Toen ik daar binnen kwam had ik nooit gedacht iets te vinden.Zo overweldigend veel keus.Ik ben ontzettend goed geholpen ondanks de corona.Het zijn fantastische mensen die met je mee denken.Ik heb een geweldige ervaring gehad

Amazing

Super blij met mijn jurk. Fantastische hulp en service van de bruids consultant gekozen ! Zeker een aanrader !

Geweldig.

Vriendelijk onthaal, goede service en voelde me ├ęcht gehoord! Had van te voren niet verwacht dat ik direct zou slagen voor mijn trouwjurk, maar dankzij de professionele hulp mijn droomjurk bij Ann&John kunnen bemachtigen. Nogmaals bedankt, ik heb een super leuke ochtend gehad

Geslaag binnen 2 uur

Het was een geweldige ervaring en dat terwijl we nu via de corona maatregelen leven. Op voorhand was ik er bang voor dat het tegen zou vallen aangezien de nieuwe maatregelen en een trouwjurk uitzoeken niet echt geschikt leek. Echter moest ik gaan aangezien ik in oktober ga trouwen. Niets was minder waar! Het was fantastisch en ik had een super adviseuse.. de wist precies welke stijl ik mooi vond en na 6 jurken wist ik echt dat nummer 2 mijn jurk was. Na twee uur liep ik al met mijn trouwjurk naar buiten! In een woord GE-WEL-DIG!

Ontspannen en deskundig

Prettige ervaring. Er wordt de tijd voor je genomen. Er wordt aandachtig geluisterd naar je mening, dit wordt meegenomen in het kiezen van een volgende jurk. Denken mee, veel keuze in jurken, vriendelijk, veel mogelijk.

Geweldige dag gehad!

Ik heb een hele leuke mooie dag gehad bij Ann & John. Ondanks de corona tijd konden we toch jurken passen. Jurken passen is sowieso een uitje, maar zeker nu! Nu ik naast werken niet zo veel doe. Door de corona moeten de mensen die je mee neemt(2) je in de jurken helpen. Dat maakt de ervaring nog mooier. Mijn moeder mocht mij in de jurken helpen. Ze hebben heel veel verschillende jurken. En ook toen ik niet kon kiezen uit twee jurken hebben ze mijn goed geholpen. Je moet zelf kiezen, maar doordat ze je opmaken met een boeket en sluier ga je je steeds meer bruid voelen en kan je makkelijker een keuze maken. Ik heb een top dag gehad! Bedankt ook Kim, je bent een topper!

Goede kennis, mooie collectie

Veel keuze, en de juiste kennis in huis. Erg vakkundig geholpen

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Geweldige service en lieve betrokken medewerkers!

Ondanks de Corona situatie een ontzettend fijne ervaring gehad. Het was heerlijk rustig en er werd uitgebreid de tijd genomen om mij goed te informeren en te helpen.

Super geweldig!

Ben in de coronacrisus jurken wezen passen. We werden bij de deur welkom geheten in de winkel en daar werden ons even de regels verteld met betrekking tot virus. Konden we de jassen ophangen en kregen we rondleiding door de winkel. We mochten zelf tussen de jurken kijken en als we een selectie gemaakt hadden kwam ze de jurken halen en bracht ons naar de paskamer. Daar werd ik geholpen door mijn zus met aantrekken. ( dit door de maatregelen voor het virus) we hadden een duidelijke uitleg gekregen hoe we het beste de jurk aan konden trekken. Zo ging het passen heel soepel. Tussen de eerste selectie jurken zat mijn jurk niet tussen. Mijn moeder en de vrouw die ons tijdens het hele bezoek deed helpen gingen kijken naar andere jurken. Zo werd DE JURK! Al gauw gevonden. Ik miste nog iets aan de jurk en daar kwam de man en die veranderende iets aan de jurk haalde een bloem van mijn rok af en spelde deze op mijn schouder en de jurk was perfect!! De super service door het gewoon meedenken en kijken geeft het een hele fijne sfeer! Bedankt voor de super ervaring!!

