Aanrader!

De crew die de panelen hebben geplaatst, hebben dat heel nauwkeurig gedaan en waren zeer behulpzaam en prettig in de omgang.

Goed en netjes geregeld.

Snelle reactie na inschrijven bij sgze. Prettige opname en nette prijs. Goede recensies van de gebruikte materialen. Monteurs werkte netjes en goede uitleg van de installatie.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Goede geduldige service. Goede bereikbaarheid.

Nadat er even iets misging in de communicatie, kregen we een nieuwe begeleider in het proces die uitstekende service verleende. Daarna ging alles heel correct, terwijl we toch als VVE klant waren. Veel bedrijven gaan liever niet met VVE's in zee. Opwekken.com zag er gelukkig ook veel voordelen in. Goede installateurs die uitstekend klantgericht communiceerden.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Eindelijk hadden wij besloten om ook zonnepanelen te nemen. Na al veel verschillende offertes kwamen we in contact met Opwekken.com. Deze gaven goed advies en kwamen ook gewoon langs om het werk op te nemen. (Iets wat weinig firma's op dit moment lijken te doen). Verder konden zij panelen van een Duitse degelijkheid bieden met een meer dan voldoende opbrengst. Én met lidmaatschap van de Stichting Garantiefonds ZonneEnergie. Én met een snelle plaatsing op de koop toe ook... Niet alles liep geheel perfect zoals dit vaker kan voorkomen binnen een geheel traject van gesprekken, offerte fase, plaatsing en uiteindelijke oplevering. Maar vooral de inzet, oplossingsgerichtheid en bereikbaarheid van ons contactpersoon Jalid zorgde ervoor dat mogelijke plooien vrijwel direct, en voordat ze konden ontstaan, werden gladgestreken. Wij zijn zeer tevreden met deze zeer goede service! En nu lekker Opwekken... Bedankt, M en J

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Goede informatie en prettig contact

Telefonisch contact voor informatie en uiteenzetting van de mogelijkheden, werden heel inzichtelijk gemaakt. De offerte was heel duidelijk en compleet. De plaatsing van de panelen is erg efficiënt en brengen de maximaal haalbare stroom op, zichtbaar op de Enlighten App.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Aardige jongens begonnen beetje laat maar maakten alles naar tevredenheid af.

Goede ervaring met deze mannen maar ze moeten wel aan hun veiligheid denken op het dak, een ongeval zit in een klein hoekje.

Goede supersnelle service!

Na het accepteren van de offerte kreeg ik al gauw een e-mail met een datum voor installatie van de zonnepanelen. Op de dag van installatie kwamen ze mooi op tijd. Ze waren allemaal heel vriendelijk, zowel de dakwerkers als de electromonteurs. Ze denken ook goed met je mee. Binnen een paar uurtjes waren alle zeven panelen geplaatst en in werking gesteld.

Uitstekend!

Er werd efficiënt gewerkt, vriendelijke mensen en alles werd netjes opgeruimd! De zonnepanelen (8)waren in drie uur gemonteerd. Ook worden alle vragen beantwoord en ook achteraf bij onduidelijkheden.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Hoi Maureen, bedankt voor de mooie woorden en foto! Dubbel zo hard genieten met dit mooie weer. Bedankt voor het vertrouwen en heel veel plezier van je installatie. Met zonnige groet, Team opwekken.com

topservice en snelle afhandeling

waar een vorig bedrijf, na mij eerst een half jaar te heeft laten wachten , op de dag van plaatsen last minute toch de opdracht annuleerde omdat het geen zonnepanelen op een alu dak durfde te monteren, waren de mannen van opwekken.com gewoon duidelijk in alles en waren er na korte tijd panelen geplaatst en ze werken prima, net op tijd ook want de zon begint al volop te schijnen

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Hoi Peter, wat fijn dat het nu dan toch is gelukt. Geniet van het mooie weer! Met zonnige groet, Team opwekken.com

Opwekken.com heeft de verwachtingen volledig waargemaakt.

