Mooie jurk kunnen vinden

Een hele fijne dame die mij geholpen heeft een hele mooie jurk uit te kiezen! Ik ben erg blij met mijn jurk!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

De ervaring die je als bruid hoort mee te maken!

Ik had op 3 locaties een afspraak om trouwjurken te passen. Ann & John was de eerste stop. Ik heb slechts 2 jurken gepast en het was liefde op eerste zicht. De jurken zijn prachtig, heel ruim assortiment van compleet verschillende stijlen en prijzen. Personeel is zeer vriendelijk. Is de enige locatie waar mijn vriendinnen en ik een koffietje aangeboden kregen. Ik ben naar de twee andere zaken geweest. Maar de service en aanbod kon Ann & John niet evenaren! Ik ben zo gelukkig met mijn keuze! Ik zou elke bruid aanraden om daar naartoe te gaan!

Super fijn

Mooie jurken Vriendelijk personeel Super geholpen bij het uitzoeken van mijn jurk Het enige minpuntje vond ik dat er op de grote maten afdeling een veel beperkter aanbod was dan in de gewone winkel

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Super ontvangst en schitterende hulp bij het uitzoeken !

Wij werden super vriendelijk ontvangen en geholpen door Kim. Zij gaf me direct een rustig gevoel, warm onthaal. Door haar luisterende oor duurde het niet lang voor de droomjurk op de proppen kwam. Fantastisch gewoon !

Fantastische service

Uitgebreide service en heel eerlijk advies. Bij binnenkomst kregen ik en mijn entourage een kopje koffie en uitleg over het verloop. Ik was er tijdens corona, dus de het verliep net wat anders dan normaal.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Prettig geholpen en serieus genomen

Ondanks de snelheid waarmee ik de jurk heb uitgekozen toch serieus genomen en goed geholpen

Heel goed geholpen

Bij de Outlet heb ik mijn droomjurk gevonden. Er was erg veel keus en de hulp was erg prettig en oprecht. De verkoopster dacht goed mee en adviseerde eerlijk. Met mijn jurk + vermaakkosten ben ik binnen mijn budget gebleven.

Spannend

Dit was mijn eerste keer jurken passen. Toen ik aankwam werd het al snel duidelijk dat ik naar de overkant moest wegens de grotere maten. Dit ging in het begin wel wat rommelig. Echter heb ik al eerder via mails gecommuniceerd met jullie en dat was op die dag niet te achterhalen. Dat kan dus beter. Ik werd wel netjes geholpen en heb de jurk gevonden!

Fijne ervaring professionele mensen

Was een fijne ervaring, professionele mensen, rustig en geduldig.

• Vestiging N.v.t.

Goed geslaagd

Wij werden enthousiast ontvangen door een lieve jonge dame. Zij heeft de voorbeelden van jurken bekeken en daarbij behorende jurken uitgezocht, tevens een jurk uit de etalage gehaald. Prettige sfeer en goed geslaagd.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Hartelijk welkom in de zaak en prima geholpen.

Na een telefoontje afspraak gemaakt en konden meteen komen. Met aandacht en deskundigheid geholpen. Met een geslaagde aankoop en tevreden gevoel naar huis gegaan.

Echt een fijne ervaring

Ik zou alle bruiden die nog gaan trouwen laten weten als ze een bruidsjurk nodig hebben om deze bij jullie te kopen. De dame die ons heeft geholpen luisterde goed naar mijn wensen. Gaf heel erg goed advies en was super aardig. Ik ben een bruid met een maatje meer en ik zou de bruiden met een maatje meer die nog gaan trouwen ook naar jullie sturen. Lieve groetjes Martha Toonen

Dubbel geslaagd

Ondanks de huidige covid maatregelen was het een super ervaring. Een heel lief welkom en ze namen echt de tijd voor me. De medewerkster wist goed wat bij me paste en luisterde ook naar mijn wensen. Geslaagd voor mijn jurk!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Het was geweldig leuk, gezellig en speciaal

Ik vindt het jammer dat het op een corona manier moest, maar ondanks dat wordt ik goed geholpen. Het was erg leuk, en ze luisterden goed na je wensen.

Leuk, gezellig en persoonlijk

De verkoopster heeft me goed geadviseerd en voelde heel snel aan wat ik mooi vond en wat niet. Doordat je zoveel keuzes hebt uit allerlei prachtige jurken heb je dat soms niet meer in de gaten. Ik ben in een middag geslaagd. Heel erg bedankt.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goed geholpen en de perfecte jurk gevonden

Bij het begin ging het wat stroef omdat dit mijn eerste ervaring in een bruidswinkel was en niet wist wat ik hier van moest verwachten. Ik ben door de dame die mij heeft geholpen goed op mijn gemak gesteld en heb daardoor volop kunnen genieten van de dag. Ik raad deze winkel aan!

