Goed advies, voor een aantrekkelijke prijs

Recent mijn hypotheek afgesloten via objectief en heel tevreden. Ik vond persoonlijk contact op kantoor toch wel fijn en bij objectief kan dat tegen een aantrekkelijke prijs. Ik kon de uitleg goed volgen en werd prettig begeleid in de keuzes die er gemaakt moesten worden. Met name het meedenken in een stukje financi�le planning vond ik erg prettig en dat er ook oog was voor secundaire voorwaarden zoals een groene hypotheek. Hoewel ik al starten niet veel vergelijkingsmateriaal heb kan ik kan objectief met deze ervaring aanraden.

Fijne en persoonlijke service

Fijne en persoonlijke service die ervoor heeft gezorgd dat ik mijn eerste huis heb kunnen kopen in deze complexe markt. Goed hypotheekadvies gehad en snel geregeld.

Topper!

De adviseur was super betrokken en nam echt de tijd voor ons om ons te helpen bij de aankoop van ons eerste huis. Eerlijke en duidelijke communicatie. Wij hebben erg veel aan hem en zijn collega's gehad de afgelopen maanden!

Hypotheek adviseur

Ons beleving met de adviseurs van Objectief waren super goed! Hele vriendelijke mensen duidelijk uitleg over ons hypotheek en mogelijkheden altijd bereikbaar en altijd goede antwoorden op onze vragen wij zijn erg blij met hun diensten en bevelen hun ook aan andere om bij Objectief de hypotheek regelen!

Betrouwbaar en behulpzaam

De adviseur was altijd behulpzaam, goed en snel bereikbaar en stond altijd voor ons klaar. Dat wil je hebben als starter op de hypotheekmarkt. Bovendien heb ik geen moment getwijfeld aan zijn objectiviteit.

Vriendelijk en begrijpelijk advies!

Ik heb alleen maar lof voor Objectief. Ze zijn snel, vriendelijk, persoonlijk, en weten lastige financi�le zaken in duidelijke taal uit te leggen. Super advies, we gaan zeker terug!

Prima adviezen

In de onoverzichtelijke situatie van onze verschillende hypotheek delen en oude woekerproducten heeft de adviseur ons een prima adviezen op een kalme en vastberaden manier. Hij wekte bij ons direct vertrouwen op, en bleek goed in ons dossier thuis. Prima adviseur, een aanrader!

Geweldige Service

Wederom uitermate goed geholpen door de heren van Objectief. Vriendelijk en professioneel.Bij alle stappen in het process van hypotheken en verzekeringen goede uitleg en begeleiding. En het meest fijne is dat ze overal bovenop zitten en veel zaken voor je uit handen nemen.Wij zullen jullie blijven adviseren aan vrienden en kennissen

Zeer behulpzaam!

Dit bureau door gekregen van familie.Zeer goed ontvangen en snel op weg geholpen.Bij elke vraag die we hadden goede uitleg gekregen.Kortom top bedrijf en zou ze zeker aanbevelen!

Prijs/kwaliteit

Ik heb een bijzonder plezierig en effectief contact gehad met de adviseur. Hij heeft mij uitstekend, professioneel en vlot door het hele proces van keuzes maken tot en met het realiseren van een hypotheek die aanvoelt als een maatpak. Daarbij was de prijs heel goed in evenwicht met de kwaliteit.

Hypotheekadvies

Ik ben bij de adviseurs geweest voor mijn eerste huisaankoop. Zij hebben mij echt geweldig geholpen. De aankoop verliep niet heel soepel met de makelaars, maar de adviseurs hebben alles gedaan om de aankoop zo goed mogelijk te laten verlopen. Echt top!!!Ook voor hypotheekadvies zijn ze eerlijk en transparant.Ik kan Objectief bij iedereen aanbevelen!!!

Geweldige tussenpersonen!

We hebben hele goede ervaringen met alle medewerkers , ze kijken zorgvuldig naar je situatie zodat je het gunstigste uitkomt. Op mails wordt vrijwel direct gereageerd, ze zijn zeer goed bereikbaar. Alleen maar positief! We zijn heel erg blij met jullie!

Waar voor je geld, denkt mee met ondernemers

Bas heeft ons uitstekend geholpen bij het regelen van de hypotheek voor onze nieuwe woning. Hij houdt rekening met zowel de zakelijke situatie als priv� en maakt alle mogelijkheden bespreekbaar. De adviseur is nuchter en denkt met je mee, ook toekomst gericht. Bij vragen staat hij voor je klaar. Bij aankoop van een volgend project betrekken wij hem weer.

Denkt echt mee

De adviseur denkt echt met je mee. Een hypotheek is niet zo makkelijk maar alle opties worden voor je uitgezocht. Ook wordt er erg goed naar onze wensen geluisterd.

deskundig en prettig

Wij hebben een hele prettige ervaring met het oversluiten van onze hypotheek.Goede communicatie en uitleg. De adviseur denkt met ons mee en daardoor hebben wij een juiste en weloverwogen keuze kunnen maken. Hij is goed bereikbaar en reageert heel snel! Wij bevelen deze adviseur zeker aan.

