Goed geregeld en uitgevoerd

Doen wat ze beloven

Ze doen wat ze beloven na persoonlijk contact. Komen persoonlijk langs

Service gericht, uitstekend vakmanschap, goede prijs/kwaliteit en komen hun afspraken stipt na.

Wij hadden een buitengewoon prettige ervaring met Power Zonnepanelen, De advisering vooraf was prima, de offerte helder en de facturering ging goed. Het werk is efficiënt en tijdig uitgevoerd. Na 11 maanden kan inmiddels een goed beeld worden gegeven van de gerealiseerde stroomproductie van de zonnepanelen. Hieruit blijkt dat de geleverde stroomproductie zelfs hoger is dan in de offerte was aangegeven.

Top service en duidelijke communicatie.

Panelen zijn zeer kundig gemonteerd op zowel ons platte dak (garage) als schuine kap (woonhuis). communicatie verliep soepel en duidelijk. Erg tevreden met onze keuze voor power zonnepanelen.

very positive experience

A very good company that helps determine the panels and their configuration on the roof. Very fast installation with no questions asked. They are also very flexible in terms of payment for work and panels.

Zonnige start

Power Zonnepanelen kan ik van harte aanbevelen. Zij hebben ons uitstekend geadviseerd, zorgvuldig geïnstalleerd en een uitstekende service verleend. Dat is wel heel veel kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs. Wij zijn zeer tevreden!

Top aangelegd

Snelle goede levering Netjes geïnstalleerd

Ben zeer tevreden over plaatsing AEG zonnepanelen

De AEG zonnepanelen liggen er sinds 2 weken en ik ben zeer goed te spreken over de technische inspectie, de deskundige plaatsing, bekabeling naar de meterkast. Er waren op de dag van plaatsing leuke contactmomenten met de installateurs. Ik kon gewoon thuiswerken en de mannen waren op het dak. Een vertrouwd gevoel en de eerste opbrengsten zijn al binnen!

Heel fijn

Een in al lof over de heren van Power zonnepanelende. Dee gemaakte afspraken, het nakomen van de afspraken, het oppakken van het werk, het afronden hiervan en de nazorg. Complimenten aan de heren van Power Zonnepanelen.

Prima bedrijf, leveren kwaliteits producten.

Wij zijn heel tevreden over de wijze waarop het traject door zorg van POWER ZONNEPANELEN is verlopen. Omtrent de offerte, leg- en planningsvoorstel en montage panelen werd duidelijk gecommuniceerd. Het leggen van de panelen met AP-system omvormers het aansluiten meterkast is professioneel uitgevoerd. Ook de binnenbekabeling werd netjes afgewerkt. Het project werd afgesloten met het in bedrijf stellen van de installatie, een uitleg en controle achteraf.

Snel en goede service

Levering was snel, met goed advies over het totaal pakket. En heel belangrijk: Bij Power leverden ze ook wat ik wilde, zoals zonnepanelen op dakkapellen. Ze haken ook niet meteen af bij een wat moeilijker dak. Dat is bij veel leveranciers wel anders heb ik gemerkt. Een (zeldzaam) pechgevalletje werd snel verholpen. Tot nu toe een top systeem.

Vakkundig.

Binnen een dag alles geplaatst zonder gedoe.

Vlekkeloos

De afspraken die we bij het huisbezoek maakten werden nagekomen bij de installatie. Bart dacht mee in praktische en esthetische zin. Hij en zijn collega werken rustig en gestadig door tijdens een hele hete zomerdag. Ze zijn prettig gezelschap. Bart nam de tijd om onze vragen te beantwoorden. We bevelen dit bedrijf zeker aan.

Goed!

Fijn en snel geholpen. Duidelijk communicatie en heldere afspraken.

Vlot contact goede prijs snel gelegd

Mooie offerte en de werkzaamheden zijn snel en vakkundig uitgevoerd

Alles goed gegaan en in 1 ochtend klaar

Goede communicatie en Ken maakt zelf de meterkast in orde en goed aangesloten. Alles in 1 ochtend geïnstalleerd

Meer dan tevreden!

Fijne en nette club om mee te werken.

