Uitstekende service en advies!

Na al een jurk gekocht te hebben ergens andere met wat twijfel hier toch mijn droomjurk gevonden, mede dankzij het goede advies van de consulente.

Fijn sfeer,goed luisterend personeel

Ondanks er maar 1,5 uur staat voor een afspraak echt wel verschillende jurken aan gehad. Ze luisteren goed wat jou wensen zijn en wat mooi bij je staat. Ook nog eens geslaagd de eerste keer wat ik niet had gedacht. Alleen jammer dat ze vergeten waren om ons koffie of thee te komen brengen.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Een onvergetelijke en magische ervaring!

Bij Ann en John bruidsmode hebben ze me geholpen mijn droomjurk te vinden. Wilma stond voor me klaar met een eerlijke mening, een vriendelijke en behulpzame service!

Superervaring

Toffe ontvangst, leuke vrouw die.me hielp, het kon allemaal rustig. Ik.had precies enkel wat verwacht meer jurken te kunnen passen. Maar uiteindelijk moet je toch kiezen en kan je niet blijven passen natuurlijk maar had mss wat meer stijlen willen passen maar daar is dan niet genoeg tijd voor denk ik.

Fijne winkel!

Ik heb hier pas mijn trouwjurk uitgezocht en ben uitstekend geholpen door Brian. Er wordt goed meegedacht en naar je wensen geluisterd. Aanrader!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Super service, van lieve vriendelijke medewerkers!

Voor mij was dit de eerste keer dat ik trouwjurken ging passen dus ik was best nerveus, maar ik voelde me meteen op m’n gemak toen ik binnenkwam. We werden begroet door een super lieve medewerkster (Marieke) die ons begeleide naar het plekje dat voor ons voorzien was. Zij had aan een foto genoeg om te weten naar wat ik op zoek was. Ze is dan (na ons een heerlijk kopje cappuccino te bezorgen ;)) meteen aan de slag gegaan. Ik heb in totaal ongeveer 5 jurken aan gehad en hier zat DE jurk tussen! Dit was echt een super fijne ervaring en zeker weten een aanrader. Super fijne service en de prijzen zijn vast en zeker ook de moeite waard!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Is mijn eerste keer en hopelijk de laatste keer dat ik trouw. De ervaring was en is om nooit te verkopen . Voelde me een prinses in een maatje meer. Zo een vriendelijke mensen en een ongelofelijke bediening. Mijn dochter is de volgende die gaat trouwen en we gaan zowizo terug naar daar

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Geweldig en super goed geholpen!

Natuurlijk is het een droom als meisje/vrouw mooie jurken te passen voor de grote dag. Het was magisch, geweldig en een super ervaring. Credits voor jullie!! Dank jullie wel. Ik heb mijn jurk gevonden!! Liefs Rachel

Een warm bad

Ik heb het uitzoeken van mijn jurk als een feestje ervaren! Ik ben komen passen samen met mijn tienerdochter en mijn moeder, die Alzheimer heeft. Dit heb ik van te voren aangegeven op het afspraakformulier online en hier werd geweldig mee omgegaan. We werden warm en vriendelijk ontvangen en en werd goed geluisterd naar mijn wensen. Ook werd mijn dochter heel leuk betrokken bij het passen omdat ze mij mocht helpen met het aantrekken van de jurk. De verkoopster had precies door wat ik mooi vind en kwam na een korte passessie met de perfecte jurk voor mij. We vonden het alledrie een super fijne ervaring!

aangenaam en efficiënt!

Verkoopster Wilma heeft me zeer goed verder geholpen. Ze wist heel goed bepaalde jurken uit te kiezen nadat ze me gevraagd had wat ik voor ogen had. Na het passen van een heel aantal jurken heb ik uiteindelijk de eerste jurk die ik gepast heb, gekocht! Zeer tevreden over de service en uitleg. Supervriendelijk personeel en gezellige winkelsfeer! Top!

Zeer goed geholpen door Brian

Moesten wel uurtje wachten door drukte kan gebeuren . Maar er werd geen moeite gespaard om een mooie jurk te zoeken voor mij . En dit is ook gelukt !!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Mooie collectie, ontvangst etc kan warmer en aandachtiger

1,5 uur voor sluitingstijd waren wij daar. Onze laatste winkel om mijn droomjurk te vinden. De vrouw die ons hielp was aardig maar wel kregen wij een opgejaagd gevoel omdat ze niet 100 procent met ons bezig was, maar ook met de sluiting van de winkel. Toen ik mijn jurk had gevonden werd het geen speciaal moment. Geen fotomoment, of een extraatje. Het moest allemaal snel. Dat vond ik echt jammer. In andere bruidszaken werden we echt mega goed geholpen en namen ze echt de tijd voor je, helaas niet de jurk gevonden. De herinnering waar ik mijn jurk heb gekocht is niet bijzonder. Er was nog een vrouw en die was chagrijnig bij het afrekenen..de vrouw die ons had geholpen wist wel precies wat ik moest hebben, dus de vakkennis was top.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goed ontvangst een leuke gezellige verkoopster ze wist precies wat ik wilde

Gewoonweg FANTASTISCH !

