Super vriendelijk en behulpzaam

De medewerkers zijn erg behulpzaam en hebben snel in de gaten wat voor jurk jij voor ogen hebt. Desondanks laten ze ook andere stijlen passen, erg prettig. Betrekken de familie die mee zijn er ook fijn bij.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Een gezellige, relaxte ervaring, waarbij ik alsnog in het middelpunt stond!

Een aantal weken geleden supergoed geholpen bij het uitzoeken van mijn trouwjurk. Wat een mooie, ruime zaak met enorm vriendelijk personeel! Ik had vanaf minuut 1 echt het gevoel gehoord te worden over mijn wensen en niet een richting in geduwd te worden, zoals dat in een andere bruidszaak wel het geval was. De verkoopster had meteen door dat ik geen grote, dramatische jurk met veel glitters e.d. wilde en nam mij meteen mee naar een rek met fantastische, bohemian jurken. Uit dit rek mocht ik zelf ook jurken aanwijzen die ik graag wilde passen, wat de hele paservaring heel prettig en relaxed maakte! Er werd ruim de tijd genomen toen ik twijfelde tussen twee jurken die ik allebei nog een keer paste en ook aan de accessoires en de haarstijl werd mee gedacht. Verder was het gewoon heel gezellig, er werd veel gekletst, ook met mijn moeder en schoonmoeder die mee waren en meerdere keren werd hen iets te drinken aangeboden. Na de keuze gemaakt te hebben werd voor een fotodoek nog een aantal mooie foto's gemaakt. Tot slot: prijzen varieren natuurlijk per jurk, maar hoewel ik niet in de outlet zaak was, alsnog met een hele mooie prijs jurk naar huis gegaan. Kortom: zoek je een trouwjurk, ga hier zeker naar toe!!!! :)

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Mijn ervaring was super. Het was heel leuk om de bruidsjurken te passen, zeker genoeg keuze. Ook werd nadien de bruidsjurk op enkele dagen tijd korter gemaakt, zodat hij nog op tijd klaar was voor de trouw.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Super vriendelijke medewerkers, ze weten wat ze doen!

De medewerkers gaven me een hartelijke ontvangst. Ze luisterden naar mijn wensen en hebben me super goed geholpen.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel goed geholpen en veel keuze! Door al de commotie vergeten mijn check te verzilveren die ik had gewonnen, maar dat was geen enkel probleem. Een dag later werd meteen het bedrag terug gestort op mijn rekening.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Het was een super ervaring!

Ik kwam in de winkel en de verkoopster werd meteen enthousiast om mij te helpen. Ik had een moodbord gemaakt en daar heeft ze naar gekeken. Vervolgens heeft ze telkens jurken naar mijn smaak uit het rek gepakt. Ze heeft mij elke keer geholpen met aan/uitkleden en ik hoefde mij nergens druk om te maken. Ze hield rekening met mijn budget en wensen. De entourage werd goed verzorgd en uiteindelijk heb ik mijn droomjurk meteen gevonden.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Ik voel mij een prinses in een bruidsjurk van Bruidsmode outlet store te Eindhoven

Ik werd vriendelijk begroet bij binnenkomst, de verkoopster heeft samen met mij diverse bruidsjurken uitgezocht, Ik had een budget maar ben er wel overheen gegaan. Dit was omdat ik er een sluier en een kroontje bij heb genomen,(deze zijn geen outlet prijzen) Het nadeel vind ik dat de bruidsjurken maten heeft die soms (te) groot of te klein uitvallen, en dat je dan je bruidsjurk bij een coupeuse moet laten vermaken, dit doet de winkel zelf niet. Ik moet mijn bruidsjurk laten vermaken omdat deze iets te groot is en deze kosten hiervan komen ook weer erbij. Zoal ben ik alles in totaal toch 1050 euro kwijt, terwijl mijn budget 600 euro was. maar bij al een bruidswinkel om naar toe te gaan, ze hebben voor elke bruid wel een bruidsjurk.

Geweldige ervaring

We waren wat te vroeg waardoor we nog voor een dichte deur stonden. Toen de medewerker de deur open kwam doen werden we heel hartelijk en warm ontvangen. Na een kopje thee hebben we samen de jurken bekeken die op de paspoppen zaten en vanuit daar zijn we gaan passen. De eerste jurk was meteen raak. Nog wat andere jurken gepast waardoor het nog even een moeilijke keuze leek te worden, maar uiteindelijk is het toch de eerste jurk geworden. Ik werd heel goed geholpen en had echt een klik, daardoor voelde ik me dus echt op m'n gemak. Het was een hele fijne ervaring.

Super!

Enorm vriendelijke dames. Niets was teveel gevraagd. Er werd rustig de tijd genomen om verschillende jurken en modellen te tonen. Zeker een aanrader!

