Goed!

Langs geweest om een trouwjurk uit te zoeken en zeker geslaagd! Vriendelijk personeel en heel goed geholpen!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goede service en prettig personeel

Met moeder en schoonmoeder een trouwjurk uitgezocht. Op basis van mijn wensen een aantal prachtige trouwjurken gepast. Daarnaast ook nog wat andere modellen gepast. Bijzonder plezierig geholpen en geadviseerd door Wilma. Niets was teveel en uiteindelijk een prachtige jurk gevonden waar we alle drie volmondig JA tegen hebben gezegd.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Top! Op alle fronten goed!

Je werd snel geholpen en nemen de tijd voor je. Tevens een mooie zaak met mooie jurken e.d.

Goede bediening

Super leuke en vriendelijke bediening.

Wauw

Ik ben in de outlet geweest! Een zeer nette winkel, met echt leuke verkoopsters en verkoper. Ik ben heel goed geholpen. Het advies deed ertoe en de sfeer was perfect. Ik heb DE jurk dan ook gevonden! Dank!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Zeer vriendelijke medewerkers, goede begeleiding

Dit was de eerste keer dat ik bruidsjurken ging passen en het was meteen raak! Sandra hielp me heel goed bij het uitkiezen en passen van enkele jurken. De eerste jurk die ik paste was meteen dé jurk!

Engelengeduld, super geholpen

Na lang twijfelen in de winkel uiteindelijk mijn droomjurk gevonden. Wel 5 of 6 jurken aangehad. Ze namen echt de tijd voor mij die ik nodig had. Supertevreden!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel ruim aanbod en ontzettend goede service.

Bedankt om mee te werken aan een hele mooie dag met een zeer goede service en enorm veel keuze aan trouwjurken!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Grandioos geholpen. Ze luisteren goed en komen met de perfecte jurk naar je toe.

Grandioos geholpen!! Rustige sfeer en super enthousiast om je te mogen helpen! Ze luisteren goed en komen direct met de perfecte jurk naar je toe. Niets is teveel gevraagd. Wanneer je je jurk nog niet gevonden hebt passen ze net zolang totdat je voor jouw de perfecte jurk hebt gevonden. Super fijne en goede services!!

Ontspannen!

Wat een fijne bruidsmodezaak! We mochten zelf in alle gemak alle bruidsjurken bekijken. Ondanks dat de 2e jurk die ik aanhad DE jurk was was het geen probleem dat ik daarna nog een tal van jurken wilde proberen om zeker te zijn van mijn keus! Heel fijn geholpen, ontspannen sfeer, goed geholpen met bijbehorende artikelen als sluier, cups die in de jurk komen en hoepelrok. Zeker een aanrader!

Super goede ontvangst

Onlangs mijn trouwkleed gaan kopen bij ann &john’s bruidsmode. We zijn er vriendelijk onthaald hebben een super verkoopster gekregen (heel vriendelijk, behulpzaam en eerlijk). Top winkel met een top team! Doe zo verder zou ik zeggen :)

Schitterend!

Ik werd heel vriendelijk ontvangen. Vervolgens kreeg ik alle tijd om de jurken te bekijken. Er was zeker geen opdringerig gevoel. Vervolgens werd ik door een zeer lieve en professionele dame geholpen bij het passen en het kiezen. Het was perfect!

Top!!!

Ik/wij zijn zooo goed geholpen met heel veel geduld en goed advies

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

ontzettend leuk en goed geholpen

goed en leuk geholpen veel lol gehad meedenkend ruime keuze voelde me een echte bruid

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Persoonlijk, zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Mijn ervaring met Ann & John was zeer positief. Ik had het gevoel dat jullie echt de tijd voor me hebben genomen en toen ik na de aankoop van mijn jurk begon te twijfelen hebben jullie enorm fijn geholpen bij het maken van de goede keuze. Ik heb een heel goed gevoel over gehouden aan mijn ervaring met Ann & John en ben blij dat ik mijn jurk bij jullie uit heb mogen zoeken!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Je voelt je welkom, onmiddellijk op je gemak bij een topverkoopster die snel aanvoelt naar wat je ju

Een fijne ervaring. Ik voelde me onmiddellijk welkom en werd al snel gerust gesteld. De verkoopster voelde ook enorm goed aan naar wat ik op zoek was! Ook was ze eerlijk met me over do’s en dont’s... ik ben wel blij met deze eerlijke aanpak!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer vriendelijk, warm en enthousiast!

Een trouwjurk zoeken is 'spannend'... Heerlijk om dan een winkel binnen te komen en je meteen op je gemak te voelen. We werden ontzettend vriendelijk onthaald. Daarbovenop nemen ze rustig de tijd om je verder te helpen en luisteren ze prima naar je eigen mening. Dankjewel om er zo een fijn moment van te maken!

Goede, vriendelijke service

Toen ik naar de winkel kwam wist ik niet wat ik wilde als jurk. Maar door de goede hulp, het meedenken en het luisterend oor heb ik de perfecte jurk gevonden.. Veel verschillende stijlen waaruit je kunt kiezen, in een mooi budget!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Veel keuze! Ook wanneer je wat meer rondingen hebt.

Nadat ik nogal een teleurstellende eerste pas ervaring had bij een andere bruidswinkel ben ik gaan zoeken naar een jurk voor de bruid met een maatje meer. Zodoende kwam ik bij Ann & John terecht. Bij Ann & John was ik zelfs ik blij dat ik een maatje meer had. Aan het pand aan de overkant Mocht ik naar hartelust gaan passen in een hele winkel voor mij alleen, waar alle jurken gewoon pasten en velen zelfs veel te groot waren (het was een geweldig gevoel dat je je met een maatje meer niet ergens in hoeft te proppen). Ik ben hier ook verliefd geworden om mijn jurk. Vervolgens ben ik heel verstandig zonder jurk vertrokken omdat ik er nog echt goed over na wou denken. Maar terwijl ik buiten met met mijn moeder de foto's (want die mag je daar gelukkig ook gewoon maken ook al koop je niks) aan het bekijken was op mijn mobiel kwam mijn adviseuse ook weer naar buiten. En toen ze vroeg of ik de jurk nog eens wou passen was ik natuurlijk verkocht! Het was geweldig en ik kan niet wachten om mijn jurk te dragen!

Geweldig!

Als iemand met een maatje meer, kon ik hier gewoon echt jurken proberen die mij passen. De begeleiding was geweldig, zeer deskundig. We werden warm ontvangen en ze nemen hun tijd. Antoine bedankt voor je super hulp!

service is prima

BEN GELIJK GESLAAG

Fantastisch!

Goed geluisterd en dus de perfecte jurk!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Vriendelijke ontvangst, goede service.

Goed ontvangen. Ze konden uit mijn verhaal, en door enkele jurken te passen, perfect uithalen wat ik zocht in mijn trouwkleed. Zo al snel het kleed gevonden. En ook al had ik al oog voor dit kleed, toch deden ze nog de moeite om nog andere dingen te zoeken. Echt een fijne ervaring!

Een leuke spannende ervaring

Ik denk met een fijn gevoel terug aan mijn bezoek. Voor mij om op latere leeftijd en voor een tweede keer een bruidsjurk uitzoeken was in het begin ongemakkelijk maar door de fijne begeleiding kijk ik terug op een geweldige middag met een hele mooie jurk.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Aangename ontvangst en zeer goed, gemakkelijk verder geholpen.

Zeer fijn om in deze sfeer een trouwjurk te komen kiezen 😊

Over Ann & John Bruidsmode Group

Filter op Taal