Ik heb het gehele proces als prettig ervaren, zeer professionele monteurs.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Dat is wederzijds Gerard. Heel veel plezier van je zonnepanelen! Groeten, Team opwekken.com

Excellent

I am extremely satisfied with the exceptional service and efficient installation of solar panels provided by Opwekken. As I was searching for a reliable solar panel installation company, a friend recommended Opwekken, and I am grateful for the recommendation. From the moment I reached out to Rahir for details, process, and expenses, the experience was seamless. He promptly visited our home and took the time to explain everything in detail, addressing all our questions and concerns. True to their word, Opwekken completed the installation within a remarkably short time frame of just two weeks. The team arrived on schedule and efficiently installed the solar panels on my roof. Throughout the process, the communication from Opwekken was excellent. They kept me informed about the installation schedule, any updates, and were always responsive to my inquiries. Their clear and transparent communication helped me feel at ease during the entire process. I highly recommend Opwekken to anyone in need of solar panel installation.

• Would you recommend us? Yes
  • Personal advice
  • Speed/delivery time

Thanks for the nice words. We wish you a lot of pleasure with your installation. With sunny regards, Team opwekken.com

Snelle service en alles is goed aangelegd.

Binnen een week was er al een afspraak en twee weken na de afspraak lagen de panelen al op het dak. Helaas was er iets mis gegaan bij de aansluiting dus die kwam een week later. De panelen zijn van hoge kwaliteit en leveren mij meteen veel energie op. Na de uitvoering werd ik nog gebeld om te vragen of alles goed verlopen was en kreeg ik een telefoonnummer om te bellen voor het geval er problemen zouden zijn. Enige minpuntje: de installateurs zouden diezelfde week terugkomen en dat gebeurde door begrijpelijke omstandigheden niet. De medewerker van opwekken deed daar vrij laconiek over terwijl ik vrij had gepland. Hier heeft een andere medewerker van opwekken wel zijn excuses voor aangeboden.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Bedankt voor de mooie beoordeling Anouk. Onnodig een vrije dag inplannen is niet iets om laconiek over te doen. Dit hebben we ook terug gekoppeld aan de betreffende medewerker. Wij wensen u namens team opwekken.com heel veel plezier van uw installatie en bedankt voor het vertrouwen!

Awesome

This was right decision to opt Opwekken for Solar panels, I enquired about the Solar panels and Expert(Mr Jalid) was at my door the next day and Solar Panels has been installed within 2 weeks of time which was very smooth. I would highly recommend Opwekken for solar panels for your home or office. Regards, Ranu Eugene

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Thank you for the nice words, also on behalf of Jalid! Enjoy your installation Mr Eugene! With sunny regards, Team opwekken.com

Afspraak is afspraak

Binnen de afgesproken tijd zijn de zonnepanelen (20 stuks) op ons dak geplaatst. Aardige monteurs vriendelijk en beleefd. De panelen doen wat ze moeten doen.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Wat een plaatje! Bedankt voor de mooie foto en mooie woorden! Met zonnige groet, Team opwekken.com

Very well professional Installation

It was good work from "Jalid Marquez", the istallation went smooth and everything went well. Panels works great and advise given was also Honest and befits to customer. If i need more panels in future i will definitely go with them.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

You're very welcome Mr. Raja. We do our best! Thank you for the nice words, also on behalf of Jalid. With sunny regards, Team opwekken.com

Snel en vakkundig geregeld!

Er is snel contact opgenomen om een offerte op te maken, de klus door te spreken en vervolgens om een dag te plannen om de panelen te installeren. Medewerkers zijn vriendelijk en denken mee, heel fijn! Waren ook heel geduldig om mij helemaal te informeren en mijn vragen te beantwoorden. ;-) De panelen konden op korte termijn geplaatst worden, monteurs werkten netjes, alles keurig achtergelaten en kwamen met een paar mooie oplossingen, waardoor het resultaat er absoluut prima uit ziet! De app werkt goed, is overzichtelijk. Ik ben erg blij met hoe het is geregeld bij/met Opwekken.com. en dat ik voor hen gekozen heb. Bedankt jongens! Laat die zonnige dagen maar komen!! :-)

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Bedankt voor het fijne contact Barbara! Je kunt voor iedere vraag bij ons terecht. Heel veel plezier van jullie installatie. Met zonnige groet, Team opwekken.com

Goed en snel geleverd

Vakkundig en netjes gewerkt

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Daar gaan we voor! Bedankt voor het vertrouwen en heel veel plezier van jullie installatie. Met zonnige groet, Team opwekken.com