Was echt een superdag

We waren er op tijd in het weekend want het is in het weekend zonder afspraak. Vandaar dat we als eerste aan de beurt waren, maar het was al snel vol. We werden rustig geholpen en een drankje aangeboden. De hulp met jurken kiezen was superfijn! Het is zelfs een jurk geworden waarvan ik omschreef wat ik wilde maar toen ik hem zag hangen vond ik er niks aan. Ondanks dat heb ik hem wel geprobeerd omdat ze dacht dat deze wel bij mijn stijl past, maar goed ook! Dit is namelijk de jurk geworden die ik uiteindelijk gekozen heb en ben er super blij mee!

Super goed geholpen

Bij ann en john outletstore geweest voor mijn trouwjurk daar werden we warm onthaald en mochten een rondje lopen om aan te wijzen wat ik mooi vond. Mocht zoveel passen als ik wilde zonder druk! Uiteindelijk geslaagd en met mijn gewonnen bon een hele mooie prijs betaald voor de jurk! Bedankt!!

Prima geholpen!

We moesten even wachten bij binnenkomst vanwege drukte, en kregen wat te drinken. Voordat ons drinken op was, waren we al aan de beurt. Veel jurken kunnen passen en geslaagd! Enige wat jammer was is dat mijn gezelschap tussendoor niet nog een drankje kregen aangeboden en dat onze verkoopster regelmatig een collega moest ondersteunen, waardoor we niet de volle aandacht hadden.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Fijne service en goed geholpen!

Bij binnenkomst bij Ann en John wordt je goed ontvangen. De medewerkster vraagt wat je wensen zijn qua trouwjurk. Naar aanleiding hiervan gaat ze voor je op zoek naar de perfecte match. Tijdens mijn afspraak heb ik op een lekker vlot tempo veel verschillende jurken kunnen passen. Na een uurtje had ik mijn trouwjurk al gevonden!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk personeel, nemen echt de tijd voor je en denken goed met je mee. Ze had gelijk door wat mijn smaak was en wat mij goed stond. Ik zou deze winkel echt aan iedereen aanraden.

Fantastisch

Super ervaring, veel keuze maar had mijn droomjurk al in mijn hoofd. Vriendelijk personeel en goed geholpen, ik raad ann en John aan iedereen aan!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Erg prettig geholpen. Goed advies en ze nemen de tijd!

Omdat ze zonder afspraak doen kon ik niet meteen terecht toen ik aankwam. Het is echter op loopafstand van de stad dus we zijn even een terrasje gaan doen en werden gebeld toen er plek was. Vervolgens erg fijn geholpen. Ik heb me geen moment gehaast gevoeld en deskundig advies ontvangen.

Fijn geholpen!

Voor de 1e keer trouwjurken passen. Ik werd erg fijn geholpen door de medewerkster. Dacht goed met me mee, en was eerlijk in haar professionele mening. Meteen verliefd op de 1e jurk, maar op advies van haar de rest ook gepassen. Medewerkster betrok degene die met me mee waren er ook leuk bij.

Super fijn geholpen

Een hele fijne geduldige medewerker nam alle tijd om met mij jurken uit te zoeken en te passen. Ann en john heeft een laagdrempelige sfeer en je merkt dat ze veel ervaring hebben.

Super vriendelijk

Hier heb ik mijn trouwjurk dan eindelijk gevonden. Na lang zoeken hebben we dan toch de winkel gevonden waar ik mezelf ook achter kon zetten. Vriendelijk personeel. Goede hulp. En eerlijke meningen en dat vind ik het belangrijkste. Ik raad deze winkel zeker aan om langs te komen. Na 2 winkels in Belgie gedaan te hebben waren zij mijn eindbeslissing.

Aanrader

Een aanrader voor elke toekomstige bruid. We zijn vriendelijk onthaalt door Mia. Zij heeft ons heel professioneel onthaalt en begeleid.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goed ontvangen en vriendelijk verder geholpen. De verkoopster wist wat de wensen waren en vervulde deze zo goed mogelijk. Ze toverde een simpel trouwjurk om tot mijn droom jurk.

Super!

Ik vond het een heel fijne ervaring bij jullie langs te komen. Ik werd goed begeleid en geholpen door een heel vriendelijke medewerker. Ze stelde me direct op mijn gemak en gaf heel goed advies in het vinden van de juiste jurk. Dankjewel, ik kijk al uit naar mijn dag en om te mogen shinen in de mooie jurk die ik bij jullie vond!

Ontspannen

Op het gemakje ontvangen. Geen druk om iets te kopen. Rustig zelf laten beslissen en raad geven als we erom vroegen. Toffe ervaring en met een kleed naar huis!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Zoals het hoort te zijn: een prachtig moment als toekomstige bruid!

Wat een service… Ze zijn professioneel, vriendelijk, geduldig,… Wij kwamen uit Aalst om daar mijn kleed te zoeken (en vinden!) Het vier uur ik de wagen zitten helemaal waard!!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Hele fijne ervaring gehad!

Ik vond het spannend om de eerste keer te gaan passen maar door de verkoopster werd ik op m'n gemak gesteld waardoor ik er erg van genoten heb. De verkoopster nam echt de tijd voor me en liet allerlei opties zien, wat ik erg prettig vond. Hopelijk gaan de vervolgafspraken net zo zijn als de eerste.