Heel goed geholpen, super vriendelijke mensen .... een aanrader voor wie zijn perfecte jurk zoekt!

Wilrijk

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Goede servies zeer goed geholpen

Zeer vriendelijk en zeer hoed personeel vak bekwaam

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

super service en hele vriendelijke mensen

Het was echt super! Ik heb eerst rustig rond kunnen kijken en daarna ben ik geweldig geholpen. De jurk die ik heb uitgekozen is ook helemaal perfect! Geen moeite was teveel en de medewerker had echt verstand van zaken! Kortom helemaal top! Het enige nadeel is dat je een tijdje moet wachten (maar dat is de consequentie van niet op afspraak een jurk gaan zoeken) Groetjes Martine van der Woning

Heel fijn geholpen!

Ondanks dat er meerdere bruiden aan het passen waren werd ik goed geholpen en begeleidt in het vinden van mijn droomjurk. Ik had verschillende jurken aan gehad en door de oplettendheid van de verkoopster kwam zij uiteindelijk met de jurk die ik zocht aan. Steeds met de juiste toevoeging of verandering werd het plaatje compleet gemaakt en alles zonder het gevoel te krijgen te dat ze het opdrong. Het was heel gezellig en fijn.

Aangenaam

Ik bezocht de outlet en was aangenaam verrast door de ruime keuze en professionele hulp door een toffe verkoper!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Klantvriendelijk en nemen alle tijd voor je

Een ontspannen middag waarbij goed werd geluisterd naar mijn wensen. Erg vriendelijk personeel en er werd goed meegedacht.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel vriendelijk, oprecht advies, geduld en interesse. Ook enorm vriendelijk bij telefonische vragen

heel vriendelijke, oprecht advies, geduld en interesse. Ook enorm vriendelijk bij telefonische vragen

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Beleving, inleving en begrip. Klasse!

Ik zag een klein beetje op tegen het uitzoeken van een jurk. Ik ben niet zo'n prinsesje, maar wilde wel de perfecte jurk vinden waarin ik mezelf kon zijn. Samen met mijn moeder en zusjes stapte ik binnen. Met mijn Pinterest bord gaf ik uitleg wat ik wilde en al snel werden de eerste jurken verzameld. Ik heb veel jurken aangehad, en uiteindelijk liep ik de deur uit met de jurk die de verkoopster als eerste voor me had uitgezocht. Ze had zo goed in de gaten wat ik wilde en zag nog eerder dan mijn familie en ikzelf dat de juiste jurk er al tussen zat. Ik liep dromerig naar buiten met een jurk in mijn hoofd die ik niet had kunnen bedenken, heb mijn afspraak in de middag geannuleerd en kijk nu al uit naar de pas-afspraak. Ik zal iedereen aanraden hier naartoe te gaan voor het uitkiezen van een jurk!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Er wordt goed de tijd genomen voor je. Het maakt niet uit hoeveel jurken je past. Ze denken ook goed met je mee en er is een groot aanbod aan jurken. Super!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

In 1 keer me droom jurk gevonden. Hele goede service en lieve mensen met super advies.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer professioneel en geduldig!

Wat een ervaring! Het was de eerste bruidswinkel waar ik voor mezelf naartoe ben gegaan, maar wel al de 4de die ik heb gezien door met andere bruidjes mee te gaan. Na het lezen van reviews op Facebook vond ik het toch de moeite om de trip te ondernemen naar Eindhoven (vanuit Antwerpen toch een eindje). De dame die me verder hielp vroeg eerst of ik misschien foto's had van kleedjes die me aanspraken. Na hier enkele van te passen vroeg ze me van welke kleedjes in welke elementen mooi vond, en zo kwam ze steeds dichter in de buurt van wat ik wilde. Zo kwamen we tot het ultieme kleed! Niet het kleed waar ik eerst aan dacht, maar wel een echt droomkleed. Mooier dan ik had gedacht! De dame die me hielp was ook steeds heel erg eerlijk, wat ik enorm apprecieerde. Soms dacht ik dat een kleedje wel heel fijn zat, maar dan paste het toch niet bij mij of verstopte het me net. Bij de tweede pasbeurt, om mijn kleed te vermaken, ook weer een super service gehad. Zowel de verkoopster als de naaister namen weer de tijd voor mij zonder op hun horloge te kijken. Ze waren ook kritisch naar hun eigen werk toe, wat zeer professioneel is. Zo weet je en voel je dat zij ook het beste voor jou willen. Ik zou het zeker aan anderen aanraden! Wat een topervaring!!!

