Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Dienstverlening Aon (Bouwend Nederland)

Onder het label Bouwend Nederland Verzekeringen werken wij samen met diverse partijen, waaronder Aon. Aon is een betrouwbare risicoadviseur die kritisch en onafhankelijk meedenkt over de verzekering van je bouwprojecten. Je kunt rekenen op volledige begeleiding en advisering door een team van specialisten.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!