Hekwerk geiten weide

Wij zijn super tevreden over de firma Arfman. Vanaf offerte aanvraag via mail, correspondentie, opname advies en uitvoering verliep zoals we verwachten als klant. En de mannen die het uitvoeren zijn vaklui en hebben alles netjes gemaakt. Ook de maatgevoerde deurtjes zien er erg mooi maar ook stevig uit en kan tegen een stootje van de bok.. ;-)

Weer een hele prettige ervaring

Voor de 2e keer hebben we de mannen van Arfman Hekwerk BV laten komen om weer een stuk tuin af te zetten met hekwerk. Wederom zijn we weer dik tevreden.

Perfect produkt, perfecte service!

Goede informatieve site. Vraag werd goed opgepakt. Snelle levering en plaatsing door deskundige en vriendelijke medewerkers. Alle lof.

Heel tevreden

We hebben een mooi houten hekwerk gekregen precies zoals we besproken hebben!

Snel en degelijk werk verricht

Snel en keurig werk geleverd

Snel en keurig werk geleverd

Van offerte naar eindresultaat, heel er goed.

Prima service, goede afhandeling en deskundige vakmensen. We zijn dan ook heel erg blij met ons hek wat mooi in de omgeving opgaat. We zullen dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen.

Top :-)

Het gebruikte hout is mooi en past in het landschap. De laatste details zijn in overleg met de werkploeg goed opgelost. Ben echt blij met het resultaat.

Door de jachtlust van onze smouzen ontkwamen we niet aan een hek, en 't resultaat is strak & goed!

Er wordt stevig en in prettige sfeer gewerkt en het resultaat is mooi strak en transparant. De houten palen vind ik erg mooi.

Snel en perfect

Goede service, goede afhandeling. Alles prima geregeld

Strak werk!!!

Leveren wat ze beloven. En maken mooi strak werk. Ook monteurs prettig in de omgang. Tweede fase laat ik ook weer doen door hun.

Die mannen hebben mooi werk verricht !

Heb wekenlang zitten kijken naar een mooie afscheiding voor mijn schapen naast n fietspad in Kethel-Schiedam , mijn buurman ook, en hij heeft voor een strak heras hekwerk gekozen en waarom ik dat ook niet deed , waarop ik hem antwoorde dat ik een afscheiding wilde die beter bij de natuur paste een waarvan je een groen gevoel krijgt. Welnu beide afscheidingen staan waar ze staan, en bij ons in t dorp hebben ze het over het lelijke strakke en het mooie landelijke hekwerk , al met al heb ik een goede keus gemaakt en bunt ik r heel blie met !

Goede service en erg netjes!

Er word goed meegedacht en het resultaat mag er zeker wezen!

Een bedrijf met vakmanschap en vakmensen.

Zeer fijn betrouwbaar bedrijf met vakmensen die perfect werk achterlaten. Andy van Ommeren Otterlo

leveren vakkundig en strak werk

Prima partij om mee in zee te gaan. Landelijke hondenomheining geplaats met landelijke poorten. Geweldig mooi gedaan, en prima mensen om mee te werken en afspraken mee te maken. Super tevreden.

zeer vakkundig, professioneel, hulpvaardig, meedenkend, vriendelijk, empathisch, efficiënt

Ik ben ontzettend blij met het mooie hekwerk. Vanaf het moment van mijn online vrijblijvende aanvraag tot het moment van afronding en gedag een heldere aanpak en communicatie. Ik was verontrust over de leidingen die in de grond liepen. Zij hebben heel geduldig en feitelijk hun aanpak onderbouwd en gezegd waar ze op letten bij het graafwerk. Hun werkwijze was navenant. Dat stelde mij enorm gerust. Een professioneel bedrijf en zeer hulpvaardig en vriendelijk team.

Ze komen afspraken goed na. Werkzaamheden worden prima uitgevoerd. Het hekwerk zelf met poort is zeer solide. Kortom: zeer tevreden.

Geweldig werk geleverd door Arfman Hekwerk bv. van zulke bedrijven zijn er helaas niet veel meer.

Ondanks het slechte weer op de eerste werkdag ben ik zeer tevreden met het geleverde werk door de medewerkers van Arfman Hekwerk bv. Ook door de grote klantvriendelijkheid waarop de medewerkers van Arfman mij te woord stonden en overlegden kan ik niet anders zeggen dan perfect!

Kundige en correcte medewerkers en een mooi resultaat

Hard werkende medewerkers die erg correct zijn en vakkundig een mooi hek plaatsen! Mooi eind resultaat!

Kwaliteit, nette afhandeling en enthousiaste medewerkers

Driemaal is Arfman bij ons geweest voor onze omheining en alledrie de keren kwamen er kundige, vakbekwame en bovenal enthousiaste medewerkers die in weer en wind mooi werk afleverden. Gewoonweg top.

Keurig vakwerk geleverd

Duidelijke en snelle afspraken met de vertegenwoordiger worden snel gerealiseerd door vakkundig personeel.

Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

Van begin tot eind goed geholpen. Van offertetraject, met bezoek aan huis, tot aan de plaatsing van het hekwerk.

Als je om kwaliteit en natuurlijke uitstraling geeft moet je bij Arfman zijn!

Vooraf zijn de werkzaamheden bij ons uitvoerig doorgesproken, er volgde een overzichtelijke offerte, welke telefonisch is toegelicht. Planning en startdatum werden helder besproken en nagekomen. Enkele weken later werd een dag voordat de uitvoering begon ter plaatse nogmaals het werk doorgesproken en hebben we gezamenlijk de piketten geplaatst. De volgende dag kwam het team van Arfman, echt nette jongens en harde werkers! Er is echt heel zorgvuldig gewerkt, met respect voor natuur en omgeving, iets wat wij erg belangrijk vonden. Ik kon zelf niet bij de oplevering aanwezig zijn, maar ben keurig nagebeld om te vragen of we tevreden waren, en dat was zo. Vervolgens volgde er per mail een voorstel(!) voor de eindafrekening ter controle, ontzettend sympathiek. Uiteraard klopte ook hier weer alles. Ik heb werkelijk niks aan te merken en zou Arfman altijd opnieuw inschakelen.

prima werk

prima werk afgeleverd

Snel en goed gewerkt , mooi hek en poorten!

Op drie details na, zeer tevreden . ( 1 een verticale draad bovenste rij is kapot . 2 jammer dat een stuk van 50 met uit twee stukken bestaat. 3 aan sluiting bestaand hek ; als er 40 extra aan had gezeten kon ik de aan sluiting goed dicht maken, had ik zelf kunnen vragen maar was al afgeknipt .) maar ik lig er niet wakker van en ben overall zeer tevreden !

Over Arfman Hekwerk BV

Henk Arfman, van origine agrariër, richtte zijn bedrijf op in 1972. Aanvankelijk specialiseerde hij zich in ruilverkavelingprojecten, maar Arfman Hekwerk groeide uit tot Nederlands grootste specialist in faunavoorzieningen toen hij erachter kwam dat voor iedere diersoort een gaassoort te koop was. Vandaag de dag bieden wij totaaloplossingen aan voor faunavraagstukken en leveren we een complete lijn faunaproducten. Door onze jarenlange ervaring denken wij mee en geven wij persoonlijk advies op maat. Daarnaast leveren en monteren we houten en stalen hekwerk langs wegen, overwegen, spoorbanen en bij mensen thuis.