Super !

Wij hebben 2016 onze Chesterfield hier gekocht en waren zeer tevreden over de goede service, informatie en aflevering. Helemaal top. En belangrijker we zijn zo blij met onze mooie bank. Ik kan Mister Chesterfield echt aanbevelen als U op zoek bent naar een Chesterfield.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

helemaal tevreden over deze zaak !!

klantvriendelijk#goede service#vakmesen die weten waar ze het over hebben# prijs kwaliteit verhouding is perfect .

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel vriendelijk,neemt de tijd om uit te zoeken wat de klant wenst!

Hans heeft ons hartelijk verwelkomt, daarna heeft hij echt geluistert wat onze wensen waren en daar is een prachtige bank met een fantastische kleur uitge- komen.Na slechte ervaringen met Chesterfield verkopers eindelijk eens een vakman!Als je een echte degelijke Chesterfield zoekt .is dat de plaats waar je moet zijn, zonder twijfel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Alle aandacht en tijd, goede uitleg en service!

Wij werden door de eigenaar op zondagmiddag ontvangen. Er werd zeer veel tijd en aandacht besteed aan het uitzoeken van een bank. We hebben nooit het gevoel gehad dat we hiervoor te veel tijd namen. Daarnaast werd er zeer goed uitgelegd welke verschillende opties er mogelijk zijn om de ideale bank samen te stellen. Wij hebben het bezoek als bijzonder plezierig en zeer deskundig ervaren. In de "wereld" van de chesterfield-banken is Mister Chesterfield zeker een must om te bezoeken.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

eerlijk en goed advies met een prachtig resultaat !

In 1 woord geweldig goed en eerlijk advies En super snelle service wij zijn zeer tevreden !

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk, rustig en behulpzaam met verstand van zaken

Mister Chesterfield (Hans van der Ham) is een echte liefhebber van dit schitterende type bank en een hart voor de zaak! Ik, een absolute leek, wist al jaren dat ik een Chesterfield wilde. Voor mijn nieuwe appartement ging hij er komen! Ik heb vervolgens stad en land afgezocht naar de perfecte bank zonder restultaat. Totdat ik op Mister Chesterfield stuitte...! Een groot aanbod aan nieuw en gebruikt en mijn oog viel al snel op een cognaq set op de webstie. Op een vriendelijke en behulpzaam manier heeft Hans mij vervolgens, op een zondag middag nota bene, in alle rust geholpen 'mijn' Chesterfield uit te zoeken. Ik was desondanks nog wat in twijfel dus stelde Hans voor om er nog even over na te denken en over een paar dagen terug te komen, zodat hij hem ook nog op een andere plek in de showroom kon zetten zodat ik de bank ook in ander type licht en context te zien; een context die beter paste bij mijn woonkamer. Zo gezegd, zo gedaan en bij de tweede 'sessie' was er voor mij geen twijfel meer mogelijk: dit was 'm! Een door hemzelf prachtig gerestaureerde cognaq bruine set uit de UK van een jaartje of 40 oud. Nog geen dag later heeft Hans de set eigenhandig bezorgd bij mij in Rotterdam. Netjes verpakt en precies op de afgesproken tijd. We zijn inmiddels een maand verder en nog elke ochtend kijk ik trots naar mijn Chesterfield; de kleur blijft maar veranderen gedurende de dag en de ietwat stugge kussens (nieuwe veren...) beginnen steeds lekkerder te zitten. Het is een echte blikvanger en vrijwel het eerste waar gasten over beginnen als ze bij mij thuis komen. Kortom: Hans heel erg bedankt voor je attente en rustige manier van werken. Je hebt er verstand van en een hart voor je zaak. Als het maar even kan zal ik je van harte aanbevelen! Succes en groeten uit Rotterdam, Christian

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Wij hebben met volle tevredenheid een bankje en stoel gekocht. Goede prijs en zeer behulpzaam personeel. Een aanrader.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Super tevreden, mooi en betaalbaar.

Eind januari hebben wij onze Chesterfield geleverd gekregen (binnen 7 weken) en hij is echt prachtig! Wat ons betreft echt een aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Drie keer is scheepsrecht!!!

