Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Herstellen aardbevingsschade
Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Van Benthem's Aannemingsbedrijf B.V.

Van Benthem's Aannemingsbedrijf combineert al 100 jaar (!) als familiebedrijf traditioneel vakmanschap met een eigentijdse bedrijfsvoering. Wij kiezen voor kwaliteit met goede en eerlijke materialen, duurzame toepassingen, smaakvolle oplossingen en vakbekwame medewerkers. We besteden zorg en aandacht aan ieder bouwproject, oud en nieuw, groot of klein. We werken met respect voor mens, omgeving en materiaal. Wat we doen moet goed zijn, op de korte termijn maar zeker op de lange termijn. We zijn eerlijk en houden ons aan gemaakte afspraken. Onze werkwijze is open en transparant. In ons werk passen we energiebesparende oplossingen toe of adviseren we daarover.

Over Bouwnu