Veel aandacht, geen stress maar rustig passen

We waren eerst in de outlet, op zaterdag, en daar was het heel erg druk. Werd goed opgelost, we zouden gebeld worden zodra we aan de beurt waren en konden de stad in of koffie drinken. Dat is inderdaad keurig gebeurd. In de tussentijd zijn wij dus naar de hoofdvestiging gegaan. Daar was op dat moment geen wachttijd (Na een kop koffie waren we aan de beurt) De adviseuse heeft ons in alle rust uitgelegd wat en hoe het ging gebeuren. Ik mocht alle jurken passen die ik maar wilde tot er uiteindelijk 2 overbleven. Die ik ook nog allebei een aantal keren aangetrokken heb. Ik kreeg ook schoenen te leen om het plaatje compleet te maken, heb door de winkel gelopen, voor verschillende spiegels gestaan, ook plaatste de adviseuse spiegels achter mij. Uiteindelijk hier dus DE jurk gekocht. Top service. Bedankt :-)

Vriendelijk en deskundig

We hebben even moeten wachten maar dat was zeker de moeite waard. We konden in tussentijd lekker zelf rondkijken en wat drinken tijdens het wachten. We werden mooi vlot geholpen en de verkoopster was erg vriendelijk en maar zat er niet te dicht bovenop dus ik en mijn gasten hadden daarin zelf erg de ruimte wat wij als zeer prettig hebben ervaren.

Fijne ervaring

Gegoeg keuze voor ieder wat wils Marlies heeft me heel goed geholpen bedankt hier voor!

Geweldige ervaring

Ondanks dat ik geen idee had wat ik wilde qua bruidsjurk, alles wel leuk vond maar ook weer niet, ben ik enorm fijn geholpen. Vriendelijke en warme verkoopsters. Ik vond het moeilijk om een keuze te maken en wilde er nog even goed over nadenken. Dit was geen probleem, ik werd totaal niet gepusht om tot verkoop over te gaan. Al met al een heel fijne ervaring gehad!

Zo fijn geholpen

Enorm goed geholpen door de medewerkster. Ze nam echt de tijd, geduldig en behulpzaam. Precies wat je als bruid nodig hebt. Ik kan iedereen ann&john aanraden. Prachtige jurken en volop keuze uit verschillende stylen. Zeer goed geslaagd.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Afgelopen week ben ik voor een bruidsjurk gegaan, ik werd zo goed geholpen en namen alle tijd voor mijn! Ondanks dat ik mn jurk had gevonden lieten ze me toch nog andere jurken passen en gaven ze mijn goed advies!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Buiten verwachting super service.

Gisteren ben ik naar de outlet store gegaan, ik had nooit vooraf gedacht dat er zoveel tijd en moeite voor me gedaan zou worden. Ik heb zeker wel 10 jurken aan gehad en de medewerker gaf mij een heel prettig gevoel. Niets was haar te veel. Ze zocht met me mee voor de juiste jurk waar ik me het prettigste in voelde en gaf ook haar eerlijke mening bij elke jurk die ik aan had.

• Vestiging N.v.t.

Aankoop bruidskleed

Top zaak met top service!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Fijne winkel en fijn personeel

Geweldige service en geduld

ik mocht wat ik in de meeste bruidzaken niet mocht. Zelf rondkijken en passen wat ik wilde. Ik had niet het gevoel dat ik eventueel jurk niet heb mogen zien. Ben de deur uitgestapt met de perfecte jurk. En dan ook nog voor super leuk prijsje

Super geholpen en volop keus

Super geholpen en volop keus

Top service

Het personeel is uiterst vriendelijk, eerlijk en behulpzaam. Helaas is het jammer dat wanneer je mee doet met win een trouwjurk en 250 euro korting wint voor je trouwjurk dat je die niet mag inwisselen op een jurk die afgeprijsd.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Droomkleed gevonden in 1 bezoek!

Ik heb mijn droomkleed gevonden in 1 bezoek. Top verkoopster die goed wist wat ik wou en wat bij me paste. Super service!

Heel vriendelijk en behulpzaam

Het was voor mij de allereerste keer, dat ik naar een bruidswinkel was geweest... en had nog maar een half idee van welk kleed ik zou willen. Maar de persoon die mij heeft geholpen heeft haar werk super gedaan, zo had ze veel geduld en was heel behulpzaam maar vooral ze bleef vriendelijk😊

Uitstekend!

Ze geven goed advies en nemen alle tijd voor je, lekker ontspannen sfeertje dus! Enorme keuze aan jurken maar degene die je helpt weet precies wat wel en niet bij je zou kunnen staan.

