Goede service. Goede kwaliteit Mooi product. Fijn bedrijf een echte aanrader. Voor ons horeca bedrijf hebben wij 5 zeilen van hoover concepts hangen op terras. Nieuwsgierig kom gerust kijken

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Artistieke zeiloverkapping waar professionaliteit vanaf spat

In nauwe en prettige samenwerking hebben we een oplossing bedacht, die buitenleven mogelijk maakt zonder zorgen te hoeven maken over de zon, wiebelende parasols en het continue naar binnen en buiten brengen van stoelkussens. Het hele traject duurde niet langer dan zes weken en is door professionals gedaan. We hadden dit jaren terug moeten doen.

Top ervaring!

Van de offerte tot de plaatsing, zeer goede service en communicatie. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Ook vragen nadien worden vlot beantwoord.

TOP

Kwaliteit, service, afspraken: allemaal TOP

Alles was ok

Op geen enkel project waar we met Hoover Concepts hebben samengewerkt valt er iets fout te zeggen.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

altijd antwoord op je vragen

van het eerste gesprek tot het aanbrengen van het zeil geen problemen ondervonden.

super

Heel vriendelijk, mooie en stevige zeilen en de service is super.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Go Pro - dat mag hun nieuwe slogan zijn!

Het was al meteen duidelijk via de website : professioneel, duidelijk én verstaanbaar. Er was zelfs een filmpje bij waarin gans het concept van de opbouw uit de doeken :-) werd gedaan. De interesse werd bij ons onmiddellijk gewekt. Wij zouden Hoover Concepts contacteren. Daar hebben we nog geen seconde spijt van gehad. Alles wordt doorgesproken, men geeft advies en men toont wat je moet weten. Is er een issue dat zeker moet opgelost geraken (zware regenslag tegen een muur)? Zij gaan er mee aan de slag en zorgen voor een oplossing totdat het wordt wat het moet zijn. Alleen maar lof, want wij zijn super blij. Iedereen die ondertussen al gepasseerd is, staat vol bewondering. Dank aan Chrissie, Edwin en hun team. Onze tuin en huis is een parel rijker! Sven en Kristel Janssen-Van Leuven - Kapellen

Een super product

Wij hebben 3 overkappingen hangen op verschillende plaatsen. En zij doen het zoals beloofd!!

Perfecte uitwerking en service

Chrissie en Edwin zijn samen een fantastisch team. Vanaf het ontwerp tot en met de uiteindelijke oplevering is alles heel vlot en professioneel verlopen. Ook de service na oplevering verloopt super goed. Ze zijn altijd beschikbaar, bereikbaar bij eender welke vragen. Wij hebben enkel positieve ervaringen met Hoover Concepts

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Top Concept !! Toppers !!

Bij Smet Uitvaart hadden wij een heel goed gevoel, reeds van bij het eerste contact. Heel professionele aanpak, wensen van de klant dragen ze hoog in het vaandel ! Transparant en overzichtelijke prijsindicatie ! Mooie meerdere 3D ontwerpen met zorg en kennis voorbereid door de sympathieke Chrissie, zij begeleidde het ganse project met een ongekend enthousiasme en productkennis. Het eindresultaat bij oplevering een pareltje na de vakkundige plaatsing van Edwin en zijn team !

Product, prijs/kwaliteit, service, de mensen alles klopt bij Hoover Concepts

Al vele jaren hebben we naar volle tevredenheid een zeiloverkapping van Hoover Concepts hangen. Het voldoet volledig aan onze verwachtingen en de Zeeuwse wind stelt daar af en toe hoge eisen aan. Maar zeker ook de mensen van Hoover zijn allemaal vriendelijk, meedenkend en terzake kundig. Wij zijn zeer content en gaan nog lang genieten van onze zeiloverkapping.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Zeer fijne en aangename samenwerking

Tijdens de bouw van een OKAN school in het Nooddorp voor Oekraïense vluchtelingen op Linkeroever kwamen we te weten dat we niet voldeden aan de verplichting van een overkapping van minimaal 50m² te voorzien. Na contact op te nemen werd er zeer snel een meeting georganiseerd met Chrissie. Haar professionele kijk alsook deskundigheid bracht ons in no time tot de gepaste oplossing, voor het juiste budget. De installatie alsook ondersteuning na aankoop verliep vlekkeloos. Wij zijn zeer tevreden met de 2 Hoover Concepts structuren, dewelke een overkapping van meer dan 100m² bieden.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Super professioneel team met prima kwaliteit materiaal!

