Het was een fijne ochtend!

Fijn personeel, denken goed met je mee!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Heel erg vriendelijk en behulpzaam

Eerst zelf mogen rondkijken in de winkel en een aantal jurken mogen uitkiezen. Daarna moesten we wel even wachten voordat er een paskamer vrij kwam, maar dan zijn we direct geholpen. Na mijn eigen selectie gepast te hebben werden er nieuwe jurken aangebracht. Er wordt continu naar jouw mening gevraagd en geluisterd. Er wordt verder totaal geen druk gelegd om te beslissen.

Prima.

We werden netjes geholpen.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Snelle service en vriendelijk personeel

Mijn trouwjurk bij Ann & John gekocht in Eindhoven (Aalsterweg) en mijn schoenen via de webshop site. Super blij mee en vriendelijk personeel, nu alleen nog wachten op september om te gaan trouwen!

Fijne vlotte ervaring

Bij het aankomen werden we meteen hartelijk verwelkomd door een dame. Zij gaf ons Info over de werking van de winkel waarna we dan zelf konden rondgaan. Bij het passen van de verschillende kleedjes kregen we ook vakkundig advies

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Fijne, relaxte sfeer waar men echt zijn best doet voor je!

Ik kwam op vrijdagochtend binnen lopen, je hoeft hier geen afspraak te maken. Op zich was ik bang dat ik niet snel aan de beurt zou zijn maar dit viel heel erg mee. Binnen een half uur werd ik met mijn groepje naar een pasplaats meegenomen en daar kreeg ik allerlei jurken aangepast. Zelfs toen we dachten dat we hem hadden gevonden wilde de verkoopster nog meehelpen om te zoeken naar alternatieven. Ze heeft ook erg goed meegedacht toen ik niet meteen tevreden was met mijn favoriete jurk. Uiteindelijk heb ik mijn droomjurk gevonden!

Super fijne ervaring

Hele fijne dag gehad met goede hulp! De eerste jurk was direct wat ik zocht! Gezellige sfeer en mensen met ervaring. Enige nadeel is het werken zonder afspraak, op zaterdag is de wachttijd lang. Je kan wel ‘in de rij’ wachten zonder op de locatie te zijn, dus je kan in de tussentijd wat leuks doen.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ruime keuze, betaalbaar en zeer goede service

In de winkel is er zeer ruime keuze en deze is heel netjes en overzichtelijk ingedeeld. Heel wat jurken hangen op paspoppen, wat direct een goed beeld geeft. De verkoopsters zijn heel vriendelijk. Je krijgt heel rustig de tijd om enkele jurken naar je smaak uit te kiezen, ze helpen met het passen, geven (eerlijk) advies en zoeken mee tot je de ideale trouwjurk gevonden hebt. De koffiehoek maakt het helemaal af 😊 Ik vond het super om hier te komen shoppen en al snel mijn droomjurk te vinden, die niet alleen prachtig maar ook betaalbaar is.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Bijzondere ervaring met een hele fijne lieve verkoopster

Ik heb een hele bijzondere ochtend gehad bij jullie. De verkoopster was lief en betrokken. Ze snapte wat ik mooi vond en samen hebben we een hele mooie jurk gevonden.

Top service!

Er werd alle tijd voor ons genomen, zelfs tot na sluitingstijd! Zeer goed en eerlijk advies in een ongedwongen sfeer. Al het mogelijke werd gedaan om me snel een 2de pasafspraak te geven gezien de dringendheid (huwelijk in enkele weken). Tegen alle verwachtingen in, op 2 weken tijd een mooie, op maat gemaakte jurk.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Het was een geweldige ervaring! Nog leuker dan ik me had voorgesteld en ik ben ontzettend goed geholpen (dacht dat marieke haar naam was als ik me niet vergis) ze had alle tijd voor me en niks was teveel

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Heel vriendelijk en super service!

Heel fijn geholpen door 1 van jullie medewerksters. Ze nam haar tijd en speelde perfect in op wat ik al dan niet graag zag in een jurk. Zo zijn we uiteindelijk bij DE jurk uitgekomen! Heel erg blij mee!!!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Supergoede service & vriendelijk personeel!

Op 10/11/2018 ging ik naar Ann & John Bruidsmode Outlet in Eindhoven, op zoek naar de perfecte trouwjurk. Deze zaak werd mij door verschillende mensen in mijn omgeving aanbevolen (collega, schoonzus, vriendin,...), ook al dat ik in België (Antwerpen) woon. Het was erg fijn dat ik bij het binnenkomen genoeg tijd kreeg om eerst op mijn gemak rond te kijken naar jurken die ik mooi vond, er werd hierbij totaal niet gepusht. Daarna was de hulp bij het passen ook supervriendelijk, ik werd geholpen door Viviane, een erg vriendelijke mevrouw die perfect wist waar ik naar op zoek was en open stond voor al mijn vragen en suggesties. Zij wist mij supergoed verder te helpen met het zoeken van oa bijbehorende accessoires en het geven van goede raad (bv. waar ik mijn jurk kan laten innemen). Daarnaast vond ik het ook erg leuk dat er een 'fotohoek' was, waar je foto's mocht nemen van 'de jurk', erg leuk als aandenken voor jezelf en je familie/vrienden. Ten slotte ben ik ook erg tevreden over de prijs kwaliteit, mijn jurk kostte 995 euro (perfect binnen mijn budget!) en met mijn accessoires erbij alles tesamen 1500 euro. Kortom: Ik stapte de winkel buiten met een geweldig gevoel, het was een dag om nooit te vergeten! Nogmaals dank aan al het personeel die dit mee mogelijk hebben gemaakt!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Hele goede en fijne service.

