Klantenvertellen biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Klantenvertellen. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Eerlijk advies

Open en eerlijk advies gekregen. De adviseur legt alles zeer duidelijk uit. Is altijd bereikbaar. En af en toe ook tijd voor een grapje.

Review de heer Wassink

De adviseur kon ons goed adviseren rondom de hypotheek van ons eerste huis. Daarbij was de adviseur erg vriendelijk en legde ook meerdere opties uit qua hypotheek. Daarbij gaf hij de optie aan die hij het beste vond in onze financi�le situatie. Dat hebben wij als erg prettig ervaren.

Duidelijke uitleg

De adviseur heeft ons op een duidelijke manier uitleg gegeven over het aankopen van een nieuwbouwwoning en hierover zeer goed geadviseerd!

Top geholpen/geadviseerd

Hele goede ervaring met dit bedrijf! Goed geholpen en geadviseerd. Zou hem zeker aanbevelen aan vrienden/familieVooral als je je eerste huis gaat kopen weet je niet wat er allemaal moet gebeuren; De adviseur helpt je graag en beantwoord je vragen met plezier! Als je het dan nog niet snapt legt die het nog eens aan je uit! Gewoon in 1 woord super!

perfect

zeer goed contact; zorgt er voor dat alles duidelijk is en dat het op tijd aangeleverd is; is zeer goed bereikbaar

Advies

Wij hebben een volledig advies gehad. Daarnaast is alles voor ons geregeld. We hebben informatie aangeleverd en alles tot in de puntjes is voor ons geregeld. We konden ten aller tijden bellen als we iets wilden bespreken. Heel prettig.

Vriendelijk duidelijk advies

Vriendelijk duidelijk en eerlijk advies Hij helpt je snel met al jou vragen

goeie ervaring

Ik heb goeie een goeie ervaring. Ook in de avond uren komt hij bij je thuis langs om dingen te bespreken. Dat vond ik erg fijn omdat ik overdag aan het werk ben. Voor de rest is alles goed geregeld.

Zeer tevreden!!

Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken met de adviseur. Duidelijke uitleg; altijd bereikbaar voor vragen en hij maakt het niet mooier dan het is. Kortom super!

A

Alles is duidelijk uitgelegd. Als je iets niet snapt legt hij het nog een keer uit.Ik zou hem zeker aanraden aan anderen.

Deskundige en betrokken adviseur

Voor het afsluiten van een hypotheek voor mijn nieuwe woning ben ik zeer tevreden over het advies van de adviseur. Hij is altijd bereikbaar en houdt alles nauwlettend in de gaten. Laagdrempelig en plezierig contact met Groningse nuchterheid!

Aankoop eerste woning

De adviseur is een hele goede hypotheekadviseur. Hij komt bij je langs om alles uit te leggen; laat alles zien. Als iets niet duidelijk is dan kun je hem altijd bellen. 7 dagen per week bereikbaar. Hij heeft ons geholpen bij de aankoop van ons eerste huis. Ik kon geen betere adviseur wensen

Aanvraag bouwdepot

Zeer vriendelijke vakkundige adviseur kan de adviseur zeker aanbevelen! Tijdens het tekenen van de offerte een mooie duidelijke map met alle informatie gekregen; en een leuke verassing.

Nuchter en duidelijk

Zeer content met het advies en de toelichtingen.

Snel; eerlijk; flexibel

Super snel en eerlijk advies op maat. Snel en flexibel beschikbaar; ook in de avonduren en weekenden.

Goed en duidelijk advies

Klantvriendelijk en bij vragen; altijd bereikbaar.

Snel en klantgericht

De hypotheekadviseur was zeer klantgericht en gaf duidelijk advies. Hij was erg goed bereikbaar. De hypotheek was snel geregeld.

Super adviseur

geweldige ervaring gehad bij de hypotheekadviseur. Hij neemt de tijd voor je; hij is altijd bereikbaar en legt alles goed uit.

• Aanbevelen Ja

Erg fijn en goed advies gehad. Belt/ mailt snel terug en zoekt altijd naar de juiste oplossing.Komt bij je thuis ook in de avond.Al met al zeer tevreden.

Erg tevreden

We zijn erg tevreden met de manier waarop wij geholpen zijn. We werden goed op de hoogte gehouden wat betreft de stand van zaken.

Goed advies; uitstekende service

De adviseur heeft alle tijd voor ons genomen en alle zaken goed uitgelegd. Hij is altijd bereid mee te denken en dat heeft tot een goed resultaat geleid!

zeer tevreden

De adviseur is ten allertijde bereid je te woord te staan.korte lijntjes; werkt perfect.

Kwalitatief advies

De adviseur heeft zeer goed meegedacht met de situatie; heeft alle mogelijkheden bekeken en is uiteindelijk met een goed en duidelijk advies gekomen. Bij vragen eigenlijks altijd direct bereikbaar en bereid om te helpen. De adviseur gaat echt voor je aan het werk!

• Aanbevelen Ja

De adviseur heeft ons een goed advies gegeven en alles snel en correct afgehandeld

Snel accuraat en topservice

Vanaf dag 1 was het een perfecte samenwerking. Communiceert goed; snel heeft een enorme drive en geeft zijn klanten het gevoel dat hij er altijd voir ze is en dat is ook zo! De perfecte adviseur!