Uitstekende

Vakmensen.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Zeer goed resultaat van het schoonmaken van ons doek

Wij zijn zeer tevreden over het advies tijdens de aanschaf van ons doek. Ook zeer tevreden over de schoonmaak er van het was zo vuil en groen van de alg maar als nieuw terug gekregen . Dank daarvoor Crissie en Edwin

super ervaring

professionele ondersteuning en uitwerking van ons project schitterend eindresultaat

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Van offerte tot plaatsing, een topervaring!

Wij zijn over de hele lijn tevreden over de aanpak van Hoover Concepts. Van het ogenblik de offerte met bijpassende tekeningen werd goedgekeurd, werd de plaatsing opgevolgd en professioneel aangepakt. In een eerste fase met het uitzetten van de vaste structuur en het opmeten van het zeil. In de tweede fase met de uitvoering van het zeil: leveren, opspannen en klaar!

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Een verrijking voor onze woning en tuin

Deze zeiloverkapping past perfect bij onze woning. Heel tevreden zowel over de uitwerking van de plannen, over de kwaliteit van het zeil en de palen, en het geleverde werk. Een aanrader.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Top product en top service

Deskundige uitleg bij ontwerp en keuze. Perfect nagekomen beloftes van levering en installatie. Vaklui die je tegenwoordig nog zelden vind.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

geweldige firma zeker een aanrader .

Van de eerste minuut tot de eindafwerking, volledige uitleg gekregen . Niet tevreden over eerste ontwerp , geen probleem het werd opgelost tot wij tevreden waren . Top Firma en mensen .

R

R

Top!!

Super product! Prima naservice! Prima opvolging! Zeer professioneel!

Doen wat ze beloven

Onze eerste ontmoeting met Chrissie was zeer positief. Een zeer vlotte en vriendelijke dame. Ook de plaatsing verliep rimpeloos van zowel de plaatsing van de palen door de werkmannen als de levering van het zeil Zeer tevreden dus.

Conservenweg 7 2940 Stabroek

+32 471 40 20 23

Over Hoover Concepts

HOOVER Concepts® ontwerpt, produceert en plaatst al 14 jaar 3D-zeiloverkappingen, schaduwdoeken en zonnezeilen op maat. Wij bouwen op een stevige ervaring in de sector, zonder onze persoonlijke touch te verliezen. Dankzij een zeiloverkapping geniet u het hele jaar door van fijne momenten op uw terras en zit u gezellig buiten, ook wanneer de zon op zijn hoogtepunt is of het begint te regenen. Voor elke functionaliteit is een oplossing. Zeiloverkappingen van HOOVER Concepts® zijn daarom altijd op maat en bieden een beschutte plek voor thuis, maar ook voor bedrijven, scholen, horeca, sportclubs, openbare ruimten en zoveel meer. Ruim veertien jaar geleden werden de eerste funderingen gelegd in de bouw en ontwikkeling naar een eigen revolutionair zonnezeilsysteem. Geïnspireerd door de zonnezeilen die toen heel populair waren in Australië en Zuid-Afrika ging onze toenmalige ingenieur aan de slag. Het resultaat? Een nieuw soort zonnedoek en zonnezeilsysteem: een duurzame oplossing dat de grillen van ons klimaat aankan en niet alleen voor schaduw zorgt, maar ook een optimale afwatering en windvastheid garandeert. Inmiddels zijn onze zeiloverkappingen tot in de puntjes uitgewerkt in design, duurzaamheid en techniek. Op deze knowhow zijn we trots. Dankzij onze jarenlange ervaring kunnen we voor u de beste en meest exclusieve zeiloverkapping ontwerpen, grotendeels in-house produceren en met eigen bouwteams installeren, volledig naar uw smaak. Ja, wij durven ons gerust meesters in zeildoeken op maat te noemen.