen met Herman Vaessen betekent Groen geregeld! Ons hoveniersbedrijf Herman Vaessen richt zich op de peilers tuin, boom en groen. Voor alle denkbare disciplines binnen het hoveniersvak hebben wij specialisten in huis. Afspraak is afspraak. De grootte van een klus maakt niet uit. Het aanleggen van een (bedrijfs-)tuin, een boom snoeien in een particuliere tuin of een compleet park inrichten voor een gemeente: alle projecten krijgen de aandacht die het behoeft. Herman Vaessen regelt het werk met goed opgeleid personeel, een uitgebreid en prima onderhouden machinepark en natuurlijk met een servicegerichte werkhouding waarbij het gezegde afspraak is afspraak hoog in het vaandel staat.