Goede adviezen.inschatiing van te vervangen palen was niet accuraat. Wel goed opgelost en op ingespr

Vriendelijk contact en mooie kwaliteit.

Goede service ; vriendelijk personeel.

Goed werk geleverd. Aan afspraak gehouden.

Goede afspraken mee te maken en goed montage team

Ik ben zeer tevreden !

zeer tevreden

wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe hek en horen uit onze omgeving dat veel mensen het erg mooi vinden. het is vakkundig geplaatst en het oude hek is keurig opgeruimd en afgevoerd. De jongens hebben hard gewerkt ondanks de hitte en waren zeer welwillend om iets extra's te doen. Voor een eventuele volgende klus staat Arfman bij ons op de eerste plaats.

Perfect werk geleverd

Perfect werk afgeleverd

Service in de zuiverste zin van het woord

Goede voorbereiding, men denkt met de klant mee. Er wordt goed overleg gepleegd voor en tijdens het plaatsen. Het resultaat is prachtig in het landschap.

Uitstekende communicatie en zorgvuldige plaatsing. Kan niet beter!

in goed overleg hekwerk uitgezet en geplaatst mede in samenspraak met naastgelegen eigenaar weiland. Zorgvuldig en zeer strak geplaatst. Compliment voor overleg en uiteindelijke uitvoering.

Prima geregeld

Goede service, goede mensen die kwamen installeren

Aantal keren langs geweest om steeds alles te checken. Duidelijke offerte. Op tijd gestart en op tijd alles af. Extra wensen werden gelijk meegenomen. Mooi strak hekwerk waar we veel complimenten over krijgen.

Ik ben goed en snel geholpen.

Op tijd geleverd en geplaatst, precies volgens afspraak.

Prachtig materiaal, goede vakmensen, mindere planning

Heel tevreden over materiaal en vakmensen. Planning was een drama vanwege jullie drukte. Ik begreep jullie motivatie en het is in overleg wel goed gekomen maar het is niet prettig om iedere week maar 1 dag 2 mensen aan het werk te hebben. Dan duurt het allemaal wel heel erg lang.

met haperingen goede oplossing

Na een terugkoppeling bij een veel te hoge offerte, prima afgehandeld

Hele goede service en vriendelijk personeel daarnaast keurig werk geleverd !

Uw bedrijf is twee keer bij ons aan het werk geweest en beide keren hebben jullie mensen vakkundig werk geleverd en gedaan wat afgesproken was. Zowel de verkoop als de mensen die het hekwerk geplaatst en later door stormschade herstelt hebben.

Goed advies en fijne afstemming!

Als particulier ca 200m afrastering laten plaatsen. Goed advies gekregen, afstemming was zeer prettig. Werk is keurig uitgevoerd conform de afgesproken planning. Helaas foutje gemaakt met levering kleur gaas, dit werd meteen op de tweede werkdag opgelost. Complimenten over snelheid handelen en deskundigheid medewerkers die de afrastering hebben geplaatst.

Goed voorbesproken, flexibel in de uitvoering. Netjes en snel gedaan.

Op basis van de voorbespreking een duidelijke offerte. Bij de uitvoering dacht men ook nog mee en was er ook flexibiliteit mogelijk, met daarbij ook duidelijkheid over de consequenties. Kortom mooi staaltje werk.

Vakmensen

Aardige mensen die in no-time het door storm gehavende hek, perfect gerepareerd hebben.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf en ben ook zeer tevreden met het resultaat

Uitstekende dienstverlening en kwaliteit

prima werk en goede service

helemaal tevreden

Complimenten voor de uitgevoerde werkzaamheden van afgelopen week aan de vierhouterweg in Emst. Snel,keurig,plezierig en vooral prima vakmanschap. Super bedankt en misschien tot ziens.

Vaklui in een woord

Fantastisch mensen doen wat ze beloven . heel fijn personeel denken mee. Ruimen alles op leuk om mee te werken. Top

prettig personeel

Komt de afspraken perfekt na en stipt op tijd

prima ervaringen; snel, efficiënt en vriendelijk. bovendien (en dat is het nóg belangrijker) is er u

vriendelijke en hardwerkende mensen leverden ons een prachtig hekwerk met een snelle levertijd. meer kun je niet wensen toch?

Goed werk snel gedaan

Mannen zijn “ van het aanpakken” en gaan goed met de klant om

Goed hekwerk, gazon totaal vernield.

Zie foto's in mijn e-mail van 11-12-2017. Hekwerk plaatsen ging goed. Nette kerels. Men kwam echter met een midigraver i.p.v. een mini-graver. Het resultaat is dat mijn gazon totaal vernield is door de sporen van de te zware midigraver. Wie verzint dit? Met een midigraver over een gazon rijden. Achteraf beschouwd had ik jullie mensen 's morgens gewoon weer terug moeten sturen met die midigraver. Als je nu denkt dat ik nu zeer ontevreden ben, dan klopt dat. Het gazon moet nu gerold, geprikt en bij gezaaid worden. Bàh.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Allereerst onze excuses voor de sporen op uw gazon. We hebben persoonlijk contact met u hierover gehad en we zijn het inderdaad met u eens dat we niet met een kraan uw gazon op hadden moeten rijden. Normaalgesproken leidt dit niet tot problemen, maar in uw geval hadden we te maken met een goed verzorgd gazon in combinatie met slecht weer. Dit hadden we anders moeten oplossen en vooraf beter moeten overleggen met u. Voor ons is dit goed om te horen wat er fout ging, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We stellen het dan ook zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven.

Over Arfman Hekwerk BV

Henk Arfman, van origine agrariër, richtte zijn bedrijf op in 1972. Aanvankelijk specialiseerde hij zich in ruilverkavelingprojecten, maar Arfman Hekwerk groeide uit tot Nederlands grootste specialist in faunavoorzieningen toen hij erachter kwam dat voor iedere diersoort een gaassoort te koop was. Vandaag de dag bieden wij totaaloplossingen aan voor faunavraagstukken en leveren we een complete lijn faunaproducten. Door onze jarenlange ervaring denken wij mee en geven wij persoonlijk advies op maat. Daarnaast leveren en monteren we houten en stalen hekwerk langs wegen, overwegen, spoorbanen en bij mensen thuis.