Onze keukendeurtjes zijn weer als nieuw!

De folie van onze keukendeurtjes liet steeds verder los. Niuewe deurtjes aanschaffen was geen optie, want diverse zijpanelen hebben dezelfde oud-groene kleur. Door keukenspeciaalzaak Huizinga in Drachten werden we gewezen op de mogelijkheid om de deurtjes te laten overspuiten. Op de afgesproken datum werden de deurtjes gedemonteerd, waarna in de werkplaats het folie er af werd gehaald, de juiste verfkleur werd gemengd en de deurtjes werden gespoten. Na twee weken kwam de monteur de deurtjes weer monteren. Het is werkelijk verbazingwekkend hoe mooi het is geworden; precies dezelfde kleur en matheid. Als nieuw! Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap
Wat klaar stond om naar de stort te brengen heeft het buiter weer iets heel mooi's gemaakt.

Wat een vakmanschap

• Deskundigheid/Vakmanschap
Goed gedaan we zijn er blij mee met onze gespoten keukenfrontjes

Goede prijs kwaliteit verhouding

Haalt je meubelen ook op!

Prima service goede kwaliteit

Wij hebben onze zwarte keuken room wit laten spuiten. Resultaat is prima wij moeten alleen even wennen aan de nieuwe uitstraling van onze keuken. We zijn zeer tevreden.

Mooi resultaat

Oma's antieke kastje mooi wit laten spuiten zodat het bij ons interieur past. Erg blij mee.

Over Harry Buiter Meubelspuiterij

Harry Buiter Meubelspuiterij voorziet dagelijks meubels, keukens, glas en metaal van een nieuwe tint. Elke kleur is mogelijk in diverse glans-graden. Van enkele stuks tot seriewerk. Met onze jarenlange ervaring in de applicatie van beitsen en lakken in al zijn facetten: glanslak, zijdeglans, matlak of metallic’s en structuurlak is het optimaliseren van de kwaliteit voor ons nog steeds een uitdaging. Volledig gespecialiseerd in het spuiten van meubilair Hoogglans Zijdeglans Beits Metallics Ontlakken, logen