Komt afspraken na, offerte vooraf = factuur achteraf, goede planning en goed advies

Keukenfrontjes laten overspuiten. Zeer tevreden over het eindresultaat. Vooraf alles goed afgesproken en tijdens het werk alles nagekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend vakwerk afgeleverd en uiterst correcte en vriendelijke eigenaar en medewerkers

Uw vakkennis heeft ons meer dan verrast. We mochten komen kijken in uw bedrijf en waren onder de indruk van wat we er zagen. We hebben dan ook geen moment spijt gehad van ons besluit om onze prachtige, maar verouderde kersenhouten Poggenpohl keuken van 18 jaar oud, aan uw expertise toe te vertrouwen. Met nieuwe apparatuur erin is onze keuken nu weer als nieuw. Mijn zoon die recent langs kwam dacht dat ik een nieuwe keuken had gekocht in dezelfde samenstelling als mijn vorige keuken. Hij was zeer verrast toen ik zei dat het mijn oude keuken was. Ook mijn verroeste trapleuning en mijn door water beschadigde kasten zijn weer als nieuw. Ik ben heel erg tevreden over alles wat mijn huis oud of beschadigd verliet en als nieuw weer binnen kwam. De keukendeurtjes en keukenpanelen zijn weer vakkundig terug geplaatst, alleen de deur van mijn nieuwe vriezer moest ik opnieuw laten plaatsen door een keukenmonteur, maar dat steekt ook heel nauw.

Fantastisch

Geweldig bedrijf goed vakwerk een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig contact, duidelijke uitleg en goed advies.

Vele dingen hebben een 2e leven gekregen en perfect afgeleverd: Keukenkasjes Alle deuren in huis Eettafel Stoelen Pastoe dressoir Room divider Raad het iedereen aan!!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onze oude, erg verkleurde, piano zwart glanzend overgespoten.

Wij zijn bijzonder tevreden met het resultaat, als nieuw!

goede service

Ik ben zeer tevreden over het contact en het eindresultaat.

Fantastische afwerking

Wij zijn heel blij met onze "nieuwe" keuken. De frontjes zijn opgehaald door Harry Buiter, gespoten en daarna teruggeplaatst. De frontjes zitten keurig en strak in de lak. Zeker een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Goede kwaliteit en vriendelijk personeel

Prettig contact, duidelijke uitleg en goed advies. De keukenkastjes zijn prachtig geworden en na 2 weken weer keurig gemonteerd.

uitstekend

Goede afspraken en zeer correcte afhandeling

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed werk verricht en goede service

Goede ervaring met het bedrijf zelf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima werk geleverd, wij zijn zeer tevreden

Ik raad iedereen jullie bedrijf aan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Harry Buiter meubelspuiterij is zeer Serieus met zijn bedrijf bezig, zijn Personeel is vriendelijk en werken Netjes en ze leveren prima werk tegen een redelijke prijs.đź‘Ť

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig resultaat heel blij mee

Wij zijn erg tevreden hebben al veel complimenten gehad Super!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Janny, veel plezier ervan!

Prima vakwerk geleverd

Al eerder prima spuitwerk voor ons gedaan dus het was niet moeilijk om voor een volgende klus bij Harry Buiter uit te komen. Ook het vervoer van het nieuwe werk is prima geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Levertijd was iets langers an afgesproken

Oke'

Goed werk geleverd Harry hield zich stipt. aan zijn afspraak

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en vriendelijke personeel

Heel tevreden

Wederom TOP

Ik weet dat ik de volgende keer weer naar Harry Buiter ga voor het spuiten (verf) van mijn meubelen, Geweldig resultaat. Fijne mensen die het hebben gebracht.

correcte behandeling

Het was fijn dat het zo snel klaar is gekomen. Helaas zitten er op een radiator 4 plekjes waar geen verf op is gekomen.

Aanrader

Goed kleuradvies ! Correcte service. In 1 woord: vakwerk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig!Onze keuken is weer als nieuw.

Alleen maar lof. Vriendelijke mensen en alles keuig netje af gewerkt.

Erg goed!!

Mijn beschadigde Piano is heel netjes gerepareerd . Ik ben een zeer tevreden klant!

Prettige samenwerking mooi resultaat

Prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakmanschap en goede service.

Klantencontact ook goed en vriendelijk, alleen het gereed zijn van de kast heeft wat lang in tijd geduurd. (bijna 5 weken), aflevering correct. Produkt uitstekend gespoten, wij zijn zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goed werk geleverd. De keuken ziet er weer superstrak en netjes uit. Heel aardig personeel. Komen afspraken na. Zeer tevreden zijn wij over het resultaat.

Over Harry Buiter Meubelspuiterij

Harry Buiter Meubelspuiterij voorziet dagelijks meubels, keukens, glas en metaal van een nieuwe tint. Elke kleur is mogelijk in diverse glans-graden. Van enkele stuks tot seriewerk. Met onze jarenlange ervaring in de applicatie van beitsen en lakken in al zijn facetten: glanslak, zijdeglans, matlak of metallic’s en structuurlak is het optimaliseren van de kwaliteit voor ons nog steeds een uitdaging. Volledig gespecialiseerd in het spuiten van meubilair Hoogglans Zijdeglans Beits Metallics Ontlakken, logen