Ik moest weliswaar wel lang op het eerste bezoek wachten (nieuw slot in de voordeur), maar daarna ging het razendsnel. Al na enkele dagen werden nieuwe sloten gemonteerd. Telefoontje gekregen dat een afspraak eerder uitliep, maar daarna kwam de medewerker en repareerde alles binnen de geplande tijd. Overigens werd bij het eerste bezoek precies uitgelegd wat er moest gebeuren en op dezelfde dag kwam er al een offerte.

Heel fijn personeel heel hulpvaardig

Super snelle en vriendelijke service

Heel blij met de service en klantgerichtheid van Decorette BOL. Wij hadden een spoedverzoek voor het laten aanbrengen van een bepaald soort behang. Heel snel gehandeld, vriendelijk geholpen en prettig contact. Een aanrader!

Prima uitleg en prima uitvoering

We kregen prima uitleg over hoe we onze schilderijen het best konden ophangen. Ook werden de STAS rails prima gemonteerd door een vakkundige en vriendelijke monteur.

Plezierig en kundig personeel en baas.

Goede hulp bij uitkiezen van de juiste luxaflex. Binnen 5 weken hing de nieuwe “raambekleding”. Zeer tevreden.

Topppers!

Wij zijn erg blij! Met het ophangen van de gordijnen is het plaatje compleet en dat maakt ons zeker blij. Het doel is zeker geslaagd om een nieuwe, warme en gezellige sfeer in huis te krijgen. Bedankt voor het meedenken, geduld en goede service, we hebben alle contacten als zeer prettig ervaren.

Het is prachtig heel mooi opgehangen en goed geholpen in de winkel

Eigenwijze thuisbezoeker

Eigeńwijse thuisbezoeker, niet inleven klant.

Heel vriendelijk

Personeel neemt rustig de tijd als je aankopen wil doen.

Zeer tevreden!

Mooi product vakkundig begeleid in het maken van de juiste keuze. Snelle levering, afspraken duidelijk, vlotte montage en een fabrieks fout snel opgelost!

Top service en advies!

De mensen geven goed advies. Hebben een mooi aanbod en de bestelling was snel geleverd.

Goede adviezen en zeer klantvriendelijk!

Verkoopster neemt alle tijd voor ons en geeft goede adviezen.

Deskundig advies

leuke ideeen, meedenkend, tips voor goed gebruik, vriendelijk, altijd gezellig......

Gegeven opdracht correct uitgevoerd.

Bij DecoretteGabriël raambekleding besteld. Deze is opgemeten en na een paar weken is de raambekleding bevestigd. Het hele project is netjes en snel afgewerkt.

Raimon heeft de pvc trap met verlichting gemaakt waar wij zeer tevreden over zijn. Peter heeft de voorzolder/halletje en de trap naar zolder van vloerbedekking voorzien en ook dit is een prachtig resultaat geworden. Decorette in Roelofarendsveen is zeker aan te bevelen.

goed geadviseerd, goed gedaan

Na verschillende bezoeken en het uitzoeken van verf, behang en raambekleding zijn we erg tevreden over het resultaat. Vriendelijk en deskundig begeleid naar een top resultaat. Super!

Goede service voor een redelijke prijs.

Zeer goed geholpen met het bekleden van de trap. Zeer goede kwaliteit

Is heel goed.

Afspraak maken voor reparatie

De mooie vloerkleden zijn helemaal naar ons zin.

De drie kleden die wij besteld hadden zijn op maat gemaakt en keurig afgewerkt. Wij kregen goede hulp bij onze keuze. De kleden werden thuis afgeleverd. We zijn er erg blij mee.

Zeker doen !!!

Leuk geholpen, nette mensen, mooie kwaliteit

Fantastisch advies, afhandeling en service

Wij hebben een zeer goed persoonlijk advies aan huis gekregen. Levering conform afspraak. Precies op aangegeven levertijden. Deskundige montage. Prima kwaliteit/prijsverhouding. Wederom een tevreden klant.

Kwaliteit

Wat een fijn bedrijf. We zeggen wat we doen, en doen wat we zeggen.

Super service

Goede adviezen, vriendelijk personeel en super service

Betrouwbare service

correct volgens afspraak en offerte

Best beoordeeld uit 50 leden

- Decorette Nieuw Vennep | 9.7

- Decorette Gabriël | 9.5

- Decorette Broek op Langedijk | 9.3

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het