Zeer goede prijs kwaliteit verhouding icm super service

Anderhalf jaar geleden de keuze gemaakt om op onze beide slaapkamers een airco te laten plaatsten. Contact gezocht met Qlimaat Totaal, zij kwamen direct langs om naar onze wensen te luisteren. Hierop volgend kwam er een erg scherpe offerte onze kant op, oordeel direct mee in zee gaan. Nu wilde wij wederom een airco in de woonkamer omdat de gasprijs hoog is en een airco de kamer sneller warm heeft dan een cv. Contact opgenomen met Qlimaat Totaal, en u raadt het al, super scherpe offerte en zeer snelle montage mogelijk. Dus ook hier weer akkoord gegeven en meteen ook het onderhoud aan de 2 andere aircos laten uitvoeren. Wat een top bedrijf, vriendelijk en bekwaam personeel. Als ik het zou mogen zeggen, niet twijfelen en Contact opnemen!

Goede, snelle levering en keurige installatie

Goed en eerlijk advies. Snelle levering en installatie en perfecte nazorg.

Vlot en goed afgewerkt.

Na de afspraak met Wesley kon de airco al op korte termijn geplaatst worden. We zijn heel tevreden over de totale afhandeling.

Top bedrijf!

Meedenkend, geduldig, vakbekwaam, nauwkeurig, vriendelijk, netjes.....hiermee omschrijf ik Qlimaat totaal wel aardig denk ik. Wij hebben een hele positieve ervaring met dit bedrijf. Vriendelijk, goed advies en netjes. Iedereen. Aan te raden!

Superrrrrrr

Een afspraak gemaakt voor een offerte, 2 dagen later het gesprek gehad en 's avonds de offerte binnen gekregen. Na accoord met de offerte gegeven te hebben gevraagd wanneer? Het antwoord van Qlimaat, volgende week. Een week later de monteur stond om 08:30 op de stoep, nog even het e.e.a. besproken toch een anderer plaats voor de buiten units. Net na de middag was hij klaar, alles aangesloten, opgeruimd, gezogen er was niet meer te zien dat er iemand bezig was geweest. De werking netjes uitgelegd gekregen. Qlimaat hartstikke bedankt, gewoon super service.

I’m alle opzichten geweldig

Vanaf het eerste telefonisch contact tot en met de laatste afwerking bij de installatie ben ik uitermate te spreken en zeer tevreden, zeker ook gezien het feit dat alles zich in een zeer kort tijdsbestek heeft afgespeeld. Waarvoor mijn hartelijke dank.

Snelle service en top kwaliteit

Qlimaat totaal kwam bij ons een airco installeren. Ze konden enorm snel leveren (binnen anderhalve week) en kwam alle afspraken na. Tijdens de montage werd meegedacht over hoe de bekabeling het beste aangelegd kon worden zodat ze nergens in het zicht zijn. Zeer vriendelijke monteurs die binnen een halve dag klaar waren. Ze zijn daarnaast ook goed te bereiken, komen afspraken perfect na en communiceren goed.

Mooi product, geweldige service tijdens installatie

Na een dag vol onvoorziene tegeslagen bleven de mannen vrolijk, netjes en onverbittert hard doorwerken. De klant is koning en dat is wat er uitgestraald werd. Als u tevreden bent, zijn wij dat ook. De heren hebben de klus afgemaakt terwijl wij weg moesten. Bij thuiskomst alles geïnstalleerd, gestofzuigd en afgedaan met doekjes. Tevens is de afwerking van een hoog niveau en valt daar niets op aan te merken. Geweldig. En dat allemaal binnen 1 week. Na de offerte aanvraag. Ten zeerste aan te raden.

Vlotte, correcte plaatsing airco

Vriendelijke en nette medewerkers. Binnen drie weken offerte met goede uitleg en levering met plaatsing van airco. Zeer professioneel uitgevoerd. Volledig naar tevredenheid.

Professioneel en service gericht

Wij zaten in een situatie (een 3m oude baby en een warme kamer) dat wij snel een airco nodig hadden en hebben hiervoor enkele klimaatexperts gebeld. Dit zou allemaal lang duren 3-6 weken. Ik had ook Qlimaat Totaal gebeld en hierbij zou dit snel geregeld kunnnen worden. Ze hebben hun uiterste best hiervoor gedaan en binnen een week was de airco er. Ze kwamen ook eerst bij ons thuis langs om de mogelijkheden van de de verschillende airco's te bespreken. De airco zelf werkt perfect. Zeker met de comfort functie heb je geen last van koude wind tijdens het slapen. Daarnaast is de airco goed opgehangen en zijn de draden/buizen netjes weggewerkt. De betonboring was ook netjes gedaan. Geen stof enzo. De prijs is top. De extra betonboringprijs was ook top. Andere klimaatexperts vroegen soms hiervoor 3x de prijs van Qlimaat Totaal. Echt top service. Nogmaals bedankt :)

Super service

Ze adviseren alle mogelijkheden en denken mee wat het beste is. Contact verliep erg prettig met snelle reacties. Werken snel en netjes!

Snelle service, top kwaliteit

Snel zaken gedaan met Wesley. Heldere communicatie en duidelijk wat de mogelijkheden zijn. Servicemonteur Nick heeft uitstekend werk geleverd, netjes gewerkt en goed uitgelegd hoe e.e.a. werkt. Installatie van de wifi module is wat lastig, maar na telefonisch contact hierover met Wesley geeft hij gelijk aan dat hij een collega die hierin is gespecialiseerd op pad stuurt om mij hiermee te helpen.

deskundig, professioneel en service gericht

Wesley kwam direct langs toen ik belde en kwam zeer deskundig over, dacht mee en gaf goed advies. Er werd snel geschakeld. De airco hing er de volgende dag al. De monteurs hebben alles keurig en netjes geïnstalleerd en alles schoon achter gelaten. De factuur kreeg ik pas nadat twee weken later ook de wifi was geïnstalleerd. Ik ben erg tevreden met de airco. Alles wat werd beloofd (mooie uitvoering, weinig geluid, makkelijke bediening, kleine buitenkast, energie zuinig) klopt vooralsnog.

Goed advies, vakkundig en snel gemonteerd

Prettig contact met het bedrijf. Wesley bekijkt de situatie en doet een paar goede voorstellen voor opbouw en plaats van de airco units. Offerte was snel geregeld en een week later is alles volledig naar wens door een vakkundige monteur en volgens de afspraken gemonteerd.

Professioneel en betrouwbaar

De verkoop en installatie zijn perfect uitgevoerd door Qlimaat Totaal. Dank jullie wel.

Goed product/bedrijf

Duidelijke offerte, prettig gesprek met goede uitleg. Airco door vakkundig personeel geplaatst. Plaatsing netjes en naar tevredenheid verlopen. Na plaatsing bleef ik nog met wat vragen zitten over de bediening, ook hier goede service.

Minervum 7446 c

4817 ZG Breda

06 27 29 03 72

Over Qlimaat Totaal BV

Een Airconditioning van Qlimaat Totaal zorgt voor een aangenaam klimaat in huis of op kantoor. Qlimaat Totaal is specialist in airconditioning. Onze experts adviseren je graag over een oplossing die past bij jouw wensen. De vraag naar airconditioning neemt al jaren toe. Steeds meer Nederlanders ervaren hoe prettig het is om op warme dagen te genieten van een koel binnenklimaat. Airco’s zijn er in allerlei soorten en maten. Welke geschikt is voor de ruimte(s) die jij wil koelen, is afhankelijk van verschillende factoren. Daarom kijken wij tijdens een adviesafspraak altijd naar de mogelijkheden die er ter plekke zijn en informeren naar de isolatie van het pand. Wist je trouwens dat airco systemen ook kunnen verwarmen?