Komen afspraken na en correct geplaatst

Goed personeel keurig gewerkt.

gewoon zeer goed

ga zo door, alle service is prima, de werkzaamheden werden ook netjes uitgevoerd

Uitstekende kwaliteit en service

Vanaf het eerste telefonisch contact tot aan de oplevering wordt je geholpen door uiterst vriendelijk en vakkundig personeel.

Ontzorgd, conform afspraak en duidelijk

Ik heb bij Albo een Bubendorff Rolax dakrolluik voor mijn serre besteld. Willem heeft me goed begeleid en geïnformeerd vanaf het moment van oriënteren en bestelling tot aan montage toe, welke ook naar tevreden is verlopen. Ze hebben zich aan de afspraken gehouden qua levertijd én de monteurs hebben erg netjes gewerkt. Ik ben zeer tevreden.

Goed werk

Albo heeft goed werk geleverd. De monteurs hebben keurig gemonteerd. Suggestie: ruimte laten aan bovenzijde, onderkant lamel screen boven het kozijn doen uitkomen, zodat de kozijnen gemakkelijker onderhouden kunnen worden (schilderwerk houten kozijnen).

Prima werk afgeleverd en de afspraken worden netjes nagekomen

Prima werk afgeleverd en de afspraken worden nagekomen. Ze gaan zeer netjes en precies te werk. Ik ben hier zeer tevreden over. Kwaliteit materiaal is ook uitstekend. Korte wachttijd.

Prima en vakkundig bedrijf.

Zonnescherm geplaatst naar volle tevredenheid. Afspraken omtrent levering en montage prima nagekomen.

goede service

snel en deskundig geholpen vriendelijke mensen

Snel en vakkundig

Snel een offerte in 1 keer goed. Snelle levering en vakkundig en beleefd personeel.

super snel en degelijk

Wij kennen het bedrijf reeds 30 jaar We zijn blij dat wij de reparatie en nieuwe rolluiken weer aan ALbo hebben gegunt

Prima samen gewerkt

Wij hebben het afgelopen jaar een aantal keren gebruik kunnen maken van de door ALBO geleverde diensten. Wij zijn tevreden over de begeleiding van het kiezen van het product, de levering en de installatie.

Snelle levering, nette service

Prima geregeld

Van het inmeten tot en met de montage netjes gewerkt. Doen wat ze afspreken. Mooi rolluik zeer tevreden mee.

Fijne mensen en goede service

Prettig, er wordt goed gekeken naar de behoefte en de wensen en de mensen die het monteren zien vriendelijk en kundig.

BIJZONDER PRETTIG

De levering en plaatsing door Marcel en Job was uiterst plezierig. Ook recentelijk moesten wat storingen worden verholpen , gedaan door Francois en Job.

Denk dat we alles bij elkaar 49 a 50 jaar gebruik maken van de rolluiken van Albo de eerste zijn ingemeten door Joop, op de Zesweg in Wijchen, na verhuist te zijn 2x inmeten door de en plaatsen op de Kraaijenberg ok in WIjchen! dus over trouwe klant gesproken!! Ook het update van best wel oude rolluiken op de Zesweg is heel goed gegaan. Dus niks als lof Bij ALBO HOF. Mvrgr, Fam. v Elst Kraaijenberg 7117 Wijchen

is zeer positief

Vriendelijke/correcte medewerkers, de screens werden mid september door Marcel en Job geplaatst, heel plezierig met hen samengewerkt. Dit heb ik ook aan de heer Van de Valk bij brief van 29 september medegedeeld. Recentelijk hadden wij wat problemen met de screens slaapkamer en screens woonkamer ramen 2, 3 4. (aparte somfi) Wat gebeurde er: : als de screens van de slaapkamer naar beneden gingen, reagerden de ramen 2,3 en 4 van woonkamer, zij gingen ook naar beneden. Plus 2 screens stagneerden/bleven hangen. De vermelde problemen zijn door .Francois en Job bijgesteld.

Snelle adequate service

Communicatie verloopt soepel en wat men belooft maakt men waar!

Vakkundig bedrijf met uitstekende service!

Deskundig advies. Montage zorgvuldig en netjes. Monteurs zijn absoluut een aanwinst voor het bedrijf!

Snelle service en goede prijsafspraak

4 weken wachttijd was voor ons geen enkel probleem tijdens het leveren van de zonwering. Toen deze na 2 maanden wat scheef hing, was dit probleem binnen 2 dagen opgelost. Prima service, ga zo door

Professioneel no nonsens

Luisteren naar wat je wil en komen hun afspraken na. Oude rolluiken er af nieuwe er op alles opgeruimd binnen de gestelde tijd. Extra korting als je binnen de gestelde termijn betaald :)

Ik ben uiterst tevreden over Albo

De montage is goed uitgevoerd, de monteurs namen alle tijd om het zonnescherm op te hangen en af te stellen. Ze gingen weg en alles was keurig opgeruimd. Prima monteurs.

Prima product, netjes gemonteerd !!!

Wij hebben twee screens besteld. De screens, zijn netjes gemonteerd en voldoen prima.

Vakkundig bedrijf

Prima geholpen tijdens verkoop. Werknemers waren uitstekend.

Afspraken worden nagekomen en Werkzaamheden prima uitgevoerd.

Tijdens een informatief bezoek aan Albo in Milsbeek over de aanschaf van een nieuw zonnescherm, zijn we al gauw tot koop overgegaan. We ontvingen duidelijke informatie en de afspraken werden voor 100 procent nagekomen. Na een telefoontje werd dag en tijdstip voor plaatsing afgesproken. Alles is naar volle tevredenheid verlopen. De werkzaamheden zijn prima uitgevoerd. Het oude scherm werd door Albo afgevoerd.

Over Albo Ramen + Deuren + Zonwering + Rolluiken

Albo is opgericht in de jaren '60, sindsdien is het familiebedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met een zeer goede naam en jarenlange ervaring in aluminiumbouw door heel Nederland en omstreken. Wij fabriceren en monteren aluminium kozijnen en gevels, serres en overkappingen, zonwering voor buiten en binnen, rolluiken en roldeuren. Van al onze producten wordt 95% in onze bedrijfshal te Milsbeek (gelegen tussen Nijmegen en Venlo) geproduceerd om vervolgens gemonteerd te worden door onze bekwame monteurs. Wij leveren zowel aan particuliere klanten als aan zakelijke klanten en zijn er trots op dat we veel van onze klanten steeds weer terug zien.