Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Bouwbedrijf Meliskerke BV

Een betrouwbare partner met ruim 75 jaar ervaring, zo kunt u Bouwbedrijf Meliskerke typeren. Ons bedrijf is actief in uiteenlopende projecten in de woning- en kleinschalige utiliteitsbouw, in heel Zeeland. Naast het uitvoeren van allerlei nieuw- en verbouw projecten, zowel voor de particuliere als voor de professionele opdrachtgever, zijn wij actief op het gebied van onderhoud en beheer. Wij houden van diversiteit in ons werk, alle werkzaamheden van bouwkundige aard zijn bij ons dan ook in goede handen. Een team van gemotiveerde, vakbekwame medewerkers staat dagelijks voor u klaar om uw plannen te realiseren. En dat alles met kwaliteit als basis en met de klant in het middelpunt.

Over Bouwnu