Prima behandeld

De eerste keer dat ik binnenkwam om een afspraak te maken, liep ik eigenlijk weg met de gedachte nooit meer binnen te komen. De houding van de dames aan de balie was neerbuigend. Men leek een inschatting te maken dat ik een laag budget had en stuurde me eigenlijk naar de outlet. toevallig was ik die dag net van sporten terug en niet op mijn best gekleed. Mag niet mogen om te oordelen op wat je ziet. Omdat dit de dichtstbijzijnde modezaak was en ik een kadobon had gewonnen zijn we tocht terug gegaan. Helaas konden we van de bon geen gebruik maken omdat ik een ander type jurk (toevallig ook goedkoper) uit heb gekozen. Van een bruidsmodezaak zou ik nog meer aandacht op details verwachten, maar verder prima.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Beste Laury, Bedankt voor uw recensie. Allereerst onze excuses dat u deze ervaring heeft, dit mag natuurlijk niet de bedoeling zijn. Fijn dat u het ons kenbaar heeft gemaakt, wij gaan dit intern bespreken dat dit natuurlijk nooit mag gebeuren. Wij bedanken u voor uw aankoop en het in ons gestelde vertrouwen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Iedereen was heel behulpzaam en vriendelijk. Zelfs toen het sluitingsuur naderde en ik twee bruidsjurken opnieuw wou passen. Ook werd moeite gedaan om een kleurstaal te bemachtigen. Heb die dag nog niets beslist, toch bleven ze heel vriendelijk. Heb uiteindelijk de jurk yoch besteld .

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Heel fijn vlot en correct geholpen bij mijn eerste bezoek, duimen dat de verdere afhandeling even vl

👍

• Vestiging Ann & John bruidsmode

De jurk gevonden en daarbij heel goed geholpen

Goed geholpen door Viviane. Na een paar jurken gepast te hebben en aangegeven te hebben wel en niet mooi eraan te vinden wist zei de jurk te pakken die alles had wat ik mooi vond aan de andere jurken

Gewoonweg geweldig

Fantastische dame die ons met raad en daad bij stond speelde dadelijk in op onze wensen en wist deze dan ook volledig te vervullen

Fantastisch

Zeer vriendelijk en klantgericht, bleven zelfs open tot na de sluitingsuren om me te helpen, prachtige jurken.

Netjes en correct

Keurig en correct behandeld goed advies

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Heel fijn geholpen, ervaring en mijn jurk gevonden

Fijn geholpen door een zeer ervaren medewerkster!! Ze had er goed kijk op en heeft mij aan mijn jurk geholpen... had een aantal foto's laten zien wat ik mooi vind en zij kwam tussendoor met een jurk wat uiteindelijk mijn jurk is geworden!! Helemaal blij mee...

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Heel goed!

Goede service, eerlijk advies en duidelijk alles uitgelegd hoe dingen werken. Ook heel klantvriendelijk :)

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ruim aanbod aan bruidsjurken gebracht door een ervaren team.

Goed geholpen door Ilse bij het kiezen van de juiste jurk binnen het voorzien budget. Ook naaister Esther was vriendelijk en erg behulpzaam. Er werd alles aan gedaan om de gevraagde aanpassingen aan de jurk te kunnen realiseren. Totaallook is mogelijk door het aanbod van schoenen, sluiers, juwelen, enzovoort.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goed ontvangen en professioneel geholpen door Marieke!

Ik vond het een heel fijn bezoek. We voelden ons zeer welkom. Meteen op ons gemak. We werden goed geholpen door Marieke. Heel professioneel! En we hebben beiden HET kleed gevonden! Een echte aanrader! Zeker voor iemand die snel twijfelt.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Fijne ervaring, je wordt goed geholpen

Vriendelijk peraoneel die er ook echt verstand van hebben. Luisteren naar w ast je wilt en denken ook met je mee

Klasse!

