Slechte service

Bij de laatste pasveurt aangegeven dat ik niet tevreden was omdat er iets uitstak tussen mijn borsten. Dit kon glad gestreken worden werd mij verteld. Later blijken dit balijnen te zijn. Ik vroeg om een lus aan mijn sleep maar dit kon niet ivm de tule. Trek de jurk aan op mijn bruiloft en heb me de hele dag lopen ergeren aan de balijnen die uitstaken, ja dat had ze dus niet glad kunnen strijken! Bij het uittrekken en ophangen van de jurk zie ik dat er een lus aan de sleep zit! fijn! De hele dag dus voor niks op mijn jurk gestaan! Zo jammer want ik kan t niet meer over doen. Daar betaal je dus meer dan 2000 euro voor! Slechte service

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Beste Anita, Bedankt voor het schrijven van uw review en wat vervelend om te lezen dat u de service als slecht heeft ervaren. Excuses daarvoor. Wat betreft de lus in de sleep moet ik wel zeggen dat deze is bedoeld om de sleep over de hanger omhoog te halen, deze zit er niet om de sleep gedurende de dag/avond omhoog te halen. Het klopt inderdaad dat het 'lussensysteem' bij uw trouwjurk niet geschikt is, de kans dat de sleep en het tule zou scheuren is te groot en dat willen we natuurlijk hoe dan ook voorkomen. Wat betreft de baleinen zal ik op korte termijn persoonlijk contact met u opnemen om dit door te spreken, dan kunnen we even kijken wat het probleem heeft veroorzaakt en wat er precies aan de hand is. Hopelijk heeft u alsnog een mooie trouwdag gehad en wens uk jullie natuurlijk veel geluk samen voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Maarten Hendrikx Ann & John Bruidsmode Group

Heel erg prettig

Ik vond de afspraak erg prettig. Ik werk goed geholpen. Leuke jurken en genoeg te passen in grotere maten.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Ik heb mijn jurk gevonden!

Ik begon bij de outlet, helaas hebben ze daar weinig keus in grote maten. Ik had 1 jurk gevonden die ik mooi vond en die fijn zat, maar geen wauw gevoel. De dame die mij daar heeft geholpen is vervolgens naar "your style" gaan bellen en daar kon ik een uur later al terecht! Daar heb ik uiteindelijk mijn jurk gevonden, waar ik echt verliefd op ben. In beide winkels ben ik goed geholpen door lieve vrouwen die echt luisteren naar wat je mooi vind en die echt hun best doen om je perfecte jurk te vinden.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Zeer uitgebreide keuze in alle soorten én maten trouwjurken. Op een zeer fijne manier geholpen in alle rust en tijd. Snel geslaagd voor een jurk die perfect bij mij past!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Ontzettend goed geholpen bij het kiezen van mijn trouwjurk, echt een aanrader! Heel vriendelijk, eerlijk, behulpzaam en meedenkend!

Vlotte service

Snelle vriendelijke bediening in de winkel met een maatje meer. De outlet store was de bediening niet zo vriendelijk door de verkoopster.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik heb een hele goede ervaring gehad

Speciaal, bijzonder, mooi.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ik kwam daar om me te oriënteren omdat ik niet precies wist wat ik wilde. Wij werden vriendelijk te woord gestaan Er kwam een verkoopster vragen wat voor iets ik zocht en ze zocht mee . Ik ging een paar jurken passen En ja hoor er zat er jurk bij die me zo mooi stond daar kon ik niet om heen ik kreeg eerlijk advies en iedereen individueel zei het zelfde Ik heb die jurk ook genomen Ze zijn 100 procent eerlijk dat iets staat of niet. Een dikke 10 zeker een aanrader Liefs jolanda

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Dankzij deze winkel heb ik een mooie trouwjurk gevonden binnen mijn budget. De stylist luisterde goed naar mijn wensen en bracht me verschillende jurken. Op een fijne manier was ze eerlijk tegen me en wisten we de perfecte jurk te vinden. Ze zorgde voor een echte 'say yes to the dress' moment met aankleding zoals de sluier en haardecoratie en/of ketting. Ik raad iedereen deze winkel aan die voor een kleiner budget een prachtige jurk wil vinden. :)

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Er werd goed naar mijn wensen gekeken en geluisterd

Ik heb een fijne ervaring gehad waar de tijd voor me werd genomen.

Ronnie is een heldin

Ik heb zo een fijne ervaring gehad in jullie winkel dankzij Ronnie. Ze heeft me met zoveel geduld en warmte geholpen. Ze was oprecht, vriendelijk, behulpzaam en bemoedigend. Ik ben heel blij dat zij ons geholpen heeft! Mijn 3 vrienden die mee waren gekomen waren ook helemaal fan van Ronnie. Dank u wel, Ronnie!!

Helemaal blij

Onwijs goed geholpen. Geen idee wat me te wachten stond met een jurk kopen. De vrouw die erbij was, was erg aardig, maar wist vooral veel te vertellen over de jurk. Ze vond met mijn wensen mijn droomjurk

Aankoop van een bruidsjurk

Zeer aangename ontvangst. Duidelijke uitleg over de jurken, ze zoeken actief mee naar al je wensen. Ze dringen ook niet aan, en geven zelf ook hun mening, ze zeggen eerlijk wanneer je iets niet staat.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

ik heb een geweldige dag gehad en werd top geholpen

binnen een paar uur was ik geslaagd voor mijn jurk! het personeel was erg vriendelijk, proberen aan alle kanten mee te denken. al maar al, heb ik een geweldige dag gehad!

