Een harde werker en een geweldige vakman

Wat een vakman. We hebben een prachtig kamer gekregen. Abe heeft net zolang doorgewerkt tot de kamer helemaal klaar was. een prachtig resultaat. Fijne mensen.

Vakman!

Abe weet waar hij het over heeft en wat hij doet. Een echte vakman! Abe heeft in 2012 ons hele huis in de spack gezet. Nu 5 jaar later ziet het er nog prachtig uit. Afgelopen jaar contact opgenomen, omdat we een gespackte muur in een kleur wilden verven. Ook nu weer goed advies. Prettig zaken doen met Abe en zijn vrouw Janke.

Abe Hengst gaat pas weg wanneer hij super tevreden is.

Abe werkt precies en netjes. Alles is met hem te overleggen en hij denkt goed mee. Hij adviseert en levert zoals is afgesproken. Ze zijn eerlijk over de planning en houden je niet aan het lijntje. Prijs en kwaliteit zijn goed.

Levert perfect werk

Doet wat hij zegt en zegt wat hij doet.

Vakman in alle details!!!!

In 1woord geweldig smorgens vroeg paraat altijd goed gehumeurd eerlijke harde werker die weet wat hij doet en vakwerk leverd. Leverd strak werk en laat alles super netjes achter. Abe Hengst die kan ik iedereen aan bevelen. Grt Cor Wijbenga.

Strakke afwerking en prima spackspuitwerk! En dat alles voor een sterk concurrerende prijs.

Keurig net werk geleverd.

Abe is iemand die helemaal opgaat in zijn werk. Is klantvriendelijk en met mooie en goede producten werkt zodat een prachtig eindresultaat te behalen is.

Vriendelijke vakbekwame man

Punctueel maakt waar wat er gezegd wordt kent en verstaat zijn vak heel goed Een toppertje

Een gedreven harde maatlr nauwkeurige werker met oog voor detail.

Abe heeft bij ons alle plafonds afgewerkt met spack, een heel netjes en mooi resultaat. Wij zijn zeer tevreden!

geweldig vakman

komt zijn afspraken la tijd na . kunt hen gerust naar en bewoonde woning sturen abe red hem daar wel mee . denkt in oplossingen

prima werk

Goed advies ,goede materialen , goede afwerking