Vriendelijke en snelle service met een persoonlijke benadering

Vanaf eerste gesprek een goede voorlichting en ruimte om vragen te stellen. Installatie van de zonnepanelen ging zelfs sneller dan verwacht. Diezelfde dag gelijk hulp met installeren van de app om verbruik te monitoren. Binnen 2 maanden was alles geregeld van eerste gesprek tot volledig werkende zonnepanelen. Wij zijn echt super tevreden en heel blij met deze betrouwbare organisatie.

Mijn ervaring is zeer positief

De panelen zijn conform afspraak snel en netjes geplaatst.

Alles is afgehandeld zoals afgesproken !

ik heb goed contact gehad met Ken en Bart, duidelijke afspraken gemaakt en deze zijn zij volledig nagekomen. Alles is prima geregeld.

Snelle goede levering en goed contact

We werden goed en persoonlijk begeleid. Goede adviezen en overleg. Snelle levering. Na de aanleg waren er nog vragen van onze kant en ook toen was het contact makkelijk en snel

Vriendelijk en vakkundig geholpen!

Een vriendin heeft me attent gemaakt op dit bedrijf toen wij ook zonnepanelen wilden. We zijn prettig geholpen, afspraken werden nagekomen en we hebben goede tips gekregen. Een aanrader!

Super ervaring, van het begin tot het eind! Professioneel team zowel in advies als in de uitvoering.

Zonnepanelen zijn misschien wel een van de meest onduidelijke producten. Iedereen lijkt iets anders te zeggen en er is veel tegenstrijdige informatie. Power Zonnepanelen was hierop een uitzondering. Ze konden helder uitleggen waarom ik voor micro-omvormers moest kiezen en wat de AEG-panelen van zo'n goede kwaliteit maakte. Dit heeft zich inmiddels dubbel en dwars terugbetaald, vooral in een bosrijke omgeving waar het extra uitdagingen met zich meebrengt. Ook het feit dat ik mijn aantal panelen heb verdubbeld zonder aanzienlijke extra kosten was direct te danken aan hun advies. Geweldig gedaan! Daarnaast heeft Power Zonnepanelen een fantastisch team dat de installatie verzorgt. Ze werken keurig, snel en zeer professioneel. Klassewerk! P.S. En als er onverhoopt iets fout gaat, zorgen ze voor een perfecte oplossing!

Super aanschaf, snel en vakkundig geïnstalleerd!

Mijn ervaring met de mannen van Power zonnepanelen is in 1 woord fantastisch! Bart en Ken zijn zeer vakkundig en vriendelijk. Vanaf het advies tot en met de installatie een dikke 10! De panelen werken optimaal en met de handige app op mijn telefoon zie ik wat er allemaal gebeurd. Zeer aan te bevelen! Ik ben een blije klant!

Heel erg blij met deze plaatsing

Goede communicatie voor af. alles werd gedaan volgens afspraak erg netjes . betrouwbare heren die het kwamen plaatsen. Na een dag bleek 1 omvormer niet goed te werken . Zij hebben dit binnen 10 werk dagen op gelost mooi op tijd zo als afgesproken. Wij zijn erg blij dat we met dit bedrijf power zonnepanelen ij contact zijn gekomen. Een top bedrijf

Laan van Ambacht 2 e

2631 RJ Nooddorp

Over Power Zonnepanelen

Power Zonnepanelen installeert A-merk zonnepaneel-systemen. Door prettig en persoonlijk contact, geven wij elke klant maatwerk-advies. Zorgvuldige selectie van materialen zorgt er voor dat ieder onderdeel van het systeem perfect op elkaar is afgestemd. Van zonnepaneel, montagemateriaal tot en met de omvormers. Bij Power Zonnepanelen werken mensen die met passie hun vak uitoefenen. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat door oprechte passie én vakkennis, de beste kwaliteit geleverd wordt. Dit geldt voor al onze collega’s. Als klant zal je dit merken vanaf het eerste telefonische contact tot en met de installatie van de zonnepanelen en de aftersales. Wij werken met een team van ervaren, gecertificeerde en enthousiaste monteurs. Wij gaan 100% voor onze klanten, want een blije klant is het mooiste wat er is! Hartelijke groet! Het team van Power Zonnepanelen