Bij de Bruidsmode Outlet Store word je fijn ontvangen en er wordt duidelijk uitgelegd hoe het zoeken naar en passen van jurken in zijn werk gaat. In de tijd dat mijn moeder en ik even moesten wachten konden we alle jurken bekijken. Goed geregeld! Ik had niet gedacht dat ik meteen een jurk zou vinden maar niets was minder waar! De eerste jurk die ik zag is het uiteindelijk geworden. Ik wil Marlies ontzettend bedanken voor de fijne en persoonlijke service. Ze hielp ook goed bij het vinden van de juiste accessoires. Ik voelde me die middag echt al even de bruid. Het is voor mij een hele fijne en unieke ervaring geweest!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

A lot of choice in the store and an involved staff who is making that moment a rapture.

I came in the store with a reduction for the dress thanks to an online competition. The staff has been meeting my requirements with great flexibility and added value advises. I felt like the prettiest future-bride. I recommend. The quality-price is excellent.

Fijne service, goed geholpen

Fijne service en goede hulp bij het vinden van een bruidsjurk. In het weekend kan het wat druk zijn bij de outlet store van Ann&John, waardoor de wachttijd in ons geval een uur was. Ik zou iedereen aanbevelen om door de week de winkel te bezoeken.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goed geholpen, ontzettend deskundig personeel en goede service.

Professionele service

S’Morgens goed ontvangen , tijdens de wachttijd een koopje thee of koffie aangeboden. Snel geholpen door een ervaren verkoopster. Alles is heel vlot en heel aangenaam verlopen. En natuurlijk mijn trouwkleed gevonden. ❤️ Super bedankt , het was een dag om niet te vergeten. MVG Barbara

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer vriendelijke en kundige verkoopster

Je bent heerlijk vrij om zoveel jurken te passen als je wil, je mag zelf lekker rondkijken. de verkoopster helpt je daarna om de juiste jurk bij je paskamer te hangen. Een vriendin mag je helpen in het hokje met de rits en knoopjes en als je het hok uit bent dan kijkt de verkoopster mee om hier en daar een klem op te zetten om hem passend te maken. ze geeft ook tips qua ondergoed of opvulling bij de borst en wat er vermaakt zou kunnen worden aan de jurk. In de winkel is een koffiehoek waar je lekker wat te drinken kan pakken en het is op loopafstand vh centrum met parkeerplaats voor de deur!!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Super geholpen door Wilma!

Ik ben afgelopen zaterdag geslaagd voor DE jurk dankzij het geduld en hulp van Wilma. Wij waren met zn 5en, hysterische drukke groep en zijn echt top geholpen. Het was gezellig en ik had nooit verwacht om NU al DE jurk de vinden Wilma wist precies hoe of wat, wat ik zocht en luisterde perfect naar wat ik wilde maar ook naar mijn non-verbale. Ze wist feilloos aan te geven wat ik voelde in welke jurk en daar ben ik haar enorm dankbaar voor! Ik trouw pas 15-05-2020 en had zeker niet verwacht nu al te slagen, maar de eerste jurk die ze mij aantrok was het! Ik ben zo ontzettend blij! Wilma, tot over een paar maanden voor het afspelden! Liefs, Robyn en de hele entourage

Goede service & genoeg keuze

Ik ben goed geholpen & er werd net zo lang doorgezocht tot ik de perfecte jurk gevonden had!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Echt de aandacht en service die je nodig hebt

Wij kregen echt de aandacht toen ik aan de beurt was. Zelfs toen het al na sluitingstijd was. Het personeel had veel geduld met mij. Ik wilde veel passen en ik kon maar moeilijk een beslissing maken.

Deskundig geholpen naar droomjurk

Liep binnen, vlot gekoppeld aan een adviseur/verkoopster. Vriendelijk en kundig personeel, en na slechts een handjevol verschillende jurken gepast te hebben wist ze alle mooie dingen uit die jurken gecombineerd in 1 jurk te vinden, voor mij de perfecte.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

We zijn er prima geholpen door Fred. En ben met wat moois naar huis gegaan. Tenminste het is besteld

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Hele goede service en heel fijn personeel met veel geduld.

Mijn ervaring is alleen maar goed, ze luisteren goed naar wat je wil en kijken dan samen met jou naar een jurk wat bij jou past en in jou smaak valt. Kortom super service en zeker een aanrader om naar toe te gaan!!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Zeer vriendelijk

Een zeer klantvriendelijke winkel en nemen de tijd voor je en kijken goed naar je als persoon. Ik ben erg tevreden over de hulp en de jurk

Over Ann & John Bruidsmode Group