Klantenvertellen biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Klantenvertellen. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

kordaat optreden; re�el advies

Zowel bij de eerste hypotheekaanvraag als bij de verhoging ben ik vlot en kordaat geholpen door deze hypotheekadviseur.

Proactief en zorgvuldig

Ik woon inmiddels verder weg maar ik ben toch naar Hypotheekservice Leek gegaan. Via email en teams is het weer top geregeld met goede adviesen en. Kordaat optreden van Hypotheekservice!

Deskundige adviseur

De Adviseur weet waar over hij praat. Wekt veel vertrouwen!!

Snel en duidelijke service/advies

Je wordt hier goed en duidelijk geadviseerd. Gewoon begrijpelijke taal en zeer vriendelijk personeel. Je wordt van A tot en met Z goed op de hoogte gehouden van het verloop.

100% eerlijk advies

Hypotheekservice Leek zorgt er voor dat je krijgt wat ze beloven. De adviezen zijn uitgebreid en er wordt niet op tijd gekeken. Ook de tarieven die men hanteert zijn acceptabel. Kortom een echte aanrader.

Verbouwing hypotheek

Alles netjes en snel geregeld; je hebt er zelf helemaal geen werk van. Alleen tekenen.

Goed financieel advies!

Hypotheekservice geeft je een goed en helder beeld van je hypotheek en gedegen advies. Echt aan te raden!

Prettige service

De hypotheekadviseur van Hypotheek Service is een prettige en betrouwbare adviseur. De rest van het team is makkelijk bereikbaar en denkt met je mee. Top!

• Aanbevelen Ja

Geen zorgen; alles wordt goed voor je geregeld.

Met een gerust hart geef ik het zoeken naar de juiste hypotheek uit handen en ben ik blij met het advies en de offerte. Zeer betrouwbaar; goed en passend deskundig advies; snel handelend en goed bereikbaar. Ik kan dit kantoor bij iedereen aanbevelen.

Oversluiten Hypotheek

Goede uitleg van de adviseur. Gaat verschillende mogelijkheden bij langs en adviseert overzichtelijk en duidelijk. Communicatie zeer prettig verlopen; weet waar ze het over heeft. We zijn ontzettend blij met wat de hypotheekadviseur voor ons heeft gedaan.

100& blij met de service van Hypotheek Service

Wij zijn super tevreden met de klantvriendelijkheid; service gerichte houding en de betrokken houding van de hypotheekadviseur en zijn collega's. Ze snapten onze situatie; keken naar de beste oplossing en hadden altijd oog voor detail. Top werk!

Oversluiten hypotheek

In verband met een verbouwing aan onze woning hebben wij contact opgenomen met de Hypotheek service in Leek. Bij de aankoop van onze woning 16 jaar geleden hadden wij goede ervaring met deze hypotheekadviseur; dus voor de verbouwingshypotheek zijn we weer naar hem toegegaan.Hij is duidelijk in zijn advies en zoekt goed uit wat het beste bij je situatie past. Korte lijnen. Steeds zelfde aanspreekpunt. Erg prettig. De informatie word snel aangeleverd en alles door hen in werking gezet. Wij zijn erg tevreden.

Hypotheekadvies

Bij elk bezoek en bij elke hulpvraag kreeg ik de meest professionele hulp. Van begin tot eind heb ik mij in zeer capabele; veilige handen gevoeld.

• Aanbevelen Ja

Snelle en goede service voor verhoging hypotheek

Al jaren bij deze hypotheekadviseur wegens uitermate snelle en goede service. Deze keer hadden we een verhoging van onze hypotheek nodig ivm verbouwing. Voordat we een afspraak hadden gemaakt had hij alvast een aanvraag gedaan om de renteverhoging voor te zijn wegens snel stijgende rentes. Super tevreden met deze snelle service. Bij vragen altijd snelle reactie van deze hypotheekadviseur en het kantoor. Kortom 100%service en 100% tevreden.

Oversluiten hypotheek

Zeer goede begeleiding en pro actieve houding. Zet echt een stap meer dan je verwacht. Dankzij het goede advies veel geld kunnen besparen en voor langere termijn zaken goed geregeld.

Hulp bij hypotheek

Ik ben heel fijn geholpen door hypotheekservice Leek bij het zoeken naar een passende hypotheek. Je wordt constant op de hoogte gehouden hoe het ervoor staat en ze zitten er bovenop als er een deadline gehaald moet worden.

• Aanbevelen Ja

Uitstekend geholpen met de hypotheek rond krijgen voor onze bedrijfswoning wat in 2022 ( door de regelgeving van onze regering) een ware uitdaging is.

Zeer goed geholpen

Super geholpen alles heel goed geregeld en heel snel gegaan

Aanrader voor iedereen!!

Uitstekende service en erg behulpzaam. Mijn ouders zijn zeer tevreden over de deskundige informatie. Klantvriendelijk en ze nemen de tijd voor al je vragen. Aanwinst!

Verbouwing/isoleren woning

Omdat duurzaamheidslening er niet in zat via gemeente Westerkwartier hebben we ons gewend tot hypotheekservice Leek.De hpotheekadviseur kwam snel met een oplossing voor onze wensen en heeft prima maatwerk verricht; waarbij al onze woon-doelen in de toekomst gehaald kunnen worden.Prima gedaan Tjebbo!

Gewoon 100% goed

Snel; adequaat en deskundig geholpen zodat we nog op tijd waren met het vast leggen van het lage rentetarief. Een prima advies met voor ons de keus uit verschillende opties die perfect bij onze situatie passen. De slogan '100% tevreden klanten' is waargemaakt.

Oversluiten

Zeer kundig advies. Alle voors en tegens worden gewogen; waardoor we vooronze situatie de beste keuze hebben kunnen maken. Niet alleen de hypotheekadviseur maar ook het overige personeel zeer klantvriendelijk waarbij geen vraag teveel was. Alles was snel geregeld; en overal keurige terugkoppeling op ontvangen. Mocht het in de toekomst nodig zijn; zullen wij zeker hier weer terugkomen.

• Aanbevelen Ja

Goede service en mensgericht!

Omdat we een nieuw huis hadden gekocht; hebben we een nieuwe financiering moeten afsluiten met een overbruggings periode.De hypotheekadviseur heeft ons erg goed geholpen met alle stappen die gedaan moesten worden.Hypotheek service neemt eigenlijk alles uit handen; waardoor je met een gerust hart een nieuwe hypotheek hebt.

Hypotheek oversluiten

We zijn perfect geholpen door Hypotheek Service Leek. We kwamen voor een financiering van onze uitbouw. Vervolgens is ons hele financi�le plaatje onder de loop genomen en zijn we zeer kundig geholpen. Absoluut een aanrader!!!

Overbruggingskrediet

Attent; meedenkend; geruststellend en duidelijke advies.Het voelde heel goed hoe we werden geadviseerd door de hypotheekadviseur.Alle medewerkers op dit kantoor waren zeer vriendelijk en attent.