Vriendelijk

Goed gaholpen

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Erg goed geholpen. Namen ruim de tijd

onze verkoopster heeft ons erg goed geholpen. Ze nam ruim de tijd , hield rekening met mijn wensen en heeft veel zich op wat wel/niet staat. De eerste jurk wat meteen raak. Toch nog wat andere jurken aan gehad om het verschil te zien. Toen ik later terug kwam (om de jurk toch te kopen) werd dezelfde verkoopster voor vrij gemaakt. Al met al erg tevreden. ook mooie collectie jurken.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik heb een topmiddag gehad bij jullie! Ik had vivianne als verkoopster en het was erg gezellig er werd alle tijd voor me genomen en voelde mee een echt prinsesje. Ook toen ik ging twijfelen werd er rustig telkens opnieuw de jurk weer aangepast totdat ik het zeker wist. Ik werd daarna helemaal klaar gemaakt met sluier en al en we mochten toen ook foto's maken! Je trouwt maar 1 keer maar anders zou ik zo terug komen bij jullie.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Mooie zaak met geweldige service!

Mooie zaak met geweldige service! Ze denken goed mee en nemen alle tijd voor je.

ik heb niet 1 jurk maar 2 jurken gevonden

geduldige vriendelijke verkoopster. heeft me zonder problemen voldoende jurken laten passen. Werken niet op afspraak, maar heb niet lang moeten wachten. Pasbeurt enkel tijdens de week, dus nog eens halve dag verlof opnemen is een minpuntje. Ik hoop dat ik mijn jurk dan nog mooi vind en zeker de 2de die niet in mijn maat beschikbaar was maar die mijn eerste keuze was.

Heel persoonlijk, fijne begeleiding

De dame die ons geholpen heeft, stelde allemaal heel goede vragen om helder te krijgen hoe onze dag eruit ging zien. Ze heeft me ontzettend goed geholpen daarbij de passende jurk te kiezen. Daarbij drong ze vooral geen dure jurk op, maar hielp ze me juist de keuze te maken gebasseerd op het juiste gevoel.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Net zoals je het zou dromen!

Super vriendelijk en persoonlijk! Lieve dames doen je je direct thuis voelen en op je gemak, en dan zo’n prachtige jurken!!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goede service, je voelt je snel op je gemak

Samen met mijn beste vriendin trouwjurk wezen uitzoeken. Ontzettend goed geholpen door Ronnie en wat een fijne goede service! Heel erg bedankt , een echte aanrader om hier na toe te komen.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Vriendelijk en behulpzaam personeel in een winkel met voldoende keuze!

Fijne ochtend gehad in de outlet van Ann en John bruidsmode. Ongedwongen, vriendelijk, gezellig...een hele prettige sfeer. En natuurlijk geslaagd!

Heel fijn geholpen!

Werden vrij snel geholpen en heb veel verschillende jurken mogen passen. Heel fijn!

Goed advies

Op zaterdag vroeg komen zodat je alle tijd hebt om jurken te passen. Fijn om advies te krijgen van iemand die er verstand van heeft.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Super ! Goed ontvangen en mijn droom jurk bij jullie gekocht!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goede service, zeer vriendelijk en goed geholpen.

Op internet heb ik jullie gevonden. Ik vond het spannend dat ik geen afspraak kon maken, en twijfelde daardoor of ik wel moest gaan omdat er stond dat de zaterdagen over het algemeen druk zijn. Ik moest er anderhalf uur voor rijden namelijk. Toch gegaan, bij binnenkomst moesten we 10 minuten wachten voor het bordje voor er iemand kwam, dit vond ik wel wat lang en maakte me onzeker. Uiteindelijk werd ons het systeem uitgelegd en konden we beginnen. Daarna koffie, (we hadden niks te eten mee genomen, dom van ons maar als we bij jullie bijvoorbeeld een broodje hadden kunnen kopen was het super geweest) :) toen de drie jurken passen. Wij zijn zo vriendelijk geholpen door Vivianne. Ze dacht met ons mee en kwam met super goede ideeen en oplossingen. Ook haar eerlijke mening heb ik erg gewaardeerd. Jurk gevonden met schoenen en alles erop en eraan. Kortom super geslaagd :) Qua prijzen had ik verwacht dat er meer jurken zouden zijn tussen de €500 en €1000,- dit viel wel wat tegen. Er is een klein rek met goedkopere jurken maar dit is redelijk summier.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Vriendelijke en ervaren verkoopster, gemoedelijke sfeer

We werden vriendelijk ontvangen. Het was redelijk druk in de winkel, maar we kregen een drankje aangeboden en na 10 minuten kwam er een hele vriendelijke verkoopster ons verder helpen. Na 3 vraagjes wist zij meteen wat voor jurk ik voor ogen had. De tweede jurk die ze mij liet passen, was meteen een voltreffer. Alles klopte! We hebben dan nog een aantal jurken gepast, maar die konden die ene jurk niet meer overtreffen. Superleuke ervaring!

Over Ann & John Bruidsmode Group