Laden reviews...
Laden reviews...
2 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Zeer tevreden en goed geholpen
Beveelt aan
3 September 2025
Nick
Den haag
Heel fijn geholpen goed contact. A
Beveelt aan
21 August 2025
Frouk
Den Haag
Goede informatie en uitleg over voeding en wat voeding doet op je mentale gezondheid of vice versa. In een ontspannen sfeer hebben we hieraan gewerkt. Fijn, dat ik geweest ben.
Beveelt aan
11 April 2025
Aly
Den Haag
Veel van Ingrid geleerd en goed op weg geholpen. Ingrid heeft veel kennis en weet je met praktische tips op weg te helpen.
Beveelt aan
20 January 2025
Simone
Den Haag
Ingrid stelt je op je gemak en haar aanpak is persoonlijk en naar mijn beleving vooral vanuit de psychologie, waarbij zij een holistische benadering heeft. Zij kijkt naar je hele persoon en je achtergrond en probeert van daaruit te achterhalen wat jouw verhouding is tot je eetgedrag. De gesprekken vinden plaats in een gezellige, huiselijke omgeving. Als je echter op zoek bent naar een praktische manier van afvallen met voorbeeldmenu's, recepten en weegmomenten dan kun je beter verder zoeken.
Beveelt aan
24 November 2024
Anoniem
Den Haag
Nadat ik, zoals zoveel vrouwen van mijn leeftijd, jarenlang elk jaar een kilo erbij kreeg, werd het me op een gegeven moment echt teveel. Aangezien emotie-eten daar zeker een rol bij speelde kwam ik bij Ingrid terecht. Zij gaf me wat praktische tips, wat aanpassingen in mijn voeding en ik maakte onder haar leiding enkele tekeningen die te maken hadden met het emotie-eten. Na zo'n 5 sessies kon ik alleen verder en het lukte me om in een half jaar tijd 6 kilo af te vallen, zonder honger.
Beveelt aan
19 November 2024
Ireen
Den Haag
"Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met mijn diëtiste. Door haar persoonlijke aanpak en aandacht heb ik een leefstijl gevonden die goed bij mij past. Ze kijkt samen met je naar wat werkt, zonder dat het als een streng dieet voelt. Het is echt een samenwerking richting een haalbaar doel. De resultaten zijn merkbaar, en ik voel me veel beter. Ik zou haar zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar persoonlijke begeleiding.
Beveelt aan
1 October 2024
Helder
Den haag
Na jaren worstelen met een te hoog gewicht en buikklachten, kwam ik via via terecht bij Ingrid Eijssink( Matoeta) Er bleek meer aan de hand, ook mentaal, daarom is de combinatie diëtiste/ psycholoog zeer waardevol! Samen aan de slag gegaan, hard gewerkt onder de fijne begeleiding van Ingrid. Het resultaat is dat ik me goed en sterk voel, en weet hoe ik moet handelen. Ik ben Ingrid zeer erkentelijk!
Beveelt aan
1 October 2024
Henriette
Den Haag
Jaren aan verschillende therapieën, waar ik op lange termijn niet zoveel aan had. Via via kwam ik bij Ingrid terecht en wat heb ik in een paar maanden tijd mooi stappen gezet. Vanaf het eerste moment voelde ik mij erg op mijn gemak, had ik het gevoel volledig open en eerlijk te kunnen zijn en ging ik met een prettig gevoel weg. Ingrid kijkt naar mij als persoon, gaat het gesprek aan en haakt in op de dingen die ik vertel. Niets was teveel, niets was raar. Waar vele therapeuten een ‘lijstje afwerken’ met standaard vragen, heb ik bij Ingrid altijd het gevoel gehad dat het haar om mij als persoon gaat. Ik ben heel dankbaar dat zij op mijn pad is gekomen en zou haar aanraden bij iedereen die wat diepgang kan gebruiken in een zoektocht naar zichzelf.
Beveelt aan
9 September 2024
Melissa
Rotterdam
Tijdens het intakegesprek was Ingrid attent en luisterde ze goed naar mijn behoeften, wat resulteerde in een gezamenlijk opgesteld behandelplan. Haar betrokkenheid bleef consistent gedurende de behandeling, waarbij ze het plan aanpaste wanneer dat nodig was. Ik heb Ingrid als een fijne behandelaar ervaren.
