Verrassend

Ik was zeer blij met de hulp die in de winkel aangeboden werd. De medewerkster luisterde goed naar mijn wensen, maar toen bleek dat die toch niet bij mij pasten, gooide ze het over een heel andere boeg. Toen ik hele andere jurken ging passen, zat daar uiteindelijk mijn droomjurk tussen. Soms kent iemand anders je tóch beter, en dat was heel fijn. De uitleg nadat ik mijn jurk had gekozen was heel duidelijk. Communicatie was dus duidelijk en fijn. Kortom een heel goede ervaring!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer vriendelijk en heel behulpzaam

ik heb een jurk gekocht bij de outlet waar er een zeer ruime keuze was van lang tot kort. ze hebben me goed geholpen om de juiste keuze te maken ( eeuwige twijfelaar 😊) Top service, super vriendelijk heel erg bedankt

Fantastisch

Wat ben ik fijn geholpen!

Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer

Het was een aangenaam bezoek aan de winkel van Ann & John. Ik werd zeer professioneel en vriendelijk geholpen door een van de verkoopsters. Ze nemen alle tijd waardoor de sfeer heel gemoedelijk is!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Fijne ervaring vriendelijk en prettig geholpen

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Warm ontvangst, blije gezichten, vriendelijke hulp

Bij het binnenkomen kregen we korte maar zeer duidelijke uitleg. Ik had reeds een aantal mails gestuurd en kreeg daar ook telkens heel vriendelijk antwoord op. Mijn vriendinnen en ik werden goed ontvangen, kregen ons plaatsje en mochten snel starten. De dame die ons bijstond was heel geduldig en dacht mee met ons welk kleed mij goed zou passen. Uiteindelijk hebben we snel gevonden wat we zochten en was dit over de hele lijn een hele leuke ervaring.

Fijn gelopen

Fijn geholpen door een van uw medewerkers, blij met mijn aankoop.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Professionele vriendelijke hulp bij het vinden van je droom jurk

Al dadelijk bij mijn eerst pasbeurt mijn droom jurk gevonden dankzij de professionele hulp. Zeer aangename ervaring en ik was helemaal op mijn gemak. Ze slagen er echt in om je speciaal te laten voelen en dat telt!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Fijne service, zeker een aanrader!

Nemen uitgebreid de tijd voor je. Luisteren naar je wensen, hele fijne service. Zeker een aanrader als je een mooie bruidsjurk wilt.

Heel goed

De verkoopster die ik had was rustig en vriendelijk. Ze drong me niks op en daar houd ik wel van. Personeel bij de kassa was ook heel vriendelijk en enthousiast om mijn keuze jurk en natuurlijk om de dag die komen gaat. Ik was super tevreden.

Goed geholpen, Vriendelijk personeel

We kwamen binnen en we werden gelijk ontvangen, en alles werd uitgelegd hoe het werkte, En je mag daar samen met 1 iemand in de paskamer gaan passen heel fijn, en ondertussen word voor jou de jurken gehaald, En omdat ik nogal een grote maat heb, ben ik bij de 3de jurk geslaagd, echt fijne outlet! Raad het echt aan ook heb je een grote maat! Het is er waard om er te gaan kijken. En degene die me hielp was ook heel vriendelijk weet haar naam niet meer jammer genoeg. Bedankt voor alles, is nu een week geleden.

Bij Torina

Beste Ann & John, Mijn ervaring met Torina was fantastisch. Zij is behulpzaam, intuïtief en kan goed luisteren, erg aardig Dame. Ik kan naar iedereen uw bruidsmode Ann & John helemaal aanbevelen.... TOP **** Katy Torres -

Vriendelijk en geduldig

Er wordt voldoende tijd genomen voor elke klant en dit steeds met een glimlach.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Vriendelijk en leuke manier van werken

De mensen waren zeer vriendelijk. Je kreeg ook al de tijd die je nodig had om de jurken te bekijken en te passen. Er waren ook voldoende pashokjes waardoor we niet moesten wachten. Zeker een aanrader!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Fijn geholpen, er was alle tijd voor mij.

Ik ben goed geholpen, er werd goed naar mijn wensen geluisterd en het advies was top!

Perfecte service, ruim aanbod

Na in de ochtend bij een andere winkel een aantal jurken te hebben gepast, was ik bang DE trouwjurk niet meer te gaan vinden. Gelukkig was er geen afspraak nodig bij Ann&John en hoefden we daar maar een minuut of tien met een kopje thee en een stapel lookbooks te wachten. De verkoopster vroeg of ik bepaalde modellen/merken in gedachte had en liet mij aan hand hiervan los bij merken en modellen waarvan ze dacht dat er iets voor me zou hangen. En als ik er een paste en hij was ‘wel mooi’, moest hij snel weer uit, want dat was niet goed genoeg, en gingen we door naar de volgende jurk. Dat gaf mij ook wat gerichtere zoekmogelijkheden en zorgde dat ik uiteindelijk mijn jurk vond!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Erg persoonlijke en super vriendelijke service!

Bij Ann & John namen ze echt alle tijd om mij te helpen bij het kiezen van de juiste trouwjurk. Ik ben zelf een moeilijke beslisser, maar dat was absoluut geen probleem. Alle personeelsleden bleven even vriendelijk en ondersteunend in de, voor mij, moeilijke keuze. Ik werd zelf door Kim geholpen en wil ze daarvoor zeker even in de bloemetjes zetten! Bedank aan het voltallige team van Ann en John. Ik ga er vanuit dat ik maar één keer trouw, anders zou ik zeker opnieuw bij jullie aankloppen ;).

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Super vriendelijk en persoonlijke aanpak

Zeer aangenaam

Heel goede service

Een heel lieve, vlotte en eerlijke verkoopster. Ik heb verschillende soorten jurken gepast en aan de hand daarvan verder gaan kijken wat voor jurk het best bij me past. Een heel leuke ervaring! Dank je wel bij het vinden van mijn droomjurk.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Super professionele mensen,ze tonen begrip en ze waren eerlijk in verband met mijn trouwjurk.Ik ben zeker tevreden van hun.

Perfect!

Ik heb een zeer goede service ervaren. De medewerkers hebben veel geduld en geeft goede adviezen. Ik ben zeer tevreden!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Fantastisch. Zeer veel in stok erg professionele service en met een la h op het gezicht!

Fantastische ervaring. Gewoonweg top

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goed geholpen, meegedacht en leuke bruidskleding/accessoires

Zie bovenstaande zin.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Zeer goede service, vriendelijke verkoopsters

Heel fijn aangenaam. 👍👍👍

Geweldig!

Het was een zeer fijne ervaring. Sandra heeft ons uitstekend geholpen om mijn perfecte jurk te vinden. Enorm blij met de ontvangst en service!

Over Ann & John Bruidsmode Group