Zeer klantvriendelijk

We werden hartelijk ontvangen. Hadden totaal geen ervaring met chesterfield meubelen, maar het leek ons wel grappig. Hans gaf ons het advies om vooral rustig de tijd te nemen en overal in te gaan zitten en te oordelen. Hans zelf bleef op de achtergrond maar hadden wel duidelijk aangegeven dat als er vragen vragen, we bij hem konden komen. (Hoe vaak gebeurt het niet dat je gelijk kwijlende en in vooral foute kostuums vertegenwoordigers achter je aan komen.....en deze mensen hebben totaal geen idee waar ze het over hebben) Uiteindelijk 2 fauteuils en een bank gekocht, er was een klein probleem met een pootje en 2 kussens, maar dit werd zonder enig probleem geregeld. Wat ons betreft alle respect voor hans en hij staat volledig achter zijn producten.

TOP!!

Wij zijn bij Mister Chesterfield erg fijn geholpen bij het kopen van onze Chesterfields. Er zijn maar weinig winkels die deze echte Engelse meubels verkopen. De vriendelijke manier waarop wij geadviseerd zijn was ongedwongen en vakbekwaam. En wat een passie voor het vak! De meubels werden vorige week bezorgd en waren precies zoals wij voor ogen hadden. TOP!

Als zeer Prettig ervaren

persoonlijk contact en servicegericht. Fijne aankoop gedaan vriendelijke behandeling.

Over Mister Chesterfield