De mannen van opwekken. Com hebben zonnepanelen bij mij geplaatst top service netjes gewerkt alles wekt perfect.dus wil je genieten en wat verdienen aan de zon ga dan naar opwekken. Com ze doen wat ze beloven gr ton van es

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Mooie woorden meneer van Es! De zon voor je laten werken is nooit verkeerd ;-) Bedankt voor het vertrouwen een heel veel plezier van uw installatie. Met hartelijke groet, Team opwekken.com

goed geholpen

opgewekte kerels die goed werk willen leveren

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Daar gaan we voor! Als een schaap over de dam is.... ;-) Bedankt voor het vertrouwen en heel veel plezier van uw installatie! Met zonnige groet, Team opwekken.com

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Soms zegt 1 woord meer dan duizend! Bedankt voor het vertrouwen en heel veel plezier van uw zonnepanelen. Met zonnige groet, Team opwekken.com

Uitstekende service en advies!

Bij Opwekken.com werden we uitgebreid voorgelicht en geadviseerd. Ze namen de tijd om ons persoonlijk te woord te staan en vragen te beantwoorden. Nadat het legplan was bepaald kregen we een uitgebreide offerte met alle benodigde informatie. De zonnepanelen lagen er vervolgens in een mum van tijd op en de meterkast werd netjes aangepast. Nadat we de login gegevens ontvingen konden we probleemloos inloggen en de opbrengst inzien. Kortom erg blij met de service en advisering! Laat de zon maar komen!!!

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Bedankt voor de mooie woorden. Heel veel plezier van uw installatie! Met zonnige groet, Team opwekken.com

Een snelle en prima afhandeling en professionle plaatsing, voor een uitstekende prijs.

Na eerste contact en vrij snel een juiste oplossing en aanbieding voor het juiste aantal zonne panelen werd de koop afgerond en uiteindelijk 3 weken na bestelling werden de zonnepanelen geinstalleerd en aangesloten op het elektriciteits netwerk en werkend aan het einde van de dag.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Heel veel plezier van je installatie Theo. Met vriendelijke groet, Team opwekken.com

uitstekende kwaliteit panelen.

In de overeenkomst is bevestigd dat ik panelen van 395 Wp zou ontvangen. Zonder meer kosten zijn panelen van 405Wh geleverd dus meer opslag capaciteit. Het zelfde is gebeurd met de omvormers kreeg automatische update van de omvormers naar de IQ8 plus zonder meerprijs. Alle 17 panelen is gerealiseerd binnen 1 werkdag netjes geïnstalleerd en overige restafval netjes opgeruimd.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Bedankt voor de mooie foto Johan, daar doen we het voor :D Heel veel plezier ervan! Team opwekken.com

Doen wat er beloofd is, verder geen poespas

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Belofte maakt schuld ;-) Bedankt voor het vertrouwen Fien! Met zonnige groet, Team opwekken.com

Goede service. Komen de afspraken na. En de monteurs denken goed met je mee leveren zeer goed werk af en gaan pas weg als alles werkt

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Aan het einde van de dag weer een tevreden klant. Daar gaan we voor Henk, heel veel plezier van je panelen! Groetjes, Team opwekken.com

Parkstraat 83

2514 JG Den Haag

Over Opwekken.com

Zon levert een van de goedkoopste vormen van energie. Opwekken.com helpt haar klanten hier slim van te profiteren. Dag in, dag uit staan al onze collega’s voor u klaar om u verder te helpen in het verduurzamen van uw woning of bedrijfspand. Echte duurzaamheid zit in een eerlijk advies en een duurzame relatie met elkaar. Met alle kennis en expertise in huis gaan wij voor u aan de slag en garanderen wij een transparant en eerlijk advies met de beste service en voorwaarden. Missie: Simpel. Eigen zonne-energie opwekken voor al onze klanten onder begeleiding van een persoonlijke adviseur. U ontvangt van ons volledige ondersteuning vóór en ná de installatie. Kom niet voor verrassingen achteraf te staan, ontvang transparante voorwaarden en fulltime service en support zowel telefonisch als per mail. Verduurzaming voor ieder geschikt dak, onder de beste voorwaarden en met de beste oplossingen voor ieder klantprofiel. Daar gaan en staan we voor. Visie: Duurzame energie voor iedereen en een duurzame relatie met iedere klant. De enige toekomst is een duurzame toekomst.