Super goed

Ik werd uitstekend geholpen, en daarnaast bood de medewerker een kopje koffie aan

Snelle betrouwbare afhandeling

Vriendelijke jongens. Nemen echt even de tijd voor je probleem en overleggen zo nodig met collegae. Lijkt eerlijk advies.

Advies , reparatie , onderhoud en service bij afhalen

Keurig netjes. 2x gebeld voor overleg en handje hulp om de i Mac in de auto te krijgen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Buitengewoon veel geduld en vriendelijkheid van Gabie in Haarlem zeker wel een uur lang

Bij het verruilen van een kapotte iPhone 5 voor een refurbished 6 kwamen we in de problemen bij het omzetten van de gegevens van de oude telefoon naar de "nieuwe'. Geen moment ongeduld , voortdurend klantvriendelijkheid en goede uitleg . Heel bijzonder !

vriendelijk en goed

alles klopte

Super chill

je loopt hier gewoon binnen met je kapotte zootje en ze maken het waar je bijstaat niet normaal je ziet gewoon wat ze doen lekkere koffie chill boekie leze

• Deskundigheid/Vakmanschap

klantervaring en beslissingsbevoegdheid van klant niet serieus nemen

Onlangs heb ik mijn I Phone ter reparatie aangeboden als gevolg van waterschade, waarbij het scherm en de accu zijn vervangen. 1. de reparatieduur is tot 3x toe uitgesteld, totale duur: ca. 3 weken. Dit is lang voor als je je telefoon voor het werk nodig hebt. 2. bij mijn akkoord voor de prijsopgave heb ik nogmaals de totale kosten gevraagd, deze kwamen overeen met de per e-mail verstuurde prijsopgave. Binnen een uur ontving ik een mail dat de kosten 5 euro hoger uitvielen (269 euro totaal) i.v.m. verkeerd kijken van een nieuwe medewerker op een prijslijst. De 5 euro heb ik betaald, maar vind het niet klantbewust. Die 5 euro zou ik aan mijn klanten kwijtschelden op het totaalbedrag als leergeld. 3. bij gereedmelding is gemeld dat alles weer functioneert, behalve het kompas (blijft richting zoeken; zeer onrustig). Mij niet realiserende dat de kompasfunctie niet alleen bij de 'kompas' app, maar ook functies heeft binnen de routeplanner (maps) en 3d werking van plaatjes op het screen, meldingen van nieuwe berichten ('dansende' cijfers), constant bewegende What's app achtergrond. Het zou een veel voorkomend probleem zijn (?!- ook al was het niet zeker bij reparatie of dit nodig zou zijn, graag de optie bieden!) , maar bij reparatie zou ik 150 euro verder zijn. De consequenties maar ook dit bedrag had ik graag gehoord op het moment van de prijsopgave, dan had ik gekozen om dit zeker te laten repareren. Verder kun je je status online opzoeken, maar nooit direct bellen met de winkel waar je telefoon in reparatie ligt (ALTIJD callcenter). Je wordt wel teruggebeld of gemaild. En je kunt mailen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Erg behulpzaam en oplossingsgericht.

Probleem met i Mac nog dezelfde dag opgelost. Echt top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Scherm goed en snel gerepareerd.

Om 9.00 uur mn telefoon gebracht, en om half 11 was hij alweer klaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Relaxte gasten, snelle gratis hulp.

Een VPN verbinding van een oude app verhinderde wifi-gebruik. In 2 minuten hadden ze het uitgelegd en gefixt.

Proactief en resultaat gericht

Prima oplossing en service

Fantastisch

Vakmensen in deze winkel, schade aan de iPhone is professioneel gerepareerd!

persoonlijk, oplossingsgericht, flexibel

Prima service, veel mogelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima snelle service en verstand van zaken

We hebben zowel zakelijk als privé verschillende keren contact met iRepairNow. Kan niet anders zeggen dan een snelle service. Verstand van zaken en meedenken met de klant, we blijven zeker terugkomen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat een geweldig service. Leuke vriendelijke jongens die je als het even kan direct helpen. Prima en snel geholpen met mijn iPhone die niet meer goed wilde opladen. Binnen 15 minuten was de klus geklaard. Ik kon mijn telefoon meteen weer gebruiken.

goed en snel

Snel en goed

Prima service, duidelijke communicatie

Via whatts app afspraak gemaakt. Kon snel terecht en reparatie ging erg snel. Klaar terwijl u wacht.

Goudpoeder service

Ik ga vandaag op vakantie en werd meteen geholpen

super geholpen

super geholpen

Prima!

Mijn iPad laten vallen en glas gebroken. ik was niet nog nooit geweest, maar als ik wat nodig heb kom ik hier zeker terug. Nette medewerkers vriendelijk en prima geholpen, dank daar oor, dikke pluim👍

Super snel

Snel en goed gerepareerd (i phone) Heel vriendelijk personeel, klantvriendelijk!

Vriendelijk, snel, professioneel

snelle service

Wham! Daar valt mijn iPhone 6plus vol op de straatstenen, scherm definitief kapot, 1000 barsten en stukjes eruit. Maar ik moet ermee werken, mijn iPhone is mijn kantoor! en ik heb een alarmdienst. Snel naar iRepair gereden en binnen een half uur was mijn iPhone weer totaal gerepareerd en 100% functioneel. Top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig en ook nog eens persoonlijke service. Dik tevreden!!!

Deskundig en ook nog eens persoonlijke service. Dik tevreden!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en vriendelijke service en ze denken goed mee!

Goede en vriendelijke service en goed meedenken!

Over iRepairNow BV