Super fijn geholpen

Super positieve ervaring door verkoopster Vivianne. Eerlijk advies, ziet wat je denkt en neemt alle tijd voor je!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Het was een prettige passessie

Degene die mij hielp (sorry ik ben de naam vergeten) was erg rustig en erg professioneel. Ik was erg zenuwachtig, dus dat zorgde er voor dat ik ook rustig werd. Verder heeft ze de stijl van jurken uitgezocht die ik mooi vond en is hier niet ver van af geweken. Uiteindelijk mijn trouwjurk gevonden :)

• Vestiging Ann & John bruidsmode

De verkoopster was geweldig! Ik heb me nog nooit zo mooi gevoeld.

Er was een dame, ik meen te herinneren dat haar naam Esther is, die ik hoopte dat ze me zou helpen. Er was iets aan haar waarom ik dat wilde. Ze heeft het perfect gedaan. Wat voor mij een enge ervaring was, heeft zij omgetoverd in een prachtige ervaring. En ik heb mijn jurk gevonden!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Ruime keuze en uiterst vriendelijk team!

Ondanks de lange wachttijd die je er op zaterdag moet bijnemen (+/- 2u30 moeten wachten), mag je er zeker van zijn dat je in deze bruidsboetiek met de jurk van je dromen buitenkomt! Sandra luisterde perfect naar mijn voorkeuren, nam ruim de tijd om hiernaar te luisteren en haalde verschillende jurken boven die helemaal in de stijl paste waarnaar ik op zoek was. De eerste jurk die ik aandeed, gaf me meteen dat wauw-gevoel dat ik in andere bruidszaken niet had. Een welgemeende dankjewel dus aan Sandra om samen met mij op zoek te gaan naar de droomjurk! :-)

Fijn en goed geholpen

Ik was om zaterdag om 8.55 aanwezig en daarom gelijk aan de beurt. De verkoopster ziet goed wat bij je past qua kleur model, maar geeft je alle vrijheid te passen wat je wilt. Ook geeft ze goed inzicht hoe een jurk gaat passen in jouw maat. Enige minpuntje was dat het servicepakket (passen/op maat maken) uiteindelijk tóch buiten de totaalprijs viel, terwijl ik bij een andere jurk begreep dat dat inclusief was. Ik weet niet of dat een misverstand van mij is of dat dat verschilt per jurk. Ik ben tot nu toe heel tevreden over hoe het is gegaan en had door de goede begeleiding al binnen 10 jurken passen al mijn jurk gevonden!

Een geweldige ervaring!

De bedoeling was een beetje oriënteren op wat voor bruidsjurk bij mij zou passen. Uiteindelijk liep ik met de jurk van mijn dromen de deur uit. Ondanks dat het druk was nam Vivianne de tijd voor ons. Hoewel ik zelf altijd erg goed weet wat ik wil, was zij degene die een jurk voor mij uitkoos. Samen wat kleine aanpassingen gedaan, glittertje eraf, lintje erbij, topje eroverheen, lange sluier en toen paste hij helemaal bij mij. Het was een superleuke ervaring dankzij Vivianne. Heel dankbaar voor!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goede hulp en begeleiding ontvangen!

Ik had nog niet echt een idee wat ik wilde en wat bij mij zou passen. Ik heb allerlei jurken mogen proberen en werd erg op mijn gemak gesteld. Erg vriendelijk personeel en uiteindelijk mijn jurk ook mogen vinden bij Ann&John! Ik ben er heel blij mee.

Super ontvangen

Ik ben heel vriendelijk ontvangen , super vriendelijk mensen die daar werken , helpen je heel goed met je jurk . Ik zou iedereen van mijn vrienden aanraden om zeker tot daar te gaan . Vriendelijke groeten Natasja

• Vestiging N.v.t.

Zeer aangename ongedwongen ervaring

Zeer vriendelijk ontvangst bij het binnengekomen, gelijk drinken aangeboden gekregen. Geen "pusherig" gevoel tijdens het nemen van de beslissing of dit 'de jurk' wordt. Voldoende tijd en keuze gekregen om te passen.

Goed en eerlijk advies

Ik ben zowel in de outlet als in de winkel fantastisch geholpen door de stylistes. Ze geven eerlijk en goed advies, maar de laten de keuze altijd bij jou liggen. Ik ben blij dat ik hierdoor een goede eerste ervaring had met een bruidsmodezaak en daardoor ook meteen mijn droomjurk heb gevonden.