Klantenvertellen biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Klantenvertellen. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Fijne adviseur met veel kennis

De hypotheekadviseur van Wassink Advies en Consulting probeert het beste eruit te halen voor je. Eerlijk; open en oprecht advies.

Topadviseur

Hele vriendelijke en klantgerichte man. Legt alles haarfijn uit en gaat net even een stapje verder voor je. Reageert ook snel op een appje/mailtje/telefoontje.Kortom: echt aan te raden.

Aanrader

Fijne ervaring gehad met deze hypotheekadviseur. Hij werkt hard; is altijd bereikbaar en doet zijn best voor je.

• Aanbevelen Ja

Heel snel en duidelijk geholpen; De hypotheekadviseur is altijd bereikbaar en zet net even een stapje extra

Fijn contact; korte lijnen

Prettig contact; bereikbaarheid is erg goed en erg flexibel

Klantvriendelijk; attent en vriendelijk

Hij is een zeer gedreven hypotheek adviseur. De nuchtere instelling en persoonlijke aanpak zorgen ervoor dat alles snel en goed duidelijk is. Zo niet; dan neemt hij graag de tijd voor je om het haarfijn uit te leggen. Ik kan een ieder dan ook Wassink aanbevelen.

Ervaren hypotheekadviseur

Kundig vakbekwaam komt afspraken na; contact is heel prettig!

Altijd bereikbaar voor vragen

De adviseur is een zeer vriendelijke en prettige adviseur. Hij heeft verstand van zaken en legt alles uit. Ook gerust twee keer als je het nog niet helemaal begrijpt. Daarnaast is hij altijd bereikbaar voor kleine en grote vragen.

• Aanbevelen Ja

Oversluiten hypotheek en bouwdepot.

Hele goede ervaring. Alles snel geregeld. Goed bereikbaar. Duidelijk. Eerlijk advies. Als persoon; niet iemand waarvan je verwacht dat het een financieel adviseur is; dat maakt het juist prettiger om zaken mee te doen.

Hypotheekadvies

Na ons adviesgesprek met de adviseur konden wij met een gerust gevoel de huizenmarkt op. Hij is zeer flexibel in het maken van een afspraak (ook s'avonds of in het weekend); reageert zeer snel; geeft een gedegen financieel advies en neemt je mee in het gehele proces. Doet hij wat hij belooft en zal er alles aan doen om voor zijn klant het beste resultaat te behalen. Heel prettig om mee samen te werken.

Goed advies

Tijdens het aankoop proces fijn en goed geholpen. Op al onze vragen snel en goed advies.

Betrouwbare en situatiegerichte adviseur

Duidelijk; eerlijk en vriendelijk in omgang. De adviseur die per situatie op persoonlijk niveau kijkt wat mogelijk is en door gaat todat hij een passende oplossing heeft. Makkelijk bereikbaar en altijd bereid om vragen en onzekerheden te behandelen.

Wassink Advies en Consulting

De adviseur is al vele jaren onze adviseur; en dat naar volle tevredenheid. Hij zoekt bij vragen altijd naar de meest gunstige en voordelige oplossing voor ons.

Eerlijke; volledige hypotheekinfo

Legt duidelijk en volledig uit ; wat de hypotheekofferte inhoudt en is daar geheel transparant in.

• Aanbevelen Ja

Duidelijk advies en goed bereikbaar

Vorig jaar hebben we al contact gehad met de adviseur over het eventueel oversluiten van onze hypotheek. Toen heeft hij berekend dat het niet heel lucratief zou zijn.Dit jaar hebben we besloten om te gaan verbouwen en toen hebben we wederom contact gezocht met de adviseur. Hij luisterde goed naar onze wensen en kwam met verschillende voorstellen. Op ons verzoek heeft hij nog meer berekeningen gemaakt en ons alles in heldere taal uitgelegd. We konden hem 's avonds en zelfs op zondag bereiken voor de vragen die we nog hadden.Gisteren is hij bij ons thuis langs geweest om de hypotheekofferte door te nemen waarna we hebben getekend.De adviseur is vriendelijk; erg behulpzaam en hij heeft ons uitstekend geadviseerd. We kunnen Wassink Advies en Consulting bij iedereen aanbevelen!

aan en verkoop woning

Betrokken adviseur; neemt de tijd. Je kan altijd vragen stellen na het gesprek. Reageert super snel op bellen en mail + app!!Ook avonds en weekends goed bereikbaar. Zoekt naar de beste en of voordeligste hypotheek passend naar de wensen van de klant.

Fijne manier van werken

Wij hebben de adviseur voor hypotheekadvies gevraagd van onze vorige woning en nu weer voor onze nieuwe woning. Hij is prettig in omgang en past zich aan jou wensen aan.

• Aanbevelen Ja

Snel; deskundig en betrouwbaar hypotheek advies. Altijd bereikbaar en een prima tarief.

Goed en kundig advies.

Een kundige adviseur met kennis van zaken. Onafhankelijk en eerlijk. De adviseur staat achter zijn advies. Alles netjes en overzichtelijk uitgewerkt. Gaat voor de juiste balans tussen prijs en kwaliteit. Altijd een snelle respons bij vragen die je hebt en zit bv de hypotheekverstrekker ook achter de broek om stukken z.s.m. voor de klant te beoordelen of oplossingen te zoeken bij problemen of onduidelijkheden. Fijne adviseur; een aanrader !!!

Alles goed geregeld

De adviseur is iemand die altijd klaar staat en weet wat je nodig hebt.Hypotheek aanvraag super goed en snel verlopen .Al met al een top bedrijf wederom

Snel geregeld

Na een leuk gesprek om de mogelijkheden te bespreken toch besloten om het door te zetten. Alle documenten aangeleverd en snel geregeld

Kwaliteit

De adviseur speelt goed in op de vragen; geeft goed advies en is duidelijk.

Aankoop eerste huis

De adviseur helpt je goed bij het vinden voor de juiste en passende hypotheek. Hij houdt rekening met je situaties & geeft altijd het passende advies. Zodra we vragen hadden was hij heel snel met antwoorden. Zo was het voor ons snel duidelijk waar we aan toe waren.

Echt een aanrader!

Fijne adviseur! Hele fijne gesprekken gehad. Hij neemt de tijd voor jou; komt bij jou thuis; waar jij ook maar woont. Legt alles duidelijk uit. Als jij hem belt weet hij gelijk wie jij bent en waarbij hij jou mee geholpen heeft (bij ons na bijna 2 jaar). De adviseur reageert snel en goed voorbereid. Kortom; voor iedereen aan te raden!

Helder en correct

Toen we in de lastige markt in 2021 een ander huis wisten te bemachtigen heeft de adviseur helder en correct geadviseerd. Uiteindelijk heeft hij ook de gewenste hypotheek snel en voordelig onder gebracht bij een hypotheek verstrekker. Geen onzekerheden; in 1 keer goed en geaccepteerd. Fijne corecte communicatie; en altijd bereikbaar.....