Prima advies en begeleiding bij de hypotheek aanvraag.

Prima advies en begeleiding bij de hypotheek aanvraag.

Persoonlijk, snel, toegankelijk, betrouwbaar

Ik zou Objectief aan iedereen aanraden. Bas heeft ons enorm snel, vakkundig en goed geholpen in een wereld die soms heel ondoorgrondelijk kan zijn. Door het persoonlijke contact nam hij veel zorgen weg.

Het beste advies

Meedenken met mijn specifieke situatie en daar ook de best passende oplossing bij vinden. Makkelijk bereikbaar, geen vraag is teveel en je wordt goed op de hoogte gebracht. Kortom: Een superfijn gevoel!

Vriendelijk, deskundig en servicegericht

Wij waren niet tevreden met de adviseur waar we daarvoor waren geweest, het voelde allemaal erg onpersoonlijk. Op aanraden van onze buren hebben we toen bij Object een afspraak gemaakt. Bas is prettig in de omgang en heeft ons perfect geholpen met onze hypotheek. Aanrader dus!

Top geregeld weer

Bas heeft ons uitstekend geholpen bij het regelen van de hypotheek. Snel, kundig en erg prettig in de omgang

Aankoop ander huis

Ik ben de laatste tijd veel verhuisd. De hypotheekadviseur heeft mij altijd uitstekend advies gegeven en de juiste hypotheek geadviseerd. Hij was ook altijd bereikbaar voor vragen. Ook bij zijn collega ben je op het goede adres voor verzekeringen. Kortom een heel fijn bedrijf!

Financieel advies voor aankoop nieuwe woning

Objectief heeft ons fantastisch geholpen (voor de tweede keer :-) ), bij de koop van onze nieuwe woning. De hypotheekadviseur heeft een gave om materie die complex is op een manier uit te leggen dat het opeens heel eenvoudig is. Op deze manier is het heel fijn beslissingen te nemen wanneer je goed begrijpt waar het over gaat. Ook de mate van proactiviteit en meedenken is geweldig. Hij zorgt ervoor dat de boel goed geregeld wordt en neemt alle zorgen weg. Daarnaast vonden we alle overige afremming en communicatie zeer prettig, zowel persoonlijk als professioneel. Niks meer dan lof voor Objectief.

Objectief Nijkerk

Super fijn geholpen! Alle vragen die we hadden werden duidelijk uitgelegd, alles werd uitgezocht en er kwamen geen extra kosten bij kijken! Je weet waar je aan toe bent bij Objectief!!

Toegankelijk, kundig, doorpakkers!

Van een nietsvermoedend ori�nterend gesprek in informele setting tot nu, een paar weken later, samen in ons eerste koophuis. De hypotheekadviseur nam ons mee aan de hand en legde duidelijk uit wat vooral wel en niet mogelijk was in deze �gekke� huizenmarkt als starters. We kregen hoop en voor de allerkleinste vragen kon ik Objectief benaderen. Naast de hypotheek hebben we al onze verzekeringen kunnen onderbrengen bij hen, gekgenoeg geeft dit een veilig gevoel. Ze denken mee, maar zonder te pushen. Bedankt Objectief hypotheken!

Professioneel, scherp en vriendelijk!

Super goed advies gekregen van de hypotheekadviseur en hij laat zien dat hij verstand heeft van zijn zaken. Denkt goed mee en kijkt naar alle mogelijkheden die van toepassing kunnen zijn. Om het al, super!

Snel & goed geholpen

De hypotheekadviseur & zijn collega's hebben ons snel en goed geholpen. Komen met realistisch advies en zijn vriendelijk. Altijd telefonisch bereikbaar en reageren snel op de mail.

Objectief is echt een aanrader

De hypotheekadviseurs hebben mij weer erg goed geholpen.Mede door het snelle schakelen en het meedenken is het prettig samenwerken. Echt een aanrader.

1e klas Service

Hier wordt je geholpen zoals je geholpen wilt worden. Zeer fijn!

Zeer goed advies gekregen, waarin goed werd uitgelegd wat de voor- en nadelen zouden zijn van het verhogen van mijn hypotheek t.b.v. een verbouwing. Als mij iets niet duidelijk was, dan werd het mij met goede voorbeelden zo uitgelegd, zodat ik het wel begreep.De hypotheekadviseur was ook vriendelijk en nam alle tijd voor mij.Een keer toen de hypotheekadviseur niet aanwezig/bereikbaar was, werd ik ook door zijn collega uitstekend geholpen.Aan het eind van de rit was alles tot in de puntjes geregeld. En kan ik gaan verbouwen.

