Een vriendelijke verkoopster die alle tijd nam, goede adviezen gaf!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goed geholpen, lieve mensen! Nemen echt de tijd voor je en denken super mee. Hele mooie jurk gevonden!!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Klantvriendelijk, geduldig, behulpzaam: geweldige ervaring.

Vanaf moment 1 had ik een fijn gevoel bij deze bruidswinkel. Vriendelijk onthaal, een drankje werd aangeboden, er werd uitgebreid kennis gemaakt. De winkel heeft een ruime keuze aan bruidskledij en er wordt goed geluisterd naar wat je wel/niet wil. Tijdens het passen kreeg ik nieuwe jurken aangeboden op basis van mijn feedback en ook de verkoopster gaf op een fijne manier advies over hoe een jurk me wel of niet stond. De nodige accessoires konden ook gepast worden. Ik kon tijdens mijn eerste pasbeurt echter nog niet beslissen; en ik werd ook niet gepusht in het aankopen van een kleed wat een héél fijn gevoel was, zo kon ik op een later moment toch nog met een goed gevoel de beslissing maken. Ook budgettair veel meer keuze dan in vele andere winkels. Een aanrader voor alle bruiden in spé!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Een geweldige en bijzondere ervaring

Een super ervaring gehad! Heel professioneel geholpen super aardig en oprecht betrokken. Wordt goed naar de wens geluisterd en daardoor geslaagd voor de perfecte jurk!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Deskundig en snel geholpen

Ik ging last minute trouwen en ik ben heel goed en snel geholpen bij Ann & John. Ik had zelf wat ideeën, maar heb uiteindelijk een jurk gekocht die de verkoopster mij aanraadde. Die paste het beste bij mij!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Vlotte en aangename hulp.

De dame die ons begeleidde bij het vinden van een gepaste trouwjurk was heel vriendelijk. Ze gaf ons voldoende tijd om enkele jurken uit te zoeken en gaf gepast advies na het passen van een jurk. Ze gaf haar mening op een correcte en niet opdringende manier. Heel aangenaam!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Hele fijne winkel en fijne verkoopster.

Hele fijne winkel en de verkoopster was heel vriendelijk en servicegericht. Ze dacht met alles met je mee. Super geholpen!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Met mijn droomjurk naar huis gegaan

Ik ben heel tevreden met Ann & John. Ik had een afspraak gemaakt bij de outlet en later op de dag in de ''gewone'' winkel. Uiteindelijk was het niet nodig en ben ik met een prachtige jurk naar huis gegaan die ook nog onder mijn budget was! Ik werd geholpen door Vivianne. Een heel vriendelijke, lieve en deskundige verkoopster bij wie ik me op mijn gemak voelde. Ze dacht goed mee en ik ben uiteindelijk naar huis gegaan met een prachtjurk! Zeker aan te bevelen.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel!

We werden zeer vriendelijk ontvangen en onmiddellijk wegwijs gemaakt in de winkel. De verkoopster liet ons eerst rustig zelf rondkijken, om vervolgens de eerste jurken te gaan passen. Zij gaf advies waar nodig en voelde zeer goed aan wat ik mooi of minder mooi vond aan een jurk en ging op basis daarvan verder op zoek. Zeker een aanrader en het tripje naar Nederland meer dan waard!

Rustig en fijn geholpen

Heel fijn geholpen door Kim. We hadden het eerste tijdstip dus het was ook rustig, we waren nog de enige. De sfeer was heel relaxed, totaal niet dwingend. Wel lastig om te zien waar je naar moet zoeken, maar er staan genoeg paspoppen om inspiratie op te doen. Enige minpuntje was dat we pas, nadat de jurk gevonden was, koffie kregen en mijn support de gehele tijd zonder drinken heeft gezeten. Verder een hele fijn ervaring.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Vriendelijk personeel met genoeg ruimte voor eigen inbreng

In de outlet is er genoeg ruimte om er te kijken wat je zelf wil passen. Het personeel is vriendelijk en de winkel is groot, waardoor er genoeg keuze is. Ik heb mijn perfecte jurk gevonden!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Heel vriendelijk en professioneel ontvangen en behandeld.

Ik vond het een mooi ervaring opzicht om bij ANN & JOHN mij bruidsjurk te mogen vinden. Het werk is nog niet klaar. Maar dat drukt de vriendelijkheid en professionaliteit niet, hoe de medewerkers te werk zijn gegaan om mij te helpen met mijn jurk/keuze. Ik ben tot nu toe zeer tevreden.

Hele fijne middag!

Degene die me geholpen heeft was echt een super fijn persoon! Ik weet helaas de naam niet meer maar complimenten voor haar! Ze was heel relaxed en deed alles in haar kunnen om mijn droomjurk te vinden, welke ik ook heb gevonden :)

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Veel keuze en fijne service

Ik ben heel goed geholpen, de verkoopster had goed oog voor waar ik naar op zoek was. Zeer goede ervaring, ik zou zeker aanraden een kijkje te nemen!

Geweldig.

Mooie winkel, zeer uitgebreid assortiment. Verkoopster (Saskia?) haalde uit de jurken die ik aangehad heb een patroon van wat ik graag wilde. Uiteindelijk kwamen we tot de droomjurk. Fijn en deskundig geholpen. Super!

Boven alle verwachtingen, geweldig

Super en discreet geholpen, ook advies voor model jurk en type. De verkoopster luisterde heel goed en had er plezier in ons te helpen.

Fantastisch

Heel veel variatie van trouwkleren . Zeer behulpzaam en super vriendelijk . Je voelt je direct thuis als je de winkel binnnenwandeld. Een zeer toffe winkel en super leuk personeel , je word er als een koningin behandeld. 1 woord top!!!!!!!!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Veel persoonlijke aandacht en eerlijk advies.

Een hele prettige ervaring bij de Outletstore van Ann&John. We werden hartelijk ontvangen en tijdens onze afspraak erg goed geholpen. Er werd echt tijd genomen en iets opnieuw passen was geen enkel probleem. Ruime keuze in grotere maten.

Outlet and Ann and John stores are both great

I loved both stores, staff was super friendly and helpful. Thank you!

Super, geweldig geholpen

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Super geholpen en een prachtige jurk gevonden!

Een hele fijne winkel. Ontzettend goed geholpen door de verkoopster & coupeuses, zonder druk te voelen om de jurk te moeten kopen. Echt oog voor mijn mening en gevoel. En de corona maatregels worden ook netjes nageleefd.

super

Mijn ervaring was super. Vriendelijke en goed geholpen. Personeel was ook vriendelijk.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Geweldige ervaring goede service en gezellige sfeer..

Vond het spannend voor de 1e keer jurken passen, maar voelde me snel op mijn gemak, er werd goed geluisterd naar mijn wensen ook werden er goede adviezen gegeven. Mijn droomjurk dus ook snel gevonden!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik ben blij dat ik voor jullie gekozen heb

Vriendelijke mensen Enthousiast Meedenkend Correct Leuke prijzen Niet opdringerig

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Geweldige zaak lieve mensen goed advies

Ondanks het corona virus ben ik goed geholpen ook al is het op afstand de jurk die ik als eerste zei nee die wil ik niet en hun hebben uitgezocht voor toch te passen is het geworden lieve mensen goede kennis