Zeer positief. Mooi en sterk gaasraster

Ik ben tevreden met het gaasraster wat de mannen hebben neergezet. Met name de palen vind ik mooi. De eerste complimenten uit de buurt zijn ook al binnen 😉. De mannen die het werk kwamen verzetten weten waar ze mee bezig zijn en werken hard door. Zeer sympathieke lui ook.

Uiteindelijk prima werk

Ik geef geen 5 sterren omdat de communicatie niet altijd even goed was. Uiteindelijk prima werk geleverd en zeer tevreden over het eindresultaat.

Goede service, vakmanschap, kundige, voorkomende en vriendelijke medewerkers

Aanbevelenswaardig

Vakwerk, goed advies, hart voor het werk

Perfekt

Goede uitvoering van werkzaamheden Aardige zorgvuldige medewerkers

Keurig afgeleverd

Prima contact met het bedrijf. Ze zijn niet goedkoop, maar er staat dan ook wel een hekwerk om U tegen te zeggen. Heel tevreden over plaatsing, en functioneren nadien.

Prima bedrijf en een goede service!

Persoonlijk contact en een goede uitvoering hetgeen afgesproken!

OKE

GOEDE SERVICE EN GOED CONTACT

slechte communicatie

Voordat we een juiste offerte hadden, duurde een poos. Na installatie bleek dat het sluitwerk aan de verkeerde kant van het hekwerk zat. Zou verholpen worden. Wachten we nu op sinds oktober.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de aan u geleverde service. Inmiddels hebben wij persoonlijk contact met u gehad en wij gaan het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Wij nemen uw feedback ter harte zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Wij kunnen hiervan alleen maar leren en stellen het dan ook op prijs dat u de tijd heeft genomen deze review te plaatsen.

Goede adviezen.inschatiing van te vervangen palen was niet accuraat. Wel goed opgelost en op ingespr

Vriendelijk contact en mooie kwaliteit.

Goede service ; vriendelijk personeel.

Goed werk geleverd. Aan afspraak gehouden.

Goede afspraken mee te maken en goed montage team

Ik ben zeer tevreden !

zeer tevreden

wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe hek en horen uit onze omgeving dat veel mensen het erg mooi vinden. het is vakkundig geplaatst en het oude hek is keurig opgeruimd en afgevoerd. De jongens hebben hard gewerkt ondanks de hitte en waren zeer welwillend om iets extra's te doen. Voor een eventuele volgende klus staat Arfman bij ons op de eerste plaats.

Perfect werk geleverd

Perfect werk afgeleverd

Service in de zuiverste zin van het woord

Goede voorbereiding, men denkt met de klant mee. Er wordt goed overleg gepleegd voor en tijdens het plaatsen. Het resultaat is prachtig in het landschap.

Uitstekende communicatie en zorgvuldige plaatsing. Kan niet beter!

in goed overleg hekwerk uitgezet en geplaatst mede in samenspraak met naastgelegen eigenaar weiland. Zorgvuldig en zeer strak geplaatst. Compliment voor overleg en uiteindelijke uitvoering.

Prima geregeld

Goede service, goede mensen die kwamen installeren

Aantal keren langs geweest om steeds alles te checken. Duidelijke offerte. Op tijd gestart en op tijd alles af. Extra wensen werden gelijk meegenomen. Mooi strak hekwerk waar we veel complimenten over krijgen.

Ik ben goed en snel geholpen.

Op tijd geleverd en geplaatst, precies volgens afspraak.

Prachtig materiaal, goede vakmensen, mindere planning

Heel tevreden over materiaal en vakmensen. Planning was een drama vanwege jullie drukte. Ik begreep jullie motivatie en het is in overleg wel goed gekomen maar het is niet prettig om iedere week maar 1 dag 2 mensen aan het werk te hebben. Dan duurt het allemaal wel heel erg lang.

met haperingen goede oplossing

Na een terugkoppeling bij een veel te hoge offerte, prima afgehandeld

Hele goede service en vriendelijk personeel daarnaast keurig werk geleverd !

Uw bedrijf is twee keer bij ons aan het werk geweest en beide keren hebben jullie mensen vakkundig werk geleverd en gedaan wat afgesproken was. Zowel de verkoop als de mensen die het hekwerk geplaatst en later door stormschade herstelt hebben.

Goed advies en fijne afstemming!

Als particulier ca 200m afrastering laten plaatsen. Goed advies gekregen, afstemming was zeer prettig. Werk is keurig uitgevoerd conform de afgesproken planning. Helaas foutje gemaakt met levering kleur gaas, dit werd meteen op de tweede werkdag opgelost. Complimenten over snelheid handelen en deskundigheid medewerkers die de afrastering hebben geplaatst.

Goed voorbesproken, flexibel in de uitvoering. Netjes en snel gedaan.

Op basis van de voorbespreking een duidelijke offerte. Bij de uitvoering dacht men ook nog mee en was er ook flexibiliteit mogelijk, met daarbij ook duidelijkheid over de consequenties. Kortom mooi staaltje werk.

Over Arfman Hekwerk BV

Henk Arfman, van origine agrariër, richtte zijn bedrijf op in 1972. Aanvankelijk specialiseerde hij zich in ruilverkavelingprojecten, maar Arfman Hekwerk groeide uit tot Nederlands grootste specialist in faunavoorzieningen toen hij erachter kwam dat voor iedere diersoort een gaassoort te koop was. Vandaag de dag bieden wij totaaloplossingen aan voor faunavraagstukken en leveren we een complete lijn faunaproducten. Door onze jarenlange ervaring denken wij mee en geven wij persoonlijk advies op maat. Daarnaast leveren en monteren we houten en stalen hekwerk langs wegen, overwegen, spoorbanen en bij mensen thuis.