Nuchter en duidelijk

Zeer content met het advies en de toelichtingen.

Snel, eerlijk, flexibel

Super snel en eerlijk advies op maat. Snel en flexibel beschikbaar, ook in de avonduren en weekenden.

Goed en duidelijk advies

Klantvriendelijk en bij vragen, altijd bereikbaar.

Snel en klantgericht

De hypotheekadviseur was zeer klantgericht en gaf duidelijk advies. Hij was erg goed bereikbaar. De hypotheek was snel geregeld.

Super adviseur

geweldige ervaring gehad bij de hypotheekadviseur. Hij neemt de tijd voor je, hij is altijd bereikbaar en legt alles goed uit.

Erg fijn en goed advies gehad. Belt/ mailt snel terug en zoekt altijd naar de juiste oplossing.Komt bij je thuis ook in de avond.Al met al zeer tevreden.

Erg tevreden

We zijn erg tevreden met de manier waarop wij geholpen zijn. We werden goed op de hoogte gehouden wat betreft de stand van zaken.

Goed advies, uitstekende service

De adviseur heeft alle tijd voor ons genomen en alle zaken goed uitgelegd. Hij is altijd bereid mee te denken en dat heeft tot een goed resultaat geleid!

zeer tevreden

De adviseur is ten allertijde bereid je te woord te staan.korte lijntjes, werkt perfect.

Kwalitatief advies

De adviseur heeft zeer goed meegedacht met de situatie, heeft alle mogelijkheden bekeken en is uiteindelijk met een goed en duidelijk advies gekomen. Bij vragen eigenlijks altijd direct bereikbaar en bereid om te helpen. De adviseur gaat echt voor je aan het werk!

De adviseur heeft ons een goed advies gegeven en alles snel en correct afgehandeld

Snel accuraat en topservice

Vanaf dag 1 was het een perfecte samenwerking. Communiceert goed, snel heeft een enorme drive en geeft zijn klanten het gevoel dat hij er altijd voir ze is en dat is ook zo! De perfecte adviseur!

hypotheekadvies

Het is een heel kundig iemand op hypotheek gebied is zeer duidelijk en legt alles prima uit en regelt alles voor je en je kunt als ware dag en nacht bij hem terecht voor vragen etc.. Ik heb mijn eerste huis gekocht door bemiddeling en ben buitengewoon goed te spreken over die man en beveel hem bij een ieder aan Prima!!

prima behandeling

Kkomt aan huis. netjes op tijd, en legt alles duidelijk en geduldig uit

Aanvraag advies en hypotheek

De adviseur is zeer kundig en zoekt alles tot op de bodem voor je uit om het beste eruit te halen en om te kijken wat het beste bij je past.Advies is zeer duidelijk,reageerd snel op mail/app/telefoon en is eerlijk en betrouwbaar.

Zeer betrokken en servicegericht hypotheekadvies

Ik kan deze adviseur aanbevelen als een zeer betrokken en service gerichte hypotheekadviseur. Hij heeft al het mogelijke gedaan voor mij als ondernemer om de hypotheek te laten oversluiten. Daarbij werd ik zeer goed op de hoogte gehouden van de status en voortgang

Goed advies en snelle service

De adviseur heeft ons als starters erg geholpen bij de aankoop van ons eerste huis. Wat wij vooral heel fijn vonden is, dat de adviseur goed en snel te bereiken was.

Uitstekend advies, goed bereikbaar

De adviseur heeft mij prima geadviseerd bij de aanschaf van mijn eerste huis. Zelfs 's avonds en in het weekend bereikbaar voor vragen. Ook de bijbehorende verzekeringen heeft hij netjes geregeld.

Altijd bereikbaar en denkt goed mee!

We konden de adviseur altijd bereiken bij vragen en hij reageerde altijd snel. Hij heeft veel voor ons uitgezocht, zodat wij met een goed gevoel ons nieuwe hypotheek hebben kunnen afsluiten.

goede voorlichting, snel en zakelijk

Ik kan het kantoor aanbevelen omdat we zeer snel en goed zijn voorgelicht. Helder overzicht van de verschillende mogelijkheden en voor- en nadelen van mogelijke hypotheken. Openstaande vragen werden binnen een dag beantwoord. Over alle zaken waar je rekening mee moet houden (bijvoorbeeld baanverlies, arbeidsongeschiktheid) werd uitleg gegeven.

Snel, correct, vriendelijk

Altijd bereikbaar voor vragen. Gemakkelijk en snel contact via app/mail. Nam zijn tijd voor ons als starters en legde alles duidelijk uit. Vriendelijk persoon, zeker aan te raden.

klantvriendelijk bij het kiezen van de hypotheek

ik was na mijn scheiding op zoek naar een nieuwe hypotheek, ik ben hierin erg goed geholpen door de adviseur. Er was veel te regelen voor de hypotheek aanvraag rond was. Waar ik op de wachtlijst werd gezet door de bank lukte het de adviseur wel om de benodigde documenten op tijd te regelen.

Erg tevreden

Gebeld en dezelfde dag nog een gesprek. Vervolg gesprek altijd na werktijd. Altijd bereikbaar voor vragen (ook na na 18 uur en in het weekend). We hebben duidelijke informatie gekregen en een juist advies. Hierdoor hebben we de hypotheek gevonden die naar onze wens is. Door de vlotte afhandeling van de adviseur is alles snel afgehandeld.Helemaal top!

Luistert naar de klant

De adviseur luistert naar je. Vertaalt je wensen naar mogelijkheden. Hij neemt de tijd en bespreekt alle opties. Daarna krijg je de ruimte om goed ge�nformeerd een keuze te maken.

Gewoon in 1 woord geweldig!!

Altijd bereikbaar wanneer je vragen hebt of hulp nodig bij dingen, zeer vriendelijk en legt alles precies zo uit dat jij het begrijpt. Heb mijn eerste huis gekocht maar als ik weer een huis koop zal ik weer bij deze adviseur aankloppen voor hyptheek advies.

Oostindie 53 9354 TE Zevenhuizen

06 542 884 44

Over Wassink Advies en Consulting

Wassink Advies en Consulting bestaat 16 jaar ( vanaf 2007 ) Onafhankelijk Financieel Adviseur al meer dan 24 jaar. Onafhankelijk en daarnaast is mijn kantoor adviesvrij, wat betekent dat ik geen contracten hebben met financiële instellingen die mij verplichten bepaalde producten te adviseren. Erkend. Bij ons treft u uitsluitend Erkend Financieel Adviseurs (EFA). Dat wil zeggen dat onze adviseurs een gedegen opleiding met goed gevolg hebben afgerond en bovendien hun kennis up-to-date houden. Regionaal. Met een kantoor in Zevenhuizen, provincie Groningen, staan ik met beide benen in de Groningse klei. Ik hou van een persoonlijke benadering en leg u alles graag uit in begrijpelijke taal. Aanbieders. Ik heb bijna alle aanbieders op het gebied van hypotheken in mijn pakket. Neem contact met ons op, we komen gewoon bij u thuis. We zijn zeven dagen per week bereikbaar, tot 21:30 uur. ( Let op zaterdag en zondag van 10:00 uur tot 17:00 uur.)