Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

De volgende vragen zijn optioneel

Onder alle inzendingen verloten wij een iPad mini!

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Truckland

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand filosofie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar. Voor gedegen advies met betrekking tot de aankoop van een vrachtwagen of bedrijfswagen is Truckland de aangewezen partner. Wij zijn officieel dealer/partner van toonaangevende merken in de transportwereld waaronder: DAF, TATRA, GINAF, Fiat Professional, Iveco, VW, MAN en Renders Trailers.

Over Truckland

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand strategie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar.