Perfecte Service

Paar weken geleden een scherm protectie aan laten brengen had wat beschadigingen en deze werd zonder problemen opnieuw aangebracht! Geen extra kosten en fantastisch geholpen. Kom ook zeker terug!

Scherm reparatie iphone 6

In de ochtend gebracht en in de avond gereed en opgehaald.

Geweldige service

Kwam vragen of de usb poort van mijn telefoon die niet meer goed wilde opladen vervangen kon worden. De telefoon is nagekeken en de poort schoongemaakt toen maakte de lader weer goed contact. Kreeg de telefoon mee zonder iets te hoeven afrekenen. Geweldige service, ga er een volgende keer zeker weer heen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen nog niet veel ervaring maar tot nu toe tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed, erg prettig en geduldig personeel, service gericht en deskundig.

Speaker en camera waren defect. Na 24 uur was alles opgelost en werd er met mij overlegd ivm de kosten. Ruime openingstijden wat ook prettig is!

Prima,vriendelijk en snel!

Prima,vriendelijk en snel!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik had mijn Macbook al opgegeven maar hij is weer prima!

Met de moed der wanhoop ging ik met mijn oude Macbook naar iRepairnow. Internet en andere reparateurs gaven aan dat reparatie hoogstwaarschijnlijk meer zou kosten dan het apparaat nog waard was.... honderden euro's. De mensen bij iRepairnow boden aan het manco te onderzoeken voor 45 euro. Een paar dagen later kreeg ik bericht dat mijn Macbook weer in orde was. Kosten.... 50 euro. Helemaal blij!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en vakbekwaam en behulpzaam personeel.

Na een IOS-update deed het touchscreen mijn Iphone 8 plus het niet meer. Het toestel was door mij in januari 2018 gekocht bij een officieel Appleverkooppunt, dus niet bij de Store zelf. Volgens het Apple Icare Center zat er een derdenscherm in dat niet onder de garantie viel, hetgeen rauw op mijn dak viel, omdat ik hier niets van af wist. Het toestel is ongerepareerd terug gegaan naar de Store in Haarlem. Zij hebben mij toen gevraagd of het goed was dat ze er zelf nog even naar keken. Hier kwam uit dat zij niet met zekerheid konden zeggen dat het om een derdenscherm ging, maar nog belangrijker, dat het toestel eerder in de VS bij een Amerikaanse provider was geactiveerd. Dit was voor hun reden om het scherm in de Store alsnog kosteloos te vervangen, waarvoor hulde. Ik kon het toestel al na een uur ophalen. Ze hebben mij zelfs geholpen met het terugzetten van mijn reservekopie. Dus niet anders dan lof voor de Store in Haarlem. Ik zal mijn Appleproducten voortaan zeker ook hier kopen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service, lekker snel!

Accu iPhone laten vervangen, prima en snel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heldere info en snelle reparatie,

Van mijn iPhone 5 was de accu en het scherm kaduuk. Binnen een uur de analyse en de offerte. Nog dezelfde middag gerepareerd. Correct volgens afspraak.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Weten waarover ze het hebben

Zeer goed geholpen en snel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super aardig en top advies

Ze gaven duidelijk antwoord op mijn vragen, waren heel aardig en eerlijk over de afweging die ik moest maken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klantvriendelijk, deskundig en indien mogelijk wordt je toestel/apparaat zeersnel gerepareerd

Ik ben in 2 maanden tijd 3x voor een reparatie geweest. (2 verschillende iphones). De ontvangst was altijd erg vriendelijk, de reparaties betaalbaar en zo mogelijk binnen 1 dag klaar. Indien mogelijk werd vooraf de prijs aangegeven (of een schatting) Al met al een prima adres voor een snel deskundige advies en reparatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

zonder twijfel de beste service, geen twijfel mogelijk!

Eerlijk, vakkundig en zo niet Apple-arrogant. Een verademing.

Heel goed geholpen!

Ik dacht dat zowel de accu als de ingang van de jack aan vervanging toe waren maar die bleek deels gevuld te zijn met zand. Dankzij de oplettendheid van het personeel en de hulp om het zand er uit te krijgen bleef het bij een nieuwe accu en dat alles in 45 min. Top dus heel tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, vakkundig en goed advies.

Als ik weer eens een probleem of vraag heb ga ik zeker bij Irepair langs. Bedankt

Fijne service

Super service !!wilde mijn Mac book eigenlijk weg gooien ... Maar hij doet t weer helemaal top dankzij jullie!!en voor een hele goeie prijs!heel erg bedankt

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede service en vakkundig personeel

Top snelle en goede service. vriendelijke medewerkers. ga hier zeker vaker komen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Very good service, highly recommended.

