Uitstekende service bij het vinden van mijn droomjurk!

Op exact 1u en 20min was de "klus" geklaard! Ik werd heel vriendelijk onthaald en de manier van werken in de winkel werd heel duidelijk uitgelegd. Bij het passen van de jurken werd ik uitstekend geholpen door Simone. De keuze was vrij snel gemaakt en ik ben met een heel goed gevoel de winkel verlaten.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Vriendelijk, professioneel, denken erg goed mee.

Goed geholpen ondanks dat het al laat was. Denken goed mee qua smaak en budget. Vriendelijk personeel. Enthousiaste personeelsleden.

Super attent!

Ik heb mijn trouwjurk gevonden na 5 jurken passen, ik werd zeer goed geholpen. Ze blijven zoeken totdat je echt hebt wat je hebt, steeds met een glimlach.

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Super fijne service, mooie winkel & top personeel.

Na een mindere ervaring in een bruidswinkel daarvoor, kwam ik een warm bad terecht. Wauw, wat een mooie overzichtelijk bruidszaak (outlet). Zoveel lieve mensen en ze helpen je oprecht met tijd en goed advies. Zelf lekker rond neuzen naar verschillende jurken en dan met jou top 3 a 4 op zoek naar jou droomjurk. Ik ben super behandelt en ben zeker geslaagd voor mijn droomjurk! Dank jullie wel.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Goede prijs-kwaliteit, gebrekkig systeem vanwege geen reservaties mogelijk

Het aanbod bij Ann en John Bruidsmode was goed, prijzen ook heel oké. Personeel was vriendelijk. Echter: het systeem waarbij je geen afspraak kunt maken is ronduit belachelijk. Wij kwamen helemaal uit Leuven (bijna twee uur rijden) en kwamen kort na de middag aan, om vervolgens te horen dat we pas een uur voor sluitingstijd terecht kunnen. Ik heb verschillende keren gevraagd of het dan nog wel mogelijk zou zijn om rustig te kiezen en te passen, wat volgens de (heel vriendelijke) winkeldame geen probleem zou zijn. We werden op een wachtlijst gezet en konden ondertussen rustig iets gaan drinken. Op het afgesproken uur komen we in de winkel aan, we worden heel vriendelijk onthaald, bekijken alle jurken en kiezen er zoals afgesproken vijf uit. Vervolgens moeten we nog een hele tijd wachten tot iemand klaar is om effectief met ons te gaan passen. Tien minuten (!!) voor sluitingstijd is het dan eindelijk zover. We worden weliswaar niet om 17u stipt buiten gegooid, maar worden wel heel erg opgejaagd bij het passen. Aanvankelijk mag ik zelfs geen vijf jurken passen, maar slechts drie. Uiteindelijk mocht ik toch de laatste twee ook nog aantrekken, maar duidelijk niet naar de zin van de verkoopster. Als ik bijna duizend euro betaal voor een jurk, dan wil ik wel zeker zijn van mijn keuze. En als ik daarvoor tien jurken moet passen, dan is het ook zo. Gelukkig ben ik een snelle beslisser en was dat niet nodig, maar ik voelde me desalniettemin heel opgejaagd. Het zou goed zijn om, ook al zijn jullie een outlet, toch met een, eventueel vrijblijvend afsprakensysteem te werken. Zo kunnen mensen die zeker willen zijn van hun plekje een afspraak maken en vermijd je teleurstelling van mensen die van heel ver komen.

Perfect.

Vriendelijk ontvangen. Je krijgt rustig de tijd om rond te kijken. Je kunt iets drinken op uw gemak. Je kunt op uw gemak de trouwkleding passen met behulp van de adviseuse. Je krijgt onmiddellijk een goed gevoel

Snelle vriendelijke service

We werden snel geholpen, koffietje tijdens het wachten, ruime keuze en moderne keuze

Behulpzaam

We hebben vrij lang moeten wachten voor ik aan de beurt was (zaterdag) maar eens het mijn beurt was, werd er ook wel de nodige tijd voor ons geïnvesteerd.

Topservice!

Met een jurk in gedachte ging ik naar de winkel . Ik maakte kennis met Sandra als adviseuse. Zij gaf me als bruid een super gevoel en was zeer behulpzaam. Ze nam meteen enkele jurken die voldeden aan mijn ‘eisen’. Na 5 jurken koos ik uiteindelijk de 1ste mits aanpassingen. Ik bedankt Sandra voor de topervaring!!!

Erg prettig personeel

Ik was op een zaterdagochtend in de winkel. Het was er erg druk, waardoor ik twee uur moest wachten. In die tijd konden wij wel gewoon lekker ergens zitten en thee drinken. De wachttijd was het echter helemaal waard. Ik werd erg fijn geholpen door een medewerkster van de winkel. Ook had ik alle ruimte en privacy om rustig jurken te passen. Ik zou het bezoeken van deze winkel zeker aanraden!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Ik werd uitstekend begeleid en geholpen in de outlet!

Ons bezoek verliep zeer positief: wij werden vakkundig geholpen, wij hebben samen veel gelachen, en ik heb me erg op mijn gemak gevoeld. Bedankt hiervoor!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Een ervaring om nooit te vergeten

Goede service, heel vriendelijk en mee denkend.

Een dikke 10 voor klantvriendelijkheid

Het was voor mij de eerste keer dat ik een jurk ging passen en aangezien mijn zus in de outlet was geslaagd, wilde ik daar starten met de zoektocht. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen en uitleg gekregen. We mochten zelf de jurken uitzoeken wat ik erg prettig vond. Ik had mijn jurk direct gevonden maar wilde toch voor de zekerheid andere modellen proberen. Uiteindelijk "mijn" jurk aangedaan en dat was hem helemaal! Er zijn veel verschillende jurken in de winkel en alles hangt op maat. Er werd meegedacht om het geheel af te maken. De jurk is besteld en ik kan niet wachten tot ik hem weer aan kan!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Comfortabel en ontspannen een jurk uitzoeken!

