Goed advies vooraf en vakman!

Dit was de tweede keer dat Abe bij ons in huis spack en stuc werkzaamheden heeft uitgevoerd. Wederom naar volle tevredenheid! Goed advies vooraf, perfecte afwerking en ook leuk te zien dat hij aardigheid heeft in zijn werk. Dat zie je terug in de eindkwaliteit van het geleverde werk. Kortom: vakman met vakwerk!

Uitstekend werk afgeleverd

Heldere en prettige communicatie. Goede service. Vakwerk op de muur. Nette prijs

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heldere afspraken en een mooi resultaat

Abe heeft bij ons 165m2 prachtig stukwerk geleverd, ons huis is er enorm van opgeknapt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Geweldige service en geweldig resultaat

Ons huis in Hurdegaryp is door Abe geweldig mooi gespackt, Abe geeft goed advies, werkt snel en werkt keurig netjes, resultaat is gewoon geweldig. Alles wordt voor het spacken goed afgeplakt zodat er niks op muren komt als plafond wordt gespackt. je wordt op een vriendelijke en menselijke manier behandeld. Kortom : Abe vragen altijd slagen !!! Hartelijk dank allebei voor de geweldige afwikkeling van het spackwerk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ondanks dat wij niet aanwezig waren heeft hij vakwerk afgeleverd

Abe doet wat hij zegt en meer ! Van onze puinhoop heeft hij een paleis gemaakt. Bedankt !

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een harde werker en een geweldige vakman

Wat een vakman. We hebben een prachtig kamer gekregen. Abe heeft net zolang doorgewerkt tot de kamer helemaal klaar was. een prachtig resultaat. Fijne mensen.

Vakman!

Abe weet waar hij het over heeft en wat hij doet. Een echte vakman! Abe heeft in 2012 ons hele huis in de spack gezet. Nu 5 jaar later ziet het er nog prachtig uit. Afgelopen jaar contact opgenomen, omdat we een gespackte muur in een kleur wilden verven. Ook nu weer goed advies. Prettig zaken doen met Abe en zijn vrouw Janke.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Abe Hengst gaat pas weg wanneer hij super tevreden is.

Abe werkt precies en netjes. Alles is met hem te overleggen en hij denkt goed mee. Hij adviseert en levert zoals is afgesproken. Ze zijn eerlijk over de planning en houden je niet aan het lijntje. Prijs en kwaliteit zijn goed.

Levert perfect werk

Doet wat hij zegt en zegt wat hij doet.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vakman in alle details!!!!

In 1woord geweldig smorgens vroeg paraat altijd goed gehumeurd eerlijke harde werker die weet wat hij doet en vakwerk leverd. Leverd strak werk en laat alles super netjes achter. Abe Hengst die kan ik iedereen aan bevelen. Grt Cor Wijbenga.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Strakke afwerking en prima spackspuitwerk! En dat alles voor een sterk concurrerende prijs.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Keurig net werk geleverd.

Abe is iemand die helemaal opgaat in zijn werk. Is klantvriendelijk en met mooie en goede producten werkt zodat een prachtig eindresultaat te behalen is.

Vriendelijke vakbekwame man

Punctueel maakt waar wat er gezegd wordt kent en verstaat zijn vak heel goed Een toppertje

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een gedreven harde maatlr nauwkeurige werker met oog voor detail.

Abe heeft bij ons alle plafonds afgewerkt met spack, een heel netjes en mooi resultaat. Wij zijn zeer tevreden!

geweldig vakman

komt zijn afspraken la tijd na . kunt hen gerust naar en bewoonde woning sturen abe red hem daar wel mee . denkt in oplossingen

prima werk

Goed advies ,goede materialen , goede afwerking