The staff is very service minded, helpful and friendly. They helped me finding the solution that best suited me. I highly recommend them.

Fantastisch geholpen

Op aanraden van velen om mij heen naar iRepairNow gegaan. Toestel laadde niet op. De medewerker zei ‘O ik zie het al’ en nam m mee naar de werkplaats. Met een soort tandarts gereedschap haalde hij er flinke wolken stof uit en hing daarna mijn IPhone een een meetinstrument. Hij laadt weer op hoor! Werd mij verteld. Er werd mij gevraagd of het toestel toevallig steeds langzamer begon te worden en soms ook uitviel. Dat klonk mij bekend in de oren. De batterij bleek al meer dan 1000 keer opgeladen te zijn en op ongeveer 30% van zijn totale vermogen. Ze hebben in de tijd dat ik een bakje koffie kreeg (lekker Nespresso!) mijn accu vervangen en dat voor maar 3 tientjes. Het schoonmaken was service van de zaak. Wat een topservice! Hier weten ze hoe je met klanten moet omgaan!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect, zal hier altijd terug komen!

Niet voor niets 3 jaren achter elkaar voor mijn Macbook naar Irepairnow. Altijd nemen ze de tijd voor je goede service en vriendelijk, zeker aan te bevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op een vriendelijke en kundige manier werd de intake van mijn MacBook afgenomen

Mijn MacBook pro wilde op geen enkele manier - ondanks aanwijzingen uit de handleiding - opstarten. Bij het aannemen van een eventuele reparatie zijn duidelijke afspraken gemaakt en vastgelegd. Een maximumbedrag werd afgesproken aangevuld met een "no-curve-no-pay" notitie. Een lang en intensief onderzoekstraject is uitgevoerd, waaruit na bijna twee weken als uitkomst kwam dat de GPU grotendeels defect was. Gedurende het reparatietraject ben ik regelmatig op de hoogte gehouden en heb overlegd over de te volgen stappen. Gedurende het traject werd helder, duidelijk en vakbekwaam advies gegeven en - als belangrijkste - : iRepair hield zich aan de gemaakte afspraken. Ondanks het vele werk : "no-curve-no-pay". Helaas heb ik mijn MacBook niet-werkend weer mee naar huis genomen

Top service

Zeer snelle service telefoon iPhone 6 gebracht en na 2 uur alweer klaar en ook nog betaalbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Slechte kwaliteit en slechte service

Zeer slechte kwaliteit schermen en zeer slechte service. Nieuw scherm op telefoon laten zetten en die was na eerste kleine val al gelijk stuk maar dacht dit zal wel eigen fout zijn. Weer laten repareren en daarna weer zeer snel stuk. Nog maar eens laten repareren en binnen korte tijd weer stuk. Weer terug en gevraagd om wat tegemoetkoming ten aanzien van nieuwe reparatie maar totaal niets mogelijk. Drie keer 90 euro betaald en dan afgescheept worden. Niets geks met telefoon gedaan, normaal gebruik. Erg arrogant behandeld. 270 euro verder, dikke barst en arrogante afhandeling. Schermen voldoen duidelijk niet aan eisen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Het betreurt mij te moeten lezen dat u mijn handelen als arrogant omschrijft, omdat ik een display met duidelijke val-/stoot-/drukschade niet onder garantie kan behandelen. Uit goede wil heb ik u zelfs - in tegenstelling tot wat u beredeneert - een tegemoetkoming aangeboden in de vorm van het plaatsen van een extra sterk safety glass op het nieuwe display t.w.v. €32,99. Overigens beweert u dat onze onderdelen van zeer slechte kwaliteit zouden zijn, echter is het tegendeel de waarheid. Onze Premium iPhone displays zijn de A+ displays van ReplaceDirect.nl en zijn van gerenommeerde kwaliteit, zoals van deze leverancier algemeen (binnen de branche) bekend is. De schade verrast mij overigens niet, mede door de historie van het toestel (3 reparaties n.a.v. schade in relatief korte tijd) en het feit dat uw iPhone 5s in een hoesje t.b.v. een iPhone 5c in gebruik wordt genomen. Ondanks uw bericht blijft mijn coulance aanbod onveranderd staan.

Prima snelle service met vriendelijke bediening

Had een nieuw scherm voor mijn telefoon nodig. Dat was binnen een paar uur gerepareerd.

Over iRepairNow BV