Fantastisch

Goed geluisterd naar mijn wensen

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Deze mensen doen hun baan met liefde

Afgelopen week ging ik voor de 1e keer in mijn leven een bruidsjurk passen en ik werd zo goed geholpen ze denken echt mee en halen de beste opties die bij jou zullen passen. Ze zorgen ervoor dat alles in de spiegel goed past en accessoires erbij en daar voel je het al op dat moment I’m going to marry... heel motiverend & leuk ik kon echt genieten van het moment je kan echt stralen alles voelt zo op je gemak. Prijzen zijn ook geweldig maar de kwaliteit nog beter wil je binnenkort gaan trouwen dan raad ik je echt aan om hier een afspraak te maken!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Enorme keuze! Ik ben eerst naar de outlet geweest en heb hier al direct gevonden wat ik wou aan de helft van de normale prijs. Daarna ben ik toch nog in de gewone winkel gaan kijken op zeker te zijn van mijn keuze. Maar daar zitten de prijzen veel duurder natuurlijk. De service in beide winkels was heel goed, uiteraard door Corona is de beleving net iets anders. Maar ze doen allemaal heel erg hun best om het zo aangenaam mogelijk te maken

Fijn geholpen mooie collectie

Bij de outlet store echt heel erg goed geholpen! Ik wilde toch nog even bij de gewone winkel kijken. Vooral om 2 jurken die ik had gezien maar wist niet of het iets voor mij was. Erna hield het even op toen heb ik toch gevraagt of zij nog andere jurken konden laten zien waarvan ze dacht dat is iets voor mij. En van de 4 had ik van 1 zoiets die wil ik passen! Ik had hem aan en ja dat was m. Dus geslaagd!

• Vestiging N.v.t.

Mooie jurken, goed geholpen

Veel mooie jurken, maar dat kan het ook lastig maken om te kiezen. Ik had wel ongeveer een idee van wat ik wilde qua model, Lonneke heeft goed geholpen met het maken van een selectie. Hier zat ook de jurk bij die het uiteindelijk is geworden, ben er heel blij mee! :)

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Leuke winkel, ruime keus en leuke verkoopster!

Goed geslaagd voor een prachtige jurk, prettig geholpen!!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Prachtige jurken voor een mooie prijs!

De outlet van Ann&John heeft misschien niet de uitstraling van een mooie boutique of grote bruidsmodezaak, maar de winkel is erg overzichtelijk en de verkoopadviseuses zijn erg goed in hun vak! De adviseuse wist vrijwel gelijk wat mijn stijl was en wist mijn wensen perfect te vertalen naar de juiste jurk. En wat voor eentje! Ik ben ontzettend blij dat ik geweest ben, want ik heb mijn droomjurk gevonden en dan ook nog eens voor een hele leuke prijs! Ik kan het dan ook iedereen aanraden een afspraak te maken. Er is ontzettend veel keuze en voor ieder wat wils.

Mijn droomjurk gevonden!

Vanaf het maken van de afspraak goed op de hoogte gehouden. Een dag van te voren nog gebeld om de laatste info door te geven en de afspraak te bevestigen. Eenmaal aangekomen leuk ontvangen ondanks de Corona maatregelen, alles goed geregeld! Eenmaal tijdens het passen bleek dat 2 van de jurken die ik op de site had gezien en uitgekozen er niet meer waren. Mijn favoriete jurk van mijn top 3 van de site gelukkig wel. Uiteindelijk is het deze ook geworden dus ik had geluk! Het was even spannend aan het begin van de afspraak of de jurk waar voor ik kwam ook echt aanwezig zou zijn. Gelukkig na goed zoeken toch gevonden. Dit was wel even een domper aan het begin. Zoals ik al zei had ik geluk maar het had ook goed kunnen zijn dat mijn favoriete jurk er niet was. En mijn tweede en derde keus was dus niet aanwezig om te passen. Ik ben heel blij met mijn jurk maar toch is het jammer dat ik de andere 2 niet heb kunnen passen. Een kleine tip, houd de foto’s op de site een beetje up to date!! Want mensen gaan daar nu toch als eerste kijken en als je dan komt voor een jurk die er niet meer is zou dat heel jammer zijn! Verder goed geholpen, ook met de accessoires. Ik was heel blij dat ik toch in de winkel heb mogen passen! Ik ben ben benieuwd naar de tweede afspraak voor de doorpas!

Super!

Onwijs goed geholpen! Er wordt goed naar je wensen geluisterd en ze hebben duidelijk veel ervaring.