geschrokken

nou weer een ervaring rijker. Hadden een afspraak staan met volle moet en goede zin naar Eindhoven. Nou daar gaan we we worden geholpen door een oudere dame je zou denken een brok van ervaring. Werd nog geen koffie aan geboden niet naar ons budget van de jurk gevraagd. Vertelt wat mijn droomjurk zou moeten zijn. Helaas wordt de verkoopsters steeds wat kortaf. en gaf ons als advies dat we maar naar de andere winkel moeten gaan. Waren nog geen 30 minuten binnen. Wat voelde ik mij verdrietig. Het zou toch mijn dag moeten zijn. Hoe kun je dat zeggen! Dus maar netjes gevraagd waar de andere bruidswinkel van Ann John in Eindhoven konden vinden. tja nu kregen we van een andere verkoopster keurig netjes antwoord met een route beschrijving ,zij had ook al gebeld voor ons en wisten dat wij zouden komen. Wij kwamen bij de outlet aan. Wauw wat een verschil zeg ,wat zijn wij daar netjes geholpen en een super goed advies en een zeer leuke en goede verkoopster die alles voor mij als bruid over had. Ondanks dat het de outlet was. daar voelde ik mij echt welkom en ze lieten mij stralen. Daar heb ik mijn jurk gevonden. Top en daar kan de verkoopster bij Ann John nog heel wat van leren. Ik hoop dat jullie hier echt iets aan gaan doen. Je kan dit niet maken om zo met je klanten om te gaan. Ze komen daar geen jurk van 100 euro kopen!

• Vestiging N.v.t.

Het is natuurlijk een 'meisjes' droom die is uitgekomen. Ann & Johns bruidsmode heeft ondanks de omstandigheden rondom het Corona, het toch mogelijk gemaakt om bruidsjurken te passen. Ik heb in totaal 3 jurken gepast, en eigenlijk was het al bij de eerste jurk raak! Ik wil de dames dan ook bedanken, die op afstand toch advies hebben gegeven.

Fantastisch

Zo lieve en hulp gehad van die dame.

Super!

Heel fijn geholpen! Wisten meteen wat ik in mijn hoofd had! En 1e jurk meteen verliefd! Nog wel een andere gepast maar deze was het toch niet! Luisteren goed naar wat je wilt en denken in alle opzichten mee! In 1 woord! Geweldig!

Leuke mensen

Nvt

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ik voelde me welkom. Er werd goed naar me geluisterd en voor mijn gevoel met eerlijk advies geholpen.

Kim is een topper...!!!

Had niet verwacht met mijn maat er zo mooi uit te kunnen zien.

Super service

Klantvriendelijk, zeer goed verder geholpen, eerlijke mening, ruime keuze ik denk voor ieder wel wat wils. Zeker tevreden over mijn keuze! Ik kijk er al naar uit!

Heel fijn geholpen.

Het was heel fijn om hier een bruidsjurk uit te zoeken, er was vollop keuze (zelfs met mijn maat 50) en de adviseuse was erg vriendelijk. Er was geen druk om nu iets te kopen en ik mocht er nog rustig over nadenken. Kortom een fantastische ervaring.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Ik had een hele goede ervaring, super fijn geholpen en ben heel erg blij dat ik mijn trouwjurk hier gekocht heb. Zou zeker deze zaak aanbevelen.

Bruidsmode voor ieders budget

Voldoende keuze in gekleurde bruids of galakledij Personeel heel hulpvaardig Hielden ook rekening met mijn schouderoperatie van 6 weken terug Uitten hun mening over de smaak en de kleur zonder hun op te dringen Het wachten duurde nt te lang en was aangenaam

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Hele fijne mevrouw die mij geholpen heeft! Genoeg keuze en met mijn droomjurk de deur uit gelopen! Dankjewel!!

Super!

Hele fijne ervaring, veel jurken die super mooi stonden. We hadden moeite om er een te kiezen maar het is toch gelukt! Kan niet wachten totdat ik hem aankan!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Super fijne gepersonaliseerde hulp!

Fijne ontvangst, de dame die hulp boot lette echt op wat ik wou..

Goed geholpen, fijne sfeer

Het fijnste vond ik dat ik geen afspraak hoefde te maken en ze echt de tijd voor je nemen. Hoe druk het ook is. Verkoopsters zijn kundig. Ik heb uiteindelijk mijn jurk gescoord bij de outlet van Ann & John

Super!!

Nadat de verkoopster om mijn maat had gevraagd, zijn we naar de Your Style Wedding Fashion gelopen tegenover de zaak Ann & John bruidsmode. De verkoopster vroeg of ik zelf ook al wat in gedachten had en na wat keuzes uit het lange rek vol jurken gepakt te hebben begon het passen. De verkoopster was heel vriendelijk en gaf goed advies, aangezien ik niet het standaard maatje 38 heb. Na 2,5 uur gepast en gedubd te hebben over welke jurk, heb ik hem gevonden. Het is een winkel voor elk wat wils en je kunt het bijna zo gek maken als je zelf wilt met het juiste advies! Zeker een aanrader om hier je trouwjurk te kiezen!