Beveelt aan
22 April 2024
Diana
Zoetermeer
In het rouwproces rondom ziekte en overlijden van mijn beide ouders ontving ik van Ingrid support, de informatie die voor mij van belang was, hulp in relativeren zonder bagatelliseren, aanwijzingen waar de rust voor mijn herstel uit depressie en burn-out hoog noodzakelijk was. Ik moest wel zelf acties ondernemen, maar zij stond naast mij. Dat heeft enorm verschil gemaakt in mijn verwerkingsproces.
Beveelt aan
15 April 2024
Maria
Amstelveen
Ingrid wist in een paar sessies tot de kern te komen. Hierdoor kreeg en heb ik inzicht in waardoor ik vastliep en zij wist mij, door heldere opdrachten en handvatten mee te geven, bewust te worden van mijn patronen en hoe die te doorbreken. Ik heb in korte tijd veranderingen ervaren en ik ben blij dat Ingrid mij op een andere wijze naar mijzelf heeft leren kijken. Dankjewel Ingrid, ik ben je erg dankbaar hiervoor!
Beveelt aan
28 March 2024
MvK
Den Haag
Mijn ervaring met Matoeta, dus Ingrid Eijssink, was ontzettend fijn!!! Ze had snel door waar het echte probleem zat... ik bleek een ware emotie-eter, iets wat ik nooit bij mijzelf had gezocht. Hoe fijn is het dan dat je te maken hebt met een diëtiste die ook nog Jungiaans psychologe is!!Stap voor stap gingen we aan de slag... waarbij Ingrid altijd MIJN tempo .. mijn pijn - als gevolg van een heftig verleden- , "van dat moment" volgde. Gedrag, gewoonten, reacties kon verklaren waardoor ik stappen kon zetten. Ik ben haar ongelooflijk dankbaar. Leuke "bijkomstigheid" is dat het ook nog eens een fijn mens is!!!
Beveelt aan
7 February 2024
Ellen
Den Haag
Ingrid neemt de tijd voor je, luistert goed en is duidelijk in haar analyse. Ze geeft duidelijke, bruikbare en haalbare adviezen waar ik veel aan heb gehad.
Beveelt aan
10 December 2023
Erik
den Haag
Bij iedere emotie was eten steevast mijn vriend. Het hielp mij natuurlijk niet maar ik wist niet beter. Tot Ingrid mij de ogen opende en mij leerde voelen. Waar ik zo bang voor was bleek uiteindelijk mijn diepste zelf. Wow wat is dat een mooie ontmoeting geweest. Eten is nu plezier en genieten. Ik heb geen regels en restricties meer. Ik heb geleerd werkelijk naar mezelf te luisteren. Zo dankbaar Ingrid voor de weg die je met mij hebt gelopen.
Beveelt aan
27 November 2023
Anoniem
Den Haag
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Jarenlang heb ik getobt met allerlei diëten. Niets hielp voor een langere periode. Door Ingrid heb ik leren kijken naar waarom ik zo'n sterke behoefte aan (veel) eten had. Die behoefte is lang geleden ontstaan, heel onbewust. Naar dát moment ben ik teruggegaan. Nu ik me van het ontstaan bewust ben, lukt het me beter keuzes te maken. Het helpt me mijn eetpatroon stukje bij beetje te veranderen. Bedankt, Ingrid!
Beveelt aan
23 November 2023
Ernst
Den Haag
Jarenlang dacht ik dat ik geen discipline had. Iedere poging om mijn gewicht en eetgedrag te managen mislukte. Met Ingrid gingen de gesprekken helemaal niet over eten maar over mijzelf. Hoe eten mijn overlevingsstrategie was geworden. Ik heb geleerd milder en liefdevoller met mezelf om te gaan waardoor ik mijn emoties weet te omarmen. Hierdoor is er rust gekomen in mijn eten en val ik vanzelf af.
