Prima resultaat.. Je moet er even een paar week op wachten maar dan heb je ook wat…

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden met het resultaat

Bij ons in huis zijn de meidenkast en de keukenfronten naar Leek geweest voor behandeling. De meidenkast is gespoten van grijs naar mosgroen. De fronten van de keuken zijn van grijs naar olijfgroen gegaan. Het resultaat is verbluffend mooi en naar alle tevredenheid. Van begin tot het eind vriendelijk en klantgericht behandeld. Bedankt voor de service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Spuiten is een hele mooie manier om te vernieuwen!

Deskundig, zorgvuldig, prettig, netjes!

Perfecte afhandeling

Vanaf de informatie over de afhandeling tot en met het weer plaatsen van de deuren van de keuken top geregeld. We zijn zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een fijne samenwerking vanaf het begin van mijn vraag, tot aan het eind resultaat. Een mooi bedrijf waar je rond mag kijken. Wij zijn heel blij en tevreden met onze dressoir, die in een prachtige kleur gespoten is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima werk geleverd, het ziet er weer als nieuw uit. Zeer tevreden.

We zijn tevreden over het resultaat. Blij dat we voor deze optie hebben gekozen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alle afspraken zijn/worden nagekomen, alle vragen beantwoord en het geleverde werk is in één woord: subliem!

kwalitatief uitstekend werk

Onze eettafel van Bert Plantagie laten overspuiten in dezelfde kleur. Dat is best spannend. Het is echter heel goed gelukt. Het resultaat is prachtig. Ik kan iedereen aanraden zijn design meubelen hier te laten overspuiten. Tegen een schappelijke prijs ook nog!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakwerk zowel wat betreft het spuitwerk als de klantvriendelijkheid.

In een woord: geweldig. Een grote verschoten boekenkast is weer als nieuw. De boekenkast werd opgehaald, kon in het bedrijf blijven liggen totdat wij er weer ruimte voor hadden en werd toen weer vlot afgeleverd. De communicatie liep steeds voortreffelijk. Wij zijn heel tevreden over de hele gang van zaken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor het restylen van meubels en keuken etc. het juiste adres

Het bedrijf is goed per telefoon en mail bereikbaar, heldere communicatie over de planning. Goede prijs en bereid tegen extra kosten de meubels op te halen en terug te brengen. Klantvriendelijk op een prettige en informele wijze.

Super netjes.

Super netjes en vriendelijk. Erg tevreden

Top werk geleverd!

Snelle reactie op mailaanvraag, flexibel en vakwerk. En dat alles voor een keurige prijs. Aanrader!

uitstekend

Heel erg tevreden over mijn kast

Fantastisch resultaat

2 kasten mat zwart laten spuiten, helemaal blij mee. Resultaat is heel mooi geworden.

Echt! Zo prachtig!

Mijn tv-kast was nodig aan een opknapbeurt toe. Dus toen ik van vrienden hoorde over hun positieve ervaringen met het bedrijf van Harry Buiter was de keuze snel gemaakt. Wat ben ik ontzettend blij met het resultaat! De kast ziet er uit als nieuw. En terwijl de oorspronkelijke versie 1 kleur had, heeft de kast nu van binnen een andere kleur gekregen dan de buitenkant; beide moderne frisse kleuren (je kan kiezen uit onmogelijk veel kleuren) en “strak in de lak”. Ik vind deze versie nog mooier dan de oorspronkelijke. Echt prachtig! Daarnaast verliep de communicatie prettig, snel en duidelijk, krijg je goed advies en voor de prijs koop ik bij lange na niet zo’n mooi nieuw kastje. Kortom: een zeer tevreden klant.

Zeer mooi resultaat

2 kasten mat zwart laten spuiten. Helemaal blij met het resultaat!

Fantastisch resultaat

2 kasten mat zwart laten spuiten. Resultaat is fantastisch, het duurde iets langer dan gepland wegens ziekte maar kwaliteit is geweldig.

Over Harry Buiter Meubelspuiterij

Harry Buiter Meubelspuiterij voorziet dagelijks meubels, keukens, glas en metaal van een nieuwe tint. Elke kleur is mogelijk in diverse glans-graden. Van enkele stuks tot seriewerk. Met onze jarenlange ervaring in de applicatie van beitsen en lakken in al zijn facetten: glanslak, zijdeglans, matlak of metallic’s en structuurlak is het optimaliseren van de kwaliteit voor ons nog steeds een uitdaging. Volledig gespecialiseerd in het spuiten van meubilair Hoogglans Zijdeglans Beits Metallics