Vele grijze haren later...

Er is tijdens de bouw keer op keer gekozen voor de goedkoopste mogelijkheid en dat is te zien. Ook is advies van uitvoerende bedrijven in de wind geslagen. Bijvoorbeeld schilderwerk dat in slechte omstandigheden toch wordt uitgevoerd. Een veranda-vloer die bij min 10 wordt geplaatst, terwijl het daarvoor flink in de plus moet zijn. Delen van die vloer op mijn buitendeur, waardoor ik die (wederom op eigen kosten) opnieuw heb moeten schilderen. Aan de muren en plafonds mogen vooral niet te zware objecten gehangen worden. In de hal beneden staat nog bouwmateriaal. Een knullig a4'tje dat we de ruimte eronder niet mogen betreden (normaal zorgt men voor een mooie mat in de hal). Een prachtige houten deur die in een afzichtelijk bruin wordt geschilderd ipv gerenoveerd. De trap naar de ingang nog altijd niet hersteld waardoor menig bezoeker en bezorger onderuit gaat. Ramen (en buitenmuren) die mee-geschuurd en geschilderd zijn. Fermacell dat zo ongelijk is gelegd dat menig vloerenlegger met de handen in het haar zit. Boven is het underlayment zo ongelijk gelegd en besmeurd met van alles en nog wat dat we voor het leggen van de parketvloer nog veel werk hadden voor egaliseren en het zorgen dat de lijm pakte. Een radiator die vanzelf van de muur kwam vallen (zat met 2 veel te kleine schroeven vast) en een andere die zo hangt dat de meterkastdeur niet normaal open kan. De trap compleet afgelopen opgeleverd. Geen vertrouwen meer in het herstel aangezien er met eerdere herstelwerkzaamheden alleen maar druipers bijkwamen. Dus ook weer zelf bekostigd. Ijzerwerk van traprekjes niet geschuurd (is duurder) zoals de tekening toch wel deed vermoeden en ik kan nog wel even doorgaan. Na heeeeeel veel extra tijd en geld begint het er een beetje op te lijken, maar sommige dingen zijn helaas niet te herstellen.

redelijk goed

goed bouwbedrijf maar houd meer in eigen huis

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

men had veel meer kunnen doen, delen is OK, maar veel opmerkingen

deels goede mensen en vriendelijk, maar doordat het met veel inhuur bedrijven is, was men het spoor af en toe kwijt. Het afmaken en communiceren moet echt beter, men had meer kunnen verdienen door alerter te zijn, meer advies te geven en meer mogelijkheden aan te bieden.

goede service

prima bouwbedrijf

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bouwer die zijn afspraken niet nakomt en zeer matige bouwkwaliteit levert

Bedrijf levert zeer matige bouwkwaliteit en komt afspraken over oa opleverdata niet na. Schilderwerk is bedroevend, alle muren staan scheef en er wordt niet netjes gewerkt. Helaas na 3 maanden nog altijd veel rustpunten aanwezig. Bedrijf lijkt niet genoeg kunde in huis te hebben om een complex vernieuwbouw project af te handelen

Drama

Drama

Kundig bouwbedrijf waarmee prettig te communiceren valt en afspraken te maken

Kundig bouwbedrijf waarmee prettig te communiceren valt en afspraken te maken

BVR Bouw

Het hele project heeft lang geduurd. Eerst was de verwachting dat het 9 maanden zou duren en uiteindelijk heeft het meer dan 2 jaar geduurd. Daardoor extra huur en dubbele lasten. Er worden veel onderaannemers ingezet, maar de kwaliteit van de onderaannemers was niet altijd even goed. De BVR mensen zijn wel deskundig overigens. Het verbouwen van een oude school uit 1919 heeft blijkbaar toch veel meer voeten in de aarden.

Over Bouwnu

Over BVR Bouw B.V.

BVR Groep BV is een innovatieve, vernieuwende en no-nonsense bouwgroep die op veel terreinen van de bouwnijverheid actief is: woningbouw, utiliteitsbouw, herstructurering, stadsvernieuwing, renovatie, restauratie en (mutatie)onderhoud. Het in 1984 opgerichte familiebedrijf realiseert projecten zowel in opdracht als in bouwteamverband en op eigen initiatief. Het werkgebied omvat de regio’s Zeeland, Noord-Brabant, Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht en Gelderland.