Nooit meer weg bij dit kantoor.

Dit is nu de derde keer dat de adviseur voor ons de hypotheek geregeld heeft. 2x voor de aankoop van een woning en nu voor het oversluiten van de hypotheek. Ons hele netwerk sturen wij naar Objectief! Er wordt altijd proactief meegedacht. Wat ik heel belangrijk vind is dat er geen valse verwachtingen worden gegeven en je van eerlijk advies wordt voorzien. Hij zegt vaak: " Ik bereken het even zo, dan kan het alleen maar meevallen." En dat doet het dan ook! Het is dan ook geen verrassing dat ook al onze verzekeringen via Objectief lopen. Naast de kwaliteit, service en menselijke benadering, hanteren ze ook nog eens een scherp tarief. Wat wil een mens nou nog meer?!

Heel erg tevreden

Ben heel erg tevreden.Heel goed geholpen, alles heel duidelijk en goed advies.Betrouwbaar en heel vriendelijk.

Top adviseurs

Hier krijg je goed en persoonlijk advies. Denken met je mee en helpen je met alles wat je nodig hebt voor je 1ste huisje. Ik zou ze zekker aanbevelen!

Heldere communicatie, snelle opvolging.

Aangezien onze verzekeringen als via Objectief lopen was de keuze voor een hypotheek adviseur snel gemaakt. De adviseur heeft ons goed geholpen, en er was zeer snelle opvolging. Dit heeft er voor gezorgd dat het proces binnen zeer korte tijd was afgeronden.Bedankt weer!

Toppertje!

Onwijs goed geholpen en echt passend advies voor onze situatie. Hij denkt met je mee en niks is te gek, heel erg fijn hoe alles is en wordt geregeld.

Staat altijd voor je klaar!

De adviseur heeft ons uitstekend geholpen om onze eerste hypotheek af te sluiten. Contact was erg prettig. Ingewikkelde materie werd duidelijk uitgelegd en afspraken waren goed voorbereid. Geen schimmige praktijken en/ of kleine lettertjes. Wij kijken er erg positief op terug. We bellen meteen als we weer advies nodig hebben!

Super kantoor

Hele fijne uitleg, nam alle tijd voor je. Gekeken naar de beste oplossing in onze situatie. Kon hem altijd bereiken voor vragen en alles was duidelijk en snel geregeld. Heel fijn ervaren!

Erg tevreden, ook meer groene hypotheek kon

We waren erg tevreden. We vonden het leuk en goed dat er ook een milieuvriendelijke hypotheek aangeboden werd.

Toppers zoals wij altijd gewend zijn

Wij komen jaren bij objectief voor hypotheken en verzekeringen. Mannen met kennis en kunde die het juiste advies geven. Als wij vragen krijgen in onze vrienden kring waar ze naartoe moeten adviseren wij altijd objectief.

Snel en duidelijk

Perfect geholpen. Voordeel is dat hij al zaken deed met mijn boekhouder zodat alles snel inzichtelijk was voor de hypotheek aanvraag. Alles duidelijk in de mail gekregen en toen er later wat vragen waren gelijk bereikbaar en te woord gestaan.

Vlot en duidelijk!

Ik ben erg tevreden over Objectief Hypotheken!Het waren erg fijne gesprekken die vlot en duidelijk waren..Er werd goed nagedacht wat in mijn situatie het beste was. Hele persoonlijke benadering. Ook het mailcontact verliep prettig. Ik zou zeker een evt volgende keer terug komen naar dit kantoor!

Ambachtsstraat 13 3861 RH Nijkerk

088 – 0808300

Over Objectief hypotheken en verzekeringen

Onafhankelijk advies, waar je écht iets aan hebt. Wij, Bas en André, hechten veel waarde aan persoonlijk contact. Daarom heb jij bij ons één vast aanspreekpunt voor al jouw financiële zaken. In een persoonlijk gesprek bespreken wij jouw situatie en wensen en vergelijken we vervolgens alle hypotheken en verzekeringen met elkaar. Zo selecteren wij het financiële product dat het beste aansluit op jouw persoonlijke situatie. Als onafhankelijk adviseur werkt Objectief hypotheken en verzekeringen samen met vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeraars. Zo kunnen wij alle aanbieders voor je met elkaar vergelijken en nemen wij je veel werk uit handen. Dat wij staan voor een goede prijs en kwaliteit, hebben wij al meerdere keren bewezen. Wij wonnen in de categorie prijs/kwaliteit de Independer prijs als beste hypotheekkantoor van de regio. Daar zijn wij enorm trots op, want daarmee toon jij dat je onze manier van werken ook waardeert.