Super fijn

Als plus size bruidje was ik wel een beetje bang dat niet zou slagen , maar ben zo goed geholpen en ging naar huis met mijn droom jurk! De verkoopster was echt een lieverd en nam de tijd en wist ook heel goed wat wel en niet zou staan ben hier erg dankbaar voor en kan nu met een gerust hart naar het altaar heel erg bedankt !

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Goed ontvangen in ontspannen sfeer

Wij werden vriendelijk ontvangen en verder geholpen door Marlies. Ik kreeg ruim de tijd om te passen, te twijfelen, opnieuw te passen en alles in me op te nemen. Ik ging naar huis met de voor mij perfecte jurk! Bedankt Marlies!

Aangenaam, warm bezoek.

Bij het binnenkomen word je meteen warm onthaald. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze luisteren naar je wensen en noden en passen zich aan waar mogelijk. Ze zijn totaal niet opdringerig en nemen de tijd om je verder te helpen.

Super vriendelijk en behulpzaam

De medewerkers zijn erg behulpzaam en hebben snel in de gaten wat voor jurk jij voor ogen hebt. Desondanks laten ze ook andere stijlen passen, erg prettig. Betrekken de familie die mee zijn er ook fijn bij.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Een gezellige, relaxte ervaring, waarbij ik alsnog in het middelpunt stond!

Een aantal weken geleden supergoed geholpen bij het uitzoeken van mijn trouwjurk. Wat een mooie, ruime zaak met enorm vriendelijk personeel! Ik had vanaf minuut 1 echt het gevoel gehoord te worden over mijn wensen en niet een richting in geduwd te worden, zoals dat in een andere bruidszaak wel het geval was. De verkoopster had meteen door dat ik geen grote, dramatische jurk met veel glitters e.d. wilde en nam mij meteen mee naar een rek met fantastische, bohemian jurken. Uit dit rek mocht ik zelf ook jurken aanwijzen die ik graag wilde passen, wat de hele paservaring heel prettig en relaxed maakte! Er werd ruim de tijd genomen toen ik twijfelde tussen twee jurken die ik allebei nog een keer paste en ook aan de accessoires en de haarstijl werd mee gedacht. Verder was het gewoon heel gezellig, er werd veel gekletst, ook met mijn moeder en schoonmoeder die mee waren en meerdere keren werd hen iets te drinken aangeboden. Na de keuze gemaakt te hebben werd voor een fotodoek nog een aantal mooie foto's gemaakt. Tot slot: prijzen varieren natuurlijk per jurk, maar hoewel ik niet in de outlet zaak was, alsnog met een hele mooie prijs jurk naar huis gegaan. Kortom: zoek je een trouwjurk, ga hier zeker naar toe!!!! :)

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Mijn ervaring was super. Het was heel leuk om de bruidsjurken te passen, zeker genoeg keuze. Ook werd nadien de bruidsjurk op enkele dagen tijd korter gemaakt, zodat hij nog op tijd klaar was voor de trouw.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Super vriendelijke medewerkers, ze weten wat ze doen!

De medewerkers gaven me een hartelijke ontvangst. Ze luisterden naar mijn wensen en hebben me super goed geholpen.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel goed geholpen en veel keuze! Door al de commotie vergeten mijn check te verzilveren die ik had gewonnen, maar dat was geen enkel probleem. Een dag later werd meteen het bedrag terug gestort op mijn rekening.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Het was een super ervaring!

Ik kwam in de winkel en de verkoopster werd meteen enthousiast om mij te helpen. Ik had een moodbord gemaakt en daar heeft ze naar gekeken. Vervolgens heeft ze telkens jurken naar mijn smaak uit het rek gepakt. Ze heeft mij elke keer geholpen met aan/uitkleden en ik hoefde mij nergens druk om te maken. Ze hield rekening met mijn budget en wensen. De entourage werd goed verzorgd en uiteindelijk heb ik mijn droomjurk meteen gevonden.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Ik voel mij een prinses in een bruidsjurk van Bruidsmode outlet store te Eindhoven

Ik werd vriendelijk begroet bij binnenkomst, de verkoopster heeft samen met mij diverse bruidsjurken uitgezocht, Ik had een budget maar ben er wel overheen gegaan. Dit was omdat ik er een sluier en een kroontje bij heb genomen,(deze zijn geen outlet prijzen) Het nadeel vind ik dat de bruidsjurken maten heeft die soms (te) groot of te klein uitvallen, en dat je dan je bruidsjurk bij een coupeuse moet laten vermaken, dit doet de winkel zelf niet. Ik moet mijn bruidsjurk laten vermaken omdat deze iets te groot is en deze kosten hiervan komen ook weer erbij. Zoal ben ik alles in totaal toch 1050 euro kwijt, terwijl mijn budget 600 euro was. maar bij al een bruidswinkel om naar toe te gaan, ze hebben voor elke bruid wel een bruidsjurk.

Geweldige ervaring

We waren wat te vroeg waardoor we nog voor een dichte deur stonden. Toen de medewerker de deur open kwam doen werden we heel hartelijk en warm ontvangen. Na een kopje thee hebben we samen de jurken bekeken die op de paspoppen zaten en vanuit daar zijn we gaan passen. De eerste jurk was meteen raak. Nog wat andere jurken gepast waardoor het nog even een moeilijke keuze leek te worden, maar uiteindelijk is het toch de eerste jurk geworden. Ik werd heel goed geholpen en had echt een klik, daardoor voelde ik me dus echt op m'n gemak. Het was een hele fijne ervaring.