men had veel meer kunnen doen, delen is OK, maar veel opmerkingen

deels goede mensen en vriendelijk, maar doordat het met veel inhuur bedrijven is, was men het spoor af en toe kwijt. Het afmaken en communiceren moet echt beter, men had meer kunnen verdienen door alerter te zijn, meer advies te geven en meer mogelijkheden aan te bieden.

goede service

prima bouwbedrijf

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bouwer die zijn afspraken niet nakomt en zeer matige bouwkwaliteit levert

Bedrijf levert zeer matige bouwkwaliteit en komt afspraken over oa opleverdata niet na. Schilderwerk is bedroevend, alle muren staan scheef en er wordt niet netjes gewerkt. Helaas na 3 maanden nog altijd veel rustpunten aanwezig. Bedrijf lijkt niet genoeg kunde in huis te hebben om een complex vernieuwbouw project af te handelen

Drama

Drama

Kundig bouwbedrijf waarmee prettig te communiceren valt en afspraken te maken

Kundig bouwbedrijf waarmee prettig te communiceren valt en afspraken te maken

BVR Bouw

Het hele project heeft lang geduurd. Eerst was de verwachting dat het 9 maanden zou duren en uiteindelijk heeft het meer dan 2 jaar geduurd. Daardoor extra huur en dubbele lasten. Er worden veel onderaannemers ingezet, maar de kwaliteit van de onderaannemers was niet altijd even goed. De BVR mensen zijn wel deskundig overigens. Het verbouwen van een oude school uit 1919 heeft blijkbaar toch veel meer voeten in de aarden.

Over Bouwnu

Over BVR Bouw B.V.

BVR Groep BV is een innovatieve, vernieuwende en no-nonsense bouwgroep die op veel terreinen van de bouwnijverheid actief is: woningbouw, utiliteitsbouw, herstructurering, stadsvernieuwing, renovatie, restauratie en (mutatie)onderhoud. Het in 1984 opgerichte familiebedrijf realiseert projecten zowel in opdracht als in bouwteamverband en op eigen initiatief. Het werkgebied omvat de regio’s Zeeland, Noord-Brabant, Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht en Gelderland.