Veel keus, alle maten aanwezig, zeer behulpzaam en meedenkend!!

Heel veel jurken in deze zaak aanwezig in verschillende maten. Hierdoor kon ik mijn jurk gelijk meenemen. Zeer behulpzame dame in de winkel, alle tijd en ruimte om op je gemak te kijken. Echt super!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Erg prettig betrokken personeel en erg veel mooie keuzes

Wanneer je twijfelt, moet je echt hier langs gaan.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goede service en vriendelijk personeel

Fijne rustige sfeer en we kregen alle tijd om te passen en na te denken over de mogelijkheden. Eerlijk advies gekregen over wat wel en niet mooi was.

Topervaring

Samen met mama en zusje jurk uit gaan zoeken, het was erg druk, hebben wel even moeten wachten, maar we kregen koffie/thee en er werd ons netjes verteld hoe het ervoor stond qua wachttijden. Ik heb denk ik wel 15 jurken gepast, en sommige meer dan 2 keer aangehad, en toch hadden de medewerkers geduld met mij! Wat ertoe leiden dat ik mijn jurk die dag heb gekocht! Super aardige mensen, eerlijk, en helpen echt tot in de puntjes! Aanrader!

perfect!

Ik ben heel goed geholpen en op een klein uurtje had ik de jurk van mijn dromen gevonden. (wel niet hetgeen ik eerst dacht :D ) De verkoopster (Antonie) wist perfect te vertalen wat ik bedoelde en kwam telkens met een betere jurk aan. Ze zorgde ervoor dat ik echt op mijn gemak was. Zeker een aanrader!!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Hele mooie jurken en prettige service

In de Outlet Store een hele mooie jurk kunnen kopen. De krappe planning was geen enkel probleem. We moesten vrij lang wachten omdat het die dag behoorlijk druk was maar het was de moeite zeker waard!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Vriendelijk en behulpzaam, terwijl het druk was.

Ik had een nare ervaringen voordat ik hier kwam. En ben de deur uitgegaan met jurk en schoenen en helemaal positief. Het was een gezellige ochtend geworden met veel plezier.

Zeer goed geholpen

We werden vriendelijk ontvangen en er werd goed naar onze wensen geluisterd.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel goede service en vriendelijk personeel, groot aanbod

Ondanks onze beperkte tijd voor sluitingstijd was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ze namen hun tijd om te luisteren en kozen er dan ook de goede kleren uit. Het aanbod is heel groot en de prijzen zijn redelijk.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Geweldige ervaring met super lieve verkoopsters

Na een eerder negatieve ervaring in een andere bruidswinkel, met een onzeker gevoel naar jullie winkel getrokken. Bij het binnenkomen direct super vriendelijk onthaald, na het rondkijken en kiezen van de jurken heel relaxed een koffietje gedronken om nadien dan te kunnen gaan passen. De verkoopster, ik denk dat ze Vivianne noemde, was super lief en had direct door welke stijl ik uit wilde. Zij haalde dan, na al mijn gekozen jurken te hebben gepast, een ander kleedje boven dat absoluut helemaal mijn ding was. Het is dan ook die laatste aanbevolen jurk die we hebben gekocht.

Boven verwachting!

Zoals de titel al zegt ben ik boven verwachting geholpen. Ik ben zowel bij your style ( grote maten) als bij de outlet super geholpen. Alle medewerkers zijn kundig en erg behulpzaam. Tevens een groot compliment voor de coupeuse die na werktijd nog is komen kijken of mijn jurk aangepast kon worden. Ik raad iedereen aan om bij jullie een jurk te kopen. De keuze is ruim. Ik kan niet wachten totdat de grote dag is en ik eindelijk mijn jurk mag dragen.

fantastisch!

Nooit gedacht met een bruidsjurk naar huis te mogen gaan dankzij de geweldige hulp van Sandra!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Geweldige zaak, groot assortiment, als je hier niet slaagt, lukt het nergens..

Vriendelijke verkoopster, vakbekwaam, het enige wat ik jammer vond, is dat ik niet werd teruggebeld, toen ik belde of de jurken aanwezig zouden zijn de volgende dag, op goed geluk jullie kant opgereden, daar bleek inderdaad dat ik geluk had, en toen ook super goed geholpen en geslaagd..

• Vestiging Ann & John bruidsmode

prima je voelt je gelijk op je gemak.

Met een maatje meer is het toch best spannend om een bruidsjurk te gaan uitzoeken/kopen. Bij binnenkomst prima geholpen, ik voelde me gelijk op me gemak. Netjes geholpen, verschillende jurken gepast en gelijk geslaagd. prima zaak!!!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Droomjurk gevonden

Ik heb mijn droomjurk gevonden. Leuke winkel, vriendelijk personeel alleen lange wachttijden.

Fantastisch geholpen

Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Nemen de tijd voor je.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Tijd genoeg uitgetrokken. Iets meer eigen inbreng was nog beter geweest.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Super fijne winkel. Hele fijne medewerkers

Geslaagd voor mijn trouwjurk. Je mag op je gemak je trouwjurk zoeken. En ze nemen uitgebreid de tijd voor je. Medewerkers zijn aardig en heel behulpzaam. Je voelt je meteen welkom

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Gewoon goed met de aandacht gefocust op de klant.

Ik ben bij your style en de outlet geweest. Bij beide winkels ben ik ontzettend goed geholpen. Al vond ik het bij de outlet wel even lastig qua jurken uitzoeken. Maar van de 3 die ik gekozen had was de 1ste meteen raak. Ik was verliefd 😁.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Er werd de tijd voor me genomen en goed mee gedacht/gezocht naar een jurk die helemaal bij me past.

Het was een mooie ervaring en fijn om te zien dat de medewerkers zich betrokken opstellen.

geweldige service

Goede vragen wat je wil, er wordt goed naar je geluisterd en goed advies gegeven

Fijne hulp!

Enorm fijne mensen, met een mooie collectie. Torina was een fantastische consulente, erg lief en geduldig. Ze wist ook direct wat voor jurk bij me zou passen!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goede service, er wordt gelet op details

Er wordt goed tijd voor mij genomen om diverse jurken te passen en er werd met mij meegedacht. Bij het opspelden van de jurk ontdekte de medewerker die mij hielp dat er iets een beetje vies en kapot was en ze gaf aan dat ze het gingen maken voordat het afgeleverd werd. Ik had het zelf niet gezien! Erg goede service dus!

Fantastisch

Het is zeker de moeite om vanuit België naar Eindhoven te rijden! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het was een geweldige ervaring om mijn trouwkleed te kiezen!

Super!

Fijne winkel en goede service!

Over Ann & John Bruidsmode Group