Ontzettend vriendelijk en behulpzaam.personeel

Ruim assortiment goede prijs kwaliteit verhouding

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Heel erg goed! Erg tevreden.

Ik ben bij de outlet geweest van ann en John. Ik werd daar geholpen door Marieke, en ben daar heel tevreden over. Ik ben denk ik geen doorsnee bruid en hou niet van al die poespas. Gelukkig was dit ook niet het geval er ging een fijne sfeer, top dat je gewoon zelf rond kan lopen en kan kan uitzoeken wat bij je past. Erg goed systeem. We hebben een hele leuke ochtend gehad! Ook dankzij Marieke!

Super vriendelijk!

Dame die mij hielp was zeer vriendelijk en begripvol. Ik had een zeer positieve ervaring.

Een échte aanrader

Goed georganiseerde en zeer vriendelijke ontvangst, Voldoende keuze en wij werden geholpen door een hele leuke heer.

Geweldig!

Er werd super goed rekening gehouden met alles wat ik wou en met het budget. Kritiek op de jurk werd gegeven op een opbouwende manier zodat na een uur en half de perfecte jurk werd gekozen! Super leuke ervaring!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goede service en vriendelijk personeel!

Ik ben heel goed geholpen en heb mijn jurk in het outlet gekocht. Heel tevreden. Ik had er zelf een paar uitgekozen, maar de jurk die het is geworden heeft jullie medewerkster uitgekozen!

super geholpen

super vriendelijk en een zeer goede service

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Snelle levering en goede klantenservice. Op mijn vragen werd zeer snel antwoord gegeven.

Goede service, vriendelijke medewerker

De winkel zag er ruim uit. Veel keuzes in verschillende maten. Alle jurken zijn tussen €500-€1000 euro. De medewerkers geven je de ruimte om zelf rond te kijken. Van top 5 jurken waar je foto's hebt gemaakt, pakken ze eruit om je ze te laten passen. De medewerker was erg attent en vriendelijk.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Een perfect voorproefje van een schitterende huwelijksdag !

We werden vriendelijk onthaald met een drankje. Er werd super rekening gehouden met mijn wensen en mijn figuur. De eerste jurk die ik kreeg aangeboden is ook meteen DE jurk geworden. Het personeel handelt met veel vakkennis en ook met (niet onbelangrijk !) mensenkennis. Het was ongelofelijk te merken hoe zij mij na een kort al konden inschatten wat wel of niet bij mij paste. Een ongelofelijke ervaring zoals het zou moeten !

Zeer hartelijke service

Ik heb genoten van de warme ontvangst en begeleiding bij het zoeken naar de juiste trouwjurk bij de outlet store. Bedankt voor het professioneel advies en de enthousiaste hulp! Ik raad deze winkel bij iedereen aan.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Everybody there is interested to make the best choise for you! They have patient and competence!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Top begeleiding, zij maken de zoektocht naar een trouwjurk aangenaam!

Erg vriendelijk! Ze nemen hun tijd en geven jou ook de kans om rustig na te denken. Ze komen met verschillende ideeën en hebben respect voor jou keuzes; absoluut niet opdringerig.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Dit is een heel goed concept.

We kwamen van belgie dus vrij vroeg doorgereden om zeker op tijd te komen. De ontvangst was super. We kregen onze uitleg. Super dat je zelf tussen de bruidsjurken mag zoeken naar diegene die je wilt passen. Dan was het even wachten tot het onze beurt was om te passen met natuurlijk een drankje bij. Het passen de mensen helpen je ook weer super goed geven eventueel suggesties. Heb mn jurk gevonden moet wel nog wat aan gebeuren maar dat komt dik in orde. Had dan ook een paar dingen die ik echt wou aan mn jurk. Ik vond het een hele fijne beleving bij jullie. Ik raad dit iedereen aan. Want jullie doen dit super.

Goede hulp gehad

Ben bij jullie mijn trouwkleed komen kopen en heb super goede hulp gehad. De verkoopster probeerde niet het duurste kleed te verkopen maar wel wat echt mooi bij me stond.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Super goede begeleiding van lieve medewerkers. Ruime keuze in mooie jurken.

Mooie grote bruidzaak. Met een ruime keuze aan jurken. De medewerkers nemen nog echt dé tijd voor elke as bruid. Super fijne dag gehad.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Leuke ervaring, top benadering en kundig personeel!

Prima geholpen, snel geslaagd voor de droomjurk

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Onzettend vriendelijke en duidelijke hulp, die er voor gaan zorgen dat mijn dag onvergetelijk wordt!

Vriendelijke welkom met duidelijk uitleg over hoe of waar te beginnen met je zoektocht. Ik ben ontzettend goed geholpen en heb daardoor mijn 2 droomjurken gevonden. Bedankt voor alle hulp.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goed advies, goed geholpen.

Wij waren al vroeg bij jullie, we werden heel vriendelijk ontvangen en wegwijs gemaakt in de zaak en de werkwijze werd duidelijk uitgelegd. Wat im wel mee zou nemen om aan het begin te vertellen wat er mogelijk is betreffende verstelwerkzaamheden aan de jurk. Je moet dit toch elders gaan laten doen. Dit moet bij mij nog gaan gebeuren, dus hoop dat ook dit goed gaat. Ik heb een mooie jurk, zou ik zelf niet hebben uitgekozen maar staat heel mooi. Toppie. Dank jullie wel. Groetjes Karin een tevreden bruid.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Hartelijke bediening met veel aandacht voor elke klant.

Zeer vriendelijk personeel en ondanks de grote drukte werd er voor elke klant ruim de tijd genomen!

Geweldige service!

Na vele goede verhalen over Ann & John bruidsmode had ik hoge verwachtingen. Nou die verwachtingen zijn dik en dwars overtroffen. Toen we binnen kwamen was het erg druk, wij mochten even wachten in de zithoek bij binnenkomst. Na ong. 10 minuten kwam iemand ons meenemen. Er werd tijd genomen voor mijn wensen en het budget werd besproken. Vervolgens ben ik samen met de verkoopster op zoek gegaan naar wat ik mooi vond. Eerste verschillende pasvormen gepast en vervolgens na het kiezen van het mooiste model jurk daarin verder gaan zoeken. De verkoopster hielp heel fijn, niet opdringerig, maar wel duidelijk. Een mwah betekende dat de betreffende jurk naar de categorie 'niet perfecte jurken' ging en het hem dus niet werd. Super fijn, want met een besluiteloos iemand als ik ben had ik dat echt nodig. Uiteindelijk bleven er 3 jurken over. Deze ben ik opnieuw gaan passen en heb toen een keuze gemaakt. Vervolgens werden er ook nog mooie foto's gemaakt van mij met mijn jurk en de mensen die ik had meegenomen. Het was een perfecte dag en ik kan niet wachten tot ik opnieuw mijn jurk mag passen!!

Zeer prettig en aangenaam

Mooie winkel., duidelijk en goede informatie ..en erg prettig personeel. Mijn droomjurk gevonden , kan niet wachten tot deze binnen is. Tevens het telefonisch gesprek met Miranda (om alvast een afspraak in te plannen bij coupeuse) was ook erg aangenaam. Heb er alle vertrouwen in dat ik zal stralen op de grote dag

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Super ervaring, overtrof al mijn verwachtingen!

Ik ben bij de outlet geholpen door Viviane, echt een top meid!! Neemt de tijd, is eerlijk en geeft je het gevoel dat alles om jou draait ook al is het een outlet. Meerdere jurken gepast en een top 3 overgehouden, na een bak koffie/ thee een keuze gemaakt. Ze heeft ook duidelijk rekening gehouden met de omstandigheden ( zwanger).

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Geweldig heel goed geholpen en leuke mense

Super heb maar 2 kleedjes moeten passe en er zat al drek mijn trouwkleed bij ze hebbe mij heel goed geholpen en wisten precies wat ze moesten doen ik raad iedereen deze geweldige zaak aan je word met open arme ontvangen en na u kleed kieze krijg je lekker een koffie erbij en heel vriendelijk mense

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Over Ann & John Bruidsmode Group