Twee keer ZEER goed bediend . De derde keer was een teleurstelling , te veel betaald ondanks korting! Geen luisterend oor voor ontevredenheid.Het kan een keer tegen zitten, daar moet je uit kunnen komen , maar helaas!!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Super tevreden maken afspraak volledig waar en meer!

Na wat problemen met onze springvale chesterfield bank 18 a 20 jaar oud scheurtjes in het leer kussen kapot zijn wij bij springvale wezen kijken voor een nieuwe bank. ? dure grap dus eens op internet wezen kijken kwam ik bij mister chesterfield in Leidschendam gebeld en afspraak gemaakt met foto's bij hem langs en prijsafspraak gemaakt voor reparatie. 2 dagen later is de bank opgehaald en 1 week later weer als nieuw retour ziet er super uit tevens het binnenwerk aangepast was niet afgesproken maar wel voor de afgesproken prijs gedaan dus meerwerk maar toch voor de afgesproken prijs een goed stuk werk en fantastische service. we zijn zeer tevreden over de gehele gang van zaken zoals benadering service reparatie afspraak super dus.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed geholpen, zeer kennisvol met het merk en ruime keuze.

Aan te bevelen!

Top Service !

We hebben er vrij lang over gedaan om 2 Chesterfield banken te kopen. Na allerlei soms louche zaken bezocht te hebben met vaak opdringerige verkopers kwamen we bij Mister Chesterfield in de showroom. Wat een verademing ! Goede eerlijke vakkundige adviezen op een ongedwongen manier. Heel klantgericht met de focus op kwaliteit en met passie voor het vak. Waar vind je dat nog tegenwoordig ? Alhoewel de banken nog gemaakt moesten worden aan de hand van onze wensen was de levering binnen een maand. En Mister Chesterfield kwam hem zelf brengen en op de plaats zetten. Wij zijn super tevreden over de geleverde service.

Zeer klantvriendelijk

We werden hartelijk ontvangen. Hadden totaal geen ervaring met chesterfield meubelen, maar het leek ons wel grappig. Hans gaf ons het advies om vooral rustig de tijd te nemen en overal in te gaan zitten en te oordelen. Hans zelf bleef op de achtergrond maar hadden wel duidelijk aangegeven dat als er vragen vragen, we bij hem konden komen. (Hoe vaak gebeurt het niet dat je gelijk kwijlende en in vooral foute kostuums vertegenwoordigers achter je aan komen.....en deze mensen hebben totaal geen idee waar ze het over hebben) Uiteindelijk 2 fauteuils en een bank gekocht, er was een klein probleem met een pootje en 2 kussens, maar dit werd zonder enig probleem geregeld. Wat ons betreft alle respect voor hans en hij staat volledig achter zijn producten.

TOP!!

Wij zijn bij Mister Chesterfield erg fijn geholpen bij het kopen van onze Chesterfields. Er zijn maar weinig winkels die deze echte Engelse meubels verkopen. De vriendelijke manier waarop wij geadviseerd zijn was ongedwongen en vakbekwaam. En wat een passie voor het vak! De meubels werden vorige week bezorgd en waren precies zoals wij voor ogen hadden. TOP!

Als zeer Prettig ervaren

persoonlijk contact en servicegericht. Fijne aankoop gedaan vriendelijke behandeling.

Over Mister Chesterfield

Mister Chesterfield doet zijn uiterste best om u goed van dienst te zijn. Deze meubels die volgens de traditionele ambacht in Engeland gemaakt worden, zijn zeker comfortabel en worden in goed overleg met u op maat samengesteld. Dit zijn fraaie vaak intensief te gebruiken meubels waar u zeer lange tijd plezier van kunt hebben. Het herstel aan oude Chesterfields doen wij in ons eigen atelier. Deze werkzaamheden worden altijd onder garantie uitgevoerd. Wij zijn bijna altijd geopend, flexibel / op afspraak of tijdens onze vaste openingstijden. Een bezoek is echter altijd ongedwongen en gelijkwaardig. Of dit nu op afspraak is of niet. U bent van harte welkom!