Hele fijne ervaring voor het uitzoeken van een trouwjurk. Goed, en eerlijk geholpen, spontane medewerkers.

Fantastisch

Zo goed geholpen geweest door Sandra. Dankzij haar heb ik de perfecte jurk gevonden. Ze hield echt rekening met wat ik wou en wat voor mij belangrijk was. Ze is een kei in haar vak. Had me geen betere hulp kunnen wensen. Ook mijn zus en mama vonden haar enorm goed. Als winkel met een zeer ruim aanbod zal ik jullie zeker en vast aanraden.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ontzettend leuke en behulpzame medewerkers met een zeer leuke collectie trouwjurken.

Bij binnenkomst al een zeer welkom gevoel. Na uitleg wat ik ongeveer zocht meteen een aantal jurken uitgezocht. Goed en deskundig advies, meedenken wat en hoe je het zou willen. Ook met de schoenen en accessoires. Na het vinden vd jurk, alles in orde gemaakt. Nu wachten op de jurk voor doorpassen en Coupeuze Echt een topwinkel

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Prettige winkelsfeer en kundig en vriendelijk personeel

Na de overweldigend veel jurken werden we professioneel geholpen en gerustgesteld. De uitleg was duidelijk en de sfeer was heel fijn ondanks dat het best druk was. Er werd de tijd genomen en ik mocht alles passen wat ik wilde.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Wij werden fijn geholpen duidelijk uitleg gekregen over hoe en wat. Zelfs met passrn fijne feedback gekregen en zelf kwamen ze ook met jurken aan die eventueel ook zouden kunnen. Voelde heel vertrouwd en op mijn gemak.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Fijn, gemoedelijk en eerlijk geholpen!

Eerlijk, ik stond in het begin niet meteen te springen om jurken te gaan passen. Maar bij binnenkomst werden we uiterst vriendelijk ontvangen en na een korte rondleiding mochten we zelf rondlopen en jurken uitkiezen. Na verschillende jurken gevonden te hebben, werden we gekoppeld aan een medewerkster. Zij was bijzonder vriendelijk en erg gemoedelijk waardoor ik (en mijn gezelschap) me meteen op mijn gemak voelde. Ze was eerlijk en behulpzaam tijdens het passen van de jurken. Na wat hulp en advies ben ik geslaagd voor mijn jurk! We voelden ons erg welkom, er werd absoluut niks opgedrongen en iedereen was behulpzaam. We hebben een gezellige middag gehad ;) bedankt!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ik had niet beter geholpen kunnen worden!

Heel fijne adviseuse die echt haar vak kent en echt kon aanvoelen wat ik juist in een jurk zocht. Zij zorgde er mede voor dat het een onvergetelijke ervaring was, dus bedankt Sandra!!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Het was een super ervaring met resultaat

We werden geholpen door wilma geloof ik. Ik was al in een paar winkels gaan passen, maar kreeg zelden het gevoel echt geholpen te worden. Maar bij Ann&John had ik dit gevoel wel. Wilma pakte dit zeer professioneel aan en gaf niet de indruk te pushen naar een aankoop. Ze was zoals een familielid dat mij wou helpen de juiste keuze te maken voor mezelf. Echt een top ervaring. Ps: de jurk heb ik gekocht

• Vestiging Ann & John bruidsmode

In één woord: fantastisch!

Ik kan Ann en John alleen maar aanraden aan alle toekomstige bruiden! Ik heb een geweldige ervaring bij hun gehad en ik ben erg te spreken over hun klantvriendelijkheid en de geweldige jurkencollectie. Ik wil een speciaal dankwoord richten aan de eigenaar Maarten en mijn adviseuse Sandra, die erg begripvol en meegaand reageerden toen ik twijfels had over de jurk die ik eerst uitgekozen had. Hierdoor heb ik uiteindelijk tijdens mijn tweede afspraak dé droomjurk gevonden die perfect voor mij is. Ann en John, bedankt voor alles en ik kan niet wachten tot mijn jurk binnen is :)!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Vriendelijk personeel, ik ben goed geholpen.

Het personeel was erg vriendelijk, aangename ontvangst met een drankje en ze hebben hun best gedaan om mijn droomjurk te vinden.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Super vriendelijk personeel, heel fijn geholpen!

Het was erg fijn om bij jullie mijn droomjurk uit te zoeken. Erg vriendelijke verkoopster, die precies wist wat ik wilde en wat bij me paste. We hebben erg genoten van die ochtend bij Ann & John.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Deskundig en snel de perfecte jurk gevonden.

Ik had best wel wat zaken waar ik rekening mee moest/wilde houden. Uiteindelijk na maar een stuk of 5 jurken te hebben gepassen (die overigens steeds beter aan mijn eisen voldeden) kwam de verkoopster met een jurk die 100% voldeed! Erg tevreden over de service en ze denken echt met je mee.

Over Ann & John Bruidsmode Group