Gewoonweg perfect !

Toen ik in de winkel kwam werd ik vriendelijk ontvangen en meteen op mijn gemak gesteld. Antonie (een geweldige vrouw die er werkt) heeft me verder geholpen. Ze vroeg wat ik in gedachten had en deed dan ook haar uiterste best om mijn ideale kleed te vinden. De jurk die zij uitkoos waarvan ik een beetje twijfelde is dan ook DE jurk geworden. Het was een super leuke, emotionele en gewoonweg perfecte dag ! Een echte aanrader !!

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Zeer aangename ontvangst en hulp bij het kiezen

Zeer goede service, een echte aanrader!!

Goede vriendelijke service

Goed positief vriendelijk leuk

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Helemaal happy met mijn jurk. Goed en snel geholpen bij outlet bij ann en john

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Uitstekende vriendelijke service op maat

Geweldige ervaring

Heel goed geholpen en ik heb mijn jurk gevonden.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
in de outlet perfecte service

We zijn eerst naar de gewone winkel gegaan. Hier werden we vriendelijk ontvangen. Maar nadat we het budget van 1500ā‚¬ zeiden, werd de medewerkster minder vriendelijk. Minder tijd genomen. Toen we naar de outlet gingen, werden we enorm vriendelijk ontvangen. We hebben uiteindelijk 3u in de winkel geweest en iedereen nam uitgebreid de tijd om alles met ons te bekijken. We hebben ook mijn kleed hier gekocht.

Klantvriendelijk

Ze nemen rustig de tijd voor je en leggen alles duidelijk uit. Ik ben zeer positief over de zaak. Zou het andere ook aanraden

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Fijne eerste ervaring met bruidsjurk kopen, vakbekwaam geholpen.

Door mijn maatje meer was ik behoorlijk onzeker of ik mijn droomjurk zou kunnen vinden. We werden vriendelijk ontvangen en na een poosje wachten werden we opgehaald om naar Your Style te gaan. Een heerlijk ruime winkel, waar we heel goed werden geholpen. I said YES to the dress šŸ˜

• Vestiging Your Style Wedding Fashion
Geslaagd!

Ruime keuze uit mooie en betaalbare jurken. Het was wat druk, maar ondanks dat had de verkoopster alle tijd voor ons. Goed geholpen; geslaagd voor mijn jurk!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Zeer vriendelijk en behulpzaam, een aanrader voor iedereen!

Ik had een zeer goed gevoel tijdens het passen. Zeer vriendelijke verkoopster. Mooie winkel. Alleen spijtig dat ik mijn brief voor accessoires niet mocht inruilen, omdat er al een korting op het kleed was, anders had ik heel mijn aankleding ( oorbellen, sluier, armband, BH) bij jullie gekocht.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Hele mooie jurk gevonden met goede hulp van sandra!!!

Aangenaam

Ze zijn zeer klantvriendelijk. Als je vragen had kon je ze altijd stellen. Ze zijn niet opdringerig. Je gaat met een goed gevoel naar huis.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
In de outlet store werd ik fantastisch geholpen

In de outlet store werd ik zeer vriendelijk en enthousiast geholpen door Riet een de andere collega's. Ik kreeg veel persoonlijke aandacht en kreeg het gevoel dat alle collega's echt hun best deden voor mij. Later die dag had ik een afspraak in de bruidswinkel Ann & John bruidswinkel. Helaas was mijn ervaring daar een stuk minder prettig. Ik werd haastig geholpen en kreeg geen prettig gevoel van de begeleiding. De verkoopster was wat kortaf en ik kreeg het gevoel dat zij haast had. Wel wil ik de outlet store bij iedereen aanbevelen.

Goed systeem van werken en supervriendelijk personeel!

