Goede service en vriendelijk

Mijn ervaring met Dorrestijn Auto’s is goed. Vriendelijke mensen en zij bieden een goede service.

Bedankt voor de positieve review! Fijn dat u een goede ervaring met ons heeft! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Heel vriendelijk, eerlijk, en flexibel bedrijf.

Dorrestijn auto’s is een heel vriendelijk, eerlijk, flexibel en meedenkend bedrijf, wij hebben een Vw e-up gekocht en met het testen van de accu voor koop kregen we alle gelegenheid. Zeker een aanbeveling!

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u een positieve ervaring met ons heeft. Veel veilige kilometers gewenst met de Volkswagen e-up en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Perfecte en complete service

Netjes en compleet afgeleverd. Knappe service monteur.

Bedankt voor de goede review! Fijn dat je tevreden bent met de aflevering en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Klantgericht, transparant, en met passie!

Vanaf het eerste moment ontstond een prettig contact met Martin. Het bekijken, bevragen en proefrijden van de door ons gezochte auto ging transparant, met vertrouwen en veel kennis en inzicht. Wij hebben daardoor een goede koop kunnen doen, waarin Martin goed mee dacht, heldere afspraken maakte en zeer klantvriendelijk te werk is gegaan. Het bedrijf van Martin is geboren uit passie, en dat zie je terug in de kleinschaligheid, wat zeer positief is. Met een prachtige auto en een lekkere taart rijker, raden wij Martin Dorrestijn Auto's zeker aan!

Bedankt voor de mooie woorden! Fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft. Bedankt voor de fijne aankoop en het vertrouwen in ons. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Super nette en snelle afhandeling

Snel onderhandeld en netjes afgeleverd.

Bedankt voor de goede review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle en nette aflevering. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Geweldige auto gekocht; ondanks zijn leeftijd van 12 jaar oogt ie van binnen en buiten als nieuw

Zeer vriendelijk geholpen; er wordt mee gedacht en goed advies gegeven.

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Net bedrijf

Goede ervaring. Auto netjes opgeleverd. Correct en meedenkend.

Bedankt voor uw review! Fijn dat u een goede ervaring met ons heeft. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Top bedrijf

Bedankt voor de goede review! En hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Dorrestijnauto's

Parallelweg 106 3903 BE Veenendaal

06 18520998

Over Dorrestijnauto's

Dorrestijnauto’s, een jonge onderneming met passie voor auto’s. Bij ons kunt u terecht voor de in- en verkoop van gebruikte auto’s. Wij hebben altijd occasions op voorraad in verschillende merken en prijsklassen. Al onze nieuw binnengekomen occasions worden eerst zorgvuldig nagekeken en bijvoorbeeld voorzien van een poetsbeurt, reparatie of apk. En dat voor een scherpe prijs! Dorrestijnauto’s zorgt er graag voor dat u op een vertrouwde en makkelijke manier uw auto kunt (ver)kopen. Heeft u interesse in één van onze occasions, wilt u een inruilindicatie of langskomen voor een bezichtiging/proefrit? Neem dan vrijblijvend contact met ons op! Uw review wordt gewaardeerd! Alvast bedankt!