Prima.

Geen opmerkingen

Topklasse.

Onze keuken is als nieuw geworden, Zeer hoogwaardig spuitwerk, hele mooie hoogglans lak, zeer tevreden, een aanrader voor iedereen, en voor de prijs heb je geen nieuwe keuken.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Perfecte kwaliteit en goede service.

Ook van onze keukenfrontjes liet de folie los. Na enige speurwerk op internet vond ik het adres van Harry Buiter in Leek. De recensies waren goed, de prijs was prima en de kwaliteit bleek perfect te zijn. Kortom, een aanrader! We hebben Harry Buiter al bij meerdere mensen in onze vrienden-/werkkring geadviseerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Klus uitstekend uitgevoerd voor een zeer redelijke prijs en zeer betrouwbaar in de afspraken.

Enigszins gedateerde Lundia boekenkast wit gespoten. Ziet er weer als nieuw uit.

Service is echt TOP. Zeer klantvriendelijk bedrijf

Geven goed advies. Het resultaat is perfect : hebben nu een nieuwe keuken dankzij perfect vakmanschap. Komen afspraken goed na. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Zijn blij dat we Harry Buiter hebben gevonden. We zijn 100% tevreden over het resultaat : helemaal TOP.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Onze keukendeurtjes zijn weer als nieuw!

De folie van onze keukendeurtjes liet steeds verder los. Niuewe deurtjes aanschaffen was geen optie, want diverse zijpanelen hebben dezelfde oud-groene kleur. Door keukenspeciaalzaak Huizinga in Drachten werden we gewezen op de mogelijkheid om de deurtjes te laten overspuiten. Op de afgesproken datum werden de deurtjes gedemonteerd, waarna in de werkplaats het folie er af werd gehaald, de juiste verfkleur werd gemengd en de deurtjes werden gespoten. Na twee weken kwam de monteur de deurtjes weer monteren. Het is werkelijk verbazingwekkend hoe mooi het is geworden; precies dezelfde kleur en matheid. Als nieuw! Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap
Wat klaar stond om naar de stort te brengen heeft het buiter weer iets heel mooi's gemaakt.

Wat een vakmanschap

• Deskundigheid/Vakmanschap
Goed gedaan we zijn er blij mee met onze gespoten keukenfrontjes

Goede prijs kwaliteit verhouding

Haalt je meubelen ook op!

Prima service goede kwaliteit

Wij hebben onze zwarte keuken room wit laten spuiten. Resultaat is prima wij moeten alleen even wennen aan de nieuwe uitstraling van onze keuken. We zijn zeer tevreden.

Mooi resultaat

Oma's antieke kastje mooi wit laten spuiten zodat het bij ons interieur past. Erg blij mee.

Over Harry Buiter Meubelspuiterij

Harry Buiter Meubelspuiterij voorziet dagelijks meubels, keukens, glas en metaal van een nieuwe tint. Elke kleur is mogelijk in diverse glans-graden. Van enkele stuks tot seriewerk. Met onze jarenlange ervaring in de applicatie van beitsen en lakken in al zijn facetten: glanslak, zijdeglans, matlak of metallic’s en structuurlak is het optimaliseren van de kwaliteit voor ons nog steeds een uitdaging. Volledig gespecialiseerd in het spuiten van meubilair Hoogglans Zijdeglans Beits Metallics Ontlakken, logen