vriendelijk behandeld

Goede service ,en meedenkend

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Wat een enthousiaste verkoopster met enorm veel passie :-)

Mijn ervaring met jullie was erg leuk. Super leuke enthousiaste verkoopster die alle tijd voor me heeft genomen. Uiteindelijk heb ik mijn droomjurk gevonden, super!! Het leuke Kadotje bij aankoop is ook erg attent. Ik mistte wel een champagne momentje maar misschien komt dat nog tijdens de doorpas of ophaal afspraak ;-)

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goede, professionele service en een ontzettend vriendelijke medewerkster.

Bij binnenkomst werd het principe uitgelegd door een vriendelijk meisje. Toen we eenmaal een selectie jurken hadden uitgekozen, heeft Vivianne mij geholpen met het passen. Dankzij haar hebben we een ontzettend leuke middag gehad en heb ik een geweldige jurk uitgekozen. Ze heeft oog voor detail, een professionele blik maar vooral een ontzettend vriendelijk en fijn karakter.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Leuke verkoopster goede hulp Leuke ervaring

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Fijne winkel waar ze de tijd nemen om je goed te helpen. Niets is te veel. TOP jurk gevonden!

Goede service, veel keuze

Ik heb een goede service ervaren. Ik wist nog niet goed wat ik wilde, maar ze hebben mij goed geholpen om een goede keuze te maken.

Ik voelde mij thuis.

Ik werd geholpen door Ilse en heb een gezellige middag gehad. Ilse was héél open, gaf mij alle vrijheid, was duidelijk en heel professioneel. Ik ben zeer positief!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Een ervaring om niet te vergeten!

Samen met mijn moeder en schoonmoeder hebben wij de Bruidmode Outlet Store van Ann & John op een doordeweekse dag bezocht. We zijn ontzettend goed verzorgd en geholpen. De medewerkers hebben er alles aan gedaan om mij de mooiste dag te bezorgen. Het was echt een bijzondere dag en ik voelde me zo speciaal! Nogmaals dank voor de fantastische service!!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

fijne ontspannen sfeer en gezellig en kundig personeel

Ik vond het een fijne en ontspannen manier van omgaan met mij en mijn 'aanhang'. We hebben heel ontspannen en zonder tijdsdruk kunnen rondkijken en ook tijdens het passen ging het allemaal rustig en met aandacht toe. Simone heeft goed advies gegeven en bleef toch btj op achtergrond, zodat we zelf konden bekijken en beslissen..Ook had ze heel veel geduld en heeft me de ruimte gelaten om zelf te beslissen, met al mijn getwijfel en onzekerheid duurt dat altijd poosje. De sfeer in de winkel was gezellig en open. Al met al hebben we een hele fijne ervaring gehad en wil ik uit naam van ons jullie nogmaals bedanken!!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Perfecte telefonische hulp en snelle levering

Ik heb gebruik gemaakt van de webshop. Het bestellen en de levering verliep gemakkelijk en snel. Ook mijn telefonische vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Goede communicatie en een fijne service

Om nooit te vergeten

In het begin was het druk en wist k eerst niet wat ik mocht doen. Maar na verdere hulp ging alles super. Na 7 kleedjes te passen had ik mijn droomjurk.

heel goed geholpen!

Behulpzame medewerkers met goede tips en aandacht en tijd voor je.

Goed geholpen

Goed service, klantvriendelijk.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Medewerkers nemen tijd voor je

Ik heb een prettige ervaring met het bedrijf. De medewerkers nemen echt de tijd voor je!

Super vriendelijk

We kwamen toe in de winkel en werden zeer vriendelijk onthaald. Ze hebben heel goed ingespeeld op onze noden en vragen. We kregen allemaal iets te drinken. En ze waren totaal niet opdringerig. Goed en eerlijk advies over elk kleed dat ik aanhad. Ook achteraf met het voorschot super vriendelijk! En als de betaling nog niet was aangekomen ook begripvol in de mail.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Erg betrokken personeel met een goede kijk op wat mooi staat!

