Mooie kwaliteit en betrouwbare service

Poorten en hekwerk besteld. Zeer goede kwaliteit en erg mooi gemaakt.

Goed materiaal, deskundig personeel en prima service

Arfman denkt met de klant mee, is flexibel en komt de gemaakte afspraken netjes na. Deskundig en behulpzaam personeel, goed materiaal, uitstekende service en een nette prijs. Wat mij betreft de beste aanbieder als het om hekwerk gaat!

prettig

respectvol duidelijk scherpe prijs goed personeel wat werk geleverd heeft

100 % OK

Best Service

Goede service, competente mensen

Bij de offerte zou ik beter voorgelicht willen zijn over de sluiting van het grote hek, dat naar mijn voorkeur aan de binnenzijde geplaatst had moeten worden, dan zoals nu aan de buitenkant

Prijzig, maar zeer tevreden.

Professioneel contact en begeleiding. Montageploeg bekwaam en meedenkend. Voor het versturen van de factuur nog even contact opgenomen om tevredenheid te toetsen. Al met al prima!

Profesioneel hekwerk van goede kwaliteit voor goede prijs OOK voor de particulier!

Zeer klantgericht. Meedenkend, goed materiaal voor een goede prijs. Uitstekend geplaatst. Planning voor plaatsing werd helaas een keer verzet.

Prima service en vakkundig personeel!

Hekwerk door Arfman laten plaatsen in de achtertuin, in de nieuwbouw. Een plek waar de monteurs nog niet vaak komen, maar wel hun kunsten prima konden vertonen. Hekwerk is super netjes geplaatst en krijg een hoop complimenten hierover! Bestellen ging eenvoudig, duidelijke afspraken en die zijn keurig nagekomen.

Zeer deskundig, snel en mooie producten.

Zeer goede ervaring. Prettig contact en zeer snelle en professionele plaatsing.

Over Arfman Hekwerk BV

Henk Arfman, van origine agrariƫr, richtte zijn bedrijf op in 1972. Aanvankelijk specialiseerde hij zich in ruilverkavelingprojecten, maar Arfman Hekwerk groeide uit tot Nederlands grootste specialist in faunavoorzieningen toen hij erachter kwam dat voor iedere diersoort een gaassoort te koop was. Vandaag de dag bieden wij totaaloplossingen aan voor faunavraagstukken en leveren we een complete lijn faunaproducten. Door onze jarenlange ervaring denken wij mee en geven wij persoonlijk advies op maat. Daarnaast leveren en monteren we houten en stalen hekwerk langs wegen, overwegen, spoorbanen en bij mensen thuis.