Heel handig systeem dat je zelf op je gemak kan rondkijken en foto's nemen van wat je leuk lijkt. De verkoopster ging ze daarna voor je halen en terugbrengen, ze gaf zelfs tips van welke jurken me misschien nog zouden staan. Heb er enorm van genoten!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store
Hele prettige ontvangst, goede service en fijn personeel.

Omdat je geen afspraak kunt maken, zit je te wachten tot je geholpen wordt. Daardoor kwamen we helemaal in de stemming, we hebben heerlijk rondgekeken. Vervolgens heel fijn geholpen en het personeel heeft heel erg meegedacht met mijn wensen.

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Vriendelijk en behulpzaam personeel, gastvrij

Vriendelijk personeel. Goed geholpen met het uitkiezen van de jurk. Ik had zelf geen idee wat ik mooi zou vinden. Uiteindelijk met een hele mooie jurk naar huis gegaan!

De jurk gevonden

Goede hulp en verkoopster kon goede jurken tonen aan de hand van mijn stijl.

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Hele fijne ervaring,super geholpen en prachtige jurk gevonden!

Hele fijne ervaring,super geholpen en prachtige jurk gevonden!

Persoonlijk!

We zijn erg fijn geholpen. Ik voelde me bijzonder en gehoord. Daarbij bleef de verkoopster eerlijk en dat vind ik zeer waardevol.

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Ik voelde alsof mijn mening de belangrijkste was.

Heel fijn. Ik kwam alleen en voelde net belangrijk als de anderen. Het was een zeer calme sfeer en er was tijd genoeg om alles op mijn gemak te bekijken en zelfs een kopje koffie te drinken. De mensen waar zeer geĆÆnteresseerd in alle bruiden en geduldig ook! Het was een hele leuke ervaring en ik heb mijn jurk met jullie gevonden! Bedankt!

Fantastische ervaring!

Super goed geholpen door Sandra, ze zocht wat echt goed bij je past en gaf je een heerlijk gevoel. Vriendelijke ontvangst. Ik ben zeer tevreden dat ik naar jullie toe ben gekomen. Ik beveel jullie zeker aan, aan anderen!!

Super!

Wij zijn (mijn zus, mijn mama en ikzelf) zijn binnengekomen in de shop, zijn direct aangesproken en de gehele uitleg gekregen van de werking van de winkel. Hebben tussen alle bruidsjurken gekeken en de beste heb ik gepast en vervolgens de PERFECTE jurk gevonden voor de grote dag! I said YES to the dress!!!! Het was een zeer aangename en warme sfeer en werden (nogmaals) meteen geholpen! Super ervaring en super personeel! Dank u voor deze aangename ervaring!!!

Goede en aangename ervaring

Mooie winkel met veel keuze, verkoper heeft heel veel tijd genomen om mij te helpen de perfecte jurk uit te kiezen. Er werd niet gepusht maar wel goede tips gegeven. Zeer tevreden!

Aangename ervaring!

Het personeel bij Ann en John Bruidsmode is zeer vriendelijk. Bij het binnenkomen in de winkel werden we meteen opgevangen. Hoewel ik niet meteen wist welke richting ik uit wou gaan, stelde de verkoopster de juiste vragen. Zo kwamen we al snel tot een aantal ideeƫn. Het personeel stelt je erg op je gemak, zodat je in alle rust kan kiezen. Hoewel iedereen zeer behulpzaam is en tips geeft, wordt er zeker niets opgedrongen. Zo kwamen we al snel bij de juiste keuze uit. Ik keek niet echt uit naar het kiezen van mijn trouwjurk omdat ik het mij voorstelde als uren gefrustreerd in een pashokje staan en uiteindelijk heel onzeker en zonder jurk vertrekken. Om dit te vermijden had ik zelfs overwogen om geen trouwjurk te dragen op onze dag. Dankzij de professionele hulp van het personeel slaagde ik er echter in geen tijd in om toch een droomjurk te vinden voor een zeer schappelijk bedrag.

Over Ann & John Bruidsmode Group