Deskundige begeleiding

Bij de aankoop van ons eerste huis in deze gekke woningmarkt heeft de adviseur ons meermaals voorzien van deskundig en vooral ook eerlijk advies. Zeer uitgebreide begeleiding en advies vanaf het moment van bieden t/m de afwikkeling bij de notaris. Ook na het afsluiten van de hyptoheek bieden ze een zeer goede service aan die bij het totaalplaatje past. Altijd goed bereikbaar en staan je graag en uitgebreid te woord. Ze gaven ons het juiste gevoel en vertrouwen bij het afsluiten van de hypotheek die het beste bij ons past. Wij raden Objectief ten zeerste aan!

Deskundig en recht door zee

Als starter op de woningmarkt tijdens COVID was het niet makkelijk om een huis te kopen. Uiteindelijk is het me gelukt en met het hypotheekadvies van de adviseur ben ik uitstekend ge�nformeerd en geholpen. Beide adviseurs zijn duidelijk, recht door zee, zeer deskundig en doen nog een stapje extra om superieure service te verlenen. Ik had niet ergens anders hypotheekadvies willen ontvangen. Blij met mijn keuze om Objectief te hebben gekozen en ik raad het ten zeerste aan om zaken met deze heren te doen!

Prettig

Fijn in de omgang, regelt alles snel en is duidelijk in de uitleg!

Super tevreden

Wij zijn super tevreden over de mannen van Objectief! Er werd ruim de tijd genomen om te luisteren naar onze situatie en wij konden met al onze vragen bij ze terecht. We zijn van A tot Z geholpen bij het afsluiten van onze hypotheek en dit alles heeft ons een heel prettig en zeker gevoel gegeven.

Oprechte aandacht en objectief advies

De adviseur is in staat om nog echte oprechte aandacht te besteden aan je als klant. Naast het op maat afgestemde advies is er ook aandacht voor de mens achter het advies. Ik heb dit als zeer waardevol ervaren, waardoor het proces zeer vlot verliep.

Hier hebben ze plezier in hun werk en dat merk je

Mijn vriendin en ik zijn hier uitstekend geholpen voor een hypotheek voor onze nieuwbouwwoning.Alle benodigde en actuele kennis hebben ze in huis en je krijgt een eerlijk en duidelijk advies. De adviseur denkt echt met je mee en zorgt ervoor dat alles duidelijk is voor zowel mij als mijn vriendin. Hij is goed bereikbaar en geeft snel antwoord op vragen die je op een later moment toch nog te binnen schieten. Wij kunnen iedereen dit kantoor aanraden en kijken met een goed gevoel uit naar onze nieuwe woning!

aankoop ander huis

De adviseur is een vriendelijke man die meedenkt en alles met een open blik bekijkt en je helder en duidelijk advies geeft. Hij is goed bereikbaar en als hij op een moment zelf niet iets voor je kan betekenen, dan vraagt hij zijn collega om mee te helpen. Ook een fijn telefonisch contact.

Advies hypotheek

Zeer kundig en uitgebreid advies. Nemen ondanks de drukte uitgebreid de tijd voor je. Naast advies in hypotheek ook de verzekeringen doorgenomen

aankoop nieuw huis

Al jaren klant bij Objectief..helder en duidelijk hypotheekgesprek gehad met de adviseur..ook voor andere verzekeringen ben je hier aan het juiste adres, De adviseurs staan altijd klaar voor advies..kortom een goed en betrouwbaar bedrijf!

Persoonlijk, maatwerk

Betrouwbaar, behulpzaam en altijd een duidelijke uitleg. Flexibel in het maken van afspraken, wat erg fijn is als je alles snel geregeld moet hebben.

Ambachtsstraat 13 D

3861 RH Nijkerk

088 – 0808300

Over Objectief hypotheken en verzekeringen

Onafhankelijk advies, waar je écht iets aan hebt. Wij, Bas en André, hechten veel waarde aan persoonlijk contact. Daarom heb jij bij ons één vast aanspreekpunt voor al jouw financiële zaken. In een persoonlijk gesprek bespreken wij jouw situatie en wensen en vergelijken we vervolgens alle hypotheken en verzekeringen met elkaar. Zo selecteren wij het financiële product dat het beste aansluit op jouw persoonlijke situatie. Als onafhankelijk adviseur werkt Objectief hypotheken en verzekeringen samen met vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeraars. Zo kunnen wij alle aanbieders voor je met elkaar vergelijken en nemen wij je veel werk uit handen. Dat wij staan voor een goede prijs en kwaliteit, hebben wij al meerdere keren bewezen. Wij wonnen in de categorie prijs/kwaliteit de Independer prijs als beste hypotheekkantoor van de regio. Daar zijn wij enorm trots op, want daarmee toon jij dat je onze manier van werken ook waardeert.