Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Herstellen aardbevingsschade
Overige

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Aannemersbedrjf Kuipers B.V.

Aannemersbedrijf Kuipers is een bouwbedrijf met uitstekende vakmensen in eigen dienst. Wij bouwen zowel voor particulieren als bedrijven kwalitatief hoogstaande woningen tegen scherpe prijzen. Om de kwaliteit van het bouwproduct en het bouwproces te kunnen blijven verbeteren, investeren wij steeds in de kwaliteit van onze organisatie. Door opleiding en instructie van personeel, het vastleggen en verbeteren van onze werkprocessen en het werken met goed onderhouden en modern materiaal.

Over Bouwnu