Beveelt aan
23 November 2023
Inge
Den Haag
Ingrid biedt een fijne, warme en veilige omgeving voor je zoektocht naar je ware ik. Ik heb jarenlang een strijd gevoerd met mijn gewicht. Ingrid heeft mij inzichten gegeven waarom dit een gevecht was. Met haar hulp heb ik emoties leren voelen en heb ik een betere relatie met eten gekregen. Eten was jarenlang een giftig maatje, die altijd voor mij klaar stond. Nu is eten een goede kennis. Ik ben weer blij met mezelf en trots op mezelf dat ik mijn grenzen aangeef. Ik voel alsof ik mijn echte ik heb gevonden.
Beveelt aan
14 October 2023
Natasja
Den
Ingrid bied een liefdevolle en vertrouwelijke plek aan waar je jezelf kunt leren kennen en ontdekken. Rust en acceptatie heb ik gevonden in mijn omgang met eten. Liefde voor mijzelf laat ik weer toe en liefde heelt alle wonden. Het is en blijft voor mij de meest waardevolle therapeutische ervaring. Ga aan de slag en Ingrid reist met je mee.
Beveelt aan
7 February 2023
Patricia
Aalsmeer
Enkele jaren geleden meldde ik mij via een kennis aan bij Matoeta en kwam ik in contact met Ingrid. Niet alleen heeft Ingrid mij geleerd om mijn gevoelens en gedachten te herkennen, ze heeft mij tevens geleerd dat emoties gevoeld mogen worden en hoe hiermee om te gaan. Dat klinkt misschien als iets wat je bij elke psycholoog leert, maar bij Ingrid zit je niet verbonden aan een maximaal aantal sessies en zij gaat een stapje verder om tot jouw kern te komen. Een aanbeveling voor eenieder die zichzelf inzichten en handvatten gunt. Bedankt Ingrid!
Beveelt aan
28 January 2023
M
Den Haag
Bij Matoeta vond ik een superfijne plek om tot mezelf te komen. Ze creëert een plek vol liefde, compassie en begrip waardoor het voor mij heel makkelijk en veilig voelde om zaken in mezelf aan te kijken en op te lossen. Ik kon bij haar mezelf een aantal keer in mijn volledige kracht en aanwezigheid voelen en daar ben ik heel erg dankbaar voor.
Beveelt aan
23 December 2022
Ramon
Den Haag
Ingrid heeft mij goed begeleid in mijn zoektocht. Daarbij heeft ze een mooie balans tussen rust en compassie en duidelijkheid.
Beveelt aan
24 August 2022
Nina
Den Haag
Vorig jaar voelde de dagen voor mij donker en zwaar. Via via kwam ik bij Ingrid terecht en het klikte meteen de eerste sessie. Ingrid heeft mij geholpen naar binnen te keren waardoor ik een diepere laag in mijzelf ontdekte waarvan ik niet wist dat hij bestond. Ingrid heeft mij daarnaast handvatten aangereikt waarmee ik meer rust in mijzelf kon vinden op momenten dat ik het zwaar had. Na elke afspraak met Ingrid voelde ik mij licht en opgelucht. Ik heb het vertrouwen in mijzelf en mijn veerkracht teruggevonden. Iets waar ik altijd weer naar terug kan keren. Ik ben ontzettend blij dat ik dit proces met Ingrid ben aangegaan en wens dit iedereen toe die even met zichzelf in de knoop zit!
Beveelt aan
24 May 2022
Maud
Den Haag
Ik kwam bij Ingrid in 2019 omdat ik mezelf beter wilde leren kennen en meer balans wilde krijgen in mijn leven. Ingrid heeft mij laten inzien wie ik ben, waar ik behoefte aan heb en hoe ik mezelf kan helpen op een hele fijne manier.
Beveelt aan
23 February 2022
Karlijn
Den Haag
Na een uur met tijdloos gevoel van ruimte waarin alle aspecten voorbij konden komen, verliet ik steeds haar mooie spreekkamer met meer rust, moed en geduld rond mijn eigen proces. Heel fijn!
Beveelt aan
5 February 2022
Anouk Hupkes
's-Gravenhage
Genemuidenstraat 208
2545 NZ Den Haag
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven