Uitstekende begeleiding van de financiële administratie waarbij veel uit handen wordt genomen.

Samen met mijn vriend heb ik een huis gekocht in Duitsland. Dit is ons eerste koophuis en alles met betrekking tot het kopen en het regelen van de hypotheek was nieuw voor ons. Wij zijn gewezen op Euregio Finanz Center en zijn erg dankbaar voor de goede begeleiding die we hebben gekregen. Het meeste werd voor ons uit handen genomen en alles werd uitgebreid besproken en uitgelegd. Ook na de verhuizing blijft de begeleiding uitstekend met het papierwerk dat regelmatig nog volgde. De bereikbaarheid is ideaal en je hebt snel antwoord via WhatsApp op alle vragen. Dit heeft de emigratie een stuk makkelijker gemaakt!

Uitstekende begeleiding van met de financiële administratie waarbij veel uit handen wordt genomen.

Zeer persoonlijke begeleiding met de financiële administratie

Zeer persoonlijke begeleiding met de financiële administratie

Top service, betrouwbare partner

Gebruik gemaakt van de diensten van Frans voor de aankoop van mijn huidige woning in Duitsland. Afspraak is afspraak, heldere en duidelijke communicatie. Zeker een aanbeveling waard.

Prima service betrouwbare partner

Betrouwbare partner, afspraak is afspraak. Gebruik gemaakt van de diensten van Frans voor de aankoop van mijn huidige woning in Duitsland. Zeker een aanbeveling waard.

Top service, betrouwbare partner

Goede service, afspraak is afspraak. Gebruik gemaakt van de diensten van Frans voor de aankoop van mijn huidige woning in Duitsland. Zeker een aanbeveling waard!

Top geholpen, betrouwbare partner

Erg goed geholpen, afspraak is afspraak. Gebruik gemaakt van de diensten voor de aankoop van mijn huidige woning in Duitsland vanuit Nederland.

Top geholpen, betrouwbare partner

Een absolute aanrader voor wie gaat emigreren

Ik hecht naast professionaliteit en waar voor je geld ook heel veel waarde aan een persoonlijke benadering. Wat dit betreft had ik het niet beter kunnen treffen met Frans van Euregio Finanz Center. Voor een meer dan faire prijs heb ik een prima duitse hypotheek, veel goede en nuttige tips en adviezen maar ook een zeer prettige, persoonlijke benadering gekregen. Ook na het afsluiten van de hypotheek staat Frans klaar voor advies en begeleiding. Ik kan iedereen dit kantoor alleen maar van harte aanbevelen.

Fijne financiële begeleiding van A tot Z bij aankoop huis in Duitsland.

Frans werd door een collega bankier aanbevolen. Openheid en duidelijkheid in het proces tijdens de aankoop van ons huis in Duitsland, zo hebben wij dat ervaren. Het stopt niet bij het maken regelen van een hypotheek alleen. Ook naderhand kan je op zijn hulp rekenen. Het is dat ik niet dagelijks een huis koop, anders zou ik dagelijks zaken doen met deze financiële adviseur.

Vakkundig, zeer klantvriendelijk en zorg op maat

F. Ringsma/EFC staat altijd voor je klaar met vakkundige hulp en advies. Het geeft een gerust gevoel om voor zulke belangrijke zaken een goed adres te hebben. Geef het Frans in handen en het komt goed! Onze hartelijke dank voor de geweldige begeleiding bij onze spannende emigratie, het was ons het geld meer dan waard! Mvrgr

Goed professioneel advies en goede service

Na opzoek zijn gegaan naar ons droomhuis in Duitsland kwamen wij uit bij Frans voor advies voor een duitse hypotheek. Na enkele telefoongesprekken was alles vrij snel duidelijk en hebben we de keuze gemaakt om via zijn kantoor alles te laten regelen. Duidelijke afspraken gemaakt omtrent de kosten en Frans heeft de rest voor ons geregeld. Ook voor als je de duitse taal nog problemen geeft wordt alles voor je vertaald. Kortom snelle afhandeling en geen zorgen gehad om ons droomhuis te kopen. Later hebben wij ook de verbouwingshypotheek hier laten regelen. Ook hebben ze een contact om alles te regelen wat betreft verzekeringen en andere belangrijke zaken die moeten worden geregeld in Duitsland. Bedankt Frans voor de goede service!

Een goede vakman die alles op alles zet voor de klant

Frans heeft mij vanaf het begin tot nu ondersteund bij de aankoop van een huis in Duitsland en mij geholpen bij alle facetten die bij een emigratie komen kijken. Hij heeft zelfs mij geholpen bij problemen die veroorzaakt zijn door makelaardij Oost en waar zij het lieten afweten was Frans mijn problem solver! Mocht ik weer gaan verhuizen is Frans de persoon om mijn woning te verkopen! Frans veel verstand van financiële zaken en ik kan bij hem altijd terecht voor vragen en hij reageert altijd snel.

Prima advies en altijd bereikbaar

Het contact was erg prettig en informeel. Goed advies gehad en voor vragen altijd bereikbaar. Heeft ons enorm ontzorgd.

Super goed !

Tot in de puntjes geregeld. Altijd bereikbaar voor welke vraag je hebt en ben ook zeer tevreden ! Bedankt Frans voor het regelen van mijn hypotheek in Duitsland. Groetjes, Edwin

Hele goeie service

Altijd goede hulp echte aanrader

Verantwoordelijk

1. Snelle reactie en snelle afronding van zaken. 2. Zeer eerlijk en vriendelijk. 3. Goed gevoel gehad bij eerste gesprek. Een leuke persoon om zaken mee te hebben. Van ons een 10!

Uiterst tevreden

Wij zijn super tevreden. Geen enkele klacht. Goed contact. we zijn goed geholpen en we raden iedereen euregio aan, we hebben het nummer al een aantal keer doorgestuurd

Een perfecte begeleiding gekregen van hun.

Via via in contact gekomen met Frans en heeft ons in 2020/21 na behoren begeleiding gegeven in de Duitse financiële wereld van Hypotheken enz enz

Tubantiasingel 89

7514 Ab Enschede

Over Euregio Finanz Center

Wij zijn een onafhankelijk Emigratie Advieskantoor in Duitsland. Wij hebben al meer dan 25 jaar ervaring met het kopen en wonen in Duitsland. Emigratie advies en begeleiding bij kopen en wonen. Omdat onze adviseurs zelf ook in Duitsland wonen, helpen wij u uit persoonlijke ervaring graag op weg. Uiteraard in uw eigen taal. Euregio Finanz Center heeft een groot netwerk met partners in geheel Duitsland. ​Uit reacties blijkt dat klanten voor ons kiezen vanwege onze service, deskundigheid en persoonlijke benadering. Samen met u zoeken wij naar de perfecte oplossing. Tevens kunnen wij uw woning in Duitsland verkopen met onze makelaardij www.foqus.nl Grenzeloos wonen begint met grenzeloos denken!