Niet gedacht dat ik ooit in een jurk zou lopen, maar op onze trouwdag gaat het dan toch gebeuren. Mede door personeel wat luistert en weet wat goed staat. Eerlijk en vriendelijk. Wegens mijn grote maat was het aanbod in de Outlet niet heel groot maar na het passen van 6 jurken, is het uiteindelijk jurk 5 geworden. Ik ben er heel blij mee en kan niet wachten tot september!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Geweldige en liefdevolle service!

Verkoopster was zeer behulpzaam en drong zich niet op! Na anderhalf uur mijn droomjurk gevonden!! Dankjulliewel!

Geslaagd

Ik ben er twee keer geweest. De 1e keer had ik er een tof gevoel aan overhouden. Ik werd door een zeer vriendelijk behulpzame dame (Vivian) enorm geholpen. Zij was ook heel oprecht en ik voelde me welkom. Ze nam alle tijd hiervoor. Door haar ben ik overtuigd dat ik een jurk bij jullie wil aanschaffen. De tweede keer was zij wel aanwezig maar ze hielp een andere klant. Vond ik wel jammer want zij zorgde voor een vertrouwd gevoel bij me. Ik werd dus door een andere collega geholpen maar ik vond het nogal rommelig starten. De dame die mij had geholpen had ook nevertaken dus zij was en bezig de winkel te fatsoeneren maar wilde mij tegelijkertijd ook helpen.... m'n schoonzus had mij uiteindelijk geholpen met aankleden en zij kwam af en toe poolshoogte nemen. Was goed bedoeld vanuit haar om mij niet te laten wachten maar dit zorgde er wel voor dat ik me niet prettig voelde. En zo tot 5 jurken toe.. ik wilde daar ook gauw weg op dat moment. Gelukkig draaide zij bij en nam daarna wel de tijd voor me. Ik was de eerste keer sowieso al verkocht toen ik het jurk had gepast dus het was een makkelijke beslissing om nu na 2e keer passen het te bestellen. Dus als tip geef ik jullie: duidelijke goede taakverdeling vooraf bespreken zodat het minder chaotisch overkomt bij de klanten. Ps: m'n voornaam is Jilly en bij jullie in het systeem sta ik als "jillie"

Super goed geholpen!

Ruime keuze, vriendelijke medewerkers die echt met je meedenken

Eerlijkheid

We kwamen speciaal uit België door de goede beoordelingen. In België heb je amper winkels voor een maatje meer. Ik voelde me dan ook meteen goed dat ik uit een groot aantal jurken kon kiezen. Je werd niet raar aangekeken omdat je een maatje meer hebt en ook wel jouw droomjurk wil vinden. De verkoopster was ook eerlijk als er enige twijfel ontstond en dt waardeerde ik wel. Een echte aanrader!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Prima service!

Erg vriendelijk, behulpzaam. Ontvangst met een tasje koffie, nette winkel. Een aanrader!

Leuke ervaring.

Ik werd heel blij van het passen van al die mooie bruidsjurken maar evenzeer van het geduld, het advies en de vriendelijkheid waarmee ik geholpen werd. Het was een zeer leuke ervaring en uiteraard raad ik jullie bedrijf aan aan toekomstige bruidjes.

Aandacht op maat

Ik had geen afspraak gemaakt omdat ik nog erg oriënterend was in mijn zoektocht naar een jurk. Desondanks had Esther écht alle tijd voor mij en gaf me ook meerdere malen het gevoel dat deze tijd er was. Ze heeft me alle stijlen jurken laten passen met als resultaat dat ik MIJN jurk vond! Niet bedacht, waardoor extra leuk! Dankjewel Esther voor jou tijd, geduld en deskundigheid.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel goed geholpen, super vriendelijke mensen .... een aanrader voor wie zijn perfecte jurk zoekt!

Wilrijk

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Goede servies zeer goed geholpen

Zeer vriendelijk en zeer hoed personeel vak bekwaam

Over Ann & John Bruidsmode Group