Wat ben ik fantastisch goed geholpen door Marieke bij het uitkiezen van mijn trouwjurk. Ze luisterde echt naar wat ik wilde, vroeg naar details en kwam zo zelf met nieuwe jurken aan die volledig binnen mijn stijl lagen. Er werd niets opgedrongen, maar toch werden er tips gegeven om eens naar iets anders te kijken. Op die manier kwamen er soms verrassende ontdekkingen boven. Tijdens het passen, liet ze ook eerst mijn eigen mening toe vooraleer zij hier op in ging. Ik had echt het gevoel dat ik de mooiste bruid ooit was en ben met mijn droomkleed naar buiten gegaan. Echt een absolute aanrader deze winkel en echt zéér mooie trouwjurken voor een voordelige prijs !

Topservice!

De eerste jurk die ik pastte was "de jurk". Heel vlotte vriendelijke verkoopster. Het was de rit zeker waard!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Uitstekende vakkennis en vriendelijk!

De zeer sympathieke verkoopster Lonneke heeft me schitterend geholpen. Zij wist precies welke modellen ik leuk zou vinden en adviseerde me op een zeer toffe manier. Ze gaf me voldoende tijd en ruimte om alles rustig te proberen en was super vriendelijk.

• Vestiging N.v.t.

Liefdevolle aandacht voor het kopen van mijn droomhuwelijk

Erg behulpzaam en vriendelijk

Erg vriendelijk ontvangen en op ons gemak gesteld. De dame in kwestie had genoeg ervaring om samen tot een jurk te komen die geheel aan de verwachtingen voldeed. Het enige minpuntje dat we hadden dat er te weinig keus is voor goedkopere jurken. De meeste jurken zijn toch nog €995

Klantvriendelijk

Ze luisteren, stellen je op je gemak. En geven goed advies

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Fantastisch geholpen

Was heel prettig met marieke, wist gelijk wat voor model jurk ik wilde..

Fantastisch!

Drie weken voor onze bruiloft met spoed op zoek naar een andere jurk. Snel een afspraak gemaakt via de site en kon twee dagen later al terecht. Veel keuze en een super mooie jurk gevonden. Fijne coupeuse en hulp van medewerksters. Ik ga jullie zeker aanbevelen bij anderen.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ik werd zeer goed verder geholpen in de zoektocht van een trouwjurk. Daar dus dan ook mijn droom jurk gevonden. Zeer vriendelijk en behulpzaam!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Na drie winkels eindelijk m'n droomjurk gevonden!

Gezien ik mijn jurk op budget wilde kopen, was mijn zoektocht net iets moeizamer. Bij de Bruidsmode Outlet Store luisterden ze naar mijn verhaal, mocht ik mee in de rekken gaan kiezen én kwam ik uiteindelijk buiten met een jurk dat ik in de eerste plaats zelfs niet in m'n hoofd had zitten. Marlies haar integriteit sierde haar. Ze gaf nooit aan wat zij mooi vond of niet, dat liet ze volledig over aan de bruid en haar entourage. Bij extra vragen stond ze wel meteen klaar en uiteindelijk zei ze ook wel dat ik een goede keuze had gemaakt. Ik vond het een topervaring voor een bruid met een budget van onder de €1.000. Dankjewel!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

De complete ervaring. Ik wens het elke bruid toe!

Ik voelde me zeer welkom en ondanks mijn beperkt budget (€1000 + bon van €250 die ik had gewonnen), ben ik op een zeer aangename manier verder geholpen. Alle voorgestelde jurken waren binnen budget en er werd rekening gehouden met wat ik leuk en mooi vond. Zonder dat ik er veel woorden aan moest vuil maken, was de verkoopster helemaal mee met de stijl/richting die ik uit wou. Bovendien stelde ze me op mijn gemak in de paskamer. Met veel expertise en mensenkennis, zorgde ze ervoor dat ik het passen zonder veel onzekerheden kon afronden. Ik ging naar huis met een prachtige jurk. Ik ben heel blij en kan niet wachten op de trouwdag.

Geweldige begeleiding

We werden zeer hartelijk ontvangen in de winkel. Er werd geluisterd naar wat ik zocht en daarop werd er ingespeeld zonder ook maar een jurk op te dringen. Er werd ook voldoende tijd voor ons genomen. Het was een zeer fijne ervaring die ik zeker en vast zal promoten bij mijn vriendinnen. Ik heb mijn droomjurk gevonden.