Geweldig!Onze keuken is weer als nieuw.

Alleen maar lof. Vriendelijke mensen en alles keuig netje af gewerkt.

Erg goed!!

Mijn beschadigde Piano is heel netjes gerepareerd . Ik ben een zeer tevreden klant!

Prettige samenwerking mooi resultaat

Prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakmanschap en goede service.

Klantencontact ook goed en vriendelijk, alleen het gereed zijn van de kast heeft wat lang in tijd geduurd. (bijna 5 weken), aflevering correct. Produkt uitstekend gespoten, wij zijn zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goed werk geleverd. De keuken ziet er weer superstrak en netjes uit. Heel aardig personeel. Komen afspraken na. Zeer tevreden zijn wij over het resultaat.

Uitstekend!!!!

Zeker aan te bevelen, dit bedrijf. Goede, duidelijke afspraken, Goede service, En een heel mooi resultaat. Niets dan lof.

Geweldig resultaat

In oktober een afspraak gemaakt. Alle bekleding (folie van onze keukenkastjes en laden liet los. Via zoeken op het internet bij Harry Buiter terecht gekomen. Positieve recensies gelezen en een afspraak gemaakt. In het bedrijf uitleg gekregen. Gaf direct een goed gevoel. In januari zijn alle fronten netjes gedemonteerd en 10 werkdagen later (precies zo als afgesproken) teruggeplaatst. het resultaat was verbluffend. Alle frontjes van zowel lades als kastjes perfect in de kleur gespoten van de rest van de keuken. Heel vriendelijke en behulpzame monteurs. De nota was identiek aan de offerte dus geen bijkomende kosten.

Prachtig resultaat

Goede voorlichting, prima service, zeer vakkundig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede kwaliteit van het werk. Vriendelijk personeel en afspraak is afspraak

Deskundig bedrijf

Prima.

Geen opmerkingen

Topklasse.

Onze keuken is als nieuw geworden, Zeer hoogwaardig spuitwerk, hele mooie hoogglans lak, zeer tevreden, een aanrader voor iedereen, en voor de prijs heb je geen nieuwe keuken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte kwaliteit en goede service.

Ook van onze keukenfrontjes liet de folie los. Na enige speurwerk op internet vond ik het adres van Harry Buiter in Leek. De recensies waren goed, de prijs was prima en de kwaliteit bleek perfect te zijn. Kortom, een aanrader! We hebben Harry Buiter al bij meerdere mensen in onze vrienden-/werkkring geadviseerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klus uitstekend uitgevoerd voor een zeer redelijke prijs en zeer betrouwbaar in de afspraken.

Enigszins gedateerde Lundia boekenkast wit gespoten. Ziet er weer als nieuw uit.

Service is echt TOP. Zeer klantvriendelijk bedrijf

Geven goed advies. Het resultaat is perfect : hebben nu een nieuwe keuken dankzij perfect vakmanschap. Komen afspraken goed na. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Zijn blij dat we Harry Buiter hebben gevonden. We zijn 100% tevreden over het resultaat : helemaal TOP.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onze keukendeurtjes zijn weer als nieuw!

De folie van onze keukendeurtjes liet steeds verder los. Niuewe deurtjes aanschaffen was geen optie, want diverse zijpanelen hebben dezelfde oud-groene kleur. Door keukenspeciaalzaak Huizinga in Drachten werden we gewezen op de mogelijkheid om de deurtjes te laten overspuiten. Op de afgesproken datum werden de deurtjes gedemonteerd, waarna in de werkplaats het folie er af werd gehaald, de juiste verfkleur werd gemengd en de deurtjes werden gespoten. Na twee weken kwam de monteur de deurtjes weer monteren. Het is werkelijk verbazingwekkend hoe mooi het is geworden; precies dezelfde kleur en matheid. Als nieuw! Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat klaar stond om naar de stort te brengen heeft het buiter weer iets heel mooi's gemaakt.

Wat een vakmanschap

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed gedaan we zijn er blij mee met onze gespoten keukenfrontjes

Goede prijs kwaliteit verhouding

Haalt je meubelen ook op!

Prima service goede kwaliteit

Wij hebben onze zwarte keuken room wit laten spuiten. Resultaat is prima wij moeten alleen even wennen aan de nieuwe uitstraling van onze keuken. We zijn zeer tevreden.

Mooi resultaat

Oma's antieke kastje mooi wit laten spuiten zodat het bij ons interieur past. Erg blij mee.

Over Harry Buiter Meubelspuiterij

Harry Buiter Meubelspuiterij voorziet dagelijks meubels, keukens, glas en metaal van een nieuwe tint. Elke kleur is mogelijk in diverse glans-graden. Van enkele stuks tot seriewerk. Met onze jarenlange ervaring in de applicatie van beitsen en lakken in al zijn facetten: glanslak, zijdeglans, matlak of metallic’s en structuurlak is het optimaliseren van de kwaliteit voor ons nog steeds een uitdaging. Volledig gespecialiseerd in het spuiten van meubilair Hoogglans Zijdeglans Beits Metallics Ontlakken, logen