Na 10 jaar nog steeds mooie muren

Abe heeft 10 jaar geleden onze nieuwe woning helemaal gedaan. Alle muren, op een paar kleine plekjes na, zitten nog allemaal prima in de spack!!! Dirk Jan

we hebben een moeilijke wand, maar Abe fikst het toch maar in perfectie.

Abe een persoon van afspraak is afspraak. Een gezellige prater, maar het werk is Abe het voornaamste. Dat is ook te zien in het eindresultaat. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Abe bedankt,

Ervaren en betrouwbare stuker

Abe verzet veel en kwalitatief goed werk. Vooral het stukadoor werk ziet er prachtig uit. Zeker aan te raden.

harde werker met prima kwaliteit en afspraak ia afspraak.

Abe is aardig en meedenkend , heeft bij ons twee woningen gespackt en prima kwaliteit geleverd, zag er prachtig uit, hield zich goed aan de afspraken en werkt hard, liet alles schoon en netjes achter.

Plafonds van ons nieuwe huis prachtig gespackt

Alle plafonds gespackt. Het ziet er prachtig uit. Abe is een echte vakman!!

Vakwerk en sympathiek

Vrouw Janke is heel open en belangstellend en regelt heel veel voor Abe. Abe heeft bij ons een knap stukje stukadoorswerk afgeleverd, Zowel het spacken als het aanbrengen van sierpleister, het ziet er perfect uit. Ook als persoon is Abe zeer toegankelijk en komt zijn afspraken na.

Vakwerk. Eerlijk. Duidelijk. Betrouwbaar.

Abe Hengst levert fakwurk. Syn frou Janke makket ôfspraken. In moai team; se binne dúdlik en betrouwbaar.

Goed advies, zeer net gewerkt en goed eindresultaat

Abe heeft ons goed voorzien van advies: in het voortraject waar we de voorbehandeling zelf hebben gedaan, in het afbakenen van de opdracht en hoe we het spackwerk het beste kunnen sauzen. Pluspunten zijn de goede bereikbaarheid, het respect tov de woning (stucloper, alles goed afplakken, schoenen uit op de nieuwe vloer) en de flexibiliteit.

Op en top vakman !!

Wat een vakman en zeker 100% vakwerk!! Abe kijkt, denkt mee en voert het uit zoals het hoort. Werkt super netjes en precies . Ik ben super tevreden, dankbaar en blij hoe hij mijn plafond heeft gespackt . Kortom, Abe is een zeer aardige én hardwerkende man, die echt hart voor zijn werk heeft.

Vakman Op en Top!

Vakwerk, een prettig en vertrouwd adres waar kwaliteit hoog staat!

Abe heeft onze woonkamer weer keurig strak gemaakt. De plafonds gestuct en alles in de spack. Keurig op en afgeleverd. Bovendien een goed advies! Vakwerk dicht bij huis

Goed advies vooraf en vakman!

Dit was de tweede keer dat Abe bij ons in huis spack en stuc werkzaamheden heeft uitgevoerd. Wederom naar volle tevredenheid! Goed advies vooraf, perfecte afwerking en ook leuk te zien dat hij aardigheid heeft in zijn werk. Dat zie je terug in de eindkwaliteit van het geleverde werk. Kortom: vakman met vakwerk!

Uitstekend werk afgeleverd

Heldere en prettige communicatie. Goede service. Vakwerk op de muur. Nette prijs

Heldere afspraken en een mooi resultaat

Abe heeft bij ons 165m2 prachtig stukwerk geleverd, ons huis is er enorm van opgeknapt.

Geweldige service en geweldig resultaat

Ons huis in Hurdegaryp is door Abe geweldig mooi gespackt, Abe geeft goed advies, werkt snel en werkt keurig netjes, resultaat is gewoon geweldig. Alles wordt voor het spacken goed afgeplakt zodat er niks op muren komt als plafond wordt gespackt. je wordt op een vriendelijke en menselijke manier behandeld. Kortom : Abe vragen altijd slagen !!! Hartelijk dank allebei voor de geweldige afwikkeling van het spackwerk.

Ondanks dat wij niet aanwezig waren heeft hij vakwerk afgeleverd

Abe doet wat hij zegt en meer ! Van onze puinhoop heeft hij een paleis gemaakt. Bedankt !

Een harde werker en een geweldige vakman

Wat een vakman. We hebben een prachtig kamer gekregen. Abe heeft net zolang doorgewerkt tot de kamer helemaal klaar was. een prachtig resultaat. Fijne mensen.

Vakman!

Abe weet waar hij het over heeft en wat hij doet. Een echte vakman! Abe heeft in 2012 ons hele huis in de spack gezet. Nu 5 jaar later ziet het er nog prachtig uit. Afgelopen jaar contact opgenomen, omdat we een gespackte muur in een kleur wilden verven. Ook nu weer goed advies. Prettig zaken doen met Abe en zijn vrouw Janke.

Abe Hengst gaat pas weg wanneer hij super tevreden is.

Abe werkt precies en netjes. Alles is met hem te overleggen en hij denkt goed mee. Hij adviseert en levert zoals is afgesproken. Ze zijn eerlijk over de planning en houden je niet aan het lijntje. Prijs en kwaliteit zijn goed.

Levert perfect werk

Doet wat hij zegt en zegt wat hij doet.

Vakman in alle details!!!!

In 1woord geweldig smorgens vroeg paraat altijd goed gehumeurd eerlijke harde werker die weet wat hij doet en vakwerk leverd. Leverd strak werk en laat alles super netjes achter. Abe Hengst die kan ik iedereen aan bevelen. Grt Cor Wijbenga.

Strakke afwerking en prima spackspuitwerk! En dat alles voor een sterk concurrerende prijs.

Keurig net werk geleverd.

Abe is iemand die helemaal opgaat in zijn werk. Is klantvriendelijk en met mooie en goede producten werkt zodat een prachtig eindresultaat te behalen is.

Vriendelijke vakbekwame man

Punctueel maakt waar wat er gezegd wordt kent en verstaat zijn vak heel goed Een toppertje

Een gedreven harde maatlr nauwkeurige werker met oog voor detail.

Abe heeft bij ons alle plafonds afgewerkt met spack, een heel netjes en mooi resultaat. Wij zijn zeer tevreden!