Het is een mooie bruidzaak met bijzonder lieve medewerkers!

Dokr goede hulp heb ik mijn bruidsjurk gevonden voor een goede prijs!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
goede persoonlijke, professionele service en heel vriendelijk personeel

Uiteindelijke 3 x geholpen en steeds door dezelfde verkoopster, wat voor mij professioneel overkomt; zodat ik niet mijn wens steeds opnieuw heb moeten toelichten. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en daarop ingespeeld.

Super !!!!!

Supertevreden klant hier !!!! Ik ben enorm goed geholpen en begeleid in het kiezen van mijn prachtige jurk !!!! Een dikke aanrader !!!!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion
Aangenaam en vriendelijk

\

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Zeer vriendelijk en goede hulp bij het uitzoeken van de perfecte jurk!

Ben zeer goed geholpen. Degene die mij geholpen heeft gaf goede tips en had al snel door wat ik wel en niet mooi vond ( best moeilijk aangezien ik heel moeilijk keuzes kan maken en ik heel verschillende jurken mooi vond). Ben heel blij dat ik bij jullie geweest ben en ik zal zeker andere meiden aanbevelen om eens een kijkje te gaan nemen :)

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
behulpzaam personeel dat hun winkel goed kent

Zeer aangenaam.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Een mooie zaak waar ik super lief geholpen ben!

Ik was voor de eerste keer op pad om trouwjurken te gaan passen. Vol spanning en lol ging ik samen met een panel van 6 lieve mensen naar binnen. Binnen moesten we even wachten op vriendinnen die er nog niet waren. Warm ontvangen met een kop koffie/thee. Daarna gingen we met een verkoopster naar een hoek waar ik mocht gaan passen. Een lieve verkoopster met veel ervaring hielp mij op weg. Ik wist heel goed wat ik wilde en ook wat ik niet wilde.... aan de hand van wat ik vertelde en het budget wat er was zijn we gaan zoeken. We hebben wat jurken meegenomen naar mijn hoekje en ben begonnen met passen. Vol trots presenteerde ik aan mijn panel nummer 2! Een jurk die ik zelf nooit gekozen zou hebben.... dat is hem geworden met hulp van de verkoopster! Ik en mijn panel waren unaniem! Dus na 15 minuten mijn droomjurk gevonden..... we zijn nog wel door gaan passen maar er kwam niks meer voorbij wat mijn jurk was.... we zijn op de foto gegaan, nog rustig even nagenoten in de winkel! Super lieve mensen en erg fijn geholpen!

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Erg gastvrij en uitnodigend!

Wij waren eg goed geholpen. Een verkoopster die haar vak begrijpt. Dacht erg mee en stopte niet bij de eerste mooie jurk. Uiteindelijk een top jurk gevonden door de goede begeleiding

Professionele medewerkster. Goed advies

Vriendelijke en professionele medewerksters. Luisteren naar je wensen geven goed advies.

Top collectie

Ik heb zoveel jurken mogen passen en niet gedwongen geweest om er eentje te kiezen, dat vind ik heerlijk!!! En ja hoor ik heb een prachtige jurk van Rembo Styling besteld 😊❤️. En nu maar wachten tot september...

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Mijn ervaring was geweldig!

Aangekomen bij Ann en John’s had ik al in mijn hoofd wat ik graag wilde. Door de behulpzame Sandra werd ik geholpen. Ik had de jurk aan die ik in mijn hoofd had en wist, dit is m! Wel nog andere jurken gepast, maar ze haalden het allemaal niet bij de eerste jurk. De jurk is in de pocket en ging heel gelukkig naar huis. De winkel heeft vriendelijk personeel en er word echt naar je geluisterd. Het was een zeer positieve ervaring!

Meest fantastische meidendag

Professionele hulp... zeker niet opdringerig en laten je stralen.

GEWELDIG!!!!

Echt helemaal geweldig. Ik ben bij de gewone zaak en de outlet geweest. Bij de laatste geslaagd voor een prachtige jurk. Ik was er alleen, maar Delia, pinkte samen met mij een traantje weg. Super!! En de service, ook telefonisch, mij ook gewoon terug bellen, dat een jurk die besproken was op een andere locatie wel hangt. Een extra staaltje stof van de jurk, word per post nagestuurd... gewoon super lief, perfect!! Dank jullie wel. Ik weet zeker dat onze dag volgend jaar top zal zijn.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ik werd erg prettig geholpen, de medewerkster snapte goed wat ik mooi vond en hielp mij erg prettig. Twee verbeterpunten: - prettig als je een afspraak kunt maken aangezien je vaak met een groepje mensen komt - glaasje Prosecco wanneer de jurk gekocht wordt

Geweldig!

Fantastisch goed geholpen geweest! Heel lieve en geduldige consulente die goed wist wat ze deed, zeer mooie collectie!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Super! Ik ben goed geholpen in men zoektocht naar men jurk! Wel zeker iemand meenemen voor u te helpen in het pashokje. Ik heb dan ook na 4 jurken mijn droom jurk gevonden! Dank u wel!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Warm onthaal, zeer professionele service, ze helpen echt mee met kiezen wat bij jou model past

Trouwjurk gekozen die ik nooit zelf op kapstok zou gekozen hebben! Door het professionele advies van de medewerkster en haar kennis heb ik toch mijn droomjurk gevonden! Bedankt!

Perfect!

Erg fijne ochtend met uitstekende hulp!

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Het was een fijne ervaring

Het leuke en snelle ervaring want had zo de jurk gevonden.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Super goed geholpen, heel vriendelijk en enthousiast

ik was de gelukkige winnaar van een cheque en heb bij de outlet een prachtige jurk gekregen(!)

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Goed ontvangen, nuttige tips gekregen

Goede ervaring, zowel Ann & John als Outlet.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goed contact, duidelijke adviezen. Voor iedere stijl iets. Fijn dat je in ettapes kan betalen.

Gewoonweg perfect !

Toen ik in de winkel kwam werd ik vriendelijk ontvangen en meteen op mijn gemak gesteld. Antonie (een geweldige vrouw die er werkt) heeft me verder geholpen. Ze vroeg wat ik in gedachten had en deed dan ook haar uiterste best om mijn ideale kleed te vinden. De jurk die zij uitkoos waarvan ik een beetje twijfelde is dan ook DE jurk geworden. Het was een super leuke, emotionele en gewoonweg perfecte dag ! Een echte aanrader !!

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Zeer aangename ontvangst en hulp bij het kiezen

Zeer goede service, een echte aanrader!!

Goede vriendelijke service

Goed positief vriendelijk leuk