Fijne ervaring met hypotheekservice leek!

No nonsense en to the point

Klantgericht, je bent geen nummer. Als verbeterpunt zou ik 1 of max 2 aanspreekpunten kunnen noemen.

Snelle goede hulp en uitleg

Erg tevreden!

Geweldig...

Wij zijn uitstekend geholpen door Tjebbo en zijn top team in Leek...

Professioneel en persoonlijk

Inmiddels de derde hypotheek die we via Hypotheekservice afsluiten. De lijntjes zijn kort, de adviezen glashelder en afspraak=afspraak. Fijne samenwerking!

Goede en snelle service

Erg positief qua snelheid en uitleg

Prettige en kundig contact.

Wij hebben het contact met de adviseur en assistenten als zeer prettig ervaren. Problemen met een accurate en oplossend vermogen behandeld.

Fantastische begeleiding

Altijd goed bereikbaar en neemt je overal in mee.

Professioneel, meedenkend en persoonlijk

Een zeer goede ervaring gehad met Tjebbo als onze hypotheekadviseur. Wij zouden hem en Hypotheekservice aan een ieder aanraden.

Vertrouwd en helder advies

Alex Broersma van Hypotheek Service heeft ons rustig en duidelijk door het hypotheekproces geholpen. Dat was (voor ons) wat gecompliceerd met een 'fusie' van twee huishoudens en een eigen bedrijf. Alex legt alles helder uit, maakt de hypotheek en de gevolgen van de keuzes die je maakt inzichtelijk en als je nog even iets wilt weten of navragen, kun je altijd terecht. Hele dikke prima kortom.

Heel fijn geholpen en ze denken goed mee met jou situatie.

Snel geregeld, snelle reacties op vragen, vriendelijke service en leveren kwaliteit.

Betrouwbaar, snel en accuraat

We zijn met onze nieuwe hypotheek weer prima geholpen door Tjebbo en co. No nonsens, benen op de grond, geen luchtkastelen. Duidelijk met wat kan en wat niet kan. Ik beveel Hypotheek Service Leek overal aan!

kordaat optreden, re�el advies

Zowel bij de eerste hypotheekaanvraag als bij de verhoging ben ik vlot en kordaat geholpen door deze hypotheekadviseur.

Deskundige adviseur

De Adviseur weet waar over hij praat. Wekt veel vertrouwen!!

Proactief en zorgvuldig

Ik woon inmiddels verder weg maar ik ben toch naar Hypotheekservice Leek gegaan. Via email en teams is het weer top geregeld met goede adviesen en. Kordaat optreden van Hypotheekservice!

100% eerlijk advies

Hypotheekservice Leek zorgt er voor dat je krijgt wat ze beloven. De adviezen zijn uitgebreid en er wordt niet op tijd gekeken. Ook de tarieven die men hanteert zijn acceptabel. Kortom een echte aanrader.

Snel en duidelijke service/advies

Je wordt hier goed en duidelijk geadviseerd. Gewoon begrijpelijke taal en zeer vriendelijk personeel. Je wordt van A tot en met Z goed op de hoogte gehouden van het verloop.

Verbouwing hypotheek

Alles netjes en snel geregeld, je hebt er zelf helemaal geen werk van. Alleen tekenen.

Goed financieel advies!

Hypotheekservice geeft je een goed en helder beeld van je hypotheek en gedegen advies. Echt aan te raden!

Prettige service

De hypotheekadviseur van Hypotheek Service is een prettige en betrouwbare adviseur. De rest van het team is makkelijk bereikbaar en denkt met je mee. Top!

Geen zorgen, alles wordt goed voor je geregeld.

Met een gerust hart geef ik het zoeken naar de juiste hypotheek uit handen en ben ik blij met het advies en de offerte. Zeer betrouwbaar, goed en passend deskundig advies, snel handelend en goed bereikbaar. Ik kan dit kantoor bij iedereen aanbevelen.

Geen zorgen, alles wordt goed voor je geregeld.

Oversluiten Hypotheek

Goede uitleg van de adviseur. Gaat verschillende mogelijkheden bij langs en adviseert overzichtelijk en duidelijk. Communicatie zeer prettig verlopen, weet waar ze het over heeft. We zijn ontzettend blij met wat de hypotheekadviseur voor ons heeft gedaan.

100& blij met de service van Hypotheek Service

Wij zijn super tevreden met de klantvriendelijkheid, service gerichte houding en de betrokken houding van de hypotheekadviseur en zijn collega's. Ze snapten onze situatie, keken naar de beste oplossing en hadden altijd oog voor detail. Top werk!

Hypotheekadvies

Bij elk bezoek en bij elke hulpvraag kreeg ik de meest professionele hulp. Van begin tot eind heb ik mij in zeer capabele, veilige handen gevoeld.

Boveneind 21 9351 AP LEEK

Over Hypotheek Service

Welkom bij Hypotheekservice U kunt bij ons terecht voor een 100% onafhankelijk advies op het gebied van hypotheken en alles wat daarbij nog meer komt kijken. Bij Hypotheek Service zijn we persoonlijk, vakkundig en betrokken. We zijn niet gebonden aan een bank, een verzekeringsmaatschappij of een andere financieringsinstelling. Dat is plezierig voor u, want dat maakt dat we u op verschillende manieren kunnen helpen en altijd met een persoonlijk advies en maatwerk.