Matig.

In de uitzendgroep lijkt het wel dat Abiant er alleen is om winst te maken en dat de werknemers er alleen maar zijn omdat te bereiken. Het zou eigenlijk andersom moeten zijn dat al het personeel op de eerste plek komt en niet de bedrijfswinst. Dus mijn vraag wat is het doel tegenwoordig van Abiant.

Dank je wel voor het delen van je feedback met betrekking tot je ervaring met Abiant. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen. Het spijt ons oprecht dat je het gevoel hebt gekregen dat onze prioriteiten niet volledig op het welzijn van onze werknemers gericht zijn. Bij Abiant streven we ernaar om een evenwicht te vinden tussen het ondersteunen van onze medewerkers en het behalen van bedrijfssucces. We nemen je opmerkingen serieus en zullen intern bespreken hoe we onze inspanningen kunnen verbeteren om de belangen van ons personeel beter te dienen.

nog nooit problemen gehad!

als ik contact zocht over een vraag duurde het zeker niet lang voor een reactie terug! Ze zijn altijd eerlijk en gezellige mensen. Problemen kan je melden en er wordt gelijk wat aan gedaan ✅

Goed om te horen dat je nog nooit problemen hebt gehad Lizzy! En bedankt voor je mooie cijfer.

Prima werkgever.

Altijd alles netjes en snel voor elkaar.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring Jeffrey!

Ben goed geholpen

Fijn dat je goed bent geholpen! Bedankt voor je goede cijfer en feedback :)

Aardige mensen hebben vaak leuke klussen salaris wordt op tijd betaalt

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je positieve ervaring te delen.

Betrouwbaar en zeker

Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met Abiant!

nvt

Jannes, bedankt voor je prachtige cijfer!

Fijne communicatie

Er is sprake van heldere communicatie en het aangeboden werk sluit goed aan op de behoefte.

Fijne communicatie daar houden we van! Bedankt voor je positieve feedback Elske :)

Fijn bedrijf om voor te werken

Nu 4 jaar in vaste dienst. Abiant is al bereikbaar, regelt de zaken goed of als er wat is qua loon dan corrigeren ze het snel. Organiseren leuke dingen zoals de bbq, kerstborrel etc. Leuke mensen, leuk bedrijf

Wauw Arjan wat een goed cijfer! Bedankt voor de leuke feedback :)

Goede communicatie en meedenkend

Werk al 3 jaar met veel plezier voor abiant

Op naar de volgende 3 jaar! Goed om te horen dat je tevreden bent en met veel plezier werkt voor Abiant.

ze doen altijd hun best om werk te zoeken voor mij

ben nooit lang thuis. ik doe overal werkervaringen op.

Bedankt voor je mooie cijfer Greetje! Nog veel werk plezier gewenst via Abiant.

Altijd op tijd!

Ik krijg voldoende werk.

Bedankt voor het uiten van je tevredenheid over Abiant. We kijken ernaar uit om je in de toekomst blijvend te ondersteunen.

Flexibel en altijd correct

altijd een luisterend oor

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je positieve feedback te delen.

nvt

Bedankt Geert voor het mooie cijfer!

Heel goed en strak

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring!

Meest prima

Meest goed

Het is altijd fijn om positieve feedback te ontvangen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit te delen.

Wordt altijd goed geholpen met vragen. Goed contact en snel reageren

Wij waarderen je vriendelijke feedback enorm. Het is fijn om te weten dat onze inspanningen worden gewaardeerd.

Blij om er te mogen werken.

Een top organisatie met goed en eerlijk personeel.die achter het personeel staan..super.

Wat een positieve woorden! Ontzettend bedankt Koen :)

communicatie kan wat beter tussen alle partijen.

Bedankt voor je feedback Martin en ook voor de opbouwende kritiek. We gaan er alles aan doen om de communicatie beter te maken.

Goede ontvangst

Alles is bespreekbaar. Goed geregeld. Mee denkend. En behulpzaam.

Wat fantastisch om te horen dat je blij bent met onze service! We waarderen je als uitzendmedewerker enorm en streven ernaar om jou de beste ervaring te bieden.

Waardevol

Goede communicatie en afspraken worden daar goed op afgestemd.

Dank je wel voor je positieve feedback over onze dienstverlening bij Abiant! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons.

Een Goede Communicatie

Een fijne Advies met elkaar

Bedankt voor het delen van jouw tevredenheid met Abiant!

Er is altijd Goed contact met het kantoor. Van beide kanten.

Het is geweldig om te horen dat je blij bent met onze ondersteuning. Dank je wel voor het kiezen van Abiant en voor het delen van jouw positieve ervaring.

Betrouwbaar

Heb niet veel contact met Abiant, komt wellicht ook dat er bij mijn huidige opdrachtgever geen problemen zijn

Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met Abiant en fijn dat er geen problemen. zijn bij je huidige opdrachtgever!

Vriendelijke mensen

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven over Abiant. Dank voor je positieve review!

Kieler Bocht 64

9723 JB Groningen

050 206 00 06

Over Abiant

Abiant is in 1960 opgericht in de vorm van regionale coöperaties. Wanneer de boer zelf niet meer kon werken wegens omstandigheden, stond Abiant voor hen klaar. Dat is nog steeds zo, maar inmiddels is Abiant meer dan dat. Tegenwoordig zenden we ook uit in verschillende branches en staan we klaar voor al onze uitzendkrachten. Wij zijn actief in de volgende branches: - agrarisch - bouw - grond, weg- en waterbouw - groen - industrie & productie - techniek Wij zijn aangesloten bij de Algemene Bond Uitzendondernemingen en hanteren de CAO voor Uitzendkrachten. We nemen onze uitzendkrachten serieus, maken eerlijke afspraken en zorgen dat iedereen goed geïnformeerd is. Daarbij bieden we ook verschillende scholingsmogelijkheden om onze uitzendkrachten te ondersteunen en op te leiden tot het beroep van hun dromen. Maar ook wanneer een bepaald certificaat nodig is om een beroep uit te oefenen, zorgen wij ervoor dat deze behaald kan worden. Abiant. Dat komt goed.