Goed advies en dachten mee

Super fijn advies gekregen. Ik begon in de outlet waar ik mijn jurk vond, toch wou ik nog even in de andere winkel kijken. Daar kregen we eerlijk advies en dacht de verkoopster echt mee. Ze keek wat mij het best stond en niet wat de duurste jurk was.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goede ervaring gehad , lieve mensen en uitstekende service

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Het was een heel aangename ervaring en heb hier mijn droomjurk gevonden!

SuperKlantvriendelijk

Elke stap werd ik enorm klantvriendelijk geholpen. Vragen vooraf of achteraf waren nooit teveel. Verkoopsters bij zowel Ann&John en de outlet dachten actief met me mee en gaven tips. Ik wilde extra stof bij de bruidsjurk bestellen, die helaas heel duur was. Een medewerker van Ann&John heeft veel gebeld met de leverancier en goed naar mijn vraag en de stof gekeken om de prijs naar beneden te krijgen. Dat is hem gelukt, wat me zo'n 250 euro bespaarde! Fantastisch

Geweldige ervaring

Goed geholpen door Ilse, geweldige ervaring gehad. Heel fijn ondanks de corona.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Heerlijk om me geen zorgen te maken om de maat!

Heerlijk om te kunnen kiezen uit verschillende jurken. De ervaring van de verkoopster was ook prettig en goed te merken. Zelf wist ik nog niet echt wat ik exact wilde, maar daar prikte de verkoopster zo doorheen. Als aanvulling van de jurken die ik zelf aangaf , koos zij ook wat jurken en dit maakte het helemaal af. Heel prettig geholpen en dé jurk gevonden!

Goed geholpen!

Fijne service, helpen goed, luisteren goed naar je wensen! Top!

Geweldige ervaring!

Na een mindere ervaring bij ann en John uitgekomen waar ik super geholpen ben! Uiteindelijk ook hier mijn droomjurk gevonden. Echter bleek er achteraf bij grotere maten een meerprijs te zijn, maar uiteindelijk wel mijn jurk gekocht! Bedankt voor de super service!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik werd erg goed geholpen tijdens het uitzoeken van mijn trouwjurk, ik miste alleen het glaasje champagne toen ik de definitieve jurk gevonden had.

Beleving

Na 1 foto te laten zien aan de verkoopster wist zij wat ik mooi vond. Bij de eerste jurk was het al prijs ookal dacht ik bij het eerste zicht dat de jurk niets voor mij was. Ze luisterde echt naar mijn voorkeur en wist echt waarmee ze bezig was. Dit was echt heel fijn, en ik heb dan ook mijn trouwjurk gevonden! :)

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer vriendelijk en correcte bediening

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer vriendelijk personeel, zeer bekwaam.

Zeer vriendelijk personeel en zeer bekwaam. We hebben alles last- minute moeten regelen en dit was helemaal geen probleem en zo heb ik de perfecte jurk toch nog gevonden.

Geweldig fijne bruidswinkel

Afgelopen dinsdag langs geweest voor mijn trouwjurk. Aangezien ik geen witte jurk wilde kwamen we uit bij de gekleurde jurken. Ik heb er een aantal gepast en werd verliefd op 1 daarvan. De verkoopster die mij hielp was enorm behulpzaam en lief. Er werd ruim de tijd voor mij genomen en er werd niet opdringerig gedaan. Echt een winkel die ik ook andere vrouwen zou aanbevelen. Groetjes Sylvia Ps tot 3 augustus 2021

Super goed geholpen

Ben heel goed goed geholpen in mijn keuze naar mijn kleed.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Perfect geholpen bij het vinden van mijn droomhuis!

Via de website had ik 250 euro korting gewonnen. Bij aankomst zijn we welkom geheten met een kop koffie of thee en heb ik mijn wensen besproken met de gastvrouw. Via de website had ik een aantal modellen uitgezocht. Hierna heeft ze een aantal jurken gepakt en ben ik gaan passen. Ze houden goed rekening met je budget en gaan hier alleen boven als je er zelf om vraagt. Super fijn en vriendelijk geholpen en na één uur had ik mijn droomjurk al gevonden!

Prettig geholpen!

Ik ben prettig ontvangen en geadviseerd door de consulente.

Aangename ervaring

Aangename ontvangst, verkoopster luisterde goed naar mijn wensen en begreep ook meteen wat ik wel/niet wou.

Geweldig!!

Ik heb een geweldige ervaring gehad, super verkoopster Lonneke. Voelde ons meteen welkom. Ondanks de coronamaatregelen een super dag gehad

Geweldige service

Heel klantvriendelijk en meedenkend. Informeel en toch professioneel. Ik ben er heel goed geholpen...

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Super goede hulp, begrepen altijd wat ik bedoelde, niets was te veel. Echt super blij dat ik naar jullie gekomen ben!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Erg vriendelijk en behulpzaam!

Erg vriendelijke en behulpzaam! Na 2 uurtjes mijn droomjurk gevonden!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ze luisterde echt naar wat ik wilde. Bovendien gaf ze zelf haar eerlijke mening, die niet altijd betekende dat het duurste het mooist stond :-)

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Rustig, prettig en deskundig geholpen!

Ondanks dat mijn support mij in de hulp moest helpen werd ik in alle rust geholpen en hielp Sandra waar nodig. Sandra was zeer vriendelijk en heeft mij echt mijn eigen keuze laten maken maar met deskundig advies! Winkel an sich mag van mij wel iets een upgrade gebruiken maar dat is smaak :)

Een 10 voor de dames in de outlet store

Ik had een heel verkeerd beeld van de outlet store, ik dacht dat het verouderde collectie of minderwaardige kwaliteit zou zijn maar niets was minder waar. Ik kon hier veel meer jurken passen van de stijl waar ik naar op zoek was en vond er dan ook mijn droomjurk. Hiervoor gingen we naar An en John Bruidsmode waar we ook heel prettig geholpen werden maar waar de verkoopster een beetje laconiek reageerde op de vele eisen waar mijn jurk aan moest voldoen. Ik wist gewoon heel goed wat ik wel en niet wilde :-) Toch heb ik hier ook een tiental prachtige jurken kunnen passen dus ik had de lat toch niet te hoog gelegd denk ik. Beide winkels zijn wat mij betreft dikke aanraders maar ik ben nog juist iets meer tevreden van de outlet, dankzij de lieve verkoopster die niets te veel was en mijn droomjurk uiteraard. Bedankt!

Fantastische ervaring

Het was heel leuk. Jij krijgt voldoende uitleg vooraleer je de jurken gaat uitkiezen. Nadien leuke momenten gehad bij het passen. De dame heeft me goed geholpen en kwam heel professioneel over. Het was een fijne tijd! Dank u daarvoor.