Deskundig, netjes en vriendelijk

Dit is nu zo'n bedrijf waar je graag zaken mee doet. Prettige mensen, werken netjes en vakkundig en bijzonder vriendelijk.

Prima werk

Prettige mensen Alles weer netjes opgeruimd. Het resultaat kan ik nu nog niet zo goed beoordelen in de zomer. Heel goede uitleg. En fij e manier van werken.

Het is een fijn betrouwbaar bedrijf, met deskundige mensen

Ik raad dit bedrijf aan, heel vriendelijke mensen. Ze denken goed mee en hebben verstand van zaken.

Zonder gedoe volgens afspraak en vlot

Zoals ik hierboven al schreef. Overigens pakte dit bedrijf wel mijn aanmelding adequaat op waar een ander het liet lopen.

Werkzaamheden perfect uitgevoerd door Taha en zijn mannen.

Alle werkzaamheden zijn volgens afspraak uitstekend uitgevoerd. Wij zijn heel blij met het resultaat en de subsidie kon ik met de gegevens van de factuur zó aanvragen!

Snel en goede kwaliteit

Ze hebben prima werk geleverd

Er is meegedacht en hebben net werk afgeleverd.

Van begin tot eind meedenkende daarbij ook vriendelijke mensen

Vanaf het eerste contact heldere communicatie. Flexibel met het maken van afspraken. Doen wat er afgesproken is. Monteurs zijn erg vriendelijke mensen. Rommel werd na afloop keurig opgeruimd. Aanrader.

Netjes en efficiënt werk

Ik moet wel eventjes wachten maar als de heren eenmaal aan de slag gaan was het allemaal zo geregeld. ik merkte aan de luchtvochtigigheid in huis dat het binnen een paar weken effect had. we hebben nu hopelijk minder last van koude-bruggen als gevolg van vocht in de muren. Dat gaan we in de winter zien,

Klantvriendelijk en efficient

Prima ervaring met Ikwilmijnvloerisoleren. Het inplannen van afspraken liep soepel en ze waren flexibel bij het plannen. Na een eerste inspectie kreeg ik snel de offerte en de werkzaamheden werden snel en efficient uitgevoerd. Een paar uur op 1 dag om het bodemzeil te plaatsen en nog een paar uur op dag 2 voor het plaatsen isolatiemateriaal. Hoeveel het scheelt op de energierekening gaan we aankomende winter ondervinden.

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig

Punctueel, zorgvuldig en betrouwbaar

Werk prima uitgevoerd.

Fijn bedrijf

Goed geholpen, kundige mensen

Netjes gedaan

Keurig te werk gegaan we moeten de winter afwachten voor het resultaat.

Goede uitleg vooraf, vriendelijke installateur

Aardig goed

Het nakomen van afspraken kan wat beter. Taha Apak is soms een periode slecht bereikbaar. Ik heb toen gebeld, gemaild en geappt, en uiteindelijk lukte het. Het geleverde werk is vooralsnog goed, al moet het nog blijken als de winter komt en er meer regen komt. Taha komt zeer deskundig en professioneel over. Erg goed dat hij zoveel mogelijk op de fiets komt.

Kennis inzicht, advies en goede communicatie

Vlotte afhandeling aanvraag, alles volgens afspraak. Werken erg zorgvuldig. Goede aanvullende info ter verkrijging subsidie.

Klantgericht, mee denkend, flexibel en vakkundig.

Prettig samen werken en met een mooi resultaat. Bedankt!

Vriendelijk en deskundig personeel

Werken netjes

Vriendelijke en servicegerichte monteurs!

De eerste werkzaamheden werden vlot en netjes uitgevoerd. Toen wij na waterschade opnieuw een beroep op het bedrijf deden, werd de schade keurig opgelost.

Keurige vakmensen

Na snelle inspectie en doordachte offerte kwam er snel een afspraak voor deel één van de klus. Nette werkers, ook na een vlotte tweede afspraak. Natuurlijk wel wat lawaai van het boren, maar dat hoort erbij. Resultaat is prima. Komende winter zitten we er comfortabel bij!

Betrouwbaar, schoon werk.

Na duidelijke informatie en opmeting goede afspraak gemaakt. Werk tot volle tevredenheid uitgevoerd. Kan iedereen aanraden met deze installateur in zee te gaan.

Betrouwbaar, vakkundig

Pruimengaarde 19 3992 JK Houten

Over Ikwilmijnvloerisoleren.nl

Ikwilmijnvloerisoleren is een kleinschalig bedrijf dat gepassioneerd is om woningen te verduurzamen. Jaren geleden hadden we zelf last van kou thuis, waarop we besloten ons huis te isoleren en comfortabeler te maken, en het is gelukt. Toen hebben we besloten te starten met ons eigen bedrijf zodat ook anderen duurzamer en comfortabeler kunnen wonen. De eerste stap van verduurzamen is warmteverlies tegengaan waardoor het gas- en energieverbruik afneemt. Pas daarna kan gekeken worden naar andere investeringen zoals bijvoorbeeld zonnepanelen of een warmtepomp noodzakelijk zijn. We werken nauw samen met andere regionale isolatiebedrijven en -initiatieven zoals EnergieRijk Houten en Jouw Huis Slimmer. ‘Door dicht bij huis te werken hebben we goede kennis van de woningbouw en kunnen we snel service verlenen. Verder maken we graag duurzame keuzes, ook bij het ondernemen, en doen we onze klussen zo veel mogelijk met de fiets.