Snelle en goede service

Alle bestanden van mijn kapotte laptop zijn in een korte tijd op mijn nieuwe laptop overgezet.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Goede snelle service, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Ik kreeg goed en duidelijk uitgelegd wat het probleem was en het probleem werd meteen opgelost, binnen een half uur. Geholpen door een zeer vriendelijke en behulpzame jongeman. Zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap
Zeer betrokken, open, effectief en persoonlijk!

Na een tweede ervaring rijker te zijn met irepairnow is het tijd om dat te delen met anderen. Ik heb zelfden zo'n fijn team meegemaakt die direct aan de slag gaat en problemen zo snel oplost. De openheid in de zaak maar ook in de persoonlijkheid van de heren heeft geleid tot twee reparaties met een no-nonsense karakter en eerlijkheid waar ik iedereen in regio Haarlem kan adviseren om naar toe te gaan. Met plezier ga ik erheen omdat ik weet dat het opgelost wordt! Ik wens jullie hele veel succes verder!

Aardige en vakbekwame mensen

We hebben iRepairNow al voor diverse problemen met de Macs en iphone geraadpleegd. Ze hebben ons altijd erg goed en snel geholpen. Geen verborgen kosten.

Uitstekend en deskundig bedrijf

iRepairNow is een relatief "jong" bedrijf met jonge enthousiaste medewerkers met gedegen deskundigheid op gebied van Apple. Althans dat is mijn ervaring omdat ik een iMac27 inch moest laten repareren. Het gehele traject (ook via een extern rep. bedrijf) verliep prima, het heeft wel enige tijd geduurd maar dat lag niet aan iRepair. Ze hebben ook uitstekend bemiddeld in de kosten, Apple heeft een zeer ruime coulance toegepast mede door aangeven van iRepairNow. Kortom een zeer prettige ervaring met iRepairNow.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veel kennis van zaken, contact bij onduidelijkheid, extra service geleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Enthousiaste, deskundige, eerlijke, zeer vriendelijke jongens

Super service. Ze maken "no cure, no pay" ook echt waar. Geen kleine lettertjes. En dan toch nog alle tijd nemen om super vriendelijk te assisteren met een aantal instellingen. Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap
Snelle en deskundige service!

Mijn iPhone 6 haperde behoorlijk. Scherm gaf rare kleuren en de Phone viel steeds uit (herstart)! Na telefonisch contact werd gedacht dat mogelijk het scherm stuk was. Na het brengen van de iPhone slechts 5 minuten voor sluitingstijd, de volgende werkdag direct bericht. Het bleek een software fout die door DFU reset 100% te verhelpen was. Kosten: onder de EUR 10,00 De no cure - no pay behandeling spreekt mij aan; en heel goed resultaat! Uitstekende service! Gr. Bas

• Deskundigheid/Vakmanschap
Goede eerlijke service met betrouwbare adviezen

Ik heb meerdere Apple producten die af en toe wat onderhoud of reparatie nodig hebben. Met de jongens van iRepairNow zijn goede afspraken te maken, of het nog zinvol is om iets te repareren. En als dat niet duidelijk is, kunnen ze het voor hele redelijke tarieven onderzoeken. Ook de uiteindelijke reparatietarieven zijn schappelijk en fair.

Snel en gedegen

Snel opgelost

Snel en vakkundig

Helaas had ik mijn telefoon (weer) laten vallen. Gelijk contact opgenomen met iRepairNow en ik kon direct langskomen. De heren begrepen wat ''ik heb mijn telefoon snel weer nodig'' betekende. Binnen 30 minuten stond ik weer buiten met een telefoon die het weer deed. Daarnaast heb ik ook de clearplex voor op mijn telefoon genomen. Hier kreeg ik een leuke uitleg bij en ik vind het nu al veel fijner dan een glasplaatje! Echt toppers!

• Deskundigheid/Vakmanschap
Zeer vakkundige en vriendelijke behandeling

De probleem oplossende ondersteuning en uitvoering is zeer vakkundig. Medewerkers denken mee met de klant en handelen daar ook naar. Ik ben persoonlijk zeer goed en vakkundig geholpen. De service gerichtheid is zeer hoog. Medewerkers zeer bedankt.

Super service!

Snel en goed geholpen, vriendelijk en bekwaam personeel.

Snel en vakkundig geholpen

goed en snel geholpen.

Kundig team van medewerkers

Het heeft even tijd in beslag genomen maar het gaat om het eindresultaat en daar ben ik meer dan tevreden over!

in een woord geweldig,

Mijn i phone 5s had wat problemen ik dacht dat t aan de oplader lag ,wilde een nieuwe kopen, maar de medewerker zei breng je oplader en telefoon gaan we t checken hij heeft er zeker een half uur aan gewerkt ,software hersteld en de telefoon werkt weer prima ,had geen oplader nodig bij andere telefoon winkels willen ze van alles doen, kundigheid zoals iRepairNow niet te vergelijken Helemaal top deze zaak en dat als service, kosten niets dus mijn Mac Book gaat bij hun voor een service beurt C j

• Deskundigheid/Vakmanschap
Irepair doet waar het voor staat: betrouwbaar, deskundig en zorgvuldig!

Ik kwam met een gecrashte Macbook, werd beleefd, vakkundig en zeer klantvriendelijk persoonlijk geadviseerd in een traject wat leidde tot de aankoop van een prima nieuwe laptop. Alle medewerkers nemen de klant serieus en wensen alleen een goede service te geven. Chapeau! daar kunnen veel winkels nog wat van leren. Een aanrader dus!

Geweldige gasten

Ze hebben me heel vriendelijk en adequaat geholpen, ik ga als ik mijn Mac Air ga verkopen, dit zeker via hen doen.

GEWELDIG

zeer positief professionele medewerkers klant vriendelijk kennis van zaken goede koffie afspraak=afspraak

• Deskundigheid/Vakmanschap
Goed geholpen, erg vriendelijk.

De iPad van mijn moeder was gelocked en ik kreeg het zelf niet voor elkaar om hem te unlocken . In de winkel hebben ze me toen goed geholpen en de tijd genomen om het probleem op te lossen.

Super klantvriendelijk!!!!

Jullie zijn echt ontzettend klantvriendelijk, echt heel bijzonder. Nemen alle tijd voor je en echt een helpende hand! Niets anders dan lof!

• Deskundigheid/Vakmanschap
Goed meegedacht en nu weer een werkende telefoon!

Ik heb dan wel geen iPhone maar ben bij iRepairNow toch ad hoc heel goed geholpen. Telefoon was uit, maar de aan/uitknop functioneerde niet. iRepairNow heeft meegedacht en een oplossing gevonden om mijn Samsung s5 zonder dure reparatie toch weer aan de praat te krijgen...kostenloos en met resultaat! Wat een service! Nogmaals bedankt!

Simpelweg fantastisch!

Ik ben al jaren vaste klant en tot op heden erg tevreden! Ze nemen altijd de tijd voor je, druk of niet druk. De medewerkers hebben veel kennis en kunde in huis. Altijd beleefd, en oprecht! Ik vind het erg prettig dat er geen (onnodige) producten worden aangesmeerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Prima service persoonlijk ruim tijd nemend voor een goed advies!

gisteren mijn nieuwe telefoon afgegeven en zij zetten me zo voor me om. Ik overweeg een refurbished Imac. de refurbishment ziet er goed uit en het lijken vakmannen

• Deskundigheid/Vakmanschap
Verrassend door het oplossend vermogen!

Het traceren en herstellen van digitale gegevens was binnen no time geregeld. Goede connectie en uitwisseling. Bovendien prima koffie!

Over iRepairNow BV