Je mag lekker zelf rondlopen en van alles uitzoeken. De paskamers zijn ruim en je word heel fijn en vriendelijk geholpen met volledig oog voor de bruid. Super!

Oudlet is minder

Ik ben bij de oudlet geweest en ik ben vriendelijk ontvangen allen die mijn geholpen heeft had wel eens mogen zegen dat de jurk kapot is en dat er steendjes missen Ik trouw 15 spebtemer 2017 en ik heb hem 1 juli 2017 gehaalt( was toen maar net verloofd ) 24 juli 2017 kom ik naar jullie toe en ik hoop dat dan alles op tijd word gemaakt

Fijne winkel

Het was even opgang komen, zelf bruidsjurken uitzoeken. Nadat we er een paar hadden uitgekozen werden we fijn geholpen door een medewerker, wat weer beter voelde. Mijn kleine meid van bijna 2 was mee, hier hadden ze gelukkig geen problemen mee (ondanks dat ze af en toe wat wild door de winkel rende..)

Supervriendelijk

Ik had eigenlijk niet de intentie om onmiddellijk een trouwjurk te kopen, maar heb dé jurk toch gevonden die dag. Omdat ik een beperkt budget voor ogen had, gingen we naar de Bruidsoutlet. We werden zeer vriendelijk ontvangen, het personeel was helemaal niet opdringerig. De sfeer was er ongedwongen. Het was echt een aangename ervaring.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
vriendelijke, vlotte en super ervaring

Een super vriendelijke verkoopster (Esther), heel losse en gemoedelijke sfeer, gezellige winkel, veel paskeuze voor een maatje meer =stelt op je gemak,... Toffe en super ervaring!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion
super mooie en leuke ervaring en goed geholpen!

De eerste keer trouwjurken passen heb ik bij jullie gedaan. De adviseuse heeft heel erg goed geholpen. Ze luisterde naar wat ik mooi vind en kon daar goed op inspelen. Ik heb een prachtige jurk uit kunnen kiezen! Een paar dagen na het kiezen van de jurk twijfelde de ik. Ook hierbij ben ik zeer goed geholpen en de twijfel was na nog een keer passen helemaal weg! Dankjulliewel voor de goede service. Je merkt dat er goede kennis in huis is!

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Super fijn en gezellig geholpen!

Ik had verwacht dat je een outlet niet zo goed geholpen werd maar ik had een super medewerkerster die mij hielp en met mij mee dacht!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Na even te zoeken en wat twijfel toch mijn droomjurk gevonden!

2 weken geleden langs geweest bij de Ann & john outlet. Daar kwam Viviane ons meteen vriendelijk verwelkomen en de uitleg doen. Na wat rond te kijken toch een jurk gevonden wat ik mooi vond. Ik heb deze dan ook meteen gepast, Viviane bracht er ook andere jurken bij om voorstellen te doen en te vergelijken, helemaal niet opdringerig. Ik heb toen nog 2 andere jurken gepast, maar deze stonden mij niet zo aan. Daarom nogmaals het eerste aangetrokken, heb lang getwijfeld omdat dit de eerste winkel was waar we langs gingen. Maar omdat ik me er goed in voelde en mijn ouders, Viviane zeide dat dit echt bij me paste heb ik beslist om het te nemen, mijn droomjurk! Omdat we uit België komen kunnen we voor de volgende pasmomenten naar het atelier in Zonhoven, wat wel een heel stuk dichter bij de deur is. Bedankt Viviane, Ann & John voor dit geweldig moment!

Goede, vriendelijke begeleiding.

Een super dag. Veel keuze met goede begeleiding om tot een eigen stijl te komen.

• Vestiging Ann & John bruidsmode
rust, alle ruimte om zelf te kijken en toch een goed advies op zijn tijd.

Zonder verwachtingen naar de bruid outlet geweest met het idee hier wat stijlen te proberen om te kijken wat ik mooi vind. Dat ik mijn bruidsjurk zou vinden was heel onverwacht. Fijne rustige hulp gehad niet pusherig maar een fijn advies. Was meteen verliefd op mijn bruidsjurk. Het enige minpunt vind ik dat ik omdat ik direct moest kiezen omdat het de laatste was, ik niet nog eens terug kon gaan met mijn schoonmoeder en schoonzussen die ook graag mee hadden gewild. Hier per mail contact over gehad maar vind het jammer dat dit pas mogelijk is bij de pasafspraak die pas in november zal plaatsvinden.

Vriendelijk, behulpzaam en professioneel

Vriendelijk personeel. Erg behulpzaam en meedenkend. Ik ben bij Ann en John outlet geweest. Mooie jurken en diverse keus. Fijne ervaring.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Een zoektocht naar de jurk die ik voor ogen had met een prachtig resultaat!

Goede service. Aangename sfeer. Er werd goed geluisterd en gezocht naar de juiste jurk. Het was een minder leuke ervaring in het begin om me mee te nemen naar de overkant van de straat ( grote maten). Daar aangekomen bleken ze te groot en totaal niet mijn stijl te zijn. De jurken in de winkel ann en john bleken me perfect te passen. Misschien in het begin even beter kijken wat de maten zijn zodat niemand een minder goed gevoel heeft. Dit gaf in het begin een domper op het passen van